gelukkig voor jou is de film gebaseerd op een boekquote:Op zondag 19 februari 2006 15:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Toen ik de bioscoop uitkwam en met m'n vriendinnetje onder het genot van een kopje koffie de film doorsprak merkten we dat we hongerig waren naar nog meer info . Wat gebeurde er allemaal in de tussentijd?
waar dan? Mensen die op de inhoud van de film ingaan, doen dat in spoilers (als ze dat niet doen, zijn ze inderdaad niet helemaal wijs). Bezoekers weten wat het risico is van het bekijken van spoilers, dus kun je degenen die spoilertags gebruiken daar niet op aanvallen.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:35 schreef purmernoord het volgende:
en eigenlijk vind ik het jammer dat hierboven al min of meer het einde is onthuld. Ik had dat gisteren al gezien, voor ik naar de film ging, en ik vind dat heel jammer. (wat dat betreft zijn degene die dat doen hier mijns inziens een stelletje klootzakken)
Maar het dier dat ze lieten zien was toch echt een edelhert.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:31 schreef speknek het volgende:
[..]
Nouja, zo raar is het ook weer niet, als je op dictionary.com naar 'elk' zoekt, staat er ook bij 'moose'. En correcter zou nog "wapiti" zijn.
Kan nog een leuke Oscar-uitreiking worden. Eerst een Palestijnse speech en dan een gezellige roze toespraak.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:28 schreef speknek het volgende:
Ja, prachtige film. In het begin kwam de liefdesrelatie wat geforceerd over (nouja, dat was het natuurlijk ook), waardoor ik maar weinig emotionele binding had. Maar Ang Lee neemt goed de ruimte om de ingetogen acteerprestaties geloofwaardig te maken, en dat is uiteindelijk misschien wel de grootste kracht van de film. Een enkele woedeuitbarsting en helemaal op het laatst alleen wat natte ogen, waren genoeg om de hele emotionele impact over te brengen. Geen cheap sentiment, maar echte mannen die uit angst voor de omgeving niet alleen hun eigen geaardheid, maar hun hele leven in zichzelf opkroppen.
Drama's zijn niet mijn type film, maar na afloop was ik wel stil en ontroerd. Van mij mag hij die oscars krijgen, al was het maar als homo-activisme.
Ik heb 'm al besteldquote:Op zondag 19 februari 2006 22:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
gelukkig voor jou is de film gebaseerd op een boek
ik weet niet eens het gebruik van spoilers dus heb die ook niet gelezen.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
waar dan? Mensen die op de inhoud van de film ingaan, doen dat in spoilers (als ze dat niet doen, zijn ze inderdaad niet helemaal wijs). Bezoekers weten wat het risico is van het bekijken van spoilers, dus kun je degenen die spoilertags gebruiken daar niet op aanvallen.
Geen idee, maar het is gewoon dat mens van Dawson's Creekquote:Op maandag 20 februari 2006 18:26 schreef Slayage het volgende:
Ben ik nou de enige, die de vrouw die Heath Ledgers vrouw speelt op Oksana Akinshina (Liya 4-Ever) vind lijken?
Nu je zegt, lijkt ze er inderdaad wel op.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:26 schreef Slayage het volgende:
Ben ik nou de enige, die de vrouw die Heath Ledgers vrouw speelt op Oksana Akinshina (Liya 4-Ever) vind lijken?
dus wat bedoel je dan wél?quote:Op maandag 20 februari 2006 18:51 schreef purmernoord het volgende:
[..]
ik weet niet eens het gebruik van spoilers dus heb die ook niet gelezen.
Je hebt gelijk, het zat inderdaad in een spoiler. Ik ben beetje nog een newbie hier, en ik wist tot niet niet hoe , waarvoor en op wat voor manier een spoiler wordt gebruikt. Mijn excuses dus voor deze onbedoelde slowchat.quote:
OK Herkende haar niet. Was zelf ook een hardcore Dawsons Creek fan geweest een tijdjequote:Op maandag 20 februari 2006 19:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is gewoon dat mens van Dawson's Creek
Dus tochquote:Op maandag 20 februari 2006 19:03 schreef Ang3l het volgende:
Geen idee, maar het is gewoon dat mens van Dawson's Creek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |