Vertel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:46 schreef GF het volgende:
Ik ben reeds een pro op dit gebied.
Zie je.quote:
De vraag is natuurlijk, hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:48 schreef GF het volgende:
Serieus:
Ik betrapte me er weleens op dat een leugentje soms erg makkelijk kan zijn. Op school bv. Dingen naar je hand zetten door met leraren te gaan praten. En dan geen slijmen. Maar feiten verdraaien in je voordeel. Fout, ik weet het. Maar soms zo handig
Natuurtalent zekerquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:53 schreef 0 het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk, hoe doe je dat?
Ik kan zelf bijvoorbeeld absoluut niet liegen.
Liegen is makkelijkquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:53 schreef 0 het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk, hoe doe je dat?
Ik kan zelf bijvoorbeeld absoluut niet liegen.
Zijn we allemaal dood.quote:Op zondag 11 september 2005 00:42 schreef mymoodfentje het volgende:
en dan?
BOEM!quote:Op zondag 11 september 2005 00:40 schreef juiced het volgende:
Dit is een bom. Hij zal om 0:50 af gaan.
Ik was er ook op beducht.quote:Op zondag 11 september 2005 11:42 schreef MouseOver het volgende:
Toen ik de titel zag dacht ik dat het een anti-vrouwentopic was
Ik zie manipulatie als het op slinkse wijze de situatie naar je hand weten te zetten.quote:Op zondag 11 september 2005 11:36 schreef Alicey het volgende:
Wat is manipulatie eigenlijk precies? Je zou kunnen zeggen dat het misbruik maken is van de perceptie van iemand, maar is diegene er niet zelf bij? Hoe zit dat met onbewuste vormen van manipulatie?
Ah, ok. Als het er op aankomt ben ik daar best goed in.quote:Op zondag 11 september 2005 11:47 schreef 0 het volgende:
[..]
Ik zie manipulatie als het op slinkse wijze de situatie naar je hand weten te zetten.
Heb je het door wanneer iemand jou probeert te manipuleren?quote:Op zondag 11 september 2005 11:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, ok. Als het er op aankomt ben ik daar best goed in.
Ik merk het vaak aan de manier waar iets op gezegd of gedaan wordt in het licht van de mogelijke belangen die iemand heeft.quote:Op zondag 11 september 2005 11:51 schreef 0 het volgende:
[..]
Heb je het door wanneer iemand jou probeert te manipuleren?
Zo ja, waar merk je het aan?
Dan is die persoon misschien gewoon slecht in het manipuleren en heb je het normaal gesproken niet door.quote:Op zondag 11 september 2005 11:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik merk het vaak aan de manier waar iets op gezegd of gedaan wordt in het licht van de mogelijke belangen die iemand heeft.
Dat hangt er maar net van af hoor. Wanneer je rekening houdt met de belangen die iemand heeft, is manipulatie praktisch niet mogelijk, omdat alles wat diegene doet in het licht van die belangen wordt gehouden.quote:Op zondag 11 september 2005 11:57 schreef 0 het volgende:
[..]
Dan is die persoon misschien gewoon slecht in het manipuleren en heb je het normaal gesproken niet door.Een echte manipulator zal het er niet te dik bovenop leggen natuurlijk.
Mensen tegen elkaar uit laten spelen kan ook in het belang zijn van de manipulator. En dat valt minder snel op omdat hij op die manier via andere mensen manipuleert.quote:Op zondag 11 september 2005 12:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat hangt er maar net van af hoor. Wanneer je rekening houdt met de belangen die iemand heeft, is manipulatie praktisch niet mogelijk, omdat alles wat diegene doet in het licht van die belangen wordt gehouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |