Ik ben daar niet helemaal mee eens. Samaras kan goed spelen mits die voldoende steun krijgt. (Dit is bij de meeste spitsen zo) Drost is wel 1 van de meest constante goed voetballende speler.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Heerenveen wordt echt nooit wat. Zo kopen wel wat namen zoals Bruggink en Bosvelt en weer een heel blik Scandinaviërs en dat vullen ze dan aan met zogenaamde supertalenten als Samaras en Drost, maar in de praktijk blijkt het allemaal tegen te vallen. Als ze al niet vroeg afhaken voor een toppositie, dan laten ze het wel liggen als het er echt om gaat.
Ik vind het echt allemaal net niet bij Heerenveen. Op Huntelaar na dan, die doet het echt heel goed en zal op het einde van het seizoen wel weggaan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:39 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Ik ben daar niet helemaal mee eens. Samaras kan goed spelen mits die voldoende steun krijgt. (Dit is bij de meeste spitsen zo) Drost is wel 1 van de meest constante goed voetballende speler.
Het zal me niks verbazen als ik de samenvatting straks kijk dat het middenveld niet in orde is.
Geen goede middenveld leid al snel tot extra druk op de verdediging en geen goede steun voor de spitsen.
Winstquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:40 schreef okee6 het volgende:
[..]
Net alsof ze thuis spelen he ... omdat het Ajax is
Waar maak jij je druk om? Feyenoord wint toch gewoon morgen?quote:
Die overwinning geeft hoop voor een ontmoeting met Schalke ja.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:42 schreef the_legend_killer het volgende:
P$V heeft gewonnnen dus ben stil !
Dan nog zeg ik niet 0-1 omdat ik er niet trots op ben. Als Koné eenmaal gewend is, eindigt zo'n duel gewoon in drie nulquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Winst![]()
Alsof psv het geweldig heeft gedaan vanavond
Niet echt eerlijk gezegtquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die overwinning geeft hoop voor een ontmoeting met Schalke ja.
Ja, daar ben ik zelfs van overtuigd, NEC speelt tegen de grotere ploegen altijd hopeloos.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Waar maak jij je druk om? Feyenoord wint toch gewoon morgen?
Heracles is een aanwinst voor de eredivisie. Den Bosch haalde het niveau alleen maar keihard omlaag.quote:
Waarom?quote:
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:47 schreef okee6 het volgende:
Arveladze met de 7-0 7 uit 4
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:39 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik hoor niet bij en ken niemand van vak Q
Ik ook, maar in twee topics tegelijkquote:
He trieste zak strond, dat gezeik op Ajax van jouw slaat steeds nergens op. Wij konden met 10 man winnen van Willem II jullie THUIS amper van Utrechtquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:40 schreef okee6 het volgende:
[..]
Net alsof ze thuis spelen he ... omdat het Ajax is
dat ik het ooit nog met jou eens zou zijnquote:
Blunder van het transferjaar tot nu toe natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:49 schreef feyenoord-dude het volgende:Ajax : "Arveladze is niet goed genoeg"
Nu is ie beter dan al die prutsers daar voorin samen.
Tot op heden nog niet. Er worden nog steeds beslissingen gemaakt waar af en toe toch flink de vraagtekens er achter zet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik vind het echt allemaal net niet bij Heerenveen. Op Huntelaar na dan, die doet het echt heel goed en zal op het einde van het seizoen wel weggaan.
Heerenveen doet nooit echt mee voor de titel en het is elk seizoen weer net niet. Er zit echt wel meer in die club, maar het komt er gewoon nooit uit.
Och beter reageerde ik hier niet op, maar goed, Ajax speelt uit dus 0-2, dat was de aanleiding. Verder verprutst Koné twee 100% kansen, dus echt zorgen maken hoeven PSV supporters zich niet. Gefeliciteerd met de overwinning in Tilburg bdwquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
He trieste zak strond, dat gezeik op Ajax van jouw slaat steeds nergens op. Wij konden met 10 man winnen van Willem II jullie THUIS amper van Utrecht![]()
Wacht eerst maar 's een paar weekjes ofzo afquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:49 schreef feyenoord-dude het volgende:Ajax : "Arveladze is niet goed genoeg"
Knap hoor, scoren tegen 3 degradatiekandidatenquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:49 schreef feyenoord-dude het volgende:Ajax : "Arveladze is niet goed genoeg"
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:35 schreef Shreyas het volgende:
Ongelofelijk wat is AZ goed, 6-0 gewoon. Volgens mij is AZ echt een serieuze kanshebber voor de landstitel.
Omdat ze tot nu toe meer geluk hebben gehad dan wij vorig jaar in het hele seizoen.quote:
Zoals Sneijder en Babel ook beiden 100% kansen verprutste. Of denk jij dat die twee goals de enige kansen van de wedstrijd waren, omdat je de wedstrijd niet hebt gezien?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:54 schreef okee6 het volgende:
[..]
Och beter reageerde ik hier niet op, maar goed, Ajax speelt uit dus 0-2, dat was de aanleiding. Verder verprutst Koné twee 100% kansen, dus echt zorgen maken hoeven PSV supporters zich niet. Gefeliciteerd met de overwinning in Tilburg bdw![]()
Doet Rosenberg hem niet naquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:56 schreef twi het volgende:
[..]
Knap hoor, scoren tegen 3 degradatiekandidaten
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:56 schreef twi het volgende:
[..]
Dan nog een doelsaldo van 17-1, daar doet het Nederlands elftal een moord voorquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:56 schreef twi het volgende:
[..]
Dan staat ie nog steeds mijlenver boven jullie spitsenquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:55 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wacht eerst maar 's een paar weekjes ofzo af![]()
Calimero gezeik dus van jequote:Op zaterdag 10 september 2005 21:54 schreef okee6 het volgende:
[..]
Och beter reageerde ik hier niet op, maar goed, Ajax speelt uit dus 0-2, dat was de aanleiding. Verder verprutst Koné twee 100% kansen, dus echt zorgen maken hoeven PSV supporters zich niet. Gefeliciteerd met de overwinning in Tilburg bdw![]()
Zeg ik dat wij wereldspitsen hebben dan? Ik zeg alleen dat Arveladze nu aardig overschat wordt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:58 schreef feyenoord-dude het volgende:
Jullie hadden anders aardig moeite met RBCRosenberg, Charisteas en Babel samen konden er geen eens 4 scoren tegen die club.
Ik zou het geen geluk willen noemen en dat van ons geen pech eigenlijk. Heracles levert strijd en knokt tot de laatste minuut. Daarmee dwing je wat af. Bij ons was de inzet vaak ver te zoeken en was het missen van kansen vooral onkunde.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Omdat ze tot nu toe meer geluk hebben gehad dan wij vorig jaar in het hele seizoen.
Ja, ik ben jaloers.
Hij trapt er aardige balletjes in, maar mocht een Rosenberg of Babel op schot komen, heb ik dat liever als een oude versleten 32 jarige Georgier.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:03 schreef feyenoord-dude het volgende:
Aardig overschat? Niemand roept dat het een wereldspits is hoor. Maar hij gaat wel de concurrentie aan met Kuijt, Kalou, Huntelaar en Koné op de topscorerslijst. Het is een goalgetter, en dat mist Ajax nu precies.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:05 schreef Nashje het volgende:
Wat een bullshit zeg. Arveladze heeft verdomd geluk gehad dat AZ gewoon weer goed draait dit seizoen. De aanvoer op Shota werkt gewoon goed, en of dat bij Ajax ook zou zijn of niet kun je niks van zeggen.
Er is toch niks gelogen aan? Als ik nu de kans zou moeten maken tussen Rosenberg of Arveladze, zou ik nog steed voor Rosenberg hebben gekozen. Ik kies liever voor de toekomst.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:08 schreef feyenoord-dude het volgende:zijn jullie nou zo (onterecht) trots of gewoon zo dom?
Dus in weze zeg je hier dat AZ beter is dan Ajax?quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:05 schreef Nashje het volgende:
Wat een bullshit zeg. Arveladze heeft verdomd geluk gehad dat AZ gewoon weer goed draait dit seizoen. De aanvoer op Shota werkt gewoon goed, en of dat bij Ajax ook zou zijn of niet kun je niks van zeggen.
Dat klopt welquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dus in weze zeg je hier dat AZ beter is dan Ajax?
De resultaten zeggen van wel, al heeft AZ natuurlijk een veel simpeler programma gehad.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat kan. Maar in Rosenberg zie ik echt geen topspits, en Arveladze kan nog wel 2 of 3 jaartjes mee en die maakt gewoon de goaltjes die Ajax zo gaat missen. Stel je voor dat wij van Hooijdonk in 2001 hadden afgewezen vanwege z'n leeftijdquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:10 schreef twi het volgende:
[..]
Er is toch niks gelogen aan? Als ik nu de kans zou moeten maken tussen Rosenberg of Arveladze, zou ik nog steed voor Rosenberg hebben gekozen. Ik kies liever voor de toekomst.
Schijnbaar maakt hij ook de goede acties. Dus qua individualiteit doet ie het ook erg goed volgens mij,quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:05 schreef Nashje het volgende:
Als hij er nu al 7 heeft is dat niet zo moeilijk meer denk ik...quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:16 schreef feyenoord-dude het volgende:
Tuurlijk het seizoen is ook maar net bezig maar toch durf ik te voorspellen dat ie er 20+ inschiet en dat aantal zie ik Rosenberg en die Griek er samen niet eens inschieten.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Schijnbaar Blijkbaar maakt hij ook de goede acties. Dus qua individualiteit doet ie het ook erg goed volgens mij,
Net als Feyenoord afgelopen seizoen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:20 schreef feyenoord-dude het volgende:
Laat AZ maar lekker hard van stapel lopen en moe zijn als straks de echte tegenstanders komen.
Jullie krijgen die tegenstanders ook nogquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:17 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Als hij er nu al 7 heeft is dat niet zo moeilijk meer denk ik...
Mwa, utreg en vites uit is niet bepaald makkelijk. Ze gaan me ff te goed die gasten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:20 schreef feyenoord-dude het volgende:
Laat AZ maar lekker hard van stapel lopen en moe zijn als straks de echte tegenstanders komen.
Ik denk dat hij de 20 makkelijk gaat overtreffen..quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jullie krijgen die tegenstanders ook nog
Je ziet het dan wel erg mooi in![]()
![]()
We zullen het volgende week zien hequote:Op zaterdag 10 september 2005 22:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heeft ook met de aanvoer naar de spitsen te maken. Ik weet wel zeker dat zowel Rosenberg als Charisteas bij AZ er meer in schieten, dan bij Ajax. En dat is een probleem.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:49 schreef feyenoord-dude het volgende:Ajax : "Arveladze is niet goed genoeg"
Het is bij AZquote:Op zondag 11 september 2005 01:11 schreef Zwansen het volgende:
Volgende week Ajax-AZ?
Ajax-AZ 0-4
die stand kennen ze nog wel in de arena
Dan is het toch wel triest gesteld met Ajax. Rosenberg bakt er sowieso niets van. Charisteas pakt dit seizoen zijn goals mee. Rosenberg is ook behoorlijk gefrustreerd, gezien zijn actie tegen Victoria gisteren.quote:Op zondag 11 september 2005 10:28 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Heeft ook met de aanvoer naar de spitsen te maken. Ik weet wel zeker dat zowel Rosenberg als Charisteas bij AZ er meer in schieten, dan bij Ajax. En dat is een probleem.
Hij denkt het ook echt hequote:Op zondag 11 september 2005 01:11 schreef Zwansen het volgende:
Volgende week Ajax-AZ?
Ajax-AZ 0-4
die stand kennen ze nog wel in de arena
Tja, ik sla AZ ook hoger aan dan Feyenoord. En de Amsterdamse verdediging heeft nog niet kunnen imponeren. En nu dan nog zonder Grygera, na een Europese confrontatie op woensdag. Hangt het er even vanaf hoe Ajax en AZ door de week rollen.quote:
Wordt idd wel lastig voor ze om nu nog rechtstreeks te degraderenquote:Op zondag 11 september 2005 12:39 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Iedereen er nog steeds van overtuigd dat Heracles gaat degraderen?
Maar als ze her en der een puntje meesprokkelen, ze hebben iig een goede basis om sowiezo nacompetitie te pakkenquote:Op zondag 11 september 2005 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Valt een steunpilaar van Heracles weg (Pieckenhagen, Hoogma, Maas) dan kan het zo de verkeerde kant op gaan.
Ik bedoel godverdommequote:Op zondag 11 september 2005 14:50 schreef Thetallguy het volgende:
top weer, kom mn bed uit rollen zie gelijk dat het alweer 2-0 staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |