Daar hoop ik dan ook maar op.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:51 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
hier ook soms nog een zonnetje die het lekker warm maakt, zodat we er straks profijt van hebben qua ''buienbrandstof''.
Jep, de vaart erin.. maar nog altijd niet hier dus.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:53 schreef Againzender het volgende:
Wow, weer een nieuw deel!
Straks krijgt ze nog RSI van al dat zwaaienquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:56 schreef E.T. het volgende:
Het rommelt hier al bijna een uur waarvan het afgelopen uur continue hard gerommel. Het regent niet, geen bliksems te zien, bijna windstil..
Maar wel hard gerommel de hele tijd.
M'n dochter wijst de hele tijd naar de lucht en roept hard 'Tuig' (dat is dreumestaal voor 'vliegtuig') en gaat vervolgens zwaaien
idd, had 't nog niet in de gaten. Tijdens m'n vorige post was het nog droog..quote:
Vanavond of vannacht denk ik, of er moet wat ontstaan boven Flevolandquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:53 schreef Leutje het volgende:
Oom Agent? krijgt Den Helder n ook eindelijk eens wat?
Nimwegen ookquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:59 schreef Xalopalyps het volgende:
Nog steeds zonnig en droog in Lauwe (Beneden-Leeuwen)
Zulk soort foto's heb ik vandaag ook nog gemaakt, heb ik nog niet online gezetquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:05 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Nimwegen ook
[[url=http://img364.imageshack.us/img364/2734/nijm4ka.th.jpg]afbeelding][/URL]
Geluksvogel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:07 schreef yvonne het volgende:
Nog steeds harde regen, gerommel en de wind steekt op.
Dat zei ik dus ook net.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:31 schreef renz0r het volgende:
Nog bizarrer: Half bewolkt en volop zon maar.....Harde regen en onweer
Zwijndrecht.
New Orleans? Venetië? Zuid-Frankrijk? Eindhoven?quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[quote]De Heinenoordtunnel op de A29
is in twee richtingen afgesloten na een
zware regenbui.In de tunnel staat 40 cm
water.Ook de kelders met de pompen zijn
ondergelopen.De politie denkt dat de
stremming nog uren zal gaan duren.[/quote
Waar kennen we dat toch van?
Hier ook.. zeker ook in Eindhovenquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:38 schreef DemonRage het volgende:
[..]
New Orleans? Venetië? Zuid-Frankrijk? Eindhoven?
De zon schijnt hier nog behoorlijk fel onder een blauwe teletubbielucht.
Duurt dus bijna al een uur!quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:53 schreef yvonne het volgende:
Ik zat in een gesloten topic
Het onweer wordt nu heviger en de regen begint nu toch aardig te vallen, wel windstil.
Herstel, het stort ;')
Moah.. gewoon eruit scheppen voorlopig, over 1 maand is de stad weer droog-gepompt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:47 schreef yvonne het volgende:
Hmmmz, water in de wasbak loopt niet meer door en de wc spoelt niet meer door, zou er erg veel water gevallen zijn?
Ik zie 'm niet... *spring* *spring* *spring*quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Damn.. de buien die er zitten zijn allemaal stuk voor stuk zwaar. De wolk ten Z van Eindhoven schiet trouwens omhoog.
quote:De Heinenoordtunnel ten zuiden van Rotterdam is zaterdagmiddag rond 16.00 uur in beide richtingen gestremd wegens wateroverlast. Volgens een woordvoerder van de ANWB staat in de tunnel 40 centimeter water. De stremming gaat uren duren, aldus de woordvoerder, omdat ook de kelders waar de pompen in staan zijn ondergelopen. De tunnel is onderdeel van de A29 tussen Rotterdam en Bergen op Zoom. Verkeer wordt via de A16 omgeleid.
Al die hoogbouw hier staat er natuurlijk voorquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:49 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik zie 'm niet... *spring* *spring* *spring*
Kun jij de Vestdijktoren, de Kennedytoren, de Admirant en het Regent ff verplaatsen voor me?... dan schuif ik Porthos in Woensel ff aan de kant.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Al die hoogbouw hier staat er natuurlijk voor![]()
Volgens mij is het trouwens gewoon een klein hooghangend wolkje![]()
Als je op de kopse kant kijkt zie je al niet veel, toch, smal ding dat het is.. maar wel mooi. Mogelijk reflecteerd al die zon in die half ronde ramen..quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:52 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Kun jij de Vestdijktoren, de Kennedytoren, de Admirant en het Regent ff verplaatsen voor me?... dan schuif ik Porthos in Woensel ff aan de kant.
Een echte windvanger (aan de 'platte' kant dan eh)quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als je op de kopse kant kijkt zie je al niet veel, toch, smal ding dat het is.. maar wel mooi. Mogelijk reflecteerd al die zon in die half ronde ramen..
Wil dat zeggen dat de ingangen van de tunnelbuizen volledig onder het wateroppervlak liggen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Verkeersinformatie
[..]
nog nooit eerder gezien
![]()
Er staat 40 cm in die buizen.. dus nee, het is geen waterleiding geworden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:56 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Wil dat zeggen dat de tunnelbuizen volledig onder het wateroppervlak liggen?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Er staat 40 cm in die buizen.. dus nee, het is geen waterleiding rioolbuis geworden.
My point exactlyquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
o ja, Rotterdam, da's waar ook![]()
Jah, ik zie het...quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:03 schreef Oom_Agent het volgende:
wat een zooitje, de buien blijven bijna stationair hangen. Zit bijna geen verplaatsing in, regent lekker uit.
Da's altijd een lekker gevoel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:06 schreef Sonja27 het volgende:
Amstelveen: betrekt wat... maar tis verder nog niet dreigend. Wel benauwd! Weinig wind! Ik krijg er een beetje een "stilte voor de storm" gevoel bij. Het lijkt wel een beetje creepy!
quote:Vanmiddag is de Heinenoordtunnel in beide richting afgesloten afgesloten omdat er ruim tachtig centimeter water in de tunnel staat.
Volgens Rijkswaterstaat komt de regen daar met “bakken uit de lucht”. De pompinstallatie kan het water niet verwerken, zodat er niets anders opzat dan de tunnel in de A29 om even voor vier uur in beide richtingen af te sluiten. De brandweer was om vijf uur druk met pompen, maar de waterstand stijgt tot dusver alleen maar.
Rijkswaterstaat heeft de Kiltunnel bij 's-Gravendeel, deel uitmakend van de N217, tolvrij gemaakt. De N217 dient als alternatief voor de Heinenoordtunnel.
Op dit moment val er lokaal in het zuidwesten van het land veel neerslag. Daardoor kan er gevaar voor aquaplaning ontstaan. De buien gaan zich de komende uren uitbreiden over het zuidoosten en midden van het land.
Hier ook, of natuurlijk vanavond op 't gezellige kermisquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:00 schreef DJKoster het volgende:
Ow.. en hier (Enschede) schijnt de zon nog volop met temperaturen van boven de 25 graden
En het gaat volgens mij nog wel even duren voordat het hier losbarst..![]()
Het is nog niet droog, het gerommel vertrekt, om na een poosje weer terug te komen lijkt welquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:03 schreef Oom_Agent het volgende:
wat een zooitje, de buien blijven bijna stationair hangen. Zit bijna geen verplaatsing in, regent lekker uit.
Klopt, de convergentielijn ( buienlijn) trekt zich weer iets zuidwaarts terug.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is nog niet droog, het gerommel vertrekt, om na een poosje weer terug te komen lijkt wel
Nu meer dan een uur zo, wel een zonnetje
Hopen dat het hier droogblijft danquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:13 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Klopt, de convergentielijn ( buienlijn) trekt zich weer iets zuidwaarts terug.
Tevens nieuwe buien omgeving Roosendaal/Zevenbergen
In de Kempen en ten zuiden van Valkenswaard explosieve ontwikkeling. Eindhoven houdt uw vastquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:26 schreef indahnesia.com het volgende:
aduh.. al die wolken hier ineens
Welke radar is ditquote:
Hij gaat ten ZW langs. Een vliegtuig maakte ten Z van Eindhoven een scherpe bocht om de bui heen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:29 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
In de Kempen en ten zuiden van Valkenswaard explosieve ontwikkeling. Eindhoven houdt uw vast
Damn.. dat is niet mis..quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:32 schreef henkalex het volgende:
Hier in oosterhout wel droog, maar wel weer aardig wat flitsen en gerommel.
Hoop niet dat het weer zo heftig wordt als gister (4 woningbranden door blikseminslag in regio, ziekenhuis deels ondergelopen et cetera)...
inderdaad, zie ook http://www.omroepbrabant.nl/?id=50001quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Damn.. dat is niet mis..
geen pretje..quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:38 schreef henkalex het volgende:
[..]
inderdaad, zie ook http://www.omroepbrabant.nl/?id=50001
Hier in zo'n btje hele wijk de aardlek schakelaar om door de bliksem, dus dat was nog mazzel.
Ik zit nu in Weert en richting het westen rommelt het enorm, hier is het nog wel droogquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:35 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ruik nu regen en hoorde zonet een korte rommel.
Mooi, want ten westen woon ikquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:40 schreef Prowl het volgende:
[..]
Ik zit nu in Weert en richting het westen rommelt het enorm, hier is het nog wel droog
Hier is de zon rap aan het verdwijnen en op de grens ligt een hele colonne zware buien.. batterijen zijn opgeladen, laarzen staan klaar..quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:41 schreef Xalopalyps het volgende:
Nog steeds droog en zonnig zoals de hele dag al
Beat them up boysquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier is de zon rap aan het verdwijnen en op de grens ligt een hele colonne zware buien.. batterijen zijn opgeladen, laarzen staan klaar..
Zuid Franse taferelen!quote:
Zou het dan toch??quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zuid Franse taferelen!
Koude wolkentoppen:
[afbeelding]
hehe.. die heb ik ook wel ja.. dat vliegtuig vloog er omheen trouwens, ik zag hem afbuigen.. Nu zie ik geen blauwe lucht meer ten Z van hier..quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:48 schreef DemonRage het volgende:
Leuke wolkjes:
[afbeelding]
Diezelfde wolk even later:
[afbeelding]
jij bent al aan de beurt geweest toch?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:50 schreef flugeltje het volgende:
Hier nog steeds niets...
Ik vind wel dat ik recht heb op een tweede ronde... Als goedmakertje voor het feit dat Tilburg normaal gesproken altijd overgeslagen wordt...quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij bent al aan de beurt geweest toch?
Da's primaquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind wel dat ik recht heb op een tweede ronde... Als goedmakertje voor het feit dat Tilburg normaal gesproken altijd overgeslagen wordt...
Pardonquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind wel dat ik recht heb op een tweede ronde... Als goedmakertje voor het feit dat Tilburg normaal gesproken altijd overgeslagen wordt...
Zo te zien krijgt flugel nog wel wat binnen niet al te lange tijd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:53 schreef DemonRage het volgende:
Yeah... in onze aanvoerroute ontploft het goed!
[afbeelding]
Hee, ben je ook in het centrum als het blank staat?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:53 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Pardon![]()
Jij recht op 2de ronde![]()
Sorry maar ik denk toch echt dat het noorden nu eens hele zware buien moet krijgen![]()
Denk daar eerst maar eens over na![]()
correct! dat hoor ik ook sinds 15 minuten..quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:56 schreef DaMart het volgende:
In de verte blijkt het bijna onafgebroken rommelen trouwens... de lucht ziet er alleen niet overdreven zwart en dreigend uit.
Haha misschien... denk dat ik dan met de boot komquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hee, ben je ook in het centrum als het blank staat?
eindhovenquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:57 schreef FRaGMaN het volgende:
Ik ga weer storm chasen vanavond. heb nog wat plejes vrij in de auto.
da's goed.. ik kom zwemmendquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:57 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Haha misschien... denk dat ik dan met de boot kom
Recht op sint michiels gestel afquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:53 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
Zullen dezelfde rommels wel zijn. Wij hebben de ramen maar wagenwijd opengezet om de verfrissing binnen te halen en hopelijk blijft de bliksem buitenquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:57 schreef Bluezz het volgende:
Het rommelt hier behoorlijk in Bloemendaal, en de lucht wordt lekker frisser
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:59 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Recht op sint michiels gestel eindhoven af
Jij loopt achter?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:01 schreef Xalopalyps het volgende:
[afbeelding]
Misschien toch wat nieuwe buien?
OMFG!! Wat een zwarte zooi daar.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:02 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Jij loopt achter?
[..]
OMFG!! Wat een zwarte zooi daar.
Ik heb nog de hele zondag om een reportage te maken danquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Straks heel belgie en het zuiden van NL ondergelopen![]()
nou, veel plezierquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:04 schreef flugeltje het volgende:
Het begint hier nu donker te worden.... Gezien het kaartje hierboven komt er 'rood' aan voor Flugel.
*Fluit* Topic gaatzo snel dat ik het niet meer bijhoudquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:02 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Jij loopt achter?
[..]
OMFG!! Wat een zwarte zooi daar.
jij ook veel plezier dan. Hier wordt het continue gerommel zwaarderquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:05 schreef FRaGMaN het volgende:
[..]
Wou ik net posten. daar woon ik!
zeker weten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:08 schreef DemonRage het volgende:
Volgens mij is er in de verte constant gerommel te horen.
Gelukkig wel, want superdonker is het hier ook niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:11 schreef DemonRage het volgende:
Schijn bedriegt... zwaar onweer uit een lichte lucht kan nog voor verrassingen zorgen.
En ten noordwesten...quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:11 schreef indahnesia.com het volgende:
De onweer zit ten ZW van Eindhoven.
ssshht....quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:12 schreef The_Punisher het volgende:
Veel gerommel ten zuidwesten/Westen van Eindhoven.
Ik denk dat we het weer gaan missen.
Gelukkig, zolang het maar niet té langzaam gaat, zodat ie instort.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:13 schreef DemonRage het volgende:
Het breidt zich wel NO-waarts uit.
precies, die hoop heb ik wel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:14 schreef DemonRage het volgende:
Zolang het blijft rommelen is het nog goed
Waar is jouw hier?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:19 schreef The_Punisher het volgende:
Continu zeer zwaar gerommel met een redelijk aantal flitsen.
Strijp, Eindhovenquote:
owh.. dan moet ik eens achter mijn scherm vandaan kruipen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:26 schreef DemonRage het volgende:
Flitsen zijn nu goed te zien in Eindhoven... en dan wel de flits zelf, niet de wolk die oplicht.
Het is een multicell cluster... de meest zuidelijke cel in dit complex gaat het overnemen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:24 schreef indahnesia.com het volgende:
hmm. de radar van 18:15 laat de buien nog iets verder inzakken..
die zie ik wel groeien inderdaad.. *slurp*quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:28 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Het is een multicell cluster... de meest zuidelijke cel in dit complex gaat het overnemen.
Je bent het natuurlijke afweersysteem van Tilburg vergeten... De buien nu zijn uitzonderlijk, normaal gesproken is het niet zo erg.... Doet dus us een eilandje bouwen in de plaat van jequote:
En Eindhoven ligt 20 meter hoger dan Dokkum Speedy.,. dus er gaat nog meer fout op je kaart.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je bent het natuurlijke afweersysteem van Tilburg vergeten... De buiten nu zijn uitzonderlijk, normaal gesproken is het niet zo erg.... Doet dus us een eilandje bouwen in de plaat van je
Sorry, maar helaas komt deze voorspelling uit.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je bent het natuurlijke afweersysteem van Tilburg vergeten... De buien nu zijn uitzonderlijk, normaal gesproken is het niet zo erg.... Doet dus us een eilandje bouwen in de plaat van je
Dat wordt fierljeppen over een hele brede slootquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En Eindhoven ligt 20 meter hoger dan Dokkum Speedy.,. dus er gaat nog meer fout op je kaart.
Volg je nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En Eindhoven ligt 20 meter hoger dan Dokkum Speedy.,. dus er gaat nog meer fout op je kaart.
Ik heb momenteel nog niks gelezenquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:34 schreef Oom_Agent het volgende:
treinen rijden nog steeds zonder problemen ??
ja, vreemd genoeg.. stoomtreinen rijden ook hier al enkele jaren niet meer in de vaste dienstregeling.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:34 schreef Oom_Agent het volgende:
treinen rijden nog steeds zonder problemen ??
yep, ik denk dat in deze situatie het onweer juist zal activeren vanwege de temperatuursverschillen in de bovenlucht als de zon onder is.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:37 schreef Martinovibes het volgende:
Dus als ik het goed begrijp kan dit weleens ouderwets vuurwerk worden Oom Agent ?
Dus ook in het noorden?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:36 schreef Oom_Agent het volgende:
Als de zon onder is zal het nog verder activeren en ontstaan er mogelijk ook buien op plaatsen waar nu nog niks aan de hand is.
het lijkt te breken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:43 schreef DemonRage het volgende:
Als dat Eindhoven niet raakt, dan weet ik het ook niet meer!
mag ik toch hopen. De vogels komen trouwens nu overal heen en weer vliegen en de onweer is er uit geloof ikquote:
Dat blijft bij wat onweersbuien hequote:Op zaterdag 10 september 2005 18:41 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Volgens jouw kaartje van daarnet krijg je niets
Jah dat is de dampende mesthoop van de Achterhoek die warmte uitstraalt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:53 schreef Oom_Agent het volgende:
Oost Gelderland is warmer
De zwarte pit die eerst bij Tilburg hing is ook al roze geworden zie ik...quote:
Niet zo pessimistisch joh!... de buien herorganiseren en die breuk die jij zag trekt net ten westen van ons langs:quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:56 schreef indahnesia.com het volgende:
maar geen onweer en geen regen meer..
ja maar... ja maar.. het gaat áltijd net zo ..quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:57 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Niet zo pessimistisch joh!... de buien herorganiseren en die breuk die jij zag trekt net ten westen van ons langs:
[afbeelding]
Mijn regenmeter werkt niet volgens mij... ooh wacht, het is dan ook gewoon droogquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:58 schreef DemonRage het volgende:
Dan wachten we toch lekker af wat er gaat gebeuren
staat stappegoor ook helemaal onder water?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:59 schreef sk888er het volgende:
[[url=http://img4.imageshack.us/img4/8311/overstroming7rh.jpg]afbeelding][/URL]
Dit was na om 7 uur vanmorgen.
Normaal staat het 10cm onder die rand toen zon 3 cm erboven.
In die tijd tot een uur geleden was het gezakt tot precies de rand.... dus ben benieuwd hoe hoog het staat als het strx (of morgen) als het droog is![]()
(vanuit Tilburg hier dus...)
het is nu nog 23.1, maar goed, 7 uur in de avond natuurlijk..quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:01 schreef DemonRage het volgende:
Het koelt opeens hard af hier... alsof de bui de warmte opslokt.
zal wel leuk zijn daar in dat buitenzwembad daarquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:01 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
staat stappegoor ook helemaal onder water?
apeldoorn aan zeequote:Op zaterdag 10 september 2005 18:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sorry, maar helaas komt deze voorspelling uit.
In 2010belgie
zuid nederland
![]()
Welkom Noorden en midden nederland
Er komen er wel meer!quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:18 schreef indahnesia.com het volgende:
net 1 felle flits...
Zei ik tochquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het is nog niet voorbij idd.
Dat wordt nog even wakker blijven dan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:29 schreef DemonRage het volgende:
Het hele noord-oosten van België heeft zich inmiddels opgevuld met zware buien...
[afbeelding]
Ten zuiden van Eindhoven lost het een beetje op, maar de trekrichting kan nog goed genoeg zijn om een flinke bui deze kant op te sturen.
Doei..quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goed, ik hou het weer voor gezien![]()
Noorden krijg niks zo te lezena fijn, dan ga ik zometeen maar eens lekker naar buiten
Het blijft nu weer lekker rommelen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:33 schreef DemonRage het volgende:
Er blijft gerommel hoorbaar, en soms met flink wat bass erin
Ik ook, maar hij is er nog niet.,quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:35 schreef DemonRage het volgende:
* DemonRage wordt nu erg benieuwd naar het volgende radarbeeldje
Nu wel en de buien in het Ruhrgebied ploppen weer de lucht in, er komen weer zwarte pitjes tot ontwikkeling. Afkoeling van de bovenluchtquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij is er nog niet.,
Denk het haast wel... toch hoop ik dat er nog wat energie-uitwisseling plaatsvindt... dat datgene wat nog deze kant op komt verder activeert. Ik zag net een flits btw, met een wat duidelijkere donder.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nét te vroeg ge-refreshed.. dat paarse gaat ten oosten he..
jep, ik wacht ook, ten noorden van Waalrequote:Op zaterdag 10 september 2005 19:39 schreef Muchacha20 het volgende:
Het rommelt hier continu, dan weer wat harder, dan weer wat zachter. Ook al aardig wat flitsjes gezien, maar ik wacht nog steeds op het echte spektakel!
(hier is Waalre, ten zuiden van Eindhoven)
het blijft al een tijdje naderen inderdaad.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:44 schreef DemonRage het volgende:
Naderend onweer is leuk... maar hiet moet niet "blijven naderen"
Dán heb je goede onweerquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:52 schreef Prowl het volgende:
Volgens mij is de sterkte van de bui na Weert er wel zo'n beetje uit
Het sloeg hier net 400m verderop in en de drukgolf was erg goed voelbaar van de knal zodat mijn oren nu suizen![]()
En in de hele buurt gaan autoalarmen continu af![]()
En jeuk in mn orenquote:
ze gaan inderdaad langzaam..quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:55 schreef Prowl het volgende:
[..]
En jeuk in mn oren
Trouwens, die buien trekken niet echt snel weg geloof ik
gaan wij hier in nijmegen nog wat meekrijgen of missen wij de bui weer ??quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:58 schreef Oom_Agent het volgende:
Buienlijntje in de maak tussen Limburg en het Ruhrgebiedalthans dat denk adhv het laatse radarbeeld.
Denk dat het wel goed komtquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:03 schreef -chefke- het volgende:
[..]
gaan wij hier in nijmegen nog wat meekrijgen of missen wij de bui weer ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |