Ik ga er wel op vooruit merk ik alquote:Bandwidth Up/Down (Kbit/sec)
160 / 3200
auhoized personell only, please enter password..quote:Op zondag 13 november 2005 12:56 schreef Ericjuh het volgende:
http://www.dslportaal.nl/snelheid/
hier kun je je toekomstige snelheid berekenen...
wat voor router hebje?quote:Op zondag 13 november 2005 15:03 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik kan sinds kort niet meer in het scherm van mijn router. Hoe kan ik op een andere manier zien hoe hoog mijn lijnsnelheid is?
1 |
Ja, weet het 100% zeker. Normaal tikte ik het IP nummer in en vroeg de pc naar het wachtwoord en kwam ik in het scherm.quote:Op zondag 13 november 2005 15:24 schreef mschol het volgende:
[..]
wat voor router hebje?
kan je dmv telnet wel de webinterface op?:
[ code verwijderd ]
weet je zeker dat je het goede ip adrs gebruikt?
Stap over naar Versatel of Wanadoo.quote:Op woensdag 16 november 2005 09:30 schreef JAMsper het volgende:
Nice hoor.. maarrreeee nog steeds te weinig..... viertiendubbel die zooi man.
3000kbit is te weinig voor mij, ik wil dvdtjes in een uur binnnen hebben,.
Monnickendam ook, alleen haal ik de snelheden nog nietquote:Op woensdag 16 november 2005 14:37 schreef R-Mon het volgende:
Zaandam is er klaar voor, modem staat op Data Rate 3072 512 kbps
Welke? Zaandam-Wormerveer of die andere?quote:Op woensdag 16 november 2005 14:37 schreef R-Mon het volgende:
Zaandam is er klaar voor, modem staat op Data Rate 3072 512 kbps
Die ene boven Amsterdam... Ken geen andere. Deel van Zaanstad enzo.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:43 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Welke? Zaandam-Wormerveer of die andere?
Rotterdam-Ijsselmonde nog steeds nietquote:Op donderdag 17 november 2005 10:29 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Monnickendam ook, alleen haal ik de snelheden nog niet
wat raar, ik heb al 6Mb op basic abbo, ook in DHquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:00 schreef mschol het volgende:
hier nog niks:
basic abbo:
den haag thorbeckelaan
is dat je lijnsnelheid of je echte speedtest resultaten???quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:50 schreef Mrln het volgende:
[..]
wat raar, ik heb al 6Mb op basic abbo, ook in DH
![]()
Fuck , ik heb ook Lite, mn modem geeft de nieuwe snelheiden al aan , maar ik blijf maar haken op de 170 kb/squote:
Je bent nog afgeknepen, ff wachten dusquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:21 schreef Mattt het volgende:
[..]
Fuck , ik heb ook Lite, mn modem geeft de nieuwe snelheiden al aan , maar ik blijf maar haken op de 170 kb/s.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |