hm, t kind komt in oktober of november, en volgens mij waren ze voor de kerst al klaar met de opnamen, dus dat kind zal wel niet op de set gemaakt zijn. wel heel cool. ze zijnook ech tperfect voor elkaar. heb hele lieve interviews van en over elkaar gelezen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:54 schreef Mryc het volgende:
Heath Ledger is altijd leuk
(beetje) offtopic:
grappig detail wel is dat Heath Ledger en Michelle Williams elkaar op de set hebben ontmoet, een relatie hebben gekregen en Michelle nu (al) hoogzwanger is. Op de set gebeurd heb ik gelezen
daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ben ook benieuwd hoe z`n rol in Jarhead zal zijnquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:27 schreef the900 het volgende:
Ik ben benieuwd of Jake Gyllenhaal weer driekwart van de film met de zelfde trieste blik rondloopt en alle woorden lichtelijk mompelt/slist omdat zijn ene mondhoek wat scheef hangt
Hij is geweldig als Donnie Darko omdat ie daar ook een beetje een vreemde jongen moet spelen, maar ik vind het nou niet bepaald een typ voor zulke 'serieuze' rollen (DD was ook serieus, maar je snapt wat ik bedoel?)![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
In Amerika is het eerste seizoen volgens zelfs al voorbij, en ik kan jullie verklappen dat het echt een hele goede serie is. Elke aflevering eindigt met een tranentrekker.
Jake is goedquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:27 schreef the900 het volgende:
Ik ben benieuwd of Jake Gyllenhaal weer driekwart van de film met de zelfde trieste blik rondloopt en alle woorden lichtelijk mompelt/slist omdat zijn ene mondhoek wat scheef hangt
Hij is geweldig als Donnie Darko omdat ie daar ook een beetje een vreemde jongen moet spelen, maar ik vind het nou niet bepaald een typ voor zulke 'serieuze' rollen (DD was ook serieus, maar je snapt wat ik bedoel?)![]()
Nu wel ja. Al de derde keer dat ik jou dit stukje zie plaatsenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het is misschien al tig keer gezegd,
In Amsterdam is hij wel eerder te zien. (En een paar andere steden ook.)quote:Op maandag 6 februari 2006 00:17 schreef MaJo het volgende:
Ben erg benieuwd naar deze film! Balen dat hij hier pas op de 16e uitkomt. Nog 10 dagen wachten
Gay cowboys eatin' pudding ofzo?quote:Op maandag 6 februari 2006 00:56 schreef bloodymary het volgende:
Het is zeker een independent movie? (Dit zullen alleen South Park fans snappen...!)
Oh beter! Woon in Amsterdam dus ik zal eens kijken of het ergens te zien is.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:09 schreef California het volgende:
[..]
In Amsterdam is hij wel eerder te zien. (En een paar andere steden ook.)
Helemaal goed!quote:Op maandag 6 februari 2006 07:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Gay cowboys eatin' pudding ofzo?
Je wordt gedwongen door je vriend?quote:Op maandag 6 februari 2006 14:43 schreef RuneRose het volgende:
morgen moet ik er naartoe in de bios.
serieus? lijkt me wel erg weinigquote:Op zondag 12 februari 2006 16:49 schreef Hapertje het volgende:
Hij draait donderdag maar in 5 steden. Dat kan toch niet waar zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:40 schreef Seborik het volgende:
Goeie film, maar hij duurde me te lang, en er werden teveel niet relevante zaken bijgehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar hij draait viind je op http://www.a-film.nl/film.php?id=00000710quote:Op zondag 12 februari 2006 17:29 schreef Mike het volgende:
Volgens mij draait 'ie tot donderdag maar in 5 steden en gaat 'ie daarna ruimer draaien.
Spoiler niet gelezen. Ik ga zo. Zal N. ook wel te lang durenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:40 schreef Seborik het volgende:
Goeie film, maar hij duurde me te lang, en er werden teveel niet relevante zaken bijgehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook viel het aantal seks/zoen scènes nogal in het oog. Nee, geen aanraderHoewel de slotscène erg lief was
en Jake Kyllenhaal ook
maar dan wel zonder snorretje
Niet meer actief op Fok!
Wat bedoel je daarmee? Dat het er veel of weinig waren en waarom noem je dat speciaal?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:10 schreef Viking84 het volgende:
Ook viel het aantal seks/zoen scènes nogal in het oog.
dat krijg je met die nederlandse vertalingquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:43 schreef SCH het volgende:
Net terug en met natte oogjes
Hij was veel beter dan ik had verwacht. Erg ingetogen en subtiel en uiteindelijk ook erg geloofwaardig. Dappere film waarin weinig gebeurt en die toch erg spannend is. Alles heeft lading, tot en met de prachtige natuurbeelden toe.
wel een raar foutje in de vertaling: waar het ging om een edelhert werd het vertaald met eland
Ik vond het er tamelijk veel, alleen al in het eerste uur vier keer (ja ik heb geteldquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Dat het er veel of weinig waren en waarom noem je dat speciaal?
Natuurlijk is de film zo populair omdat het over twee homo's gaat, of zijn jongetjes en meisjes op bergen die tussen de schaapjes kroelen nu ook al een taboe?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:02 schreef Viking84 het volgende:
Bovendien heb ik ook sterk de indruk dat de film juist zo populair is, omdat het over twee homo's gaat, en niet omdat het nu zo'n geniaal verhaal is. Als het ging over een jongen en een meisje, dan hadden we hem binnenkort op rtl 4 kunnen bewonderen op woensdagavond
Het is meer het feit dat het over een onmogelijke en verboden liefde gaat. Het Romeo en Juliette, Westside Story thema.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:02 schreef Viking84 het volgende:
Bovendien heb ik ook sterk de indruk dat de film juist zo populair is, omdat het over twee homo's gaat, en niet omdat het nu zo'n geniaal verhaal is. Als het ging over een jongen en een meisje, dan hadden we hem binnenkort op rtl 4 kunnen bewonderen op woensdagavond
juist omdat het een taboe is, is die film zo populairquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:09 schreef Seborik het volgende:
[..]
Natuurlijk is de film zo populair omdat het over twee homo's gaat, of zijn jongetjes en meisjes op bergen die tussen de schaapjes kroelen nu ook al een taboe?
ik denk dat dat wel de kern is van hun relatie. doordat er zoveel blokkades zijn, emotioneel en in de omgeving, komt de liefde er op een aggressieve manier uit.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is meer het feit dat het over een onmogelijke en verboden liefde gaat. Het Romeo en Juliette, Westside Story thema.
Ik miste juist een beetje de intieme scenes, je ziet beide mannen vooral in de heftige wat agressieve momenten met elkaar.
dan vooral van de kant van Ennis natuurlijk. Jack heeft dat wat betreft meer lak aan de omgeving.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik denk dat dat wel de kern is van hun relatie. doordat er zoveel blokkades zijn, emotioneel en in de omgeving, komt de liefde er op een aggressieve manier uit.
Wow, best knap voor een film van 2 uur en 14 minuten.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:33 schreef flugeltje het volgende:
Hoewel sommige plotwendingen wat rauw op je dak vallen heeft de film me 3 uur lang geboeid.
Nabeschouwingquote:Op zondag 19 februari 2006 15:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Wow, best knap voor een film van 2 uur en 14 minuten.
Jaja, verkeerd getikt... Maar goed, die 2 uur en 14 minuten hadden van mij best nog 3 uur mogen wordenquote:Op zondag 19 februari 2006 15:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Wow, best knap voor een film van 2 uur en 14 minuten.
Toen ik de bioscoop uitkwam en met m'n vriendinnetje onder het genot van een kopje koffie de film doorsprak merkten we dat we hongerig waren naar nog meer info. Wat gebeurde er allemaal in de tussentijd? Hierbij was het soms lastig om de traantjes te onderdrukken.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:37 schreef SCH het volgende:
Ik heb de film een beetje laten bezinken en realiseer me steeds meer hoe sterk hij is gemaakt.
De subtiele manier waarop alles aan de kijker wordt overgelaten is echt heel knap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb vrij snel besloten deze week nóg een keer te gaan, dit keer met m'n man. Hoewel ik altijd een beetje lacherig ben geweest over zoenende mannen enzo was dit zo'n realistisch verhaal dat de lijn tussen he/ho compleet vervaagde. Op een bepaald moment zat ik zelfs met de kriebels in de buik omdat ik er helemaal ín zat en meebeleefde... super
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Nouja, zo raar is het ook weer niet, als je op dictionary.com naar 'elk' zoekt, staat er ook bij 'moose'. En correcter zou nog "wapiti" zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:43 schreef SCH het volgende:
wel een raar foutje in de vertaling: waar het ging om een edelhert werd het vertaald met eland
gelukkig voor jou is de film gebaseerd op een boekquote:Op zondag 19 februari 2006 15:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Toen ik de bioscoop uitkwam en met m'n vriendinnetje onder het genot van een kopje koffie de film doorsprak merkten we dat we hongerig waren naar nog meer info . Wat gebeurde er allemaal in de tussentijd?
waar dan? Mensen die op de inhoud van de film ingaan, doen dat in spoilers (als ze dat niet doen, zijn ze inderdaad niet helemaal wijs). Bezoekers weten wat het risico is van het bekijken van spoilers, dus kun je degenen die spoilertags gebruiken daar niet op aanvallen.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:35 schreef purmernoord het volgende:
en eigenlijk vind ik het jammer dat hierboven al min of meer het einde is onthuld. Ik had dat gisteren al gezien, voor ik naar de film ging, en ik vind dat heel jammer. (wat dat betreft zijn degene die dat doen hier mijns inziens een stelletje klootzakken)
Maar het dier dat ze lieten zien was toch echt een edelhert.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:31 schreef speknek het volgende:
[..]
Nouja, zo raar is het ook weer niet, als je op dictionary.com naar 'elk' zoekt, staat er ook bij 'moose'. En correcter zou nog "wapiti" zijn.
Kan nog een leuke Oscar-uitreiking worden. Eerst een Palestijnse speech en dan een gezellige roze toespraak.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:28 schreef speknek het volgende:
Ja, prachtige film. In het begin kwam de liefdesrelatie wat geforceerd over (nouja, dat was het natuurlijk ook), waardoor ik maar weinig emotionele binding had. Maar Ang Lee neemt goed de ruimte om de ingetogen acteerprestaties geloofwaardig te maken, en dat is uiteindelijk misschien wel de grootste kracht van de film. Een enkele woedeuitbarsting en helemaal op het laatst alleen wat natte ogen, waren genoeg om de hele emotionele impact over te brengen. Geen cheap sentiment, maar echte mannen die uit angst voor de omgeving niet alleen hun eigen geaardheid, maar hun hele leven in zichzelf opkroppen.
Drama's zijn niet mijn type film, maar na afloop was ik wel stil en ontroerd. Van mij mag hij die oscars krijgen, al was het maar als homo-activisme.
Ik heb 'm al besteldquote:Op zondag 19 februari 2006 22:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
gelukkig voor jou is de film gebaseerd op een boek
ik weet niet eens het gebruik van spoilers dus heb die ook niet gelezen.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
waar dan? Mensen die op de inhoud van de film ingaan, doen dat in spoilers (als ze dat niet doen, zijn ze inderdaad niet helemaal wijs). Bezoekers weten wat het risico is van het bekijken van spoilers, dus kun je degenen die spoilertags gebruiken daar niet op aanvallen.
Geen idee, maar het is gewoon dat mens van Dawson's Creekquote:Op maandag 20 februari 2006 18:26 schreef Slayage het volgende:
Ben ik nou de enige, die de vrouw die Heath Ledgers vrouw speelt op Oksana Akinshina (Liya 4-Ever) vind lijken?
Nu je zegt, lijkt ze er inderdaad wel op.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:26 schreef Slayage het volgende:
Ben ik nou de enige, die de vrouw die Heath Ledgers vrouw speelt op Oksana Akinshina (Liya 4-Ever) vind lijken?
dus wat bedoel je dan wél?quote:Op maandag 20 februari 2006 18:51 schreef purmernoord het volgende:
[..]
ik weet niet eens het gebruik van spoilers dus heb die ook niet gelezen.
Je hebt gelijk, het zat inderdaad in een spoiler. Ik ben beetje nog een newbie hier, en ik wist tot niet niet hoe , waarvoor en op wat voor manier een spoiler wordt gebruikt. Mijn excuses dus voor deze onbedoelde slowchat.quote:
OK Herkende haar niet. Was zelf ook een hardcore Dawsons Creek fan geweest een tijdjequote:Op maandag 20 februari 2006 19:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is gewoon dat mens van Dawson's Creek
Dus tochquote:Op maandag 20 februari 2006 19:03 schreef Ang3l het volgende:
Geen idee, maar het is gewoon dat mens van Dawson's Creek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |