Kan je ff "tegen Heracles" toevoegen in de OPquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:50 schreef VoreG het volgende:
deze titel kan tenminste lang mee
quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:50 schreef VoreG het volgende:
deze titel kan tenminste lang mee
Ik ga bijna weer terugverlangen naar de blunders van Terol...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je mag Vorm wel terughebben
Volgend jaar heb je Michel Vorm weer terug. Die kan er ook wat van.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ga bijna weer terugverlangen naar de blunders van Terol...![]()
Hou die maar ... is ook nog eens een porceleinen popje....quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Volgend jaar heb je Michel Vorm weer terug. Die kan er ook wat van.
Over Grandel kan ik nog niet echt oordelen, al is het weinig overtuigend wat ik heb gezien. Terol vind ik een matige keeper en Vorm zou een talent zijn. Daar merken we weinig van. Veel geblesseerd inderdaad, hier in de voorbereiding ook al en het is ook nog eens een hele slechte keeper. Niet echt een talent, net zoals die andere prutser van jullie die bij ons ervaring op komt doen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hou die maar ... is ook nog eens een porceleinen popje....
Booy zei bij het aantrekken van Grandel dat er in Nederland niets beters beschikbaar was ... of het niveau van keepers in NL is bedroevend of Booy heeft er geen verstand van ... Ik hou het voorlopig op het laatste...
90+3 Charristeas 1-1quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:58 schreef JeroenV het volgende:
Chari erin bij Ajax.. Voor Rosenberg
Rajcomar mag je ook houden. Mij ook een volkomen raadsel hoe die a) ooit bij Utrecht is terechtgekomen en b)ooit bij Jong Oranje is gekomenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Over Grandel kan ik nog niet echt oordelen, al is het weinig overtuigend wat ik heb gezien. Terol vind ik een matige keeper en Vorm zou een talent zijn. Daar merken we weinig van. Veel geblesseerd inderdaad, hier in de voorbereiding ook al en het is ook nog eens een hele slechte keeper. Niet echt een talent, net zoals die andere prutser van jullie die bij ons ervaring op komt doen.
Hij houdt eindelijk een keer iets tegen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:04 schreef okee6 het volgende:
Sterke actie keeper!
Heb geen Versatel....laten we een beetje mooi voetbal zien zoals gebruikelijk?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:04 schreef Stpan het volgende:
Lekkere pingel gemist door Kone! Veel te zacht en nonchalant ingeschoten (en hij gleed uit).
Heracles op voorsprong! GVD GVD!
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
1-1 Heerenveen.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
1-1 Heerenveen.
Godzijdank............quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Penalty, door Huntelaar.
Handsbal van Maas.
Voor mij ook. Bij Fortuna vond ik Rampomar al zwaar overschat zelfs.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Rajcomar mag je ook houden. Mij ook een volkomen raadsel hoe die a) ooit bij Utrecht is terechtgekomen en b)ooit bij Jong Oranje is gekomen
Iets mis met de tank ...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:10 schreef Eilanden het volgende:
Hey Eric Addo... leeft die ook nog
Wie heeft het overwicht de laatste 10 minuten?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Penalty, door Huntelaar.
Handsbal van Maas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |