Voor de eerste plaats binnen DPC. Met dank en een grotequote:Op woensdag 14 september 2005 21:22 schreef sk888er het volgende:
We mogen trouwens nu ook een schaapagne fles opentrekken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij stouterdquote:Op woensdag 14 september 2005 21:30 schreef devzero het volgende:
Oeps, liet ik daar per ongeluk 6 nodes even flushen.
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:30 schreef devzero het volgende:
Oeps, liet ik daar per ongeluk 6 nodes even flushen.
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:59 schreef Bruce117 het volgende:
Fokschaap op positie numero uno binnen DPC-FAD
Wie the fuck zijn DCP nu weerquote:
Eensquote:Op woensdag 14 september 2005 22:31 schreef Chris.nl het volgende:
:p ok ok, als we de voorsprong met meer dan he helft van het aantal punten van nummer 2 hebben vergroot.... gaan we dan aan andere goei projecten denken?![]()
heeft nu ook een stats paginaquote:Op woensdag 14 september 2005 21:08 schreef Timmo het volgende:
Ik heb nu ook statspagina geschapen
zijn alleen niet al mijn schaapjes
zal we laan de champagne liggenquote:Op woensdag 14 september 2005 22:31 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Wie the fuck zijn DCP nu weer
Dutch Cower Pows
moet de naam Atakker zijn?quote:Op woensdag 14 september 2005 22:49 schreef Frogstomp het volgende:
[..]
heeft nu ook een stats pagina
Atakker
Dankquote:Op woensdag 14 september 2005 23:06 schreef gateway het volgende:
gefeliciteerd Fokschaapjes met de eerste plek!!!
Ja! Dat kan ik. Wordt wel morgen. 'k Kan er nu (vanaf m'n klapjap) niet bij.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:05 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
join het knutselclubje![]()
@1-of-6billion, kan je zelf die startpagina ook online zetten, zodat ik daar naartoe kan linken/forewarden... dan kan je hem zelf veranderen/aanpassen wanneer je wil. Da's veel makkelijker dan html heen en weer mailen. dat 'k dat nie eerder bedacht heb![]()
Ja daar zou ik wel op rekenen, anders voel ik mij niet belangrijkquote:Op woensdag 14 september 2005 23:20 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Ja! Dat kan ik. Wordt wel morgen. 'k Kan er nu (vanaf m'n klapjap) niet bij.Jij blijft de linker frame bijhouden?
![]()
Maar niet teveel boven de 300.000 a.u.b. Anders zak ik weer een plaats.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:27 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Het feest houdt niet op:
Vannacht ga ik dankzij m'n doordruppelPCtje door de 300.000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |