Stuur maar naar een willekeurige eikel van groenlinks, die zorgt wel voor wat subsidie geld voor die geiten-nuke-rsquote:Op zondag 11 september 2005 01:46 schreef Flurry het volgende:
[..]
coolwat is het rekeningnummer van al qaida? dan stort ik ff wat
quote:Op zondag 11 september 2005 02:52 schreef remlof het volgende:
grote aanslagen zijn altijd op dinsdag of donderdag, dat weten we ondertussen toch wel?
De GP van België dus.quote:Op zondag 11 september 2005 09:28 schreef Jonathon het volgende:
Terroristen hebben op zondag een rustdag zeker,..
Ik denk dat het wel rustig blijft, wat valt er nou te terroriseren op een zondag?
[..]
In het honkbalstadion van Neptunus!quote:4 jaar na 11 september, waar vallen de klappen zondag
http://www.nu.nl/news.jsp?n=583875&c=11quote:Op zondag 11 september 2005 11:26 schreef Natalie het volgende:
Vandaag? Dat lijkt me sterk. Dat zou wel heel doorzichtig zijn.
"Het volk" heeft er behoefte aan dat hun mensenrechten worden afgenomen, om zo "terrorisme te voorkomen".quote:Welingelichte kringen in Den Haag bevestigen dat onderzoek, dat bijna is afgerond, heeft aangetoond de bevolking hieraan behoefte heeft.
Be the one that stops themquote:Op zondag 11 september 2005 12:00 schreef Dos37 het volgende:
bie thoes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
Is dit een dadaistisch gedicht ofzo?quote:Op zondag 11 september 2005 13:35 schreef speedfreakssj het volgende:
ik denk ALLE burgers in NL aangezien er weer 11/9 xxx jaar later. 11/9 de nabeschouwing
of op die gare zender
De aanslagen
Feesten in Enschede, vandaag doen ze nog niet mee.quote:Op zondag 11 september 2005 13:53 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Is dit een dadaistisch gedicht ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |