Zal ik dan ook perongeluk even flushen zodat het wat sneller gaat?quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:29 schreef Fjolle het volgende:
Schaapjes, pak je spullen in, want het wordt tijd om naar een groenere wei te verhuizen morgen.![]()
Als je het aankondigt is het niet echt perongeluk he.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Zal ik dan ook perongeluk even flushen zodat het wat sneller gaat?
Je bedoeld subteams in Fokschaap?quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:37 schreef DukeBox het volgende:
Ik zat te denken, misschien kan ik nog iets van aanvullende stats maken ? Als is het alleen om intern in fokschaap wat meer competitie op te bouwen.. iemand voorstellen ?
Leuk idee. Ik doe mee.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:58 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je bedoeld subteams in Fokschaap?
Dan wordt het denk ik de top 5 tegen de rest
Mja laten we het maar op de top 3 tegen de rest houden, anders krijgt de rest het wel erg zwaar gok ikquote:
quote:[message=24172414,noline]The Switcher schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:58[/message]:
Cureseekers hebben alvast wat klaarstaan voor de aankomende schapenkudde 8)
http://www.pcs-slagharen.nl/gatlinggun.wmv
Ghehehe, The Switcher mag richten
matig idee. Denk niet dat het motiverend is voor de mensen die geen 25 PC's tot hun beschikking hebben om een soort van "elite-team" in het leven te roepen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:58 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je bedoeld subteams in Fokschaap?
Dan wordt het denk ik de top 5 tegen de rest
Zou wel leuk zijn als we de mogelijkheid krijgen om zelf subteam's samen te stellen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:37 schreef DukeBox het volgende:
Ik zat te denken, misschien kan ik nog iets van aanvullende stats maken ? Als is het alleen om intern in fokschaap wat meer competitie op te bouwen.. iemand voorstellen ?
Cool, ik wil ook zo'n ding op mijn brommerquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:09 schreef mcintosh het volgende:
The Switcher schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:58
Cureseekers hebben alvast wat klaarstaan voor de aankomende schapenkudde
http://www.pcs-slagharen.nl/gatlinggun.wmv
Ghehehe, The Switcher mag richten![]()
Op zich vind ik dat ook niet zo'n top idee.. maar ik doe overigens maar met 1 systeem mee dus 25pc's is een beetje overdrevenquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:14 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
matig idee. Denk niet dat het motiverend is voor de mensen die geen 25 PC's tot hun beschikking hebben om een soort van "elite-team" in het leven te roepen.![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:29 schreef Fjolle het volgende:
Oke ik heb de boodschappen gedaan.
Een veger, blik en een pak vuilniszakken om alle losliggende bananenschillen op te ruimen, voordat er ongelukken gebeuren met onze tere pootjes. En natuurlijk een tros bananen om een eventueel achtergebleven aap uit de boom te lokken.![]()
Schaapjes, pak je spullen in, want het wordt tijd om naar een groenere wei te verhuizen morgen.![]()
Dan gaan we eens kijken waar dat aan ligtquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:22 schreef onderjas het volgende:
Ik kan me niet aanmelden op http://fad.qik.nl
Jobs klaar en ook verstuurd als het goed is. Denk dat laatste dan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:27 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Mijn eerste gok is dat je nog geen jobs klaar hebt en/of ge-upload?
Zo wel dan is die waarschijnlijk nog niet verwerkt door de server van FaD...
Jep, duurt ff voordat je resultaten verwerkt zijn. Als dat gebeurd is, dan kun je je ook redelijk snel daarna aanmelden op fad.qik.nl , komt vanzelf goed dusquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:00 schreef onderjas het volgende:
[..]
Jobs klaar en ook verstuurd als het goed is. Denk dat laatste dan.
Goed idee. Mag ik Murdock zijn?quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:14 schreef 1-of-6Billion het volgende:
een soort van "elite-team" in het leven te roepen.![]()
Heb je ergens ingesteld dat je verbinding passive of active is?quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:31 schreef Fjolle het volgende:
@ Chris.nl Het uploaden through ftp werkt niet, ondanks alle goede gegevens.
Welke provider heb je? Of upload je niet naar die webspace?quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:31 schreef Fjolle het volgende:
@ Chris.nl Het uploaden through ftp werkt niet, ondanks alle goede gegevens.
Xs4all, maar de vraag komt volgens mij neer op hoe je de gegevens neer moet zetten in faddict.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:45 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Welke provider heb je? Of upload je niet naar die webspace?
http://www.xs4all.nl/helpdesk/abonnement/algemeen/ftp.htmlquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:11 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Xs4all, maar de vraag komt volgens mij neer op hoe je de gegevens neer moet zetten in faddict.
Je hebt de nightlybuild gedownload neem ik aan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:11 schreef Fjolle het volgende:
maar de vraag komt volgens mij neer op hoe je de gegevens neer moet zetten in faddict.
Chris kan em vast in zijn site verwerkenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:05 schreef Fjolle het volgende:
Oke gelukt. Wie hem wil hebben: http://www.wevers.tv/sheep/stats.html
Ik kan hem niet hieronder bij zetten, want dan is mijn sig te lang. (Onzin, zij kunnen niet tellen, maarja.)
Staat erbij.. je mag um zo vaak updaten ajs je wilquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:05 schreef Fjolle het volgende:
Oke gelukt. Wie hem wil hebben: http://www.wevers.tv/sheep/stats.html
Ik kan hem niet hieronder bij zetten, want dan is mijn sig te lang. (Onzin, zij kunnen niet tellen, maarja.)
FaD user daily stats (13 September 2005)quote:Fokschaap is vandaag de enige grootscoorder. de rest haalt met veel pijn en moeite de 50K. Ey, wat is er aan de hand? is de kudde van slag? We zakken twee plekken in de daily en da's niet leuk om te zien.
Ah, ik snapte je mail al niet....quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:10 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Staat erbij.. je mag um zo vaak updaten ajs je wil![]()
Hopelijk kan 1-of-6billion iets maken van die 1e lege pagina![]()
Beetje info van "Dit zijn de blablabla van sommige blablaat" en een sereen plaatjequote:Op woensdag 14 september 2005 11:08 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Ah, ik snapte je mail al niet....
Maar nu wel![]()
Wat willen we? Dikke drukke flash? Meer info? Een mooi plaatje![]()
yessss master.......quote:Op woensdag 14 september 2005 11:24 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Beetje info van "Dit zijn de blablabla van sommige blablaat" en een sereen plaatje![]()
'k ben benieuwd... mail de boel maar terug wanneer je klaar bent![]()
Sodeju !! Jij trekt gewoon even een blik met 200k+ losquote:Op woensdag 14 september 2005 11:35 schreef Jumparound het volgende:
www.sjoerdjump.nl/fad/stats.html
en we moeten nog een maandquote:Op woensdag 14 september 2005 11:48 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Sodeju !! Jij trekt gewoon even een blik met 200k+ los![]()
Die gunnen we jou nietquote:Op woensdag 14 september 2005 12:38 schreef gateway het volgende:
whehe iedereen krijgt certificaten alleen ik nie?
Ach ik heb er ook pas 1... easy does itquote:Op woensdag 14 september 2005 12:38 schreef gateway het volgende:
whehe iedereen krijgt certificaten alleen ik nie?
Ik ook niet. Ik voel me gediscrimineerd door mijn nationaliteitquote:Op woensdag 14 september 2005 13:09 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ach ik heb er ook pas 1... easy does it
Goed zo, we hebben gezonde schapen nodig, ik ga vanavond weerquote:
Weinig??quote:Op woensdag 14 september 2005 12:51 schreef _moder8or_ het volgende:
Sorry dat ik hier zo weinig post![]()
Ik post pas weinig'!quote:
Haal die eens snel weg! Wordt aan gewerkt.quote:
Whahahaquote:
zo goedquote:Op woensdag 14 september 2005 17:53 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Haal die eens snel weg! Wordt aan gewerkt.
Wat heeft daar gestaan i wonder....quote:Op woensdag 14 september 2005 17:44 schreef sk888er het volgende:
we zouden eventueel.... mompel.... nu 2de.... 1ste zit er niet zover vanaf..... mompel....
dit heeft er gewoon gestaan maar ik moest van fjolle een smiley weghalenquote:Op woensdag 14 september 2005 18:38 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Wat heeft daar gestaan i wonder....
Maakt niet uit want...we zijn tweede geworden
Streng is ze hé...quote:Op woensdag 14 september 2005 18:42 schreef sk888er het volgende:
[..]
dit heeft er gewoon gestaan maar ik moest van fjolle een smiley weghalen![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:53 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Haal die eens snel weg! Wordt aan gewerkt.
Wat moet ik nou eigenlijk invullen bij dat address? Ik heb @home.quote:Bij Output kan je instellen waar FADdict een .html bestand moet maken en onder welke naam.
Om het bestand automatisch te laten uploaden "Upload trouhg ftp" selecteren en de gegevens van je webspace invullen.
home.wanadoo.nlquote:Op woensdag 14 september 2005 18:58 schreef sk888er het volgende:
[..]
Wat moet ik nou eigenlijk invullen bij dat address? Ik heb @home.
FTP adress: homedrive.home.nlquote:Op woensdag 14 september 2005 18:58 schreef sk888er het volgende:
[..]
Wat moet ik nou eigenlijk invullen bij dat address? Ik heb @home.
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:12 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
FTP adress: homedrive.home.nl
Login an password: [naam van je actieve webspace bv: sk888er] & [wachtwoord]
Remote directory: alleen van toepassing als je de stats in een submap wil zetten, bijvoorbeeld /sk888er/
succes
quote:
maakt nie uit johquote:
Nog ff een paar vraagjesquote:Op woensdag 14 september 2005 19:12 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
FTP adress: homedrive.home.nl
Login an password: [naam van je actieve webspace bv: sk888er] & [wachtwoord]
Remote directory: alleen van toepassing als je de stats in een submap wil zetten, bijvoorbeeld /sk888er/
succes
1.neequote:Op woensdag 14 september 2005 19:36 schreef sk888er het volgende:
[..]
maakt nie uit johtwil toch allemaal niet lukken
![]()
[..]
Nog ff een paar vraagjes![]()
Ik snap er echt geen schaap van.
1. moet er voor het FTP adress http:// staan?
2. ik heb geen submappen op mn homedrive staan dus hoef ik dan ook niets in te vullen bij romte directory?
3. hoelang duurt het voordat het online staat? (volgens mij ben ik gewoon te ongeduldig)
Alvast bedankt![]()
ik ben toch niet te lastig he![]()
quote:Warning: filemtime() [function.filemtime]: stat failed for members.csv in /home/treweren/public_html/stats/teams1.php on line 82
Jammer dat bij mij niet kan.. had ook leuk geweest..quote:Op woensdag 14 september 2005 18:08 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Whahaha
Jje hebt er een mooie beginpagina van gemaakt hoor![]()
als je nog eens iets anders wil mail je ut maar !!
join het knutselclubjequote:Op woensdag 14 september 2005 20:50 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Jammer dat bij mij niet kan.. had ook leuk geweest..
tvp je zit erbijquote:Op woensdag 14 september 2005 21:08 schreef Timmo het volgende:
Ik heb nu ook statspagina geschapen
zijn alleen niet al mijn schaapjes
Voor de eerste plaats binnen DPC. Met dank en een grotequote:Op woensdag 14 september 2005 21:22 schreef sk888er het volgende:
We mogen trouwens nu ook een schaapagne fles opentrekken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij stouterdquote:Op woensdag 14 september 2005 21:30 schreef devzero het volgende:
Oeps, liet ik daar per ongeluk 6 nodes even flushen.
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:30 schreef devzero het volgende:
Oeps, liet ik daar per ongeluk 6 nodes even flushen.
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:59 schreef Bruce117 het volgende:
Fokschaap op positie numero uno binnen DPC-FAD
Wie the fuck zijn DCP nu weerquote:
Eensquote:Op woensdag 14 september 2005 22:31 schreef Chris.nl het volgende:
:p ok ok, als we de voorsprong met meer dan he helft van het aantal punten van nummer 2 hebben vergroot.... gaan we dan aan andere goei projecten denken?![]()
heeft nu ook een stats paginaquote:Op woensdag 14 september 2005 21:08 schreef Timmo het volgende:
Ik heb nu ook statspagina geschapen
zijn alleen niet al mijn schaapjes
zal we laan de champagne liggenquote:Op woensdag 14 september 2005 22:31 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Wie the fuck zijn DCP nu weer
Dutch Cower Pows
moet de naam Atakker zijn?quote:Op woensdag 14 september 2005 22:49 schreef Frogstomp het volgende:
[..]
heeft nu ook een stats pagina
Atakker
Dankquote:Op woensdag 14 september 2005 23:06 schreef gateway het volgende:
gefeliciteerd Fokschaapjes met de eerste plek!!!
Ja! Dat kan ik. Wordt wel morgen. 'k Kan er nu (vanaf m'n klapjap) niet bij.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:05 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
join het knutselclubje![]()
@1-of-6billion, kan je zelf die startpagina ook online zetten, zodat ik daar naartoe kan linken/forewarden... dan kan je hem zelf veranderen/aanpassen wanneer je wil. Da's veel makkelijker dan html heen en weer mailen. dat 'k dat nie eerder bedacht heb![]()
Ja daar zou ik wel op rekenen, anders voel ik mij niet belangrijkquote:Op woensdag 14 september 2005 23:20 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Ja! Dat kan ik. Wordt wel morgen. 'k Kan er nu (vanaf m'n klapjap) niet bij.Jij blijft de linker frame bijhouden?
![]()
Maar niet teveel boven de 300.000 a.u.b. Anders zak ik weer een plaats.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:27 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Het feest houdt niet op:
Vannacht ga ik dankzij m'n doordruppelPCtje door de 300.000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |