nee wat moet je daar tegen zeggen danquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:30 schreef Marrije het volgende:
Normaal kletst Rob de oren van het hoofd van degene die bij hem in de keuken staat, maar tegen Tanja heb ik hem nog niet veel horen zeggen...
ehm.. wat dacht je van "flikker op zeug"?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:30 schreef Inca het volgende:
[..]
nee wat moet je daar tegen zeggen dan
Iets als: :"Waarom ben je niet naar je vader gegaan, achterlijk mens!"quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:30 schreef Inca het volgende:
[..]
nee wat moet je daar tegen zeggen dan
Ik ben nu na zoveel dagen BB ook aardig Dido moe aan het worden, maar eerlijk is eerlijk, t'is gewoon een gezellige meid, je kan veel zeggen, maar ze verzint wel een leuk spelletje en is vaak vrolijk. En ze kan een goed gesprek voeren.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is iig wel leuk om ook iemand anders te zien die fanatiek is over een bewoonster
Daar heb je een punt, ik zie het niet zo vaak, ik schakel dan uit of kijk dan naar een andere stream waar gepraat wordt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:29 schreef scanman01 het volgende:
En ze moet veeeeeel minder liggen te poseren, want dat is helemaal bijzonder doorzichtig.
Ik heb het speentje geplaatst in jouw screenshot, dus hij is van ons allebeiquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Done. Ik heb jouw naam erbij gezet. Ik neem tenminste aan dat jij de fake hebt gemaakt?
Ik ben persoonlijk niet zo kapot van Dido. Op één of andere manier vind ik 'r gemaakt leuk. En ik kan niet echt zeggen dat ze goeie humor heeft. Maar over smaak valt niet te twisten natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ben nu na zoveel dagen BB ook aardig Dido moe aan het worden, maar eerlijk is eerlijk, t'is gewoon een gezellige meid, je kan veel zeggen, maar ze verzint wel een leuk spelletje en is vaak vrolijk. En ze kan een goed gesprek voeren.
Mensen vinden haar misschien nep omdat ze geremd lijkt, ik zie dat niet, ze is echt zichzelf wel, dat zie je aan die gezelligheid, anders hou je dat niet zo lang vol. Alleen is ze gewoon slim, dat ze er niet alles uitklept. Ja wat dat betreft is ze geremd.
Nee hoor, ik vind haar nep omdat ze denkt dat het huis, de aarde én de overige planeten om haar draaien. Omdat ze heel de dag overdreven lekker ligt te zijn (en dat zo goed weet). Dat is volgens mij meer poseren dan zichzelf zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:33 schreef -Delta- het volgende:
Mensen vinden haar misschien nep omdat ze geremd lijkt, ik zie dat niet, ze is echt zichzelf wel, dat zie je aan die gezelligheid, anders hou je dat niet zo lang vol. Alleen is ze gewoon slim, dat ze er niet alles uitklept. Ja wat dat betreft is ze geremd.
waarom lees ik nou toch "Tanja eet weer met lange tieten"quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:44 schreef -Delta- het volgende:
Tanja eet weer met lekkere lange tanden![]()
Dirty mind, Milagro.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:50 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom lees ik nou toch "Tanja eet weer met lange tieten"![]()
![]()
![]()
![]()
ondankbare greppeldel... ze moet blij zijn dat ze iets te eten krijgt....ze had beloofd er niet meer te zijn....quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:44 schreef -Delta- het volgende:
Tanja eet weer met lekkere lange tanden![]()
Heb ze liever groot dan lang eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:50 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom lees ik nou toch "Tanja eet weer met lange tieten"![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |