We zullen het volgende week zien hequote:Op zaterdag 10 september 2005 22:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dus in weze zeg je hier dat AZ beter is dan Ajax?
Heeft ook met de aanvoer naar de spitsen te maken. Ik weet wel zeker dat zowel Rosenberg als Charisteas bij AZ er meer in schieten, dan bij Ajax. En dat is een probleem.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:49 schreef feyenoord-dude het volgende:Ajax : "Arveladze is niet goed genoeg"
Nu is ie beter dan al die prutsers daar voorin samen.
Het is bij AZquote:Op zondag 11 september 2005 01:11 schreef Zwansen het volgende:
Volgende week Ajax-AZ?
Ajax-AZ 0-4
die stand kennen ze nog wel in de arena
Dan is het toch wel triest gesteld met Ajax. Rosenberg bakt er sowieso niets van. Charisteas pakt dit seizoen zijn goals mee. Rosenberg is ook behoorlijk gefrustreerd, gezien zijn actie tegen Victoria gisteren.quote:Op zondag 11 september 2005 10:28 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Heeft ook met de aanvoer naar de spitsen te maken. Ik weet wel zeker dat zowel Rosenberg als Charisteas bij AZ er meer in schieten, dan bij Ajax. En dat is een probleem.
Hij denkt het ook echt hequote:Op zondag 11 september 2005 01:11 schreef Zwansen het volgende:
Volgende week Ajax-AZ?
Ajax-AZ 0-4
die stand kennen ze nog wel in de arena
Tja, ik sla AZ ook hoger aan dan Feyenoord. En de Amsterdamse verdediging heeft nog niet kunnen imponeren. En nu dan nog zonder Grygera, na een Europese confrontatie op woensdag. Hangt het er even vanaf hoe Ajax en AZ door de week rollen.quote:
Wordt idd wel lastig voor ze om nu nog rechtstreeks te degraderenquote:Op zondag 11 september 2005 12:39 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Iedereen er nog steeds van overtuigd dat Heracles gaat degraderen?
Maar als ze her en der een puntje meesprokkelen, ze hebben iig een goede basis om sowiezo nacompetitie te pakkenquote:Op zondag 11 september 2005 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Valt een steunpilaar van Heracles weg (Pieckenhagen, Hoogma, Maas) dan kan het zo de verkeerde kant op gaan.
Ik bedoel godverdommequote:Op zondag 11 september 2005 14:50 schreef Thetallguy het volgende:
top weer, kom mn bed uit rollen zie gelijk dat het alweer 2-0 staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |