Omdat je werd overspoeld door nieuwe topics werd je psycho, had je je handen in je haar en wist je niet meer wat je moest door.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:17 schreef Conflict het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb heel veel dezelfde topics gesloten, heel GC was ondergesneeuwd
Volgende keer een beetje om je heen kijken voordat je op zo'n belachelijke tegen me begint te zeiken! De volgende topics zijn nog open en dat lijkt me genoeg!quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:21 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Omdat je werd overspoeld door nieuwe topics werd je psycho, had je je handen in je haar en wist je niet meer wat je moest door.
In je panische reactie sloot je maar alles tegelijk, en was je blij dat je er vanaf was.
Of je had gewoon een paar topic's kunnen laten.
Één over treinreizigers die hinder hadden ondervonden, één voor automobilisten en één voor mensen thuis o.i.d.
Deze groepen ondergaan iets totaal anders. Een automobilist rent niet van perron naar perron om z'n trein te halen, hij blijft gewoon rustig in z'n auto zitten, in de file hoogstwaarschijnlijk.
De problemen die deze groepen ondervonden zijn dus niet te vergelijken.
Appels en peren.
Begrijp je dat?
Ja die topics sluiten naadloos aan op hetgeen wat Oldjeller zegt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:33 schreef Conflict het volgende:
[..]
Volgende keer een beetje om je heen kijken voordat je op zo'n belachelijke tegen me begint te zeiken! De volgende topics zijn nog open en dat lijkt me genoeg!
Hoeveel sneeuw ligt er bij jou??
Zijn de wegen vrij, staan er nog files???
Wie stond er allemaal in de file?
Vraagje aan pizza bezorgers!
Post bezorgen en slecht weer??
Wie heeft er al hinder ondervonden van de storm?
Als je nog meer te vragen hebt raad ik je aan om dat op een normale manier te doen, anders bekijk je het maar.
Ik ben niet van plan om 20 topics over het weer open te laten, er zijn genoeg topics open waarin alles besproken kan worden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:36 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja die topics sluiten naadloos aan op hetgeen wat Oldjeller zegt.![]()
Belachelijk? Ik wijs je ergens op, adviserend, hoe je het beter had kunnen doen. Geen conflictgedrag gaan vertonen hè.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:33 schreef Conflict het volgende:
[..]
Volgende keer een beetje om je heen kijken voordat je op zo'n belachelijke tegen me begint te zeiken! De volgende topics zijn nog open en dat lijkt me genoeg!
Deze topics zeggen inderdaad genoeg, dat ze allemaal niet over de treinreizigers gaan die enorm hinder ondervonden en FOK! heeft behoorlijk wat treinreizigers/studenten/forenzen..quote:
Dit is normaal, dit is corrigerend.quote:Als je nog meer te vragen hebt raad ik je aan om dat op een normale manier te doen, anders bekijk je het maar.
ik heb het helemaal anders opgelost...quote:Op maandag 28 november 2005 15:22 schreef crackhead het volgende:
Kan die laaste bagger-reactie van Sammy_K ff verwijderd worden? Het plastic zakken-associatiespel #1
Alvast bedankt voor het opschonen
quote:Op maandag 28 november 2005 16:11 schreef Tranceptor het volgende:
Waarom wordt mijn laatste gedachte-topic toch gesloten?
maar er staat wel een kaart bij wqaar de tent gelegen is, en een telefoonnummer om te bellenquote:Op woensdag 30 november 2005 19:40 schreef LoggedIn het volgende:
ik ben het niet eens met de sluiting van mijn topic (http://forum.fok.nl/topic/785119)bij de telefoongids werken tenslotte geen mensen die hun indruk van de winkel/ bedrijf/ whatever neerzetten
ik kan ook wel de telefoongids openen en een woordje intypen, maar daaruit kan ik niet opmaken of het een tent a la "2 tuinstoelen waar je kan wachten" is, of dat je er fatsoenlijk kan zitten eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |