dat staat ook op de pagina van Xs4all dat het hoogste abbo op adsl 2 + zitquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:09 schreef Lucille het volgende:
Dat zou betekenen dat mensen met een 8Mb verbinding van ADSL1 naar ADSL2 moeten overstappen en dus een nieuw modem moeten gebruiken, want ADSL1 gaat maar tot 8Mb.
Hou er wel rekening mee dat een eventuele korting die nu op je factuur vermeld staat dan komt te vervallen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 09:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik word een light gebruiker, 6mb heb ik met mijn simpele surf gedrag gewoon niet nodig en die 20 euro verschil die steek ik fijn in de portomenee.
Volgens mij kost downgraden 25 euro. Kosten over een ISP Hop zijn 30 euro. Alleen als je hopt én een downgrade laat uitvoeren ben je dus 55 euro kwijt, volgens mij.quote:Op maandag 12 september 2005 11:06 schreef eL. het volgende:
Ow vraag mbt downgraden bij xs4all. Ik zie dat er 25€ wordt gerekend voor een downgrade, maar bij de faq zie ik dat je ook 30€ aan KPN betaald ? Iemand ervaring, ben ik nou 25€ of 55€ (25+30) kwijt ?
(ADSL basic bij xs4all dus)
quote:Op zaterdag 10 september 2005 05:30 schreef wonko het volgende:
[..]
En toen...hoeveel servers kunnen dat bieden...oftewel...heb je er ook echt wat aan?
volgens http://www.adslcentrale.nl/ nog niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:28 schreef Fendy het volgende:
tvp en kick...
Zijn er al verhogingen doorgevoerd?
Uhm nou ja het maakt niet meer uit, ik krijg nu 8mbit via een andere provider. Ooit gedacht aan nieuwsgroepen? Die halen wel een lekkere snelheidquote:Op zaterdag 10 september 2005 05:30 schreef wonko het volgende:
[..]
En toen...hoeveel servers kunnen dat bieden...oftewel...heb je er ook echt wat aan?
Ik HAAT Wordquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:54 schreef nyny83 het volgende:
misschien slaat die (2) op een voetnoot
Heb je al die verhoging ook merkbaar gemeten? Dus niet alleen je modemstatus, maar ook qua downloaden?quote:
euhm, nee... maar als mn usb adsl modem zegt dat ie met 3 mbit verbinding heeft dat ook wel zo is.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb je al die verhoging ook merkbaar gemeten? Dus niet alleen je modemstatus, maar ook qua downloaden?
Dan heb je dus niet goed gelezenquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:22 schreef Jumparound het volgende:
[..]
euhm, nee... maar als mn usb adsl modem zegt dat ie met 3 mbit verbinding heeft dat ook wel zo is.
Zal vanavond ff naar speedtest gaan
Nou, dat is het punt juist: je modem zegt "de snelheid is [insert nieuwe snelheid]", maar daadwerkelijk van de nieuwe snelheid gebruik maken zal hoogstwaarschijnlijk pas tussen 5 en 20 december gaan gebeuren.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:22 schreef Jumparound het volgende:
[..]
euhm, nee... maar als mn usb adsl modem zegt dat ie met 3 mbit verbinding heeft dat ook wel zo is.
Dat zei ik dus net.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:22 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ik ga er wel op vooruit merk ik alquote:Bandwidth Up/Down (Kbit/sec)
160 / 3200
auhoized personell only, please enter password..quote:Op zondag 13 november 2005 12:56 schreef Ericjuh het volgende:
http://www.dslportaal.nl/snelheid/
hier kun je je toekomstige snelheid berekenen...
wat voor router hebje?quote:Op zondag 13 november 2005 15:03 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik kan sinds kort niet meer in het scherm van mijn router. Hoe kan ik op een andere manier zien hoe hoog mijn lijnsnelheid is?
1 |
Ja, weet het 100% zeker. Normaal tikte ik het IP nummer in en vroeg de pc naar het wachtwoord en kwam ik in het scherm.quote:Op zondag 13 november 2005 15:24 schreef mschol het volgende:
[..]
wat voor router hebje?
kan je dmv telnet wel de webinterface op?:
[ code verwijderd ]
weet je zeker dat je het goede ip adrs gebruikt?
Stap over naar Versatel of Wanadoo.quote:Op woensdag 16 november 2005 09:30 schreef JAMsper het volgende:
Nice hoor.. maarrreeee nog steeds te weinig..... viertiendubbel die zooi man.
3000kbit is te weinig voor mij, ik wil dvdtjes in een uur binnnen hebben,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |