apeldoorn aan zeequote:Op zaterdag 10 september 2005 18:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sorry, maar helaas komt deze voorspelling uit.
In 2010belgie
zuid nederland
![]()
Welkom Noorden en midden nederland
Er komen er wel meer!quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:18 schreef indahnesia.com het volgende:
net 1 felle flits...
Zei ik tochquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het is nog niet voorbij idd.
Dat wordt nog even wakker blijven dan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:29 schreef DemonRage het volgende:
Het hele noord-oosten van België heeft zich inmiddels opgevuld met zware buien...
[afbeelding]
Ten zuiden van Eindhoven lost het een beetje op, maar de trekrichting kan nog goed genoeg zijn om een flinke bui deze kant op te sturen.
Doei..quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goed, ik hou het weer voor gezien![]()
Noorden krijg niks zo te lezena fijn, dan ga ik zometeen maar eens lekker naar buiten
Het blijft nu weer lekker rommelen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:33 schreef DemonRage het volgende:
Er blijft gerommel hoorbaar, en soms met flink wat bass erin
Ik ook, maar hij is er nog niet.,quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:35 schreef DemonRage het volgende:
* DemonRage wordt nu erg benieuwd naar het volgende radarbeeldje
Nu wel en de buien in het Ruhrgebied ploppen weer de lucht in, er komen weer zwarte pitjes tot ontwikkeling. Afkoeling van de bovenluchtquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij is er nog niet.,
Denk het haast wel... toch hoop ik dat er nog wat energie-uitwisseling plaatsvindt... dat datgene wat nog deze kant op komt verder activeert. Ik zag net een flits btw, met een wat duidelijkere donder.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nét te vroeg ge-refreshed.. dat paarse gaat ten oosten he..
jep, ik wacht ook, ten noorden van Waalrequote:Op zaterdag 10 september 2005 19:39 schreef Muchacha20 het volgende:
Het rommelt hier continu, dan weer wat harder, dan weer wat zachter. Ook al aardig wat flitsjes gezien, maar ik wacht nog steeds op het echte spektakel!
(hier is Waalre, ten zuiden van Eindhoven)
het blijft al een tijdje naderen inderdaad.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:44 schreef DemonRage het volgende:
Naderend onweer is leuk... maar hiet moet niet "blijven naderen"
Dán heb je goede onweerquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:52 schreef Prowl het volgende:
Volgens mij is de sterkte van de bui na Weert er wel zo'n beetje uit
Het sloeg hier net 400m verderop in en de drukgolf was erg goed voelbaar van de knal zodat mijn oren nu suizen![]()
En in de hele buurt gaan autoalarmen continu af![]()
En jeuk in mn orenquote:
ze gaan inderdaad langzaam..quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:55 schreef Prowl het volgende:
[..]
En jeuk in mn oren
Trouwens, die buien trekken niet echt snel weg geloof ik
gaan wij hier in nijmegen nog wat meekrijgen of missen wij de bui weer ??quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:58 schreef Oom_Agent het volgende:
Buienlijntje in de maak tussen Limburg en het Ruhrgebiedalthans dat denk adhv het laatse radarbeeld.
Denk dat het wel goed komtquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:03 schreef -chefke- het volgende:
[..]
gaan wij hier in nijmegen nog wat meekrijgen of missen wij de bui weer ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |