Yup... hij is 'tank' Nelisse tegengekomenquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Iets mis met de tank ...
Al sla je me dood. Luister Radio1.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:13 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Wie heeft het overwicht de laatste 10 minuten?
* gaat morgen Versatel bestellen *
De laatste minuut is ook onderdeel van de wedstrijd. Heeft weinig met geluk te maken. Ze jagen gewoon op een doelpunt tot de laatste minuut waar andere ploegen het wel geloven.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:20 schreef Stpan het volgende:
Lucky Heracles! Hebben ook in de HCE alle geluk van de wereld, wat een stelletje Duitsers zeg, winnen nu al een jaar op rij 80% van de wedstrijden in de laatste minuut!
Als het een jaar achter elkaar gebeurd is het misschien geen toeval meer nee. Maar als concurrent van Heracles ben ik het behoorlijk zat aan het worden, want het is serieus verschrikkelijk! Heeft niets met overklassen te maken, dus ik snap de sympathie in deze (nou ja, promovendus heeft altijd wel de sympathie natuurlijk, nog wel) aangezien het gewoon alles is waar wij Duitsland om haten, en dan nog eens in het kwadraat!quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De laatste minuut is ook onderdeel van de wedstrijd. Heeft weinig met geluk te maken. Ze jagen gewoon op een doelpunt tot de laatste minuut waar andere ploegen het wel geloven.
Als concurrent is het frustrerend, maar ik vind het meer een kwaliteit dan geluk. Kennelijk is Heracles scherp tot het einde en beschikt men over de conditie om op het einde van de wedstrijd nog eens aan te zetten en alsnog een goal te maken om zo te winnen of een puntje te pakken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:24 schreef Stpan het volgende:
[..]
Als het een jaar achter elkaar gebeurd is het misschien geen toeval meer nee. Maar als concurrent van Heracles ben ik het behoorlijk zat aan het worden, want het is serieus verschrikkelijk! Heeft niets met overklassen te maken, dus ik snap de sympathie in deze (nou ja, promovendus heeft altijd wel de sympathie natuurlijk, nog wel) aangezien het gewoon alles is waar wij Duitsland om haten, en dan nog eens in het kwadraat!
PS KONE IS SLLLLLLLLLEEEEECCCCHHHHHHHHHHHTTTTT! Wat een ego!
Heerenveen wordt echt nooit wat. Zo kopen wel wat namen zoals Bruggink en Bosvelt en weer een heel blik Scandinaviërs en dat vullen ze dan aan met zogenaamde supertalenten als Samaras en Drost, maar in de praktijk blijkt het allemaal tegen te vallen. Als ze al niet vroeg afhaken voor een toppositie, dan laten ze het wel liggen als het er echt om gaat.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:28 schreef Burner2000 het volgende:
Bah, Heerenveen heeft de zaken niet op orde. Het wordt tijd om goede spelers van het beloftenteam te ruilen met de prutsers van de afgelopen tijd.
Na het Haags kwartiertje kan er nu dus ook over een Heracleaans blessuretijdje worden gesprokenquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
maar ik vind het meer een kwaliteit dan geluk. Kennelijk is Heracles scherp tot het einde en beschikt men over de conditie om op het einde van de wedstrijd nog eens aan te zetten en alsnog een goal te maken om zo te winnen of een puntje te pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |