zo zijn er zoooooow velen. dat kan de reden niet zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:31 schreef Svensational het volgende:
Nou, vond je het een nuttig topic dan? Dat sloeg echt nergens op.
.
Ja, maar dat palindroom-topic spande de kroon wat dat betreft.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:32 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zo zijn er zoooooow velen. dat kan de reden niet zijn.
Alle palindrooms waren al eens geweest!quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:27 schreef dolle_hond het volgende:
en waarom moet t palindroom-topic na jaren opeens dicht?
ik snap t niet, ook al kom ik er nu dus nauwelijks meer.
ik flikker gewoon al die topics dicht hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 02:01 schreef Pracissor het volgende:
Pleit hier voor een hoge straf voor Yildiz.
gooi maar dicht, zijn laatste post ontheft het nut van mijn topic.
wat denk je?quote:Op woensdag 28 september 2005 09:55 schreef Qlarice het volgende:
Hypocrisie m.b.t. de Yildiz sage :/
Waarom dicht ?
Zeg wijsneus,jij flikkert topics zomaar op slot. Op zn minst had er een post bijgekunt waarom die op slot was gemiktquote:
Moet je horen wijsneus, ik heb sinds vannacht tientallen van die topics op slot geflikkerd en heb geen zin meer om telkens hetzelfde te zeggen. Een topic per onderwerp is genoeg.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:03 schreef Qlarice het volgende:
[..]
Zeg wijsneus,jij flikkert topics zomaar op slot. Op zn minst had er een post bijgekunt waarom die op slot was gemikt
1 topic per onderwerpquote:Op woensdag 28 september 2005 10:09 schreef Conflict het volgende:
[..]
Moet je horen wijsneus, ik heb sinds vannacht tientallen van die topics op slot geflikkerd en heb geen zin meer om telkens hetzelfde te zeggen. Een topic per onderwerp is genoeg.
Speciaal voor jou heb ik nog ff wat gezegd in dat geweldige topic![]()
als je even in de topiclijst had gekeken, had je het zelf ook wel kunnen bedenken..quote:Op woensdag 28 september 2005 10:03 schreef Qlarice het volgende:
[..]
Zeg wijsneus,jij flikkert topics zomaar op slot. Op zn minst had er een post bijgekunt waarom die op slot was gemikt
Het is echt niet zo dat ik nu vol zelfnoegzaamheid in mijn handen zit te wrijven zo van "sow he dat heb ik toch maar even geflikt zonder al teveel poespas"quote:Op donderdag 29 september 2005 13:28 schreef Godlike02 het volgende:
Zo buzzer
Toch maar even bij stil staan
Wie had dat gedacht zonder een kick te geven is Singles dicht
Niemand protesteren, geen klachten van de singles en ze trekken zelf de stekker er voortijdig uit.
Waarschijnlijk lootjes getrokken wie het slechte nieuws ging brengen![]()
HW? Nee ligt gevoelig met TCdan word het persoonlijk opgevat.
Conflict? Nee te veel mensen in singles die ook in ONZ komen. Die nemen conflict nooit serieus.![]()
Grapje conflict
Dus Buzzer maar! Gefeliciteerd met deze ondankbare taak![]()
Ooit zo makkelijk een reeks gesloten?
![]()
Ik vind het wel vreemd wat hij zegt maar niet zo vreselijk om hem aan te moeten pakken.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:44 schreef Pracissor het volgende:
Steun aan het kabinetsbeleid, door de Nederlandse bevolking
Achterlijke post, kan een Modje deze persoon ff aanpakken?
dat van mij ookquote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:14 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik vind het wel vreemd wat hij zegt maar niet zo vreselijk om hem aan te moeten pakken.
Geen idee, ik doe dat op gevoel...quote:Op donderdag 29 september 2005 20:56 schreef Pracissor het volgende:
[..]
![]()
Wanneer wordt de grens dan wel overschreden?
kom dan op zijn minst met een betere OPquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:47 schreef Roellio het volgende:
Buzzer, waar slaat dit slotje nu weer op: [5 oktober] Dag van de leraar! ?
Het is wel degelijk een serieus topic en ik verwacht daarom dat de modjes hier er ook dusdanig mee omgaan.
Anders had ik 'm net zo goed in ONZ kunnen openen!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:34 schreef ruby het volgende:
Beetje jammer dat je de reden er niet bij hebt vermeld
Lijkt me duidelijk. In GC zitten ze niet te wachten op nog een (postopkrik) reeks.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:30 schreef Conflict het volgende:
Nee, geen reeks erbij...
als je goed had gekeken, had je gezien dat ik al erder een deel twee had gesloten. We zijn het aantal reeksen fors aan het terugdringen, en hebben zeker geen behoefte aan een nieuwe reeks. Wat Calvobbes zegt dusquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:34 schreef ruby het volgende:
Beste Conflict,
Ik zie dat je m'n topic Wat gaan we doen vandaag? Deel 2 in General Chat gesloten hebt.
Beetje jammer dat je de reden er niet bij hebt vermeld en 'm gewoon klakkeloos gesloten hebt met de mededeling dat ik maar een ander leuk topic moest verzinnen.
Dat jij het eventueel een waardeloos topic vindt, dat mag natuurlijk. Maar ik vind wel een geinig topic en blijkbaar een stel anderen ook.
Dus zou het topic weer open gegooid kunnen worden?
Bedankt. gr. Ruby
van mij best maar je huiswerk moet je zelf maar maken. Verder mist er een openingspost en moet de lezer direct naar een andere site. Daarom heb ik het gesloten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:45 schreef Auxerre het volgende:
Conflict, waarom mag ik niet om andermans mening vragen?
Waarom
Er staat wel een reden bij. We willen gewooon geen nieuwe reeksen erbij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:34 schreef ruby het volgende:
Beste Conflict,
Ik zie dat je m'n topic Wat gaan we doen vandaag? Deel 2 in General Chat gesloten hebt.
Beetje jammer dat je de reden er niet bij hebt vermeld en 'm gewoon klakkeloos gesloten hebt met de mededeling dat ik maar een ander leuk topic moest verzinnen.
Dat jij het eventueel een waardeloos topic vindt, dat mag natuurlijk. Maar ik vind wel een geinig topic en blijkbaar een stel anderen ook.
Dus zou het topic weer open gegooid kunnen worden?
Bedankt. gr. Ruby
Ik wist niet eens dat er al eerder een deel 2 was geopend, dus vandaar.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 07:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
als je goed had gekeken, had je gezien dat ik al erder een deel twee had gesloten. We zijn het aantal reeksen fors aan het terugdringen, en hebben zeker geen behoefte aan een nieuwe reeks. Wat Calvobbes zegt dus
je had die andere dus niet gezien, daar zat de hik dusquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:31 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er al eerder een deel 2 was geopend, dus vandaar.
En ja, nu snap ik de reden waarom het gesloten is, omdat je er bij vermeldt dat jullie het aantal reeksen aan het terugdringen zijn. Maar dat vermeldde Conflict er niet bij, hij vermeldde alleen "geen nieuwe reeks erbij" en dat ik maar een nieuw leuk topic moest verzinnen, dus ik begreep niet helemaal waarom, zie je?![]()
het topic wat je hier aanhaalt is het topic wat ik bedoel. het lijkt mij dat dat naadloos elkaar aansluitquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:04 schreef Angelic1 het volgende:
Omdat FOK! zo "klantvriendelijk" is hier nog maar een keer:
FOK! in de media of FOK!kers in de media zijn volgens mij twee hele verschillende topics! Of ik moet een ander topic over FOK!kers in de media over het hoofd hebben gezien? Misschien handig om dan voortaan een linkje er bij te zetten naar het dubbele topic, maar volgens mij is dat er niet.
Nee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:19 schreef buzzer het volgende:
het topic wat je hier aanhaalt is het topic wat ik bedoel. het lijkt mij dat dat naadloos elkaar aansluit
zat ik ook naar te kijken, ik weet niet hoe die op slot is gegaan, ik weet van niks.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
Ik begrijp oproep NS-stations niet wat doe je?
Ik wacht nog steeds met spanning afquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:21 schreef Conflict het volgende:
Ik zal het ook even met buzzer over dat topic hebben want volgens mij gaat er ergens iets mis.
dat weet niemandquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:34 schreef Big_Boss_Man het volgende:
waar dowload jij je dvd's
Waar is die post onder de mijne nou goed voor?
Alhoewel ik begrijp dat je elk topic met de naam Yildiz erin zat begint te worden..quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:33 schreef trancethrust het volgende:
Yildiz
Dit was een Yildiz-topic dat geen Yildiz topic was in de zin die Conflict bedoelde; staat zelfs nog in de OPMag ie weer open? =)
Ik heb al zeker 50 Yildiztopics gesloten volgens mijquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:06 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Alhoewel ik begrijp dat je elk topic met de naam Yildiz erin zat begint te worden..
quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:34 schreef Big_Boss_Man het volgende:
waar dowload jij je dvd's
Waar is die post onder de mijne nou goed voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |