Hoop het niet voor dat kind nee..quote:Op donderdag 8 september 2005 21:32 schreef tong80 het volgende:
Niet te hopen dat ze op haar moeder lijkt.
\quote:Op donderdag 8 september 2005 21:34 schreef SynXteR het volgende:
Gaat er iemand mee morgen naar het big brother huis? kunnen we het schreeuwen naar Tanja
Tja dat is Big Brotherquote:Op donderdag 8 september 2005 21:41 schreef __Saviour__ het volgende:
nu komt tanja het dus ook te weten. kutstreek om het wel aan het publiek te melden hoor
Boeie ze heeft er zelf voor gekozen om het bb in te gaan.. dus dit kan ze verwachtenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:41 schreef __Saviour__ het volgende:
nu komt tanja het dus ook te weten. kutstreek om het wel aan het publiek te melden hoor
Echoscopiste is geen officieel erkende arts, dus er is geen beroepsgeheim.quote:Hoe zit dat met beroepsgeheim?
Dus daarom wordt het een jongetje. Iedereen massaal meisjesnamen bedenken en niemand zeurt meer over wat het wordt.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:45 schreef CloudStrife het volgende:
Volgens mij is die Karin (die het vertelde) strafbaar. Als de moeder wilt dat het niet bekend wordt gemaakt dan mag dat niet.
Mee eens.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:48 schreef phileine het volgende:
Nou het is wel duidelijk wie de baas is in Tanja's buik, en da's in ieder geval niet Tanja.
Schandalige vertoning dit. Eerst een echo doen bij het meisje zonder uitleg te geven hoe en wat. Dan eerst de echo laten zien aan het publieke en daarna pas -alweer zonder uitleg- aan Tanja. En dan ook nog tegen haar wens in aan het publiek vertellen dat het een meisje wordt. Het zal gaan om een pret-echoër, want een radioloog zou dit volgens het beroepsgeheim nooit mogen vertellen. Ik vind het echt ontluisterend hoe dit zonder enig spoortje van fatsoen wordt gedaan. bah.
Dat vrees ik ook voor haar.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:49 schreef TagForce het volgende:
Daarnaast heeft Tanja ongetwijfeld een contract getekend waarin staat dat BB het bekend mag maken.
Don't blame the messanger.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:48 schreef phileine het volgende:
Nou het is wel duidelijk wie de baas is in Tanja's buik, en da's in ieder geval niet Tanja.
Schandalige vertoning dit. Eerst een echo doen bij het meisje zonder uitleg te geven hoe en wat. Dan eerst de echo laten zien aan het publieke en daarna pas -alweer zonder uitleg- aan Tanja. En dan ook nog tegen haar wens in aan het publiek vertellen dat het een meisje wordt. Het zal gaan om een pret-echoër, want een radioloog zou dit volgens het beroepsgeheim nooit mogen vertellen. Ik vind het echt ontluisterend hoe dit zonder enig spoortje van fatsoen wordt gedaan. bah.
Ik !quote:
Zo hoort het ook, je zit daar in dat huis om genaaid te worden, niet om maandelang een lekker leventje te hebben, wmb kunnen ze die kneuzen niet hard genoeg aanpakkenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Schandalig?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:48 schreef phileine het volgende:
Schandalige vertoning dit. Eerst een echo doen bij het meisje zonder uitleg te geven hoe en wat. Dan eerst de echo laten zien aan het publiek en daarna pas -alweer zonder uitleg- aan Tanja. En dan ook nog tegen haar wens in aan het publiek vertellen dat het een meisje wordt. Het zal gaan om een pret-echoër, want een radioloog zou dit volgens het beroepsgeheim nooit mogen vertellen. Ik vind het echt ontluisterend hoe dit zonder enig spoortje van fatsoen wordt gedaan. bah.
Mee eens, ik had al medelijden met dat kind toen ik hoorde dat haar moeder mee ging doen "omdat het haar zo leuk leek voor het kind".quote:Op donderdag 8 september 2005 22:20 schreef -Delta- het volgende:
En over schandalig gesproken, die doos rookt ook gewoon door, vind ik stukken erger dan of Tanja nu wel of niet weet dat het een meisje wordt.
als je je opgegeefd voor bb WEET je dat je van alles moet ondertekenen ,dus ik weet bijna zeker dat ze getekend heeft voor bekendmaking ervan,de regels waren erg duidelijk erover.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:53 schreef E.T. het volgende:
Vind dit ook wel wat fatsoensgrenzen overschrijden eerlijkgezegd![]()
Ondanks dat Tanja wist waar ze aan begon en het vast allemaal besproken en vastgelegd zal zijn met Talpa kan ik me eigenlijk alleen maar aansluiten bij de reactie van Phileine..
ik zie een baby maar ook een smilie-koekje, en een knuffelolifantje liggen, én een schaarquote:
Het is gewoon een dom kutwijf...quote:Op donderdag 8 september 2005 22:23 schreef Giem het volgende:
Toch raar dat iemand rookt tijdens zwangerschap.. ben je dan zooo verslaaft dat je zelfs je kind in gevaar brengt
Tuurlijk joh, er is geen stressvollere periode die je in de wereld ooit kun meemaken, dan alleen zwanger zijn.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:23 schreef Giem het volgende:
Toch raar dat iemand rookt tijdens zwangerschap.. ben je dan zooo verslaaft dat je zelfs je kind in gevaar brengt
Aangifte doen!quote:Op donderdag 8 september 2005 21:48 schreef phileine het volgende:
Schandalige vertoning dit. Eerst een echo doen bij het meisje zonder uitleg te geven hoe en wat. Dan eerst de echo laten zien aan het publiek en daarna pas -alweer zonder uitleg- aan Tanja. En dan ook nog tegen haar wens in aan het publiek vertellen dat het een meisje wordt. Het zal gaan om een pret-echoër, want een radioloog zou dit volgens het beroepsgeheim nooit mogen vertellen. Ik vind het echt ontluisterend hoe dit zonder enig spoortje van fatsoen wordt gedaan. bah.
precies.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:30 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat Tanja vergeten is de kleine lettertjes van haar BB contract te lezen.
Ik weet zeker dat ze geen poot heeft om op te staan.
Wie gaat er dan ook een kind baren in een Big Brother huis?
Hulde voor het historisch bewustzijn van sommige users!quote:Aangifte doen!
Als het goed is krijgt ze de problemen later wel op haar bordje gegooid.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:42 schreef jessie het volgende:
En zie je wel dat je van roken tijdens de zwangerschap geen kleine kindjes krijgt. Het kindje is groter dan gemiddeld
Ik vind Nicorette wel een mooie meisjesnaam.quote:
Yawn.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het goed is krijgt ze de problemen later wel op haar bordje gegooid.
Roken tijdens de zwangerschap zou een invloed hebben op het gedrag van de baby die vergelijkbaar is met de invloed van heroïne en andere illegale drugs. Dat blijkt uit een onderzoek van de Amerikaanse Brown Medical School in Providence. Kinderen van een moeder die tijdens de zwangerschap 6 à 7 sigaretten per dag rookte waren gemakkelijker geëxciteerd, minder gemakkelijk te troosten en vertoonden een moeilijker gedrag dan kinderen van niet-rokende moeders. Ook bleken ze meer tekenen van stress in hun maag-darmsysteem, opgewondenheid en visuele stoornissen te hebben, alsof ze afkickverschijnselen vertoonden.
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=1617
Nee het wordt vast iets als Vanity of Chastity of zoquote:Op donderdag 8 september 2005 22:50 schreef Bep het volgende:
Belinda
Tanja zei zelf dat ze het contract niet had gelezen. Ik geloof best dat het er in staat.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:49 schreef TagForce het volgende:
[..]
Echoscopiste is geen officieel erkende arts, dus er is geen beroepsgeheim.
Daarnaast heeft Tanja ongetwijfeld een contract getekend waarin staat dat BB het bekend mag maken.
Ach gut, hebben ze je een lang weekend vrij gegeven?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:49 schreef APK het volgende:
[..]
Yawn.![]()
Dat hebben we nu al 20.000 keer gelezen.![]()
Ga terug naar www.harige-lesbische-vegetariers.nl aub.![]()
Aan topictitel toegevoegd, dubbele latere topic gesloten.quote:
Maak er dan van: "het wordt een meisje" anders lijkt het net of het kind al geboren is.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:43 schreef Sanne het volgende:
[..]
Aan topictitel toegevoegd, dubbele latere topic gesloten.
Ja dat zei ze plus minus pakweg een 20 minuten geleden op de streams.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:45 schreef Sc0rPi0n het volgende:
zegt ze dat net dan ?
nah, wat scheelt het?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:51 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Nee het wordt vast iets als Vanity of Chastity of zo
eens.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:51 schreef phileine het volgende:
Ik erger me trouwens ook rot aan de manier waarop er hier op fok! over Tanja wordt gesproken, maar what else is new. Me erover opwinden heeft nog nooit geholpen, maar slechts een stapel hoon opgeleverd
Uhmm..die hadden haar toch zelf vermoord?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:54 schreef Showtime het volgende:
Lorena Savannah, zullen de ouders van het gevonden meisje leuk vinden.![]()
Dat was volgens mij Rowena hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:00 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Uhmm..die hadden haar toch zelf vermoord?
noem haar dan gelijk Muts (niet te verwarren met MutZquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:02 schreef GraafD het volgende:
Lieske is ook een mooie naam.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:29 schreef JooB het volgende:
[..]
Ik heb het de afgelopen weken een beetje aan zitten kijken hier en ik vind dat het gebruik van scheldwoorden en beledigingen aan het adres van BB deelneemster Tanja de grenzen VER en VER over de grenzen van het betamelijke overschrijden. Woorden als crackhoer, misbaksel en tyfushoer die jij gebruikt, vind ik persoonlijk te walgelijk voor woorden. Het feit dat je lekker anonym achter je pc'tje verlekkert dit soort woorden en volzinnen over iemand kunt spuien, geeft je nog niet het recht om dit ook daadwerkelijk BIJ HERHALING te doen. Na 1 keer weten wij ook wel dat een hekel aan iemand hebt. Iemand die jou persoonlijk bij mijn weten nooit kwaad heeft gedaan. Om over je verdere opmerkingen over Tokkie-volk maar te zwijgen. Je voelt je kennelijk dusdanig mijlenver verheven boven 'dit soort mensen' dat je je bevoegd voelt om een waardeoordeel over deze mensen meent te mogen uitstorten. Ik persoonlijk kots op jouw mening en op jou persoonlijk. Als een moderator hier niet strenger op ingrijpt, dan zal ik persoonlijk zorgen dat je geband wordt en anders kun je er op rekenen dat ik je in het vervolg een koekje van eigen deeg zal blijven geven. Want het feit dat je over een gedegen woordenschat beschikt, ontslaat ook jou niet van de normen en waarden waar wij ons op dit forum aan dienen te houden.
hear hearquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:51 schreef phileine het volgende:
-even inhakend op wat opmerkingen in live commentaren op de streamverslagen-
Hoe fout Tanja misschien ook is, dat staat helemaal los van het feit dat het bekendmaken van het geslacht en het op deze manier tonen van de echo niet echt etisch verantwoord is. Zelfs al heeft ze zo'n verklaring getekend (wat natuurlijk oerstom is, maar goed). Juridich zal het heus wel kloppen allemaal maar ik kreeg er een naar gevoel bij. Het was zo'n duidelijk statement "wij hebben schijt aan wat Tanja vindt, die heeft niets meer te vertellen".
Ik vind dat morele oordeel -zoals Rica ook al ergens zei- helemaal los staan van wie Tanja is en wat ze allemaal wel of niet verdient. Jullie bedoelen toch niet te zeggen dat als ze getrouwd was en gewoon keurig zwanger geworden na een paar maandjes huwelijk, niet rookte, goed voor zichzelf zorgde en aardig was voor de anderen het opeens níet in orde was geweest dat het geslacht op deze manier bekend werd gemaakt, maar nu het om Tanja gaat wel?
Ik erger me trouwens ook rot aan de manier waarop er hier op fok! over Tanja wordt gesproken, maar what else is new. Me erover opwinden heeft nog nooit geholpen, maar slechts een stapel hoon opgeleverd
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
En jij staat hier niet bekend als een lieverdje!
Die is inderdaad ook mooi. Maar Nicotina vind ik ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind Nicorette wel een mooie meisjesnaam.![]()
Totaal mee eens.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:51 schreef phileine het volgende:
Hoe fout Tanja misschien ook is, dat staat helemaal los van het feit dat het bekendmaken van het geslacht en het op deze manier tonen van de echo niet echt etisch verantwoord is. Zelfs al heeft ze zo'n verklaring getekend (wat natuurlijk oerstom is, maar goed). Juridich zal het heus wel kloppen allemaal maar ik kreeg er een naar gevoel bij. Het was zo'n duidelijk statement "wij hebben schijt aan wat Tanja vindt, die heeft niets meer te vertellen".
Ik vind dat morele oordeel -zoals Rica ook al ergens zei- helemaal los staan van wie Tanja is en wat ze allemaal wel of niet verdient. Jullie bedoelen toch niet te zeggen dat als ze getrouwd was en gewoon keurig zwanger geworden na een paar maandjes huwelijk, niet rookte, goed voor zichzelf zorgde en aardig was voor de anderen het opeens níet in orde was geweest dat het geslacht op deze manier bekend werd gemaakt, maar nu het om Tanja gaat wel?
eensch.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:51 schreef phileine het volgende:
precies. Ik heb in dezelfde situatie gezeten. Ook alleenstaande mamma (al geniet ik daar al ajren vanquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:28 schreef milagro het volgende:
[..]
eensch.
ik vind bovendien dat haar weliswaar kromme motivatie nog krommer wordt gemaakt dan hij is, ten onrechte, puur omdat Tanja Tanja is.
Ik snap niet zo goed, waarom idd bepaalde zaken niet los van elkaar gezien kunnen worden, tenminste niet waar het Tanja betreft.
Ze was wat betreft het gedoe rond Lieske een roddelende jaloerse kuttekop, maar dat maakt niet ieder woord dat ze zegt, ieder ding dat ze doet achterlijk, achterbaks en idioot.
Ik zal haar absoluut niet missen als ze eruit gaat, ik had op haar gestemd als vertrekkende BB-er, maar dat staat helemaal los van wat er gisteravond gebeurd is.
Ik ben er nog steeds van overtuigd, dat die kromme "de verrassing is weg en nu is niets meer leuk" feitelijk gewoon symbool staat voor ALLE teleurstellingen die ze vanaf de eerste dag dat ze die knul vertelde zwanger te zijn heeft ervaren.
ZIj ziet dit onbewust als een handvat daarvoor, en daarom valt ze tot in den treure in herhaling, en luistert ze totaal niet naar de goede en goed bedoelde adviezen van anderen.
Ze is boos omdat BB het verteld heeft, ze heeft het zelf van haar moeder gehoord (die mocht ze bellen).quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:38 schreef SynXteR het volgende:
Is ze nou boos dat BB het verteld heeft aan nl of heeft iemand het over het hek heen geschreeuwd?
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het goed is krijgt ze de problemen later wel op haar bordje gegooid.
Roken tijdens de zwangerschap zou een invloed hebben op het gedrag van de baby die vergelijkbaar is met de invloed van heroïne en andere illegale drugs. Dat blijkt uit een onderzoek van de Amerikaanse Brown Medical School in Providence. Kinderen van een moeder die tijdens de zwangerschap 6 à 7 sigaretten per dag rookte waren gemakkelijker geëxciteerd, minder gemakkelijk te troosten en vertoonden een moeilijker gedrag dan kinderen van niet-rokende moeders. Ook bleken ze meer tekenen van stress in hun maag-darmsysteem, opgewondenheid en visuele stoornissen te hebben, alsof ze afkickverschijnselen vertoonden.
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=1617
quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
Belinda Menthol is toch echt een betere naam voor het verslaafd ter wereld komende wezentje...
Hummie is al een tuinbroekje aan het breien.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:13 schreef Shark.Bait het volgende:
Hadden jullie dit al meegekregen?
zo ja, negeer mijn post dan
'Roken vergroot kans op lesbisch kind'
Dat zei de kettingrokende Tanja ook al, leuke naam ja ter nagedachtenis aan de vermoorde Savannah...quote:Op zondag 11 september 2005 17:01 schreef phileine het volgende:
Ik ben geloof ik de enige, maar ik vind dat Savannah ter nagedachtenis aan dat zusje van Rowena juist wel een mooi gebaar.
ja de verrassing is er voor ons kijkers wel goed af. wat mij betreft is BB daardoor volledig verpest.quote:Op zondag 11 september 2005 18:21 schreef svann het volgende:
Tis alleen dat heel Nederland het nu weet.
Ze zouden het eens over het tuinhek schreeuwen...
Waarom dat statement dan überhaupt willen maken?quote:Op zondag 11 september 2005 18:19 schreef phileine het volgende:
nou en? Dan vertel je het toch pas op gevorderde leeftijd. Of nooit. Wat doet dat er toe?
Dat vind ik zelf nogal een onzincriterium hoor, dat je alleen maar mag vernoemen naar een 'bekend' persoon als hij zou leven. Nogmaals, mijn keus zal het niet zijn, maar ik wil op mijn beurt mijn kindje wel weer vernoemen naar mijn overleden vader. Ook luguber, zeker? Ik heb nu het idee dat alles maar 'stom' gevonden wordt omdat Tanja het zegt. En hoewel ik die neiging bij mezelf ook bemerk, zeker gezien de manier waarop ze dingen onder woorden brengt, is dat gewoon niet eerlijk! Ik probeer dus zelf eerst even nuchter na te denken, i.p.v. gelijk te denken 'heb je haar weer'. Zou jou misschien ook geen kwaad doen.quote:Op maandag 12 september 2005 08:52 schreef Sarah-Jezebel het volgende:
Nix ACH, die LEVEN tenminste nog!!
Ik vind het maar een luguber verhaal. Bah!]
Alleen mogen vernoemen naar lévende (bekende) personen is natuurlijk onzin. Daar gaat het hier ook helemaal niet om, mijns inziens. Iedereen gaat dood. En vernoemingen binnen de familie-lijn zijn heel normaal.quote:Op maandag 12 september 2005 09:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat vind ik zelf nogal een onzincriterium hoor, dat je alleen maar mag vernoemen naar een 'bekend' persoon als hij zou leven. Nogmaals, mijn keus zal het niet zijn, maar ik wil op mijn beurt mijn kindje wel weer vernoemen naar mijn overleden vader. Ook luguber, zeker?
Zoiets wou ik dus ook net typen.quote:Op maandag 12 september 2005 14:14 schreef Ripley het volgende:
Hie rook maar even: ik vind het klinkklare onzin.
Ik ben geen Tanja fan maar alles lijkt hier wel gelijk veel erger als tanja het doet.
Kun je je kind ook geen Nicky (verstappen), Nicole (van der Hurk), Maja (braderic) of Naomi (Chanel-naomi eleveld) noemen omdat zij helaas het slachtoffer werden van een brute moord? Of Marc (Dutroux)?
Er is altijd wel iets te verzinnen dat een naam een rare lading kan geven. Bij de naam adolf zou ik ook een paar keer nadenken, maar savannah (als 2e naam notabene) valt in mijn ogen best mee.
Ik vind het overigens wel ordinaire namen, maar dat is puur smaak natuurlijk.
Exact, Ripley: je mist de point.quote:Op maandag 12 september 2005 14:32 schreef Tinkerbell het volgende:
Maar Ripley, het lijkt alsof het je ontgaat: ze heeft letterlijk gezegd dat het kind naar het vermoorde meisje Savannah wordt genoemd. Die lading geeft ze er zelf aan.
Inderdaad, dat had ik niet meegekregen.quote:
Heeft Tanja em wel gespeld dan?quote:Op maandag 12 september 2005 14:46 schreef Meaghan het volgende:
Moet iemand Tanja dan niet als de wiedeweerga waarschuwen voor de foutieve spelling van de betreffende naam? Als je je kind de dubieuze eer wilt geven om naar een mishandeld en vermoord kind te worden vernoemd moet je de naam natuurlijk wel naar behoren spellen![]()
Hm, goede vraag!quote:Op maandag 12 september 2005 14:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heeft Tanja em wel gespeld dan?
Ik ookquote:Op maandag 12 september 2005 12:39 schreef Gert het volgende:
Savannah, eerste Big Brother-baby, vernoemd naar een meisje dat uitgehongerd en gewurgd in de kofferbak van een auto werd gevonden.
En dit terwijl Tanja al voor de geboorte van Savannah is begonnen om haar kind te mishandelen, en een labiele en in zichzelf gekeerde en slechts in zichzelf geïnteresseerde indruk maakt.
Ik krijg er een heel naar gevoel bij.
quote:Op maandag 12 september 2005 14:09 schreef Meaghan het volgende:
Wat wel frappant is, is dat de moeder en tevens moordenaar van Savanna nog een dochtertje heeft en die is dus vernoemd naar Rowena, ook wel bekend als 'het meisje van Nulde'. Haar argument was dat ze wilde laten zien dat zij HAAR Rowena wél een goed leven kon gevenZou Tanja er ook zo'n gedachtengang op nahouden?
![]()
Ik krijg er iig ook een behoorlijk naar gevoel bij.
Met sc??? Wat een dramaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:31 schreef CartWOman het volgende:
Joscelyn. Ik hoorde het Tanja spellen even geleden.
Tanja weet niet eens precies hoe de naam gespeeld wordt, ze spreekt hem ook raar uit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:23 schreef Anitra het volgende:
Jocelyn vind ik veel beter dan Lorena
Jocelyn vind ik trouwens wel wat hebben, best een leuke naam.
En ja over spelling van namen ben ik de laatste die haar mond open mag trekken
Waarom vereerd???? Ze kent je toch helemaal nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:52 schreef josje123 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ZE HEET JOSCELYN SAVANNA hihihihihih beter de beter helemaal gaaf ik voel me zeer vereerd!!!!!
Ik zie bij Jocelyn echt een dikke negerin voor me.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:45 schreef La_Guiri het volgende:
Volgens mij is TT nog altijd topic titel![]()
Ik vind Jocelyn dus 10x niks, Lorena ook niet, maar ik prefereer Lorena boven Jocelyn.
Dat was toch omdat Joss Stone voluit Joscelyn heet, daar had ze het toch vandaan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:07 schreef Sanne het volgende:
En dat allemaal door de weekopdracht waar Jocelyn Brown bij zat.
[afbeelding]
Ooh die dikke negerinquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat was toch omdat Joss Stone voluit Joscelyn heet, daar had ze het toch vandaan?
Van haar biografie.
Right ja.quote:
Lees eens wat beterquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Right ja.![]()
[afbeelding]
Je bent goed op de hoogte.
Ook zo een dikke negerin zekerquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:43 schreef latevogel het volgende:
niks mis met de naam mij dochter heet ook zo![]()
Nou hoe mager en blank is Jocelyn Brown dan wijsneus.quote:
Die biografie heb ik even gemistquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:51 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou hoe mager en blank is Jocelyn Brown dan wijsneus.![]()
en veel verwijten dat ze rookte tijdens de zwangerschap ook. dat mens heeft zo'n beetje alle steuntjes in de rug gekregen die ze maar kon hebben. of vind jij haar zielig? ik heb meer medelijden met het kind.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:59 schreef -Delta- het volgende:
Ik hoop toch dat Tanja veel post krijgt, lijkt me wel leuk en een steuntje voor haar in de rug. Kaartjes en kleine kado'tjes.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:49 schreef latevogel het volgende:
[..]
zo mager als een spriet met haar 16 jaar![]()
Ik vind haar niet zielig en ze hoeft van mij niet lang meer te blijven, maar kaartjes krijgen gun ik haar nog wel. Is gewoon leuk om te krijgen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en veel verwijten dat ze rookte tijdens de zwangerschap ook. dat mens heeft zo'n beetje alle steuntjes in de rug gekregen die ze maar kon hebben. of vind jij haar zielig? ik heb meer medelijden met het kind.
ze kan de naam van haar eigen kind niet eens uitspreken.
het nadeel is dat ze na bb nog een moeder moet proberen te worden, denk dat ze schromelijk faalt. maar dat is nogal off topic. er is gelukkig een beter topic voor.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind haar niet zielig en ze hoeft van mij niet lang meer te blijven, maar kaartjes krijgen gun ik haar nog wel. Is gewoon leuk om te krijgen.
Als je kaartjes zo leuk vind, moet je misschien sjon en consorten er een paar sturen, om te laten blijken hoe blij je met hun ideeen bentquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind haar niet zielig en ze hoeft van mij niet lang meer te blijven, maar kaartjes krijgen gun ik haar nog wel. Is gewoon leuk om te krijgen.
Daar heb ik me ook al negatief over geüit, maar goed dat is aan Tanja om dat goed of niet goed te doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het nadeel is dat ze na bb nog een moeder moet proberen te worden, denk dat ze schromelijk faalt. maar dat is nogal off topic. er is gelukkig een beter topic voor.
de naam is kenmerkend voor een hersenloos schepsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |