Geen idee eigenlijk, wel wat extra dj's gratis kluisje ofzo en eigen bar zo'n beetje zal wel zijn.quote:Op zondag 11 september 2005 23:01 schreef rubbereend het volgende:
leuk ze laten bij Guido ook zien dat er na afloop bij iedereen een lolly in de jas zat
[..]
wat is dan het extra wat je krijgt op Qlimax en wat betaal je er meer voor?
oek, wanneer is t eigenlijk?quote:Op zondag 11 september 2005 23:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, wel wat extra dj's gratis kluisje ofzo en eigen bar zo'n beetje zal wel zijn.
Maar de persoon die ze bestelde zei van "zullen we vip doen" en dat vond ik wel een goed idee
Maar vorig jaar viel de eerste dj's wat tegen, nu kunnen we dus nog een extra zaal in
quote:
19 novquote:
Het schijnt een van de beste (laser)shows ooit gegeven in Nederland te zijn. Echt toen die lasers rondom die cirkel aangingen stond ik echt te kijken van wtf gebeurd er hiero. En die discobol die ze in het midden hadden met daaronder een dikke laser zie je ook ineens overal. En dan willen ze dit jaar erover heen, ben wel heel benieuwdquote:Op zondag 11 september 2005 23:14 schreef rubbereend het volgende:
dat zag er idd geweldig uit op de foto's en filmpjes
ben benieuwdquote:Op zondag 11 september 2005 23:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Het schijnt een van de beste (laser)shows ooit gegeven in Nederland te zijn. Echt toen die lasers rondom die cirkel aangingen stond ik echt te kijken van wtf gebeurd er hiero. En die discobol die ze in het midden hadden met daaronder een dikke laser zie je ook ineens overal. En dan willen ze dit jaar erover heen, ben wel heel benieuwd
Trouwens:
Adriaanse straft speler wegens kapsel
En ik ga slapen morgen weer werken, autorijden enzo
Jep. Ik heb net een nieuw fust aangesloten, dus we kunnen nog wel even vooruit.quote:Op zondag 11 september 2005 23:39 schreef Suijk het volgende:
Hé, is er nog bier?
Niks aan hoor eerste set voor Federer......oe wat zie ik nu ? 5-2 voor Agassi in de tweede set. Jeetje dat zou ik echt niet willen missen.quote:Op zondag 11 september 2005 23:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
GODVERDOMME
Kom je thuis, is je tv aan gruzelementen, ik krijg alleen maar zwart beeld, stom gezeik. Ik weet niet wat er mis mee is, was vanochtend niks mee aan de hand. Ik wil Agassi - Federer
Ja, heb vanavond ook een stukje van de Ode van Rachel gezien. Mooie emo-tv hoor. Potverdrie.quote:
Rachelquote:Op zondag 11 september 2005 23:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, heb vanavond ook een stukje van de Ode van Rachel gezien. Mooie emo-tv hoor. Potverdrie.
Wist niet dat ze dat in de USA ook uit zouden zenden, maar zo zou André het gewild hebben.
prachtig, kan al die rommel zo weer de sloot in lopen, het smaakt ook naar slootwater namelijkquote:Op zondag 11 september 2005 23:47 schreef pascalheister het volgende:
genoeg suijk, kijk maar of je wat kan vinden
[afbeelding]
pie en Hépiequote:Op zondag 11 september 2005 23:39 schreef Suijk het volgende:
Hé
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |