Daarom moet je je pc nooit afsluitenquote:Op maandag 12 september 2005 01:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Mijn setup gooit na elke keer dat ik mijn pc weer heb afgesloten terug naar "every 12 hours" in plaats van "never"![]()
Ik sluit nooit iets af zonder te savenquote:Op maandag 12 september 2005 02:08 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Daarom moet je je pc nooit afsluiten
Maareh vergeet je niet op save te klikken na veranderen, verder kan ik er niets zinnigs over zeggen..
Morgen vrij, geen zin om te slapen nog, ben een beetje nachtpersoon... ga zo nog ff filmpje kijken denk ik...quote:
Werkloos. Morgenmiddag even solliciteren en ga zo nog even een film kijkenquote:Op maandag 12 september 2005 02:13 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Morgen vrij, geen zin om te slapen nog, ben een beetje nachtpersoon... ga zo nog ff filmpje kijken denk ik...
En jij??!
Ah, succes!quote:Op maandag 12 september 2005 02:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Werkloos. Morgenmiddag even solliciteren en ga zo nog even een film kijken
Dankje wel. Ben nu ongeveer 5 weken weer thuisquote:Op maandag 12 september 2005 02:18 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ah, succes!
Welke film? Ik ga denk ik Life of Brian kijken..
Nee kan me voorstellen, ik ben een beetje workfreak, heb 2 baantjes, dus ik zou ook gek worden!quote:Op maandag 12 september 2005 02:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dankje wel. Ben nu ongeveer 5 weken weer thuis. Geen pretje
Ik ga misschien even naar Friends kijken, anders naar After Shock (film van 3 uur)
Whehe. Inderdaadquote:Op maandag 12 september 2005 02:27 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nee kan me voorstellen, ik ben een beetje workfreak, heb 2 baantjes, dus ik zou ook gek worden!
Maar genoeg slowchat, straks wordt er een mod wakker!
*film aanzet*
Sommige mensen hebben ook altijd wat hequote:Op maandag 12 september 2005 01:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Mijn setup gooit na elke keer dat ik mijn pc weer heb afgesloten terug naar "every 12 hours" in plaats van "never"![]()
Dit keer laat ik het zoals het is. Laat het programmatje maar mijn jobs versturen.quote:Op maandag 12 september 2005 06:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook altijd wat he
quote:Op maandag 12 september 2005 10:33 schreef Fjolle het volgende:
Timmo heeft de 5 Million Molecules. Proficiat.![]()
Uitprinten en boven je bed hangen.![]()
Zozo. Die gaan echt hard.quote:Op maandag 12 september 2005 10:33 schreef Fjolle het volgende:
Timmo heeft de 5 Million Molecules. Proficiat.![]()
Uitprinten en boven je bed hangen.![]()
kan gerustquote:Op maandag 12 september 2005 12:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zozo. Die gaan echt hard.
Kan ik het nu ook op mijn laptop installeren? Want ik wil wel sneller
Dus als ik hem ook nog is op mijn laptop installeer dan wordt mijn PC warmer?quote:Op maandag 12 september 2005 12:49 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
kan gerust
hij zal wel wat warmer worden en/of meer herrie gaan maken![]()
rightquote:Op maandag 12 september 2005 12:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dus als ik hem ook nog is op mijn laptop installeer dan wordt mijn PC warmer?
Mja, misschien dat het iets langer duurt, er zijn er de afgelopen dagen een paar die na een tijd gespaard te hebben geflushed hebben, dus onze scores zijn ietwat vertekend de laatste dagen, dus het zal misschien iets langer duren. Maar volgende week staan we eerste hoorquote:Op maandag 12 september 2005 13:01 schreef Eronymus het volgende:
[..]
right![]()
Maaruh over 2 dagen staan we boven Team Elteor Borislavgaat dat lukken?
en Cureseekers 6 dagen?![]()
Jammer, maar het moet natuurlijk wel leuk blijven, dus begrijpelijkquote:Op maandag 12 september 2005 14:13 schreef Roeji het volgende:
Ik haak min of meer af voor de spaaractie. Ik spaar max een week mee op t eind. De rest blijf ik gewoon flushen om de andere dag ofzo.
Mn pc loopt nu weer stabiel, dus ik ga geen risico nemen. Is iets teveel werk.
*einde mededeling* en nog een fijne sappige groene weide toegewenst, graas zequote:http://www.find-a-drug.org.uk/forums/viewtopic.php?t=5484
We had a problem with the 12:00 GMT stats update. At the present time we don't know what caused it ... and consequently whether the next stats update will run.
We are confident that no results have been lost.
*ding*dong* einde mededeling
Je mag ze voortaan ook helemaal zelf fabriceren hoorquote:Op maandag 12 september 2005 07:30 schreef Sanne het volgende:
Deze ontbraken nog
(Tweakers zijn niet zo vroeg als ik, dus heb ze zelf gefabriceerd)
Zo, 'k ben weer thuis en heb een paar dagen vrijquote:Op zondag 11 september 2005 16:21 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Dan zal dit schaapje nu toch echt eens zelf hulp nodig hebben.![]()
Ik heb iig geen idee hoe jullie dit doen. Chris?![]()
Is het ook niet wat voor jou om je stats te uploaden naar een FTP site?quote:Op maandag 12 september 2005 16:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Je mag ze voortaan ook helemaal zelf fabriceren hoor
Ik heb even je statspagina (mis)gebruikt op tweakers.net hoorquote:Op maandag 12 september 2005 16:31 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Zo, 'k ben weer thuis en heb een paar dagen vrijeest even nix doen.
Ik zal vanavond / vannacht een "dummiehandleiding" maken hoe men eigen stats online kan zetten met FADdict, pagina met plaatje praatje, als dat klaar is zou het ook jou moeten lukken..
Whehe, jammer voor jou dat ik er net een andere url (zonder me naam erin) van heb gemaakt... maar deze blijft ut, later vandaag maak ik de beginpagina af.quote:Op maandag 12 september 2005 16:35 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik heb even je statspagina (mis)gebruikt op tweakers.net hoor
http://gathering.tweakers(...)ge/24165186#24165186
Met de mededeling dat we de vakantieflush wel kunnen evenaren waarschijnlijk? Wat denken jullie..?
Goeie zaak.quote:Op maandag 12 september 2005 19:19 schreef _moder8or_ het volgende:
Zo. alles staat nu ook op mijn laptop
Hij is nu bezig met zijn 1e jobquote:Op maandag 12 september 2005 19:25 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Goeie zaak.
Ik moet echter op zoek naar een 56k modem
Had nieuw adsl aangevraagd, zegt die miep dat ik een week moet wachten nadat mijn adsl is afgesloten voor ik nieuw kan aanvragen... omdat het signaal nog een week op de lijn blijft zitten
Anyway dan duurt het nog eens een keer een week of 2 voor ik weet internet heb...
Dus ben dan weinig online, geen zin in een torenhoge tel. rekening...
Is het niet veel stoerder om het dit keer niet van de daken te bleren en gewoon stiekem even een MF te halen? Er willen al mensen weggaan omdat er bijna geen competitie meer is , maar als we daar nu al gaan pimpen met onze output lijkt het me voor anderen helemaal niet leuk.quote:Op maandag 12 september 2005 16:35 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik heb even je statspagina (mis)gebruikt op tweakers.net hoor
http://gathering.tweakers(...)ge/24165186#24165186
Met de mededeling dat we de vakantieflush wel kunnen evenaren waarschijnlijk? Wat denken jullie..?
Ik kan wel de jobs posten die ik gedaan heb. Aangezien mijn schaapjes maar een gedeelte van de dag draaien is een fadspy achtig programma voor linux niet echt nauwkeurig.quote:Op maandag 12 september 2005 16:33 schreef mcintosh het volgende:
Is het ook niet wat voor jou om je stats te uploaden naar een FTP site?
Ook voor mij zal het een verrassing zijnquote:Kunnen we een beetje in de peiling houden hoe het gaat met het sparen... of ga je voor het verassingseffect?
Begrijp ik, en het was ook niet om te 'pimpen' maar meer omdat ze bij alle projecten op nr. 1 willen komen die dag, willen ze een beetje weten welk project dat niet gaat halen, waar dus eventueel extra mensen op gezet moeten worden. En daarvoor moeten/willen ze de verwachtte output graag wetenquote:Op maandag 12 september 2005 19:52 schreef Sanne het volgende:
[..]
Is het niet veel stoerder om het dit keer niet van de daken te bleren en gewoon stiekem even een MF te halen? Er willen al mensen weggaan omdat er bijna geen competitie meer is , maar als we daar nu al gaan pimpen met onze output lijkt het me voor anderen helemaal niet leuk.
Maar goed, my 2 cents. Ik zou het dit x niet rondblaten, en gewoon heel chique ze te confronteren straks
Waar heb je tweakers voor nodig dan ?quote:Op maandag 12 september 2005 07:30 schreef Sanne het volgende:
Deze ontbraken nog
(Tweakers zijn niet zo vroeg als ik, dus heb ze zelf gefabriceerd)
zozo, toemaar.... alsof het niks isquote:Op maandag 12 september 2005 22:19 schreef nixxx het volgende:
en een paar mooie polycyclische aromatische verbindingen die berekend worden
scheiko he... heb ook een programmaatje waar je verbindingen in kan tekenen en dan genereert ie ook de naam.. chemsketch heet hetquote:Op maandag 12 september 2005 22:38 schreef mcintosh het volgende:
[..]
zozo, toemaar.... alsof het niks is![]()
Ach geef em wat kleine jobjes, en laat em een jaar aanstaan, hebbie vast een aardige flushquote:Op maandag 12 september 2005 23:32 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Heeft het enige zin om er een 300MHZ nootboekje aan te zetten of is dat net niks?
Hellep! Fjolle raakt er van af.....quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:29 schreef Fjolle het volgende:
Oke ik heb de boodschappen gedaan.
Een veger, blik en een pak vuilniszakken om alle losliggende bananenschillen op te ruimen, voordat er ongelukken gebeuren met onze tere pootjes. En natuurlijk een tros bananen om een eventueel achtergebleven aap uit de boom te lokken.![]()
Schaapjes, pak je spullen in, want het wordt tijd om naar een groenere wei te verhuizen morgen.![]()
* Fjolle legt even uit:quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:50 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Hellep! Fjolle raakt er van af.....![]()
Doe iets !?!?!?!![]()
ofwel, ik begrijp geen snars van wat je bedoeld
Whaa, een insider-grapje...quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:01 schreef Fjolle het volgende:
[..]
* Fjolle legt even uit:
Zie de stats van vandaag. Zie dat we Team Elteor Borislav morgen waarschijnlijk voorbij gaan. Deze staan ook wel bekend binnen DPC als de apen. Dus die moeten een plekkie opschuiven, etc. Duidelijk?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:09 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Whaa, een insider-grapje...![]()
Apen, schapen, koeien. Het zou eigenlijk DPZ moeten zijn. (Dutch Power Zoo)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |