Notepad? Winamp? In Apple Slowchat?quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:14 schreef NiteSpeed het volgende:
Thuis muziek streamen kan ook door een webservertje op te zetten trouwens. Heb ik ook gedaan. Webserver - In winamp een playlist aanmaken en via notepad de URL's goed fixen in je playlist. Daarna kan je die playlist waar je ook bent inladen in je winamp en klaar.
??quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:16 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb een nadeel gespot aan dat podcasten: als ik naar een podcast luister kan geen forum's meer lezen
512+64quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:33 schreef nietzman het volgende:
Op de meeste G3s draait OsX nog goed zat, mits je ze volpropt met geheugen. Dan kun je IE:mac ook dumpen.
Juli volgend jaar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:34 schreef HuHu het volgende:
wanneer komen ze uit
Zien we dan wel.quote:welke specs hebben ze
Zien we dan wel. Ze zullen het niet bewust tegen gaan werken.quote:kan je Windows in dualboot gooien
Mooi... het ligt in de verwachting dat ik rond juli volgend jaar een nieuwe pc ga aanschaffen. Dus dat kan dan wellicht eindelijk eens een Mac worden in plaats van een "Windows"-bak.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:39 schreef nietzman het volgende:
[..]
Juli volgend jaar.
[..]
Zien we dan wel.
[..]
Zien we dan wel. Ze zullen het niet bewust tegen gaan werken.
Daar heb je met gewone muziek geen last van?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Knappe jongen die EN iets kan verwerken dat hij hoort, EN gelijktijdig iets kan lezen
Nou dat kan ik makkelijk hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Knappe jongen die EN iets kan verwerken dat hij hoort, EN gelijktijdig iets kan lezen
Nou dat kan ik makkelijk hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zie je het hele scherm niet meer of alleen de contacten niet? Springt het wel naar voren als je op F9 drukt? Zien andere mensen je wel online zijn?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:30 schreef tonks het volgende:
Hey weet iemand hoe dit kan.. ik zie mijn adiumX niet meer op de desktopik meld mij wel aan op msn maar zie nergens de contacten
Het is al opgelost had mijn msn niet aangevinktquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zie je het hele scherm niet meer of alleen de contacten niet? Springt het wel naar voren als je op F9 drukt? Zien andere mensen je wel online zijn?
Klopt... en daarom wil ik toch wel Windows in dualboot kunnen draaien.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:47 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Mac is nooit bedoeld geweest voor gamers.
Als je die mighty mouse echt zo ':(' vind kun je ook hier kijkenquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:15 schreef Furia het volgende:
iemand al ervaring met de mighty mouse?
ik zit te twijfelen of ik nu alle fysieke apple stores af zal struinen om nog n witte apple pro muis te vinden of dat ik gewoon voor de mighty mouse zal gaan...
of je houd je oude PC voor de gamesquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:15 schreef HuHu het volgende:
[..]
Klopt... en daarom wil ik toch wel Windows in dualboot kunnen draaien.
Of je koopt een consolequote:Op zaterdag 10 september 2005 10:42 schreef super-muffin het volgende:
[..]
of je houd je oude PC voor de games
Ik heb geen geluid en geen fatsoenlijke videodrivers. Maar dat zijn dingen die ik toch niet nodig heb op een server.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:52 schreef HostiMeister het volgende:
Maarre werkt dat een beetje, OSX op een 'gewone' pentium pc???
Inderdaad, het Apple toetsenbord gaat erg zuinig met zijn batterijen om. De muis iets minder, maar het viel me alsnog reuze mee. En ik vind het gewoon beter uit zien en handiger werken. Gewoon standard een voorraadje opgeladen batterijen ergens wegleggen en je kunt altijd vooruitquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:37 schreef nietzman het volgende:
Mijn bluetooth ramplankje doet het nu toch al wel een maandje of drie op één setje batterijen.
Neequote:Op zaterdag 10 september 2005 13:39 schreef tonks het volgende:
is dat niet een beetje een klein beeldschermpje voor zo ver weg?
Ik heb de bluetooth set van Microsoft geprobeerd maar heb hem terug gebracht. Ik vond het storend dat de bluetoothverbinding verbroken werd bij inactiviteit, daarnaast kwam de verbinding naar mijn smaak te langzaam op gang. Batterijverbruik is minder storend dan gebruik van batterijen (ruige zin). Met batterijen werken vind ik prima, maar ik weet zeker dat op het moment dat ze op zijn ik geen vervanger heb. Een accu vind ik dan veel handiger, zoals in mijn laptop. Als je Bluetooth instelt om bij inactiviteit langer de verbinding te behouden loopt echter het batterijverbruik ook redelijk de spuigaten uit, zeker bij de muis. Daarnaast heeft het Bluetooth toetstenbord bij mijn weten geen usb-poorten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:37 schreef nietzman het volgende:
Mijn bluetooth ramplankje doet het nu toch al wel een maandje of drie op één setje batterijen.
Maar zo groot is m'n bureau nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:42 schreef super-muffin het volgende:
[..]
of je houd je oude PC voor de games
Dat is inderdaad ook nog een optie die ik overweeg. Maar ik heb een soort van... winkelvrees. Snap jequote:
Had ik daar maar last vanquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:58 schreef HuHu het volgende:
Maar ik heb een soort van... winkelvrees. Snap je
Maar voor een PC op m'n bureau voor de games en een Apple op m'n bureau voor de rest is weinig plaatsquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:01 schreef Geqxon het volgende:
Voor een PC heb je toch geen groot bureau nodig? Shuttle barebone + 17" TFT
Over die winkelvrees: een console is leuk, maar de games zijn gewoon te duur. Die wil ik dus makkelijk kunnen downloaden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:14 schreef Geqxon het volgende:
Dat importeren is een questie van geluk Furia. Ik werd er met mijn nieuwe horloge niet uitgepakt
En wat bedoelen jullie met winkelvrees?
Het mag niet, maar downloaden voor een Xbox is toch makkelijker dan voor een PC.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:17 schreef HuHu het volgende:
[..]
Over die winkelvrees: een console is leuk, maar de games zijn gewoon te duur. Die wil ik dus makkelijk kunnen downloaden.
Ik probeerde het subtiel te brengen, maar dit is voor iedereen duidelijk.
Ik heb voor de xbox nooit naar cracks moeten zoeken....quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:34 schreef Geqxon het volgende:
Makkelijker
Ik wil niet offtopic gaan, maar voor de PC is het een stuk makkelijker hoor
Fantastisch!quote:Zet je laptop op de iCurve, sluit muis en/of toetsenbord aan. Je kunt werken alsof je laptop een desktop is.
tip: Als je de achterkant van de laptop boven de achterkant van de iCurve zet kun je het meest stabiel werken.
Nope... Probeer anders zo'n trucje als ik deed in het eerste deel gratiz sokkenquote:Op zondag 11 september 2005 10:46 schreef tonks het volgende:
Weet iemand waar je een alternatief iPod dock kunt kopen? vind die van apple wel leuk maar39 euro
Ziet er erg netjes uit.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:33 schreef XL het volgende:
Zoals aangekondigd, de iCurve en het Apple keyboard gekocht.
Heel mooi spul. Ik heb een hekel aan kabels, maar nog meer aan een bluetooth set die elke paar minuten wil gaan rusten of die in 3 dagen zijn batterijen wegslurpt. Dus toch een draadversie van het keyboard, de korte kabel is erg fijn en de verlengkabel weer chique wit. Een Applemuis moet er nog komen, want die heeft dan een fijn kort draadje. Ik wacht daar nog even mee, vriend van me heeft een mighty mouse gekocht. Daar ga ik eens een middag mee werken voor ik hem zelf koop.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja maar ik zit nog in de garantiequote:Op zondag 11 september 2005 13:28 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Nope... Probeer anders zo'n trucje als ik deed in het eerste deel gratiz sokken![]()
Ik speel het met quicktimequote:Op zondag 11 september 2005 14:07 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Is Windows Media Player trouwens echt het enige programma dat wmv filmpjes kan afspelen?
Ik ook. Boeiend.quote:
Nee, Mac OS is zo picky wat geheugen betreft.quote:Op zondag 11 september 2005 23:44 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik ook. Boeiend.
Maar goed. Apple![]()
Alleen jammer dat Unix zo damn picky is wat geheugen betreft![]()
Dan heb je je verkeerd laten informeren, UNIX is daar helemaal niet zo kieskeurig in.quote:Op maandag 12 september 2005 10:53 schreef Rock-shocker het volgende:
Ook. Maar Unix ook. Heb ik me laten vertellen door mensen die er verstand van hebben. En aangezien OSX een Unix based systeem is speelt dat ook een rol. Toch?
Nah, dat valt nog wel mee. Het _valt_ te draaien op 160 MB RAM met een sloot aan swap memory. Vraag niet hoe, maar het draaitquote:Op maandag 12 september 2005 11:04 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk dat hij bedoelt dat er in gemiddelde OSX machine een hele sloot geheugen moet
Als het freeware is, dan is het misschien wel aardig om een linkje te posten.quote:
Prima reactie, nette service. Een pluim voor de ANWBquote:Geachte heer Kapteijns.
Dank voor uw reactie. We kregen de filmpjes aangeleverd als AVI. Om de bestandsgrootte enigszins binnen te perken te houden is gekozen voor conversie naar het wmv-formaat. U heeft helemaal gelijk dat dit niet de juiste keuze is geweest en we zullen dit zo spoedig mogelijk veranderen.
Om u in ieder geval snel tegemoet te komen stuur ik de avi-fimpjes van de Landwind op in de bijlage.
In Windows Mediaplayer voor de Mac doen ze het anders wel perfect hoor.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:42 schreef De_Hertog het volgende:
Via een nieuwsbericht op nu.nl kwam ik op de ANWB-site, waar een tweetal filmpjes stonden die ik helaas niet kon bekijken omdat ze in een WMV-versie waren geėncodeerd die niet door VNC werd herkend. Daar stuurde ik een paar uur geleden een mailtje over, en het antwoord kwam nu al:
[..]
Prima reactie, nette service. Een pluim voor de ANWB
Ik heb gewoon gekeken welk type geheugen er in de PowerBook zit en dat besteld bij de goedkoopste webshop. Ik weet zo uit mijn hoofd niet meer welk type dat is, maar dat kun je waarschijnlijk zelf ook wel vinden.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:25 schreef super-muffin het volgende:
Waar kopen jullie geheugen voor je Mac
Ik wil 1 gb bij prikken op mn PB
Kan, maar dat vind ik maar een slecht programma (en nee, dat zeg ik niet omdat ik geen MS-programma's wil gebruiken of zo iets, ik draai ook gewoon Office:mac en dat bevalt me prima.)quote:Op woensdag 14 september 2005 22:31 schreef nietzman het volgende:
[..]
In Windows Mediaplayer voor de Mac doen ze het anders wel perfect hoor.
SO DIMM PC2700 dacht ik.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gekeken welk type geheugen er in de PowerBook zit en dat besteld bij de goedkoopste webshop. Ik weet zo uit mijn hoofd niet meer welk type dat is, maar dat kun je waarschijnlijk zelf ook wel vinden.
De Amerikaanse store is nog gewoon open. Misschien zijn ze in de Nederlandse gewoon de update van .Mac van vanochtend aan het doorvoeren. Of eindelijk de iPod nano pagina aan het vertalenquote:Op dinsdag 20 september 2005 08:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
De Applestore is iig offline
We'll be back soon ; meestal een goed voorteken
Als ze de pagina van de nano gaan vertalen is de store heus niet down hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De Amerikaanse store is nog gewoon open. Misschien zijn ze in de Nederlandse gewoon de update van .Mac van vanochtend aan het doorvoeren. Of eindelijk de iPod nano pagina aan het vertalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |