quote:
Op zondag 11 september 2005 16:37 schreef Morwen het volgende:[..]
Dromerig ben ik altijd wel eigenlijk. Of zweverig mag ook
![]()
Ik loop rustig dromerig tegen een lantaarnpaal op ofzo
Of dan is er weer eens iemand kwaad op me omdat ik niet naar ze zwaaide in de stad. Ik zie het 9 van de 10 keer gewoon niet
![]()
Zit ik weer eens in de wolken met mijn kop
Heb ik ook vaker
![]()
Niet met de gedachtes erbij zijn
![]()
En op straat loop ik maar te denken over niets, ik vergeet de laatste tijd ook vaker dingen. Ik bedoel, ik vergeet gebeurtenissen die pas geleden hebben plaats gevonden en het tijdsbesef is er vandaag al helemaal niet
![]()
Soms gaat het dromen en zweven verder, dan schakel ik over naar een hele andere fase. Zoals nu weer het geval is. Dan lijkt het net alsof ik in slaap val terwijl ik wakker ben. Terwijl ik toch goed geslapen heb vannacht.
Volgens mij ben ik nu echt weg van deze wereld. Mijn ogen beginnen straks al dicht te vallen. Ik sluit me dan ook helemaal af van de omgeving zodat ik helemaal in mijn eigen wereldje leef...helemaal opgesloten in de kerker die mijn gedachtenwereld is
Tis ook echt apart weer hier. Duister weer
![]()
Spooky!!!!!! Heb zin in de duistere winter en herfst nu
![]()
Weg met het daglicht
![]()
Lichten uit, en kaarsen aan. Liefst een soort van kerk kweken in huis....waardoor de fantasie wordt geprikkeld.
In principe mag ik dit gevoel altijd hebben. Niets moeten, alles mogen. En helemaal geen tijd hebben om te vervelen. Alle middelen worden gratis aangewend en het leven is een leuk festijn.
Tijd voor biertje. Er zijn maar weinig over
![]()
.
[ Bericht 5% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 11-09-2005 17:19:38 ]