Hummie is al een tuinbroekje aan het breien.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:13 schreef Shark.Bait het volgende:
Hadden jullie dit al meegekregen?
zo ja, negeer mijn post dan
'Roken vergroot kans op lesbisch kind'
Dat zei de kettingrokende Tanja ook al, leuke naam ja ter nagedachtenis aan de vermoorde Savannah...quote:Op zondag 11 september 2005 17:01 schreef phileine het volgende:
Ik ben geloof ik de enige, maar ik vind dat Savannah ter nagedachtenis aan dat zusje van Rowena juist wel een mooi gebaar.
ja de verrassing is er voor ons kijkers wel goed af. wat mij betreft is BB daardoor volledig verpest.quote:Op zondag 11 september 2005 18:21 schreef svann het volgende:
Tis alleen dat heel Nederland het nu weet.
Ze zouden het eens over het tuinhek schreeuwen...
Waarom dat statement dan überhaupt willen maken?quote:Op zondag 11 september 2005 18:19 schreef phileine het volgende:
nou en? Dan vertel je het toch pas op gevorderde leeftijd. Of nooit. Wat doet dat er toe?
Dat vind ik zelf nogal een onzincriterium hoor, dat je alleen maar mag vernoemen naar een 'bekend' persoon als hij zou leven. Nogmaals, mijn keus zal het niet zijn, maar ik wil op mijn beurt mijn kindje wel weer vernoemen naar mijn overleden vader. Ook luguber, zeker? Ik heb nu het idee dat alles maar 'stom' gevonden wordt omdat Tanja het zegt. En hoewel ik die neiging bij mezelf ook bemerk, zeker gezien de manier waarop ze dingen onder woorden brengt, is dat gewoon niet eerlijk! Ik probeer dus zelf eerst even nuchter na te denken, i.p.v. gelijk te denken 'heb je haar weer'. Zou jou misschien ook geen kwaad doen.quote:Op maandag 12 september 2005 08:52 schreef Sarah-Jezebel het volgende:
Nix ACH, die LEVEN tenminste nog!!
Ik vind het maar een luguber verhaal. Bah!]
Alleen mogen vernoemen naar lévende (bekende) personen is natuurlijk onzin. Daar gaat het hier ook helemaal niet om, mijns inziens. Iedereen gaat dood. En vernoemingen binnen de familie-lijn zijn heel normaal.quote:Op maandag 12 september 2005 09:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat vind ik zelf nogal een onzincriterium hoor, dat je alleen maar mag vernoemen naar een 'bekend' persoon als hij zou leven. Nogmaals, mijn keus zal het niet zijn, maar ik wil op mijn beurt mijn kindje wel weer vernoemen naar mijn overleden vader. Ook luguber, zeker?
Zoiets wou ik dus ook net typen.quote:Op maandag 12 september 2005 14:14 schreef Ripley het volgende:
Hie rook maar even: ik vind het klinkklare onzin.
Ik ben geen Tanja fan maar alles lijkt hier wel gelijk veel erger als tanja het doet.
Kun je je kind ook geen Nicky (verstappen), Nicole (van der Hurk), Maja (braderic) of Naomi (Chanel-naomi eleveld) noemen omdat zij helaas het slachtoffer werden van een brute moord? Of Marc (Dutroux)?
Er is altijd wel iets te verzinnen dat een naam een rare lading kan geven. Bij de naam adolf zou ik ook een paar keer nadenken, maar savannah (als 2e naam notabene) valt in mijn ogen best mee.
Ik vind het overigens wel ordinaire namen, maar dat is puur smaak natuurlijk.
Exact, Ripley: je mist de point.quote:Op maandag 12 september 2005 14:32 schreef Tinkerbell het volgende:
Maar Ripley, het lijkt alsof het je ontgaat: ze heeft letterlijk gezegd dat het kind naar het vermoorde meisje Savannah wordt genoemd. Die lading geeft ze er zelf aan.
Inderdaad, dat had ik niet meegekregen.quote:
Heeft Tanja em wel gespeld dan?quote:Op maandag 12 september 2005 14:46 schreef Meaghan het volgende:
Moet iemand Tanja dan niet als de wiedeweerga waarschuwen voor de foutieve spelling van de betreffende naam? Als je je kind de dubieuze eer wilt geven om naar een mishandeld en vermoord kind te worden vernoemd moet je de naam natuurlijk wel naar behoren spellen![]()
Hm, goede vraag!quote:Op maandag 12 september 2005 14:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heeft Tanja em wel gespeld dan?
Ik ookquote:Op maandag 12 september 2005 12:39 schreef Gert het volgende:
Savannah, eerste Big Brother-baby, vernoemd naar een meisje dat uitgehongerd en gewurgd in de kofferbak van een auto werd gevonden.
En dit terwijl Tanja al voor de geboorte van Savannah is begonnen om haar kind te mishandelen, en een labiele en in zichzelf gekeerde en slechts in zichzelf geïnteresseerde indruk maakt.
Ik krijg er een heel naar gevoel bij.
quote:Op maandag 12 september 2005 14:09 schreef Meaghan het volgende:
Wat wel frappant is, is dat de moeder en tevens moordenaar van Savanna nog een dochtertje heeft en die is dus vernoemd naar Rowena, ook wel bekend als 'het meisje van Nulde'. Haar argument was dat ze wilde laten zien dat zij HAAR Rowena wél een goed leven kon gevenZou Tanja er ook zo'n gedachtengang op nahouden?
![]()
Ik krijg er iig ook een behoorlijk naar gevoel bij.
Met sc??? Wat een dramaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:31 schreef CartWOman het volgende:
Joscelyn. Ik hoorde het Tanja spellen even geleden.
Tanja weet niet eens precies hoe de naam gespeeld wordt, ze spreekt hem ook raar uit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:23 schreef Anitra het volgende:
Jocelyn vind ik veel beter dan Lorena
Jocelyn vind ik trouwens wel wat hebben, best een leuke naam.
En ja over spelling van namen ben ik de laatste die haar mond open mag trekken
Waarom vereerd???? Ze kent je toch helemaal nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:52 schreef josje123 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ZE HEET JOSCELYN SAVANNA hihihihihih beter de beter helemaal gaaf ik voel me zeer vereerd!!!!!
Ik zie bij Jocelyn echt een dikke negerin voor me.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:45 schreef La_Guiri het volgende:
Volgens mij is TT nog altijd topic titel![]()
Ik vind Jocelyn dus 10x niks, Lorena ook niet, maar ik prefereer Lorena boven Jocelyn.
Dat was toch omdat Joss Stone voluit Joscelyn heet, daar had ze het toch vandaan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:07 schreef Sanne het volgende:
En dat allemaal door de weekopdracht waar Jocelyn Brown bij zat.
[afbeelding]
Ooh die dikke negerinquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat was toch omdat Joss Stone voluit Joscelyn heet, daar had ze het toch vandaan?
Van haar biografie.
Right ja.quote:
Lees eens wat beterquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Right ja.![]()
[afbeelding]
Je bent goed op de hoogte.
Ook zo een dikke negerin zekerquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:43 schreef latevogel het volgende:
niks mis met de naam mij dochter heet ook zo![]()
Nou hoe mager en blank is Jocelyn Brown dan wijsneus.quote:
Die biografie heb ik even gemistquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:51 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou hoe mager en blank is Jocelyn Brown dan wijsneus.![]()
en veel verwijten dat ze rookte tijdens de zwangerschap ook. dat mens heeft zo'n beetje alle steuntjes in de rug gekregen die ze maar kon hebben. of vind jij haar zielig? ik heb meer medelijden met het kind.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:59 schreef -Delta- het volgende:
Ik hoop toch dat Tanja veel post krijgt, lijkt me wel leuk en een steuntje voor haar in de rug. Kaartjes en kleine kado'tjes.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:49 schreef latevogel het volgende:
[..]
zo mager als een spriet met haar 16 jaar![]()
Ik vind haar niet zielig en ze hoeft van mij niet lang meer te blijven, maar kaartjes krijgen gun ik haar nog wel. Is gewoon leuk om te krijgen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en veel verwijten dat ze rookte tijdens de zwangerschap ook. dat mens heeft zo'n beetje alle steuntjes in de rug gekregen die ze maar kon hebben. of vind jij haar zielig? ik heb meer medelijden met het kind.
ze kan de naam van haar eigen kind niet eens uitspreken.
het nadeel is dat ze na bb nog een moeder moet proberen te worden, denk dat ze schromelijk faalt. maar dat is nogal off topic. er is gelukkig een beter topic voor.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind haar niet zielig en ze hoeft van mij niet lang meer te blijven, maar kaartjes krijgen gun ik haar nog wel. Is gewoon leuk om te krijgen.
Als je kaartjes zo leuk vind, moet je misschien sjon en consorten er een paar sturen, om te laten blijken hoe blij je met hun ideeen bentquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind haar niet zielig en ze hoeft van mij niet lang meer te blijven, maar kaartjes krijgen gun ik haar nog wel. Is gewoon leuk om te krijgen.
Daar heb ik me ook al negatief over geüit, maar goed dat is aan Tanja om dat goed of niet goed te doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het nadeel is dat ze na bb nog een moeder moet proberen te worden, denk dat ze schromelijk faalt. maar dat is nogal off topic. er is gelukkig een beter topic voor.
de naam is kenmerkend voor een hersenloos schepsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |