Daarom vroeg ik ook of iemand anders het had meegekregen, want aan de intonatie te horen bedoelde ze er nog meer mee.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:20 schreef ruby het volgende:
Jezus, ik zit zelfs m'n nasi op te eten achter m'n computertje. 't Moet niet gekker worden.
Geeft nietsquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:20 schreef ruby het volgende:
Jezus, ik zit zelfs m'n nasi op te eten achter m'n computertje. 't Moet niet gekker worden.
smakelijk, ik zit hier met een bord lasagnequote:Op zaterdag 10 september 2005 19:20 schreef ruby het volgende:
Join the club, ik heb ook net achter mijn putertje zitten eten en de ergernis was zo groot, dat de spetters op mijn beeldscherm zitten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:20 schreef ruby het volgende:
Eigenlijk zijn we allemaal kansloos ook dat we naar die pulp kijken, maar de nieuwsgierigheidquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:22 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
smakelijk, ik zit hier met een bord lasagne![]()
Ach we zijn van de straat afquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:27 schreef lennardn het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we allemaal kansloos ook dat we naar die pulp kijken, maar de nieuwsgierigheid
wint het van het gevoel van kansloos zijn![]()
![]()
Niet normaal, vorige is net opquote:
Tja, idd. Maar ik ga straks toch wel even zelf een feestje maken in de stad. Hoe groot het feest bij BB ook moge worden.quote:
Ik ben ook blij dat ik volgende week met vakantie ga. In Griekenland geen BB, misschien dat ik dan weer normaal ga doenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:27 schreef lennardn het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we allemaal kansloos ook dat we naar die pulp kijken, maar de nieuwsgierigheid
![]()
Goed bezig!quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet normaal, vorige is net op
[afbeelding]
Inderdaad behoorlijk ranzig :R Zelfs Tanja is ondertussen gedouched en omgekleedquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:24 schreef Flakkie01 het volgende:
ik vind het walgelijk dat linda nou alweer hetzelfde aanheeft![]()
![]()
Precies, waarschijnlijk hebben we dat "3 per dag" allemaal verkeerd verstaan en bedoelde ze "3 per uur". Mijn gronings is ook niet meer wat het geweest isquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:33 schreef Jumparound het volgende:
Goed bezig!
Een duidelijk signaal aan nederland!
Laat al die anti-rook mensen maar zeiken, roken werkt ontspannend
Waar is het misgegaan danquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:35 schreef Quembel het volgende:
Rikkert is altijd een gelukkig kind geweest
lijkt me nog leuker als de commentaren van dit forum over de schutting geflikkerd wordenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:38 schreef lennardn het volgende:
Lijkt wel een nationale hobby te gaan worden dat schreeuwen bij het BB huis.
![]()
![]()
![]()
Hij wordt wel weer gelukkig, nadat hij uit de kast is gekomenquote:
da's niet moeilijk...... Chantal natuurlijk!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:39 schreef Pinball het volgende:
Lieske en Chantal aan 1 tafel. Kijken wie de "ik praat het meest over mij"-wedstrijd wint
kansloos is okayquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:27 schreef lennardn het volgende:
[..]
![]()
Ga dat dan eens snel ophalen!quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Precies, waarschijnlijk hebben we dat "3 per dag" allemaal verkeerd verstaan en bedoelde ze "3 per uur". Mijn gronings is ook niet meer wat het geweest is![]()
Ik denk dat ik haar leuk vind voor BB maatstaven.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:48 schreef ruby het volgende:
Ik ben persoonlijk niet zo kapot van Dido. Op één of andere manier vind ik 'r gemaakt leuk. En ik kan niet echt zeggen dat ze goeie humor heeft. Maar over smaak valt niet te twisten natuurlijk.
Ingrid?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:12 schreef milagro het volgende:
[..]
ze was cheerleader of zo en heeft gedanst op de middenstip in de Arena, en de middenstip is heilig en toen werd ze aan d'r haren ervan af gesleurd.... of zoiets![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |