Haal die eens snel weg! Wordt aan gewerkt.quote:
Whahahaquote:
zo goedquote:Op woensdag 14 september 2005 17:53 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Haal die eens snel weg! Wordt aan gewerkt.
Wat heeft daar gestaan i wonder....quote:Op woensdag 14 september 2005 17:44 schreef sk888er het volgende:
we zouden eventueel.... mompel.... nu 2de.... 1ste zit er niet zover vanaf..... mompel....
dit heeft er gewoon gestaan maar ik moest van fjolle een smiley weghalenquote:Op woensdag 14 september 2005 18:38 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Wat heeft daar gestaan i wonder....
Maakt niet uit want...we zijn tweede geworden
Streng is ze hé...quote:Op woensdag 14 september 2005 18:42 schreef sk888er het volgende:
[..]
dit heeft er gewoon gestaan maar ik moest van fjolle een smiley weghalen![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:53 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Haal die eens snel weg! Wordt aan gewerkt.
Wat moet ik nou eigenlijk invullen bij dat address? Ik heb @home.quote:Bij Output kan je instellen waar FADdict een .html bestand moet maken en onder welke naam.
Om het bestand automatisch te laten uploaden "Upload trouhg ftp" selecteren en de gegevens van je webspace invullen.
home.wanadoo.nlquote:Op woensdag 14 september 2005 18:58 schreef sk888er het volgende:
[..]
Wat moet ik nou eigenlijk invullen bij dat address? Ik heb @home.
FTP adress: homedrive.home.nlquote:Op woensdag 14 september 2005 18:58 schreef sk888er het volgende:
[..]
Wat moet ik nou eigenlijk invullen bij dat address? Ik heb @home.
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:12 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
FTP adress: homedrive.home.nl
Login an password: [naam van je actieve webspace bv: sk888er] & [wachtwoord]
Remote directory: alleen van toepassing als je de stats in een submap wil zetten, bijvoorbeeld /sk888er/
succes
quote:
maakt nie uit johquote:
Nog ff een paar vraagjesquote:Op woensdag 14 september 2005 19:12 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
FTP adress: homedrive.home.nl
Login an password: [naam van je actieve webspace bv: sk888er] & [wachtwoord]
Remote directory: alleen van toepassing als je de stats in een submap wil zetten, bijvoorbeeld /sk888er/
succes
1.neequote:Op woensdag 14 september 2005 19:36 schreef sk888er het volgende:
[..]
maakt nie uit johtwil toch allemaal niet lukken
![]()
[..]
Nog ff een paar vraagjes![]()
Ik snap er echt geen schaap van.
1. moet er voor het FTP adress http:// staan?
2. ik heb geen submappen op mn homedrive staan dus hoef ik dan ook niets in te vullen bij romte directory?
3. hoelang duurt het voordat het online staat? (volgens mij ben ik gewoon te ongeduldig)
Alvast bedankt![]()
ik ben toch niet te lastig he![]()
quote:Warning: filemtime() [function.filemtime]: stat failed for members.csv in /home/treweren/public_html/stats/teams1.php on line 82
Jammer dat bij mij niet kan.. had ook leuk geweest..quote:Op woensdag 14 september 2005 18:08 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Whahaha
Jje hebt er een mooie beginpagina van gemaakt hoor![]()
als je nog eens iets anders wil mail je ut maar !!
join het knutselclubjequote:Op woensdag 14 september 2005 20:50 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Jammer dat bij mij niet kan.. had ook leuk geweest..
tvp je zit erbijquote:Op woensdag 14 september 2005 21:08 schreef Timmo het volgende:
Ik heb nu ook statspagina geschapen
zijn alleen niet al mijn schaapjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |