Doe maar, wie weetquote:Op zondag 11 september 2005 12:27 schreef Fjolle het volgende:
Enneh aan wie moet ik mijn adres meelen? Mcintosh?![]()
En nog iets, wellicht overbodige opmerking, maar tjek de prioriteitssetting van Fad eens in je taskmanager...quote:Op zondag 11 september 2005 13:16 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Heb je Faddict er steeds naast draaien?
thnx, was meer het werk van m'n broertje, echte CompuNerdquote:Op zondag 11 september 2005 15:59 schreef Chris.nl het volgende:
Eronymus.. leuk gemaakt je uploadstats'k heb de mijne ook naar jou gelinkt
hopelijk komen er nog een boel bij![]()
Dan zal dit schaapje nu toch echt eens zelf hulp nodig hebben.quote:Op zondag 11 september 2005 15:59 schreef Chris.nl het volgende:
Eronymus.. leuk gemaakt je uploadstats'k heb de mijne ook naar jou gelinkt
hopelijk komen er nog een boel bij![]()
Bedankt!!quote:Op zondag 11 september 2005 10:03 schreef Sanne het volgende:
Fok!schaap feliciteert Gromba (captain van Team Newton) met de verjaardagsflush!!!
Welkom. Als je hulp nodig hebt horen we het.quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 11 september 2005 22:06 schreef Roeji het volgende:
ja, morgen is t 6u als ik eruit moet. Dus vroeg naar bedje toe. Schapies tellen(bij gebrek aan een schapie, even een koetje)
![]()
Het is heel simpelquote:Op zondag 11 september 2005 16:21 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Dan zal dit schaapje nu toch echt eens zelf hulp nodig hebben.![]()
Ik heb iig geen idee hoe jullie dit doen. Chris?![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 00:30 schreef Pinobot het volgende:
Ik krijg met dit soort programmatjes altijd het idee dat ik George Bush help aan een betere bom.
Met 'ze' bedoel je Amerika hè?quote:Op maandag 12 september 2005 00:38 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Zou best een programma voor geschreven kunnen worden, maar wees gerust, dat hadden die tweakers vast meteen door gehad
En als Bush het hier van moet hebben, gaat het wel werg slecht met ze...
Das correct vrindquote:Op maandag 12 september 2005 00:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Met 'ze' bedoel je Amerika hè?
Dan is het goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |