Niks aan hoor eerste set voor Federer......oe wat zie ik nu ? 5-2 voor Agassi in de tweede set. Jeetje dat zou ik echt niet willen missen.quote:Op zondag 11 september 2005 23:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
GODVERDOMME
Kom je thuis, is je tv aan gruzelementen, ik krijg alleen maar zwart beeld, stom gezeik. Ik weet niet wat er mis mee is, was vanochtend niks mee aan de hand. Ik wil Agassi - Federer
Ja, heb vanavond ook een stukje van de Ode van Rachel gezien. Mooie emo-tv hoor. Potverdrie.quote:
Rachelquote:Op zondag 11 september 2005 23:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, heb vanavond ook een stukje van de Ode van Rachel gezien. Mooie emo-tv hoor. Potverdrie.
Wist niet dat ze dat in de USA ook uit zouden zenden, maar zo zou André het gewild hebben.
prachtig, kan al die rommel zo weer de sloot in lopen, het smaakt ook naar slootwater namelijkquote:Op zondag 11 september 2005 23:47 schreef pascalheister het volgende:
genoeg suijk, kijk maar of je wat kan vinden
[afbeelding]
pie en Hépiequote:Op zondag 11 september 2005 23:39 schreef Suijk het volgende:
Hé
ach t leukste was vannachtquote:Op zondag 11 september 2005 23:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
GODVERDOMME
Kom je thuis, is je tv aan gruzelementen, ik krijg alleen maar zwart beeld, stom gezeik. Ik weet niet wat er mis mee is, was vanochtend niks mee aan de hand. Ik wil Agassi - Federer
je een lekker ijsje gaat er wel inquote:Op maandag 12 september 2005 01:03 schreef DutchGooner het volgende:
Ola
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |