Ik hoor/lees maar weinig andere mensen over dat nummerquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:44 schreef zoom het volgende:
Will you be there
En Remember the timequote:
het gaat gewoon over heel iemand anders dan wij denkenquote:Op maandag 12 september 2005 01:16 schreef PDOA het volgende:
Het is Michael, niet Micheal. Graag de TT even aanpassen want ik word gek van die spelvout.
Dan zou Billy Jean best kunnen kloppenquote:Op maandag 12 september 2005 01:17 schreef ranja het volgende:
[..]
het gaat gewoon over heel iemand anders dan wij denken
Michealquote:
quote:Op maandag 12 september 2005 17:46 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
They don't care about us en Earth Song
Ja, zo kan ik het ook he.quote:Op maandag 12 september 2005 23:25 schreef ma_jojo het volgende:
I want you back.. Met de overige Jacksons.
Goede keuzes.quote:Op maandag 12 september 2005 23:29 schreef Cici het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik het ook he.
Got to be there, met de overige Jackson's,
Rockin Robin, met de overige Jackson's,
Let me show you, met de overige Jackson's
daar is nog een leuke remix van uit (tenminste, ik vind hem wel leuk, meer dance-achtig)quote:Op woensdag 14 september 2005 16:22 schreef webfreak het volgende:
Ik vind z'n nummer met Paul McCatney (Say Say Say) ook erg sterk
Ik heb een grafhekel aan remixes en nog een grotere hekel aan dance, dus ik vrees dat je me er geen plezier mee kunt doenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:31 schreef __Wouter__ het volgende:
[..]
daar is nog een leuke remix van uit (tenminste, ik vind hem wel leuk, meer dance-achtig)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |