kick jij op terro-acties?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:44 schreef SunChaser het volgende:
4 jaar na 11 september, waar vallen de klappen zondag? Ik denk dat Parijs aan de beurt is.
Mwoah. Af en toe iets met treinen, verder niet eigenlijkquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:50 schreef SlimShady het volgende:
kick jij op terro-acties?
Ja, naieve mensen, die gaan altijd het eerst dood tijdens terroristische aanslagen omdat ze denken dat t wel niet zo'n vaart zal lopenquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:50 schreef SlimShady het volgende:
ik ga uit van het goede in de mens; [[
Dat boeit die terroristen waarschijnlijk weinig, er werden ook gewoon Franse journalisten gegijzeld in Iraq.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:51 schreef Una_Piedra het volgende:
Het laatste wat ze zullen doen is op dezelfde datum weer zo'n actie uitvoeren.
Overal zit men in een hogere alramfase.
Parijs zal niet zo snel een doelwit zijn, omdat Frankrijk niet heeft meegedaan in Irak.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:52 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, naieve mensen, die gaan altijd het eerst dood tijdens terroristische aanslagen omdat ze denken dat t wel niet zo'n vaart zal lopen
Zeker, de thuisploeg gaat wat beleven hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:50 schreef dwerg het volgende:
Breda. NAC - ADO om 14.30.
Zat eraan te komenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:38 schreef Schorpioen het volgende:
Laat 11 september uw sporttas staan
Jij ben er zeker zo 1 die niet naar Sail 2005 ging, omdat ie bang was voor aanslagen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:52 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, naieve mensen, die gaan altijd het eerst dood tijdens terroristische aanslagen omdat ze denken dat t wel niet zo'n vaart zal lopen
Ik al sinds 6 maanden niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:58 schreef Roi het volgende:
Ik ga denk ik een klap krijgen van m'n zus omdat ik geen kado voor haar verjaardag heb gekocht!
Je bedoelt die van 2-vandaag? 9/11: Aanslag of geschenk uit de hemel?quote:Op zondag 11 september 2005 00:48 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik al sinds 6 maanden niet.
Anyway, het is niet te hopen dat er vandaag iets gebeurd. Wel interessante documentaire over 11-9, dat er nog een officieel monument is gekomen voor de nabestaanden. Te treurig hoe het allemaal weer geregeld is.
Laatste gerucht is dat Osama in de Molukken zijn schuilplaats gevonden heeft... 't schijnt daar toch al redelijk leeg te zijn omdat de inwoners hun uitkering persoonlijk zijn komen afhalen en toen bleven hangen (die keer dat ze een trein terug naar huis wilde nemen, eindigde de rit bij De Punt)quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:44 schreef Klonk het volgende:
... heeft iemand het telefoonnummer van Osama ?
LOL da's de eerste keer dat ik een cool flashmob idee hoorquote:Op zondag 11 september 2005 01:22 schreef XaNaDu het volgende:
Zullen we een flashmob organiseren op schiphol en met zn allen een zwarte koffer achter laten en dan hard wegrennen?
Wedden dat we dan het nieuws halenquote:Op zondag 11 september 2005 01:28 schreef Flurry het volgende:
[..]
LOL da's de eerste keer dat ik een cool flashmob idee hoor![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 01:22 schreef XaNaDu het volgende:
Zullen we een flashmob organiseren op schiphol en met zn allen een zwarte koffer achter laten en dan hard wegrennen?
quote:Op zondag 11 september 2005 01:22 schreef XaNaDu het volgende:
Anders kruip jij ff snel je schuilkelder in ofzoquote:Op zondag 11 september 2005 01:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]anders klik je even op die link een paar posts boven je
Ik woon in Fryslân, hier hoef je niet bang te zijn voor aanslagenquote:Op zondag 11 september 2005 01:32 schreef XaNaDu het volgende:
[..]
Anders kruip jij ff snel je schuilkelder in ofzo![]()
coolquote:Op zondag 11 september 2005 01:43 schreef Toad het volgende:
Waarschijnlijk bij Talpa. Ik vrees voor de kijkcijfers v/h programma Beau en Linda op zondag.
Stuur maar naar een willekeurige eikel van groenlinks, die zorgt wel voor wat subsidie geld voor die geiten-nuke-rsquote:Op zondag 11 september 2005 01:46 schreef Flurry het volgende:
[..]
coolwat is het rekeningnummer van al qaida? dan stort ik ff wat
quote:Op zondag 11 september 2005 02:52 schreef remlof het volgende:
grote aanslagen zijn altijd op dinsdag of donderdag, dat weten we ondertussen toch wel?
De GP van België dus.quote:Op zondag 11 september 2005 09:28 schreef Jonathon het volgende:
Terroristen hebben op zondag een rustdag zeker,..
Ik denk dat het wel rustig blijft, wat valt er nou te terroriseren op een zondag?
[..]
In het honkbalstadion van Neptunus!quote:4 jaar na 11 september, waar vallen de klappen zondag
http://www.nu.nl/news.jsp?n=583875&c=11quote:Op zondag 11 september 2005 11:26 schreef Natalie het volgende:
Vandaag? Dat lijkt me sterk. Dat zou wel heel doorzichtig zijn.
"Het volk" heeft er behoefte aan dat hun mensenrechten worden afgenomen, om zo "terrorisme te voorkomen".quote:Welingelichte kringen in Den Haag bevestigen dat onderzoek, dat bijna is afgerond, heeft aangetoond de bevolking hieraan behoefte heeft.
Be the one that stops themquote:Op zondag 11 september 2005 12:00 schreef Dos37 het volgende:
bie thoes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
Is dit een dadaistisch gedicht ofzo?quote:Op zondag 11 september 2005 13:35 schreef speedfreakssj het volgende:
ik denk ALLE burgers in NL aangezien er weer 11/9 xxx jaar later. 11/9 de nabeschouwing
of op die gare zender
De aanslagen
Feesten in Enschede, vandaag doen ze nog niet mee.quote:Op zondag 11 september 2005 13:53 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Is dit een dadaistisch gedicht ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |