Tussen 41 paar? Hallo?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
wáááát? echt wel....!
LUISTER.. ALS VROUW MOET JE KUNNEN KIEZEN...![]()
Nee joh! ze overdrijven... ik heb vandaag mn 41e paar gekocht...quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi,
is goed gegaan, zondag meteen een volledige wedstrijd
en wat lees ik, ga je voor de 400 paar laarzen en schoenen?
nee, ik probeer actueel te zijn waarmee we afsluitenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:24 schreef _Cara_ het volgende:
Bespreek hier je tic? TSSSSSSs mijn schuld zeker?
Ja, dat vind ik ookquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:25 schreef _Kimmie_ het volgende:
En als je nou geen tic hebt, mag je hier dan ook nog wel komen??
En 41 paar schoenen en laarzenbest wel ernstig te noemen eigenlijk
![]()
Nee jij niet...quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, ben niet weg hoor, en ben al helemaal niet boos, hoe kom je daarbij?
Wat noem je gestyled?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:39 schreef Godlike02 het volgende:
Die gestylde vrouwen zien er meestal niet uit![]()
Alles passend vind ik niet erg charmant
Waarom zou ik kwaad zijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee jij niet...
Dat was voordat jij kwam..
grapje.....quote:
Zo als je nu overkomt overstyledquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wat noem je gestyled?
En je kunt moelijk een verkeerde kleur laarzen op iets aan hebben... stel je voor..![]()
rokenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen heeft een tic hoor, alleen toegeven he
Volgens mij komt het erger over als ik ben hoor.....quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zo als je nu overkomt overstyled
maar dan kom ik were terug op de foto's
Ja, muziekvideosquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
grapje.....
jullie waren beiden ineens weg...
dus vertel ... heb jij een tic?
dat is niet waar, ik heb nergens last vanquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen heeft een tic hoor, alleen toegeven he
Bah!! das vies...quote:
Dat zeg ik, toegeven.................quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:44 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
dat is niet waar, ik heb nergens last van
Waarom niet?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:44 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Volgens mij komt het erger over als ik ben hoor.....
Ik ben een heel normaal spijkerbroek type.. . maar het moet wel geen ratjetoe zijn. dat dan weer niet..![]()
Mooi... daar kan ik me ook in vinden....quote:
Maar ik heb niks toe te geven, althans niet dat ik weet....quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, toegeven.................![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:46 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Maar ik heb niks toe te geven, althans niet dat ik weet....
Nee, gewoon een waardeloze, supersmerige verslaving.quote:
7000 op een server hierquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:46 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Mooi... daar kan ik me ook in vinden....
heb je er veel?
Ik bedoel met een ratjetoe... dat er nix van de hele outfit klopt....quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom niet?
juist heerlijk als je dat af en toe kan doen
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, gewoon een waardeloze, supersmerige verslaving.
Ja dat is geen ticquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, gewoon een waardeloze, supersmerige verslaving.
ik vind dat juist wel knap, wou soms dat ik dat eens een keer wasquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik bedoel met een ratjetoe... dat er nix van de hele outfit klopt....
Maar goed dat moet iedereen zelf weten toch?
Ik ben zowel kleurgevoelig als trend gevoelig...Kan er nix aan doen..
Dat is een tic....quote:
Ik verzamel gewoon mp3.tjes, zijn er nu iets van 25.000 ofzoquote:
En verder is alles goed met je...quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik verzamel gewoon mp3.tjes, zijn er nu iets van 25.000 ofzo![]()
Ik heb ook nooit gezegd dat ik geen tic heb hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:51 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
En verder is alles goed met je...Das dus ook een tic... maar geen vieze, dit is ook een leuke tic
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |