Anders zat natuurlijk heel fok in het stadion, dat begrijp je.quote:
Shota is geweldig, ben blij dat hij weer in Nederland isquote:
alleen wel bij de verkeerde club, maar dat is de schuld van Ajaxquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Shota is geweldig, ben blij dat hij weer in Nederland is
Je had LDL toch aanstaan ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heracles nog altijd op 0 - 0.
Kennelijk met flinke vertraging. Er wordt nu net gescoord bij mij.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je had LDL toch aanstaan ?
Aah. Via internet dan waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kennelijk met flinke vertraging. Er wordt nu net gescoord bij mij.
Via Internet inderdaad. Kan de radio wel aanzetten idd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Aah. Via internet dan waarschijnlijk.
Die loopt inderdaad achter
Iedereen heeft hier Versatel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:40 schreef EminemRulezz het volgende:
Waar volgen jullie het voetbal live ? Ik kan nergens luisteren/kijken
Wen er maar aan!quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:35 schreef Ludacriss het volgende:
LoL gaat Heracles al weer stunten?
Radio, teletekst, internet. Forums/topics doorlezen kan nooit kwaad.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:40 schreef EminemRulezz het volgende:
Waar volgen jullie het voetbal live ? Ik kan nergens luisteren/kijken
En om je kleren te laten wassen zekerquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
De enige reden dat ik in het weekend thuis kom
quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En om je kleren te laten wassen zeker
Je mag Vorm wel terughebbenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:43 schreef Eilanden het volgende:
Godgloeiendegloeiendegloeiende!
Wanneer gaat die fucking Grandel die bal nou eens pakken? Dan kom je gloeiendegloeiende moeilijk tot scoren en dan staat er zo'n ballenvanger die de tegenstander ook nog eens meehelpt....
ook jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En om je kleren te laten wassen zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |