Tussen 41 paar? Hallo?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
wáááát? echt wel....!
LUISTER.. ALS VROUW MOET JE KUNNEN KIEZEN...![]()
Nee joh! ze overdrijven... ik heb vandaag mn 41e paar gekocht...quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi,
is goed gegaan, zondag meteen een volledige wedstrijd
en wat lees ik, ga je voor de 400 paar laarzen en schoenen?
nee, ik probeer actueel te zijn waarmee we afsluitenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:24 schreef _Cara_ het volgende:
Bespreek hier je tic? TSSSSSSs mijn schuld zeker?
Ja, dat vind ik ookquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:25 schreef _Kimmie_ het volgende:
En als je nou geen tic hebt, mag je hier dan ook nog wel komen??
En 41 paar schoenen en laarzenbest wel ernstig te noemen eigenlijk
![]()
Nee jij niet...quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, ben niet weg hoor, en ben al helemaal niet boos, hoe kom je daarbij?
Wat noem je gestyled?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:39 schreef Godlike02 het volgende:
Die gestylde vrouwen zien er meestal niet uit![]()
Alles passend vind ik niet erg charmant
Waarom zou ik kwaad zijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee jij niet...
Dat was voordat jij kwam..
grapje.....quote:
Zo als je nu overkomt overstyledquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wat noem je gestyled?
En je kunt moelijk een verkeerde kleur laarzen op iets aan hebben... stel je voor..![]()
rokenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen heeft een tic hoor, alleen toegeven he
Volgens mij komt het erger over als ik ben hoor.....quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zo als je nu overkomt overstyled
maar dan kom ik were terug op de foto's
Ja, muziekvideosquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
grapje.....
jullie waren beiden ineens weg...
dus vertel ... heb jij een tic?
dat is niet waar, ik heb nergens last vanquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen heeft een tic hoor, alleen toegeven he
Bah!! das vies...quote:
Dat zeg ik, toegeven.................quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:44 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
dat is niet waar, ik heb nergens last van
Waarom niet?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:44 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Volgens mij komt het erger over als ik ben hoor.....
Ik ben een heel normaal spijkerbroek type.. . maar het moet wel geen ratjetoe zijn. dat dan weer niet..![]()
Mooi... daar kan ik me ook in vinden....quote:
Maar ik heb niks toe te geven, althans niet dat ik weet....quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, toegeven.................![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:46 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Maar ik heb niks toe te geven, althans niet dat ik weet....
Nee, gewoon een waardeloze, supersmerige verslaving.quote:
7000 op een server hierquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:46 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Mooi... daar kan ik me ook in vinden....
heb je er veel?
Ik bedoel met een ratjetoe... dat er nix van de hele outfit klopt....quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom niet?
juist heerlijk als je dat af en toe kan doen
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, gewoon een waardeloze, supersmerige verslaving.
Ja dat is geen ticquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, gewoon een waardeloze, supersmerige verslaving.
ik vind dat juist wel knap, wou soms dat ik dat eens een keer wasquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik bedoel met een ratjetoe... dat er nix van de hele outfit klopt....
Maar goed dat moet iedereen zelf weten toch?
Ik ben zowel kleurgevoelig als trend gevoelig...Kan er nix aan doen..
Dat is een tic....quote:
Ik verzamel gewoon mp3.tjes, zijn er nu iets van 25.000 ofzoquote:
En verder is alles goed met je...quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik verzamel gewoon mp3.tjes, zijn er nu iets van 25.000 ofzo![]()
Ik heb ook nooit gezegd dat ik geen tic heb hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:51 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
En verder is alles goed met je...Das dus ook een tic... maar geen vieze, dit is ook een leuke tic
![]()
Zijn die ook leuk?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb ook nooit gezegd dat ik geen tic heb hoorHeb er nog wel meer hoor
41 paar laarzen !?!?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:25 schreef _Cara_ het volgende:
Nee joh! ze overdrijven... ik heb vandaag mn 41e paar gekocht...(laarzen)
En dat waren er tweequote:Op vrijdag 9 september 2005 21:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
41 paar laarzen !?!?![]()
![]()
O mijn god, zoveel had m'n vrouw en haar tweelingzus nog niet eens . . .![]()
Byebyequote:Op vrijdag 9 september 2005 20:59 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ben ook weg...ik ga lekker badderen en dan ff relaxen.. en nadenken.. en dromen...en ik zeg niet waarover![]()
Doei![]()
ff voor de duidelijkheid..... dit zijn dus zowel sportschoenen als zomerschoenen en winterschoen en cq/ laarzen!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
41 paar laarzen !?!?![]()
![]()
O mijn god, zoveel had m'n vrouw en haar tweelingzus nog niet eens . . .![]()
Jawelquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:07 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ff voor de duidelijkheid..... dit zijn dus zowel sportschoenen als zomerschoenen en winterschoen en cq/ laarzen!!
Nou moe.. zo erg is dat toch niet.....![]()
![]()
Nou, zou weinig nou ook weer nietquote:
Samen hadden ze twee dozijn aan paren voor hun voetjes en dat was dan ook alles bij elkaar opgeteld en dat vond ik al veel. Nooit gedacht dat het overtroffen kon worden . . .quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:07 schreef _Cara_ het volgende:
ff voor de duidelijkheid..... dit zijn dus zowel sportschoenen als zomerschoenen en winterschoen en cq/ laarzen!!
Nou moe.. zo erg is dat toch niet.....![]()
![]()
Hoi.. gaat wel goed, en met jou?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:19 schreef melismay het volgende:
Das ook niet aardig...
Maar wel leuk dat jij er bent!Hoe is het?
Waarom ben je er niet? geen zin? geen fut... niet lekker?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:26 schreef marcb1974 het volgende:
ik denk niet dat marc er is hoor,
maar hoe is het met jullie beide?
Euhm.....tja hoe zal ik het zeggen... euhm... het heeft met laarzen kopen te makenquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:30 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben verborgen voor de wereld want de gordijnen zijn dichtmaar verder gaat het wel hoor
Nog wat leuks gedaan vandaag?
Wat doe je dan? dansen kan je op allerlei mogelijke manieren doen..quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:31 schreef melismay het volgende:
Ik ben naar de open dag van mijn dansschool geweest samen met Twist.. Was wel leuk
Ik denk dat je het snapt... want van niet gaan daar wordt ik idd ook depri van...quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
En niet naar het kerkhof gaan dan?
En ken het hoor, koop ook wel eens dingen omdat ik me wat minder lekker voel
Nou.. leuk?.. ik moet naar een BBQ.. en heb niet zoveel zin. Bovendien begint het hier te onweren ..en ik ben eigenlijk met mn gedachten ergens anders...quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, dat maakt het er niet makkelijker op, vanavond wel iets leuks doen dan?
Prima toch, kom maar op dan met die regenbuien, weinig bbq dan hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou.. leuk?.. ik moet naar een BBQ.. en heb niet zoveel zin. Bovendien begint het hier te onweren ..en ik ben eigenlijk met mn gedachten ergens anders...
En jij.. nog wat op de planning staan?
Haha, ja das waar...dan kon ik lekker op de bank gaan liggen dromen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:50 schreef marcb1974 het volgende:
Prima toch, kom maar op dan met die regenbuien, weinig bbq dan hoor
Ikke, nee, natuurlijk niet
Daarom , dus je mag kiezen, een harde bui van een uur of 2 of een bbq, ik regel de rest welquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Haha, ja das waar...dan kon ik lekker op de bank gaan liggen dromen...
en hoezo, natuurlijk niet? is toch zeker niet zo vanzelfsprekend..of wel?
jaja......quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom , dus je mag kiezen, een harde bui van een uur of 2 of een bbq, ik regel de rest wel![]()
En voor mij wel hoor, heel vanzelfsprekend.
en dat geloof je natuurlijk weer nietquote:
Ik geloof je wel hoor, ik vind het alleen vervelend voor je...quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
en dat geloof je natuurlijk weer niet
@Qyroz, je mag het mijne wel hebben, al vrees ik dat dat niet gaat helpen
Ga jij eens kiezen uit al je duizenden paren schoenen en laarzenquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:04 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor, ik vind het alleen vervelend voor je...
Ik ga me nu eens bedenken wat ik me straks aandoe....ik hoop dat je toch een fijna avond hebt..doei doei![]()
Je bedoeld waarschijnlijk als ik Twist heb.... Maar hoe geweldig ik Twist ook vind, mijn beste vriendin blijft mijn beste vriendin, die ken ik al 10 jaar en die kent me door en door... Dood alleen het horen van mij stem weet ze al of alles ok is of niet, en das af en toe ook wel heel erg fijnquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:37 schreef marcb1974 het volgende:
@melis, hoe kan je je vriendin nou missen als je melis hebt
@_cara_ das paar 1312 dusDan kan je de 1400 nog best halen hoor dit jaar
Kan het me voorstellen, heb er zelf ook een hekel aan, zeker als ik "weer" langs m'n vrouw ga . . .quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:36 schreef _Cara_ het volgende:
En.. ik ben naar het kerkhof geweest (was niet echt leuk)
Niet lachen hoor, dat is vast niet gepastquote:
Nee, je hebt het overduidelijk naar je zin.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
En nee, ik verveel me helemaal niet hoor
Zo erg dat ik clueless zit te kijkenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, je hebt het overduidelijk naar je zin.![]()
Dat vond ik zo'n ontzettend grappige filmquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo erg dat ik clueless zit te kijken![]()
Hijs wel ok, maar ......................... etcquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat vond ik zo'n ontzettend grappige film
Hai Melis.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat vond ik zo'n ontzettend grappige film
Wiens zusje?!quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:43 schreef Varr het volgende:
Niet spammen, of ik play je zusje. Ze wil me...
.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:43 schreef Varr het volgende:
Niet spammen, of ik play je zusje. Ze wil me...
Beetje moe, maar verder wel goed... Het was gezellig met Twist, straks mijn beste vriendin aan de telefoon gehad, dus het komt wel goedquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe is het gesteld met Melis?![]()
Mooi dat het goed gaat. Met mij gaat het ook wel OK, heb net eindelijk de briljante stelling voor het essay waar ik al anderhalve dag aan het schrijven ben bedacht.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:48 schreef melismay het volgende:
[..]
Beetje moe, maar verder wel goed... Het was gezellig met Twist, straks mijn beste vriendin aan de telefoon gehad, dus het komt wel goed
Met u??
Je hebt m toch wel opgeschreven he!? Voor je m vergeet enzoquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mooi dat het goed gaat. Met mij gaat het ook wel OK, heb net eindelijk de briljante stelling voor het essay waar ik al anderhalve dag aan het schrijven ben bedacht.![]()
clueless is leuk hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo erg dat ik clueless zit te kijken![]()
Ja hoor, ben m al aan het uitwerken, waar zie je me voor aan?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:53 schreef melismay het volgende:
[..]
Je hebt m toch wel opgeschreven he!? Voor je m vergeet enzo![]()
Nee doe maar niet, denk niet dat ik dat wil horen, ik hou namelijk niet zo van openlijke liefdesverklaringen.quote:
Daarom, zo stiekem is het veel spannender.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:57 schreef melismay het volgende:
Dat zouden we ook niet doen... Ik hou me wel aan de regels hoor
Doei.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:00 schreef melismay het volgende:
En nu ga ik Dancing with the stars kijken!
Have funquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:00 schreef melismay het volgende:
En nu ga ik Dancing with the stars kijken!![]()
Dat ben ik ook aan het doen en daarnaast zit ik op Fok.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
Cool
Misschien moet ik maar eens wat aan mijn studie gaan doen ofzo![]()
Doe je de mijne er ook gelijk bij?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
Cool
Misschien moet ik maar eens wat aan mijn studie gaan doen ofzo![]()
Is goed joh, gaat wel nog even duren dan hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:11 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Doe je de mijne er ook gelijk bij?
geen probleem, mn boeken zijn toch kwijt geraakt door de postquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is goed joh, gaat wel nog even duren dan hoor
Dat maakt het wel een stuk makkelijker jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:13 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
geen probleem, mn boeken zijn toch kwijt geraakt door de post
Ik loop nu ongeveer een half jaar achter, dus je kan ongeveer gokken wanneer het af isquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:27 schreef _Kimmie_ het volgende:
Schiet is op dan met dat van joukom ik het mijne wel langs brengen zo
![]()
Vakanties, ja daag.. je gaat niet op vakantie voor alles af is hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik loop nu ongeveer een half jaar achter, dus je kan ongeveer gokken wanneer het af is
En vergeet even niet mijn vakanties mee te rekenen svp
Tuurlijk, jij naar Thailand en ik huiswerk maken, en hoe groot denk je dat die kans isquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:44 schreef _Kimmie_ het volgende:
Echt niet, ik ga wel voor je op vakantie. Vind ik helemaal niet erg hoor
Ik zal wel pech hebben vermoed ik...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij naar Thailand en ik huiswerk maken, en hoe groot denk je dat die kans is![]()
Mag ik je nieuwe huisje bewonderen dan?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:49 schreef _Kimmie_ het volgende:
En Wolkje.. wanneer gaan we meeten?
Tuurlijk, maar dan moeten we 2x meeten, want ik wil de jouwe ook zienquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:50 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Mag ik je nieuwe huisje bewonderen dan?![]()
Met mij wel goed, alleen geen zin in huiswerkquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:52 schreef Wolkje het volgende:
[..]
prima, op wat buikpijn na, maar ik mag niet klagen![]()
met jou?
en met kim?
dunnoquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
En wanneer is de volgende strandmeet![]()
Is het nationale buikpijn dagquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:58 schreef _Kimmie_ het volgende:
Met mij gaat het ook wel goed hoor, heb alleen beetje buikpijn, maar zo gaat dat.
En marc, strandmeet? dat kan geregeld worden, wanneer ga je naar het strand?
Sorry, die telt niet, het gaat over meer dan 100 paar schoenenquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:30 schreef Ynske het volgende:
hier een grote tic...
heb een thuistap
ouders die een feestje geven
en ik die achter de pc kruipt...
... mehn tis zo saai hier
Jim en Julie zijn het leukste vind ikquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:37 schreef melismay het volgende:
Dancing with the stars was coolEindelijk die stomme Inge Iepenburg eruit!
Nee, dat had je nog niet gezegdquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:39 schreef QyRoZ het volgende:
Had ik al gezegd dat dit een kutweekend is?
Helemaal mee eens! Jim is een ideale danspartnerquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:39 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Jim en Julie zijn het leukste vind ik
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:39 schreef QyRoZ het volgende:
Dat soort dingen kan je niet vaak genoeg zeggen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat had je nog niet gezegd
Programma op RTL4, bekende nederlanders gaan dansen met professionele dansersquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
ok, ik bijt wel,
wat is dancing with the stars?
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:39 schreef QyRoZ het volgende:
Voor jou, omdat je je rot voeltquote:
Dat is niet leuk nee. Kun je niks leuks gaan doen dan?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:45 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zaterdagavond, alleen thuis, hele dag al alleen, gisteren ook.
Nee. Ik woon net twee maanden in deze stad, ken hier _niemand_.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:47 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Dat is niet leuk nee. Kun je niks leuks gaan doen dan?
Kunnen er dan niet eens vrienden naar jou toe komenquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee. Ik woon net twee maanden in deze stad, ken hier _niemand_.
nee maar ik moet wel verplicht leuk doenquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry, die telt niet, het gaat over meer dan 100 paar schoenen
En jij hoeft het feestje van je ouders toch niet leuk te vinden?
En ergens anders heen gaan waar je wel iemand kent?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee. Ik woon net twee maanden in deze stad, ken hier _niemand_.
Zolang je pc niet in de woonkamer staat zal dat toch wel meevallenquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee maar ik moet wel verplicht leuk doen
daarom ren ik ook steeds van binnen naar buitenquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang je pc niet in de woonkamer staat zal dat toch wel meevallen
Ik heb gedronken, dus kan niet meer autorijden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ergens anders heen gaan waar je wel iemand kent?
Das wel shit dan ja, ik zou haast zeggen ik kom wel die kant op, maar jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:54 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb gedronken, dus kan niet meer autorijden.
En alle mensen die ik heb gesproken (I tried!) hebben al iets. Vaak iets met vriendin ofzo.
Je kan ze gewoon ook allemaal buitensluiten, kan je rustig internettenquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
daarom ren ik ook steeds van binnen naar buiten
Wat is dit nou weerquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ergens anders heen gaan waar je wel iemand kent?
Of nog beter, iemand die je wel kent naar jouw nieuwe stad halen en samen daar uitgaan. (ps melis wil vast wel)
Ik vroeg me gewoon af waar dat nou allemaal ineens vandaan komt... Gaan er roddels over mij die ik zelf nog niet gehoord heb ofzo!?quote:
Vast wel, daar zijn het ook roddels voor hequote:Op zaterdag 10 september 2005 22:04 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik vroeg me gewoon af waar dat nou allemaal ineens vandaan komt... Gaan er roddels over mij die ik zelf nog niet gehoord heb ofzo!?
heb laptop nu boven staanquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan ze gewoon ook allemaal buitensluiten, kan je rustig internetten
Ah, je bent hulpje van de avondquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb laptop nu boven staan
feestje is in de tuin
maar ze roepen me steeds
omdat ze hulp nodig hebben met tappen
en dingen bijvullen
en hapjes maken
huissloofjequote:Op zaterdag 10 september 2005 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, je bent hulpje van de avond
quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leuk toch voor de verandering?
Ah ok,quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
daarvoor ben ik niet naar hier gekomen dit weekend
maarjah er zit niets anders op vanaaf
Me, Myself and Iquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah ok,
niemand in de buurt waar je wel lol mee kunt hebben?
Dat kan een mooi feestje worden dan hequote:
Hey, vergeet ons hiet niet . . .quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:27 schreef Ynske het volgende:
Me, Myself and I
quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:58 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hey, vergeet ons hiet niet . . .
Ach jezek, artsen humor . . .quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:11 schreef Ynske het volgende:
jeeej t niveau is diep onder tafel gedaald...
de moppen van de gynaceloog zijn t onderwerp![]()
en dan te bedenken dat deze mensen allemaal gerelateerd zijn aan de brandweer...quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:26 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ach jezek, artsen humor . . .![]()
Verblijdt ons en doet ons eens een bloemlezing . . .![]()
Vre-se-lijk dus ??quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:27 schreef Ynske het volgende:
en dan te bedenken dat deze mensen allemaal gerelateerd zijn aan de brandweer...
Ja hoor, ik zuip al mn mentallity goed weg.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Q!![]()
Zorg je wel een beetje goed voor jezelf, mentally wise.
Welk topic ??quote:
En welk topic is dat? En waarom durven ze dat niet?quote:
Als je dat niet te vaak doet, mag dat wel voor een keertjequote:Op zaterdag 10 september 2005 23:33 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zuip al mn mentallity goed weg.
Nodigt ook niet echt uit tot reageren, maar dat kan aan mij liggen........quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:37 schreef 0 het volgende:
Manipuleren, liegen, oplichten en samenzweren.
Waarschijnlijk te politiek incorrect/controversieel.
Gisteren ook alquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als je dat niet te vaak doet, mag dat wel voor een keertje
En ik ga jou echt schoppen als je vannacht weer niet goed slaaptquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ga je echt schoppen als je weer elke dag gaat zuipen.
Dat mag niet van de baas.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ga je echt schoppen als je weer elke dag gaat zuipen.
Nou dan ga ik maar gelijk nu mn best doen enzo.quote:Op zondag 11 september 2005 00:06 schreef melismay het volgende:
[..]
En ik ga jou echt schoppen als je vannacht weer niet goed slaapt
Dat mag idd niet van mij.quote:
Vast wel, als er maar foto's gemaakt wordenquote:
Terustenquote:
Dat is ook de bedoeling . . .quote:
Jullie zijn nog wel heel erg met elkaar bezig he?!quote:Op zondag 11 september 2005 12:51 schreef nixxx het volgende:
Zo eerst even een post doen en dan het topicdoorlezenen hopen dat ie dan nog niet vol is. Sinds vrijdagmiddag niet meer gefokt
en ik heb het nog overleefd ook! En ik zie dat iemand weer een stuk vrolijker lijkt en dat maakt me ook vrolijk
Ok, ik beloof dat we ons best gaan doenquote:
Hey, jij hier ??quote:
Ja best wel ja... En ik heb net niet alles gelezenquote:Op zondag 11 september 2005 12:53 schreef melismay het volgende:
Jullie zijn nog wel heel erg met elkaar bezig he?!
Ik zal verder niet meer posten, goed? Kan je de boel even lezen
Nee, het lijkt maar zoquote:
Toch jammer dat het niet kan werken danquote:Op zondag 11 september 2005 13:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja best wel ja... En ik heb net niet alles gelezenhihihihihi
Wat goed van je!quote:Op zondag 11 september 2005 13:07 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben kei trots op mezelf omdat ik net de hele keuken heb gepoetst.
* Twisted_fok bedelt gewoon om schouderklopjes natuurlijk.
Goed gedaan hoor meiske!quote:Op zondag 11 september 2005 13:07 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben kei trots op mezelf omdat ik net de hele keuken heb gepoetst.
* Twisted_fok bedelt gewoon om schouderklopjes natuurlijk.
Doei, en winnen hé?quote:Op zondag 11 september 2005 15:07 schreef marcb1974 het volgende:
Ben ik weer, en ga ik weer, hockeyen
tot vanavond allemaal
Dat geloof ik graag, het kost een godsvermogen dus enige kwaliteit mag er wel van verwacht worden . . .quote:Op zondag 11 september 2005 14:34 schreef _Cara_ het volgende:
ff voor alle duidelijkheid.... met deze tic is héél goed te leven hoor...En héél goed te lopen..
![]()
Het valt allemaal echt reuze mee hoor..!quote:Op zondag 11 september 2005 15:08 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, het kost een godsvermogen dus enige kwaliteit mag er wel van verwacht worden . . .
![]()
![]()
Zeggen ze allemaalquote:Op zondag 11 september 2005 15:12 schreef _Cara_ het volgende:
Het valt allemaal echt reuze mee hoor..!![]()
Ik ga er dan ook vanuit dat er best wel iemand is die met deze tic uit de voeten kan...![]()
Volgens mij kan het allemaal nog vééééél erger..![]()
Tsssssss.... echt wel....quote:Op zondag 11 september 2005 15:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zeggen ze allemaal![]()
En erger ?? Nee, da's niet voor te stellen . . .![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |