Hij trapt er aardige balletjes in, maar mocht een Rosenberg of Babel op schot komen, heb ik dat liever als een oude versleten 32 jarige Georgier.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:03 schreef feyenoord-dude het volgende:
Aardig overschat? Niemand roept dat het een wereldspits is hoor. Maar hij gaat wel de concurrentie aan met Kuijt, Kalou, Huntelaar en Koné op de topscorerslijst. Het is een goalgetter, en dat mist Ajax nu precies.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:05 schreef Nashje het volgende:
Wat een bullshit zeg. Arveladze heeft verdomd geluk gehad dat AZ gewoon weer goed draait dit seizoen. De aanvoer op Shota werkt gewoon goed, en of dat bij Ajax ook zou zijn of niet kun je niks van zeggen.
Er is toch niks gelogen aan? Als ik nu de kans zou moeten maken tussen Rosenberg of Arveladze, zou ik nog steed voor Rosenberg hebben gekozen. Ik kies liever voor de toekomst.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:08 schreef feyenoord-dude het volgende:zijn jullie nou zo (onterecht) trots of gewoon zo dom?
Dus in weze zeg je hier dat AZ beter is dan Ajax?quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:05 schreef Nashje het volgende:
Wat een bullshit zeg. Arveladze heeft verdomd geluk gehad dat AZ gewoon weer goed draait dit seizoen. De aanvoer op Shota werkt gewoon goed, en of dat bij Ajax ook zou zijn of niet kun je niks van zeggen.
Dat klopt welquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dus in weze zeg je hier dat AZ beter is dan Ajax?
De resultaten zeggen van wel, al heeft AZ natuurlijk een veel simpeler programma gehad.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat kan. Maar in Rosenberg zie ik echt geen topspits, en Arveladze kan nog wel 2 of 3 jaartjes mee en die maakt gewoon de goaltjes die Ajax zo gaat missen. Stel je voor dat wij van Hooijdonk in 2001 hadden afgewezen vanwege z'n leeftijdquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:10 schreef twi het volgende:
[..]
Er is toch niks gelogen aan? Als ik nu de kans zou moeten maken tussen Rosenberg of Arveladze, zou ik nog steed voor Rosenberg hebben gekozen. Ik kies liever voor de toekomst.
Schijnbaar maakt hij ook de goede acties. Dus qua individualiteit doet ie het ook erg goed volgens mij,quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:05 schreef Nashje het volgende:
Als hij er nu al 7 heeft is dat niet zo moeilijk meer denk ik...quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:16 schreef feyenoord-dude het volgende:
Tuurlijk het seizoen is ook maar net bezig maar toch durf ik te voorspellen dat ie er 20+ inschiet en dat aantal zie ik Rosenberg en die Griek er samen niet eens inschieten.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Schijnbaar Blijkbaar maakt hij ook de goede acties. Dus qua individualiteit doet ie het ook erg goed volgens mij,
Net als Feyenoord afgelopen seizoen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:20 schreef feyenoord-dude het volgende:
Laat AZ maar lekker hard van stapel lopen en moe zijn als straks de echte tegenstanders komen.
Jullie krijgen die tegenstanders ook nogquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:17 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Als hij er nu al 7 heeft is dat niet zo moeilijk meer denk ik...
Mwa, utreg en vites uit is niet bepaald makkelijk. Ze gaan me ff te goed die gasten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:20 schreef feyenoord-dude het volgende:
Laat AZ maar lekker hard van stapel lopen en moe zijn als straks de echte tegenstanders komen.
Ik denk dat hij de 20 makkelijk gaat overtreffen..quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jullie krijgen die tegenstanders ook nog
Je ziet het dan wel erg mooi in![]()
![]()
We zullen het volgende week zien hequote:Op zaterdag 10 september 2005 22:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heeft ook met de aanvoer naar de spitsen te maken. Ik weet wel zeker dat zowel Rosenberg als Charisteas bij AZ er meer in schieten, dan bij Ajax. En dat is een probleem.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:49 schreef feyenoord-dude het volgende:Ajax : "Arveladze is niet goed genoeg"
Nu is ie beter dan al die prutsers daar voorin samen.
Het is bij AZquote:Op zondag 11 september 2005 01:11 schreef Zwansen het volgende:
Volgende week Ajax-AZ?
Ajax-AZ 0-4
die stand kennen ze nog wel in de arena
Dan is het toch wel triest gesteld met Ajax. Rosenberg bakt er sowieso niets van. Charisteas pakt dit seizoen zijn goals mee. Rosenberg is ook behoorlijk gefrustreerd, gezien zijn actie tegen Victoria gisteren.quote:Op zondag 11 september 2005 10:28 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Heeft ook met de aanvoer naar de spitsen te maken. Ik weet wel zeker dat zowel Rosenberg als Charisteas bij AZ er meer in schieten, dan bij Ajax. En dat is een probleem.
Hij denkt het ook echt hequote:Op zondag 11 september 2005 01:11 schreef Zwansen het volgende:
Volgende week Ajax-AZ?
Ajax-AZ 0-4
die stand kennen ze nog wel in de arena
Tja, ik sla AZ ook hoger aan dan Feyenoord. En de Amsterdamse verdediging heeft nog niet kunnen imponeren. En nu dan nog zonder Grygera, na een Europese confrontatie op woensdag. Hangt het er even vanaf hoe Ajax en AZ door de week rollen.quote:
Wordt idd wel lastig voor ze om nu nog rechtstreeks te degraderenquote:Op zondag 11 september 2005 12:39 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Iedereen er nog steeds van overtuigd dat Heracles gaat degraderen?
Maar als ze her en der een puntje meesprokkelen, ze hebben iig een goede basis om sowiezo nacompetitie te pakkenquote:Op zondag 11 september 2005 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Valt een steunpilaar van Heracles weg (Pieckenhagen, Hoogma, Maas) dan kan het zo de verkeerde kant op gaan.
Ik bedoel godverdommequote:Op zondag 11 september 2005 14:50 schreef Thetallguy het volgende:
top weer, kom mn bed uit rollen zie gelijk dat het alweer 2-0 staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |