Alleen jammer dat het meeste al een keer geplaatst isquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:42 schreef ook_gek het volgende:
Kijk tot nu toe is het topic een succes
Ziet er allemaal netjes uit![]()
Maar nu is het wel duidelijk met wat wij WEL en NIET willenquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het meeste al een keer geplaatst is
Hey, jij kent toch allemaal mensen met enzo's enzo? Wanneer een foto van jouw kant?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:42 schreef ook_gek het volgende:
Kijk tot nu toe is het topic een succes
Ziet er allemaal netjes uit![]()
Enzo niet. Ik heb ooit gesproken met iemand die er 1 wilde kopen. Dat is iets anders. Een kennis van me heeft een 308GTSI. En ik ben ooit met iemand in contakt gekomen die een 348 had. Maar volgens mij heeft hij die al verkocht. Zal hem eens mailen. Als hij hem nog heeft zal ik vragen of ik foto's mag komen makenquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:48 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hey, jij kent toch allemaal mensen met enzo's enzo? Wanneer een foto van jouw kant?
Ligt een audi motor in.quote:
vet die lamboquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:11 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Zo nieuwe auto's. En deze keer geen foto's met mijn telefoon
quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:29 schreef -Eddow- het volgende:
Maserati Shamal
[[url=http://img100.imageshack.us/img100/8691/pict13777ab.th.jpg]afbeelding][/URL]
Het is ook delftquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:38 schreef Vogelman het volgende:
[..]
![]()
Waar heb je al die bolides trouwens gespot... die grachten lijken wel wat op Delft
Als er meer foto's moeten komen hoor ik het welquote:Voertuigsoort Info Personenauto
Merk Info TOYOTA
Handelsbenaming Info SUPRA 3.0I TWIN TURBO AUT E2
Kleur(en) Info Zwart
Brandstof Info Benzine
Aantal cilinders Info 6
Cilinderinhoud Info 2997 cm3
Aantal zitplaatsen Info 0
Aantal staanplaatsen Info N.v.t.
Massa ledig voertuig Info 1.612 kg
Maximum massa voertuig Info 1.960 kg
Massa rijklaar Info 0 kg
Laadvermogen Info N.v.t.
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd Info 0 kg
- geremd Info 0 kg
- oplegger geremd Info N.v.t.
- autonoom geremd Info N.v.t.
- middenas geremd Info N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland Info 21 juni 2000
Datum eerste toelating Info 23 december 1993
Datum aanvang tenaamstelling Info 21 juni 2000
Vervaldatum APK Info 25 maart 2006
quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Eerst maar even vragen of jullie hem spotwaardig genoeg vinden.. Ik heb een leuke Chevrolet El Camino op de foto gezet. Zal ik m hier plaatsen?
Die is van Robin! Die ook intern niet super getjoentquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:34 schreef Steve-O het volgende:
Deze staat nu vlakbij geparkeerd
Geen lelijke optische tjoening maar lekker clean gehouden.
[[url=http://www.dumpanimage.com/up/t2/20050910/7FGWJJ3Ka6.jpg]afbeelding][/url]
[..]
Als er meer foto's moeten komen hoor ik het wel
knap als ze pas eind dit jaar uitkomenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:10 schreef Fugie het volgende:
zojuist gespot, een corvette Z06. Helaas geen foto van kunnen maken want had me telefoon niet bij en was aan het rijden, maar wat een machtig apparaat is dat zeg
inderdaad, niks gezegdquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:54 schreef jwstoop het volgende:
uhh het vorige model was er ook als Z06
doe niet zo dramatisch joh lamlulquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
![]()
Mensen ik wil jullie even zeggen dat het tot nu toe echt perfect gaat.![]()
Laat mij nou ook eens een keerquote:Op zondag 11 september 2005 12:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
doe niet zo dramatisch joh lamlul
'quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:12 schreef peacetaker het volgende:
tijdje terug met me pa naar den bosch gegaan...kwamen onderweg het volgende tegen:
een paars gekleurde Lamborghini Diablo SV, met daar gelijk achter een rode Ferrari Testarossa
even verderop een zwarte Hayabusa
de gebruikelijke corvette's natuurlijk
veel te veel Jaguars (stuk of 15)
een zwarte Hummer H2
een aantal Bentley's
en een azuurblauwe Ferrari 360 Modena
ik was alleen te laat met me camera![]()
![]()
Hmm dan vraag ik me toch af hoe die countach daar komt....quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:11 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mja, elke kwast ziet dat het nog een oud kenteken is. Meestal worden zulke dure wagens door een speciaal bedrijf vervoerd, je denkt toch niet dat ze die daar naar toe rijden?quote:Op zondag 11 september 2005 23:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hmm dan vraag ik me toch af hoe die countach daar komt....
rdw:
Datum eerste afgifte Nederland 29 april 1988
Datum eerste toelating 29 april 1988
Datum aanvang tenaamstelling 16 oktober 1996
Vervaldatum APK 17 juni 2000
![]()
Da's een Scion ofzoiets. Het is weer zo'n bij-merk van een grotere fabrikant, ik ben alleen vergeten welke het was. (Netzoiets als Lexus of Acura, maar dan lelijk).quote:Op zondag 11 september 2005 22:44 schreef achla het volgende:
ook_gek, dit ook alleens in Scheveningen gezien![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ah een Scion XB (jeugd merk van toyota) die moet geimporteerd zijn, want ze worden hier niet verkocht, alleen VSquote:Op zondag 11 september 2005 22:44 schreef achla het volgende:
ook_gek, dit ook alleens in Scheveningen gezien![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik een Phantom zou hebben,en iedereen er foto's van maakt, zou ik mij enorm trots voelenquote:Op maandag 12 september 2005 16:46 schreef Waxxer het volgende:
Ik vind het nogal genant om 'en plein publique' een auto zomaar op de foto te zetten....
Is een zwarte RR Phantom te geweldig om te laten staan? Of is die al te vaak voorbij gekomen?![]()
Wel snel zijn, anders zijn de fabrieken dicht...
Kan ie ook vliegen?quote:Op maandag 12 september 2005 04:19 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Er is geen slowchat actief en zonder search kan ik de oude rice topics ook niet vinden..
Nee, dit was geen duitser is gewoon een USA nr bord.quote:Op maandag 12 september 2005 00:34 schreef Pharell het volgende:
het is van toyota... en het is alleen voor de amerikaanse markt bestemt.. er zijn dus ook geen plannen voor europa dus deze buurman heeft em mooi geimporteerd
ik zeg KOEquote:Op maandag 12 september 2005 19:07 schreef Jill-RMC het volgende:
lama
sooo die maserati is wel strakquote:Op maandag 12 september 2005 21:53 schreef Hanno_de_Hennie het volgende:
Terug van vakantie en gespot:
BMW M3 CSL 5x
[afbeelding]
BMW Z8
[afbeelding]
Bentley Continental GT 2x
[afbeelding]
Audi S4
[afbeelding]
Chrysler Crossfire Coupe 2x
[afbeelding]
Corvette C6
[afbeelding]
Ferrari 456 GT
[afbeelding]
Ford Mustang GT
[afbeelding]
Opel Speedster 4x
[afbeelding]
Lotus Eclipse
[afbeelding]
Porsche 911 GT3 5x
[afbeelding]
Porsche 911 Carrera RS Nog een rondje in meegereden!
[afbeelding]
Chrysler Crossfire Roadster
[afbeelding]
Audi RS6 Sedan
[afbeelding]
Ferrari 360 Challenge Stradale 3x
[afbeelding]
Ferrari F355 2x
[afbeelding]
Alpina Roadster S
[afbeelding]
BMW M5 2x
[afbeelding]
Aston Martin Vanquish
[afbeelding]
Aston Martin V8 Vantage
[afbeelding]
En de Topper van de vakantie!
Maserati MC12!
[afbeelding]
Meer foto´s te vinden op autogespot onder spotter km43
alleen maar omdat dat op de auto staat zeker...quote:Op maandag 12 september 2005 22:02 schreef Hanno_de_Hennie het volgende:
[afbeelding]
Nee hoor is een Eclipse
aangepaste exige dusquote:Op maandag 12 september 2005 22:53 schreef Hanno_de_Hennie het volgende:
Ja maar hij ziet er niet uit als een Elise of een Exige
dus ik denk dat het een Eclipse is zoals de sticker zegt.
Iemand op Autoweek zegt :
Het is een Lotus Exige S1
Deze wagen is gemodificeerd en was te koop bij Alvan Motors in Gent (
de modificaties werden inderdaad Eclipse genoemd!
Heb zelf bij Alvan ook fotos van deze wagen geshoten
Ja, en als je dan lid bent, kan je 'm dan hier op Fok! posten?quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:15 schreef Boink het volgende:
Nee natuurlijk nietMoet je maar lid worden
quote:Op maandag 12 september 2005 04:19 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Er is geen slowchat actief en zonder search kan ik de oude rice topics ook niet vinden..
Foto's zijn onderwegquote:Op maandag 12 september 2005 23:30 schreef Pharell het volgende:
gelieve de CSL, Stradale & de masarati op posterformaat naar mij te mailen alstublieft
dank u wel
Meer foto'squote:Op maandag 12 september 2005 04:19 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Van de voorkantquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:04 schreef kikoooooo het volgende:
[afbeelding]
vind em daar nog niet eens zo heel lelijk
Hier rijdt regelmatig zo'n groene Countryquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Volkswagen Golf II Country, spotwaardig of niet?
Die Maseratiquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:34 schreef Boink het volgende:
[afbeelding]
Maar HdH zal wel lief zijn denk ik
Bij de HAI hebben ze wel vaker leuke auto's staanquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die Maseratimaar wel mooi
Vanmiddag nog een Bentley Continental GT gezien, een F430 Spider en 2 keer een Range Rover Sport 4.2 Supercharged First Edition.
Het waren dus 2 van deze Range Rovers:
[afbeelding]
Ja ik had ze (die Range Rovers) gezien bij die dealer, maar he, dat maakt nu even niet uit toch
Er heeft er 1 hier in de buurt 2 weken lang rond gereden. Ik denk dat die geen hier op vakantie was geweldig lijp ding om te zienquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou, mensen die m niet hoefden te zien hebben anderhalf uur gehad om dat te zeggen, dus hier komt ie
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Volkswagen Golf II Country
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 13-09-2005
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: 4*4 versie van de VW Golf
Zeker, HAI hebben ze wel vaker mooi spul staan en dat is mooi want ik woon er vlakbij en moet er altijd langs op weg naar collegequote:Op dinsdag 13 september 2005 22:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Bij de HAI hebben ze wel vaker leuke auto's staan
Heeft ooit (gebeurt dat vaker?) een Viper gestaan, machtig mooie wagen is dat zeg
De Lada Nivaquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er heeft er 1 hier in de buurt 2 weken lang rond gereden. Ik denk dat die geen hier op vakantie was geweldig lijp ding om te zien
Er heeft ook een hele tijd zo een lada jeep geval rond gereden. Dat vind ik helemaal top. Maar helaas niet meer gezien het afgelopen jaar.
Nee.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Volkswagen Transporter T4 met aangepaste grille.. Interesse?
elke keer als ik deze auto zie.. denk ik hé.. zijn dat nu gewoon koplampen van een New Beetle??quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:11 schreef ook_gek het volgende:[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
negerquote:Op woensdag 14 september 2005 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Volkswagen Transporter T4 met aangepaste grille.. Interesse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |