Ja, zo kan ik het ook he.quote:Op maandag 12 september 2005 23:25 schreef ma_jojo het volgende:
I want you back.. Met de overige Jacksons.
Goede keuzes.quote:Op maandag 12 september 2005 23:29 schreef Cici het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik het ook he.
Got to be there, met de overige Jackson's,
Rockin Robin, met de overige Jackson's,
Let me show you, met de overige Jackson's
daar is nog een leuke remix van uit (tenminste, ik vind hem wel leuk, meer dance-achtig)quote:Op woensdag 14 september 2005 16:22 schreef webfreak het volgende:
Ik vind z'n nummer met Paul McCatney (Say Say Say) ook erg sterk
Ik heb een grafhekel aan remixes en nog een grotere hekel aan dance, dus ik vrees dat je me er geen plezier mee kunt doenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:31 schreef __Wouter__ het volgende:
[..]
daar is nog een leuke remix van uit (tenminste, ik vind hem wel leuk, meer dance-achtig)
Vind zijn muziek van na Dangerous ook nog steeds van een prima niveau, maar vind de helft van de hier genoemde nummers toch echt tot het minste behoren dat hij ooitt heeft gemaakt. 'Man in the Mirror' en de kopie 'Heal the world' waren nog prima te harden, maar 'Earth Song', 'You are not alone' en 'Childhood' schieten echt te ver door in de pathetie.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:48 schreef Viking84 het volgende:
Niet alles na Dangerous is ruk. Ik wijs op 'You are not alone', 'Earth song', 'Stranger in Moscow', 'They don't care about us', 'Childhood' en 'Ghost'Maar t meeste wel idd.
Mijn favo MJ songs... lastig, maar ik probeer het (neem de ranking niet te serieus)
is pathetie erg dan? het is wel typerend voor Michael Jackson. De lyrics waren goed, de boodschap was goed, dus wat is er zo erg aan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:52 schreef WouterB het volgende:
maar 'Earth Song', 'You are not alone' en 'Childhood' schieten echt te ver door in de pathetie.
nee, pathetie is niet erg. Pathetie kun je prima gebruiken om je boodschap uit te dragen en te versterken.quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
is pathetie erg dan? het is wel typerend voor Michael Jackson. De lyrics waren goed, de boodschap was goed, dus wat is er zo erg aan?
Dat nummer is idd fantastischquote:Op zondag 18 september 2005 23:09 schreef Tarak het volgende:
"Who is it?" met de fantastische clip van David Lynch!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |