Wat een drogredenatie.quote:Op zondag 11 september 2005 11:31 schreef Conflict het volgende:
Ik vraag jou toch ook niet te overleggen voordat je een topic opent?
En ik zeg dat je nu op moet houden met je zuigerige gedrag en zeker geen mensen dood gaan wensen op het forum anders is het al snel afgelopen met jou hier.quote:Op zondag 11 september 2005 12:03 schreef Peabody-The_Crux het volgende:
edit
[..]
Wat een drogredenatie.
Jij zegt dat je iets vaag vindt, dus dan zeg ik dat jij dan beter voor opheldering kan vragen in plaats van het topic op slot te tieferen!
Blijkbaar, ik vond het ook een beetje gek maar ja..quote:Op zondag 11 september 2005 15:16 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Bestaan de GC mod topics pas sinds mei 2005
quote:Op zondag 11 september 2005 10:15 schreef Conflict het volgende:
coz was zo grappig om volkomen nutteloos dit topic omhoog te kicken. Erg lullig voor de mensen die netjes de enquete invulden. Bedankt he coz!
Verder zijn enquetes toch niet de bedoeling hier. Slotje.
Ok, is nu al goed... Maar je moet wel onthouden dat je ff naar de datum kijkt en of het nog nuttig is om 'm te kicken. Juist bij een topic als deze is het gewoon lullig voor de mensen die zinloos alle vragen gaan beantwoorden.quote:Op zondag 11 september 2005 22:43 schreef coz het volgende:
[..]wist niet dat het een topickick was , was iig niet zo bedoeld , maar ik had hem wel ingevuld hoor . (alleen vergeten de quote tag te verwijderen)
Probeer het eens wat netter te vragen, zo gaan we niet met elkaar om hier.quote:Op maandag 12 september 2005 00:16 schreef Tobbes het volgende:
Terroristen hebben dijken als doelwit
Lul man, waarom dat topic dicht?
Het liep wel aardig, kan je anders niet TT veranderen in: Op welk niveau woon jij?
Niet?quote:Op maandag 12 september 2005 00:21 schreef Peabody-The_Crux het volgende:
[..]
Probeer het eens wat netter te vragen, zo gaan we niet met elkaar om hier.
Ja maar het is gewoon hetzelfde topic. Die reactie van hem was al daar gepost, het is toch beter om gewoon in dat topic te posten? Ik zal anders vragen het gesloten topic in die ander te laten mergen.quote:Op maandag 12 september 2005 00:16 schreef Tobbes het volgende:
Terroristen hebben dijken als doelwit
Lul man, waarom dat topic dicht?
Het liep wel aardig, kan je anders niet TT veranderen in: Op welk niveau woon jij?
Misschien was dat beter geweest. Maar dan had het meteen gesloten moeten worden en niet na 50 posts. Wat is er an sich tegen dit topic?quote:Op maandag 12 september 2005 00:26 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja maar het is gewoon hetzelfde topic. Die reactie van hem was al daar gepost, het is toch beter om gewoon in dat topic te posten? Ik zal anders vragen het gesloten topic in die ander te laten mergen.
Ik zit maar 14 uur per dag op fok dus het kan gebeuren dat een topic niet direct gezien wordt door mij. Dit topic was van tien uur ofzo en laat ik net ff een uurtje tv gekeken hebben en ff SimCity gespeeld.quote:Op maandag 12 september 2005 00:27 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Misschien was dat beter geweest. Maar dan had het meteen gesloten moeten worden en niet na 50 posts. Wat is er an sich tegen dit topic?
quote:Op maandag 12 september 2005 00:32 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik zit maar 14 uur per dag op fok dus het kan gebeuren dat een topic niet direct gezien wordt door mij. Dit topic was van tien uur ofzo en laat ik net ff een uurtje tv gekeken hebben en ff SimCity gespeeld.
Ik zag dat topic gewoon als crossposting en ben van mening dat het gemakkelijk in dat andere topic erbij kan. Niet om te pesten.
Ik kan als moderator zijne niet mergen, heb het wel aan de FA's gevraagd.
Veel succes met het andere topic. Er zullen weer veel mensen gaan reageren. Helaas zijn dat niet de mensen waar het Fok! het over algemeen van moet hebben.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:14 schreef Natalie het volgende:
Dat is geen discussie, -Angel-, da's uitlokken. Ik had ook kunnen zeggen: 'Dubbel'. Had je dat wel geaccepteerd? Het is immers nog waarheid ook.
-Angel- check je mail even.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:17 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Veel succes met het andere topic. Er zullen weer veel mensen gaan reageren. Helaas zijn dat niet de mensen waar het Fok! het over algemeen van moet hebben.
Ik ben het overigens met deze heer eens. Kleurloze mods, kleurloze posters. Saaie kutvertoning hier bij tijd en wijlen.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:10 schreef -Angel- het volgende:
Wat voor onzin is het nu weer om dit topic te sluiten: De users lijken wel blasé de laatste tijd. Bljkbaar snap je niet echt dat het niet om een lemming gaat. Zoals het daar staat denk ik erover. Je zou het beter kunnen copy pasten in het andere topic. Aangezien ik er geband ben.
Da's een ONZ topic, je zit in het verkeerde FB gebeurenquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:16 schreef coz het volgende:
en over kleurloze mods gesproken ....
welgeteld 3 minuten kreeg deze grap levensrecht
matige buitenaardse humor
maar bij dezelfde mod navragen in feedback schiet dan natuurlijk ook niet op
laat staan dat de clou best duidelijk is .. maargoed dat zal wel aan mij liggen![]()
Ik heb hem verplaatst, al weet ik niet zeker of het daar open zal blijven...quote:Op zondag 18 september 2005 15:13 schreef nlboy het volgende:
Ken deze topic: Brand in Huizen...(NH) naar het nieuwsgedeelte? Bedankt!
daarom stond er ookquote:Op zaterdag 17 september 2005 10:47 schreef Conflict het volgende:
[..]
Da's een ONZ topic, je zit in het verkeerde FB gebeuren
geeft niets verderquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:16 schreef coz het volgende:
en over kleurloze mods gesproken ....
[snip]
bij dezelfde mod navragen in feedback
dan heb ik je topic verkeerd geinterpreteerd...quote:Op zondag 18 september 2005 20:23 schreef Leshy het volgende:
Als je een topic sluit vanweg een link naar een maf filmpje, zet er dan tenminste bij dat het in een centraal "Check dit filmpje"-topic (die ik niet had gezien) thuishoort, niet dat het om spam gaat.Voor zover ik weet en de Fok!-policy begrijp is spam nog altijd het linken naar pagina's om hits te genereren, niet naar een filmpje en-of afbeelding.
In elk geval, ik neem aan dat de link wel gewoon in het eerder genoemde topic geplaatst mag worden, of is het dan nog steeds spam? [afbeelding]
donder op met je gezever over je kleurloze mods joh, ga in het ONZ FB topic zeuren over je topic.quote:Op zondag 18 september 2005 19:19 schreef coz het volgende:
[..]
daarom stond er ook
[..]
geeft niets verder![]()
Okay, doe ik dat, dank jequote:Op zondag 18 september 2005 20:30 schreef buzzer het volgende:
Je mag het filmpje natuurlijk in dat topic plaatsen
ik was duidelijk even te snel met oordelenquote:
Sorry, zal proberen ontopic te blijvenquote:Op zondag 18 september 2005 22:32 schreef buzzer het volgende:
niet slowchatten in dit topic svp
Als er één iemand niet kleurloos is, ben jij het welquote:Op zondag 18 september 2005 20:32 schreef Conflict het volgende:
[..]
donder op met je gezever over je kleurloze mods joh, ga in het ONZ FB topic zeuren over je topic.
kun je iets specifieker zijn ?quote:Op woensdag 21 september 2005 00:39 schreef heiden6 het volgende:
Onbewust rare dingen doen
Doe eens wat netter editten a.j.b. conflict, ziet er niet uit zo. Dan zal ik je verder niet meer helpen herinneren aan je inconsequenties, goed?
Je bent niet kleurloos, je bent blauw.quote:Op zondag 18 september 2005 20:32 schreef Conflict het volgende:
[..]
donder op met je gezever over je kleurloze mods joh, ga in het ONZ FB topic zeuren over je topic.
Mijn post, die is gecensureerd door cf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |