Gezien de moeite die ze gedaan hebben om Tanja er in te houden denken ze daar bij Talpa heel anders over.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:53 schreef D.Rose het volgende:
hopelijk hoeven we niet lang tegen die kop van Tanja mee aan te kijken, want anders gaat het Talpa kijkers kosten
waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:55 schreef lennardn het volgende:
Krijgen ze nou ook muziek vanavond ?
Ze blijftquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:56 schreef Jumparound het volgende:
ik schakel godver de godver net in!
ophoeren met Tanja
dan moet ze haar spullen pakken en naar hem toegaan...... iedereen blijquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
D'r was toch wat met haar vader? Dan lijkt 't me niet rar dat de gedachten af en toe afdwalen.
Maar als je naar de algemene verloop van Talpa kijkt zie je dat de kijkers er tochquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Gezien de moeite die ze gedaan hebben om Tanja er in te houden denken ze daar bij Talpa heel anders over.
ja rob gaat zingenquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:55 schreef lennardn het volgende:
Krijgen ze nou ook muziek vanavond ?
diiiidodidodidodieeeeequote:
Ja, die heeft natuurlijk niets beters te doen op zaterdagavondquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:59 schreef janique het volgende:
volgens mij komt tiesto
Ik heb het gemist.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:54 schreef teamlead het volgende:
vertelde ingrid nu net dat er wel een vrouw in het huis was waar ze het mee wilde doen of hoor ik nu echt dingen die er niet zijn?
zou iig goeie tv opleverenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:00 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik heb het gemist.
Wishfull thinking misschien?
natuurlijk niet, wat betaalt er beter als Talpaquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, die heeft natuurlijk niets beters te doen op zaterdagavond
Sterf! van ouderdomquote:
50.000 voor nog ongeveer 80 dagen; Da's omgerekend ¤ 26,- per uur...quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:01 schreef Debbus het volgende:
[..]
eh, volgens mij blijft ze alleen omdat ze 50.000 euro heeft aangenomen...
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:05 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Als ze zo met z'n allen aan tafel zitten valt het pas op hoeveel rokers er in het huis zitten.
maar der is niks gebeurd hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:07 schreef janique het volgende:
Die Menno zit toch ook mooi voor lul met die zuigzoen hihi
Ze houdt hm mooi omhoog.quote:
not done idd..quote:
Ah, haar lichhaam filtert toch de troep er uit voordat het bij het kind komtquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:08 schreef milagro het volgende:
is tanja nu echt helemaal rantsoen af, nu ze weer terug is?
ze steekt nu echt de een na de ander op
lol..alsof ze zich ooit aan die 3 peuken gehouden heeft!quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:08 schreef milagro het volgende:
is tanja nu echt helemaal rantsoen af, nu ze weer terug is?
ze steekt nu echt de een na de ander op
Nee, na de bevalling is die pleite. Dus het uurloon wordt ietjes hoger.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
50.000 voor nog ongeveer 80 dagen; Da's omgerekend ¤ 26,- per uur...
Dus toch een goedkope hoer
ze was cheerleader of zo en heeft gedanst op de middenstip in de Arena, en de middenstip is heilig en toen werd ze aan d'r haren ervan af gesleurd.... of zoietsquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:11 schreef ruby het volgende:
Wat heeft Ingrid allemaal gedaan? Ik heb het gesprek een beetje gemist.
nee, maar nu zie ik haar echt de hele tijd met een sigaret/sjekkiequote:Op zaterdag 10 september 2005 19:12 schreef Dynabite het volgende:
[..]
lol..alsof ze zich ooit aan die 3 peuken gehouden heeft!
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:13 schreef ruby het volgende:
Ah, was zij dat die van de middenstip werd afgesleurd.
Ze stond zeker weer te duimen.
ja klopt...wordt met de dag meerquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:13 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, maar nu zie ik haar echt de hele tijd met een sigaret/sjekkie
dat heeft ze toch ookquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:11 schreef vw_caddy het volgende:
Iemand vanmiddag nog die steek onder water meegekregen van Tanja richting Lieske?
"Jij hebt mazzel met de nominatie he?"
nee, daarom duimt ze nú, trauma en zoquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:13 schreef ruby het volgende:
Ah, was zij dat die van de middenstip werd afgesleurd.
Ze stond zeker weer te duimen.
Daarom vroeg ik ook of iemand anders het had meegekregen, want aan de intonatie te horen bedoelde ze er nog meer mee.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:20 schreef ruby het volgende:
Jezus, ik zit zelfs m'n nasi op te eten achter m'n computertje. 't Moet niet gekker worden.
Geeft nietsquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:20 schreef ruby het volgende:
Jezus, ik zit zelfs m'n nasi op te eten achter m'n computertje. 't Moet niet gekker worden.
smakelijk, ik zit hier met een bord lasagnequote:Op zaterdag 10 september 2005 19:20 schreef ruby het volgende:
Join the club, ik heb ook net achter mijn putertje zitten eten en de ergernis was zo groot, dat de spetters op mijn beeldscherm zitten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:20 schreef ruby het volgende:
Eigenlijk zijn we allemaal kansloos ook dat we naar die pulp kijken, maar de nieuwsgierigheidquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:22 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
smakelijk, ik zit hier met een bord lasagne![]()
Ach we zijn van de straat afquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:27 schreef lennardn het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we allemaal kansloos ook dat we naar die pulp kijken, maar de nieuwsgierigheid
wint het van het gevoel van kansloos zijn![]()
![]()
Niet normaal, vorige is net opquote:
Tja, idd. Maar ik ga straks toch wel even zelf een feestje maken in de stad. Hoe groot het feest bij BB ook moge worden.quote:
Ik ben ook blij dat ik volgende week met vakantie ga. In Griekenland geen BB, misschien dat ik dan weer normaal ga doenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:27 schreef lennardn het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we allemaal kansloos ook dat we naar die pulp kijken, maar de nieuwsgierigheid
![]()
Goed bezig!quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet normaal, vorige is net op
[afbeelding]
Inderdaad behoorlijk ranzig :R Zelfs Tanja is ondertussen gedouched en omgekleedquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:24 schreef Flakkie01 het volgende:
ik vind het walgelijk dat linda nou alweer hetzelfde aanheeft![]()
![]()
Precies, waarschijnlijk hebben we dat "3 per dag" allemaal verkeerd verstaan en bedoelde ze "3 per uur". Mijn gronings is ook niet meer wat het geweest isquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:33 schreef Jumparound het volgende:
Goed bezig!
Een duidelijk signaal aan nederland!
Laat al die anti-rook mensen maar zeiken, roken werkt ontspannend
Waar is het misgegaan danquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:35 schreef Quembel het volgende:
Rikkert is altijd een gelukkig kind geweest
lijkt me nog leuker als de commentaren van dit forum over de schutting geflikkerd wordenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:38 schreef lennardn het volgende:
Lijkt wel een nationale hobby te gaan worden dat schreeuwen bij het BB huis.
![]()
![]()
![]()
Hij wordt wel weer gelukkig, nadat hij uit de kast is gekomenquote:
da's niet moeilijk...... Chantal natuurlijk!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:39 schreef Pinball het volgende:
Lieske en Chantal aan 1 tafel. Kijken wie de "ik praat het meest over mij"-wedstrijd wint
kansloos is okayquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:27 schreef lennardn het volgende:
[..]
![]()
Ga dat dan eens snel ophalen!quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Precies, waarschijnlijk hebben we dat "3 per dag" allemaal verkeerd verstaan en bedoelde ze "3 per uur". Mijn gronings is ook niet meer wat het geweest is![]()
Ik denk dat ik haar leuk vind voor BB maatstaven.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:48 schreef ruby het volgende:
Ik ben persoonlijk niet zo kapot van Dido. Op één of andere manier vind ik 'r gemaakt leuk. En ik kan niet echt zeggen dat ze goeie humor heeft. Maar over smaak valt niet te twisten natuurlijk.
Ingrid?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:12 schreef milagro het volgende:
[..]
ze was cheerleader of zo en heeft gedanst op de middenstip in de Arena, en de middenstip is heilig en toen werd ze aan d'r haren ervan af gesleurd.... of zoiets![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |