Gezien de moeite die ze gedaan hebben om Tanja er in te houden denken ze daar bij Talpa heel anders over.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:53 schreef D.Rose het volgende:
hopelijk hoeven we niet lang tegen die kop van Tanja mee aan te kijken, want anders gaat het Talpa kijkers kosten
waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:55 schreef lennardn het volgende:
Krijgen ze nou ook muziek vanavond ?
Ze blijftquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:56 schreef Jumparound het volgende:
ik schakel godver de godver net in!
ophoeren met Tanja
dan moet ze haar spullen pakken en naar hem toegaan...... iedereen blijquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
D'r was toch wat met haar vader? Dan lijkt 't me niet rar dat de gedachten af en toe afdwalen.
Maar als je naar de algemene verloop van Talpa kijkt zie je dat de kijkers er tochquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Gezien de moeite die ze gedaan hebben om Tanja er in te houden denken ze daar bij Talpa heel anders over.
ja rob gaat zingenquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:55 schreef lennardn het volgende:
Krijgen ze nou ook muziek vanavond ?
diiiidodidodidodieeeeequote:
Ja, die heeft natuurlijk niets beters te doen op zaterdagavondquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:59 schreef janique het volgende:
volgens mij komt tiesto
Ik heb het gemist.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:54 schreef teamlead het volgende:
vertelde ingrid nu net dat er wel een vrouw in het huis was waar ze het mee wilde doen of hoor ik nu echt dingen die er niet zijn?
zou iig goeie tv opleverenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:00 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik heb het gemist.
Wishfull thinking misschien?
natuurlijk niet, wat betaalt er beter als Talpaquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, die heeft natuurlijk niets beters te doen op zaterdagavond
Sterf! van ouderdomquote:
50.000 voor nog ongeveer 80 dagen; Da's omgerekend ¤ 26,- per uur...quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:01 schreef Debbus het volgende:
[..]
eh, volgens mij blijft ze alleen omdat ze 50.000 euro heeft aangenomen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |