Exact, Ripley: je mist de point.quote:Op maandag 12 september 2005 14:32 schreef Tinkerbell het volgende:
Maar Ripley, het lijkt alsof het je ontgaat: ze heeft letterlijk gezegd dat het kind naar het vermoorde meisje Savannah wordt genoemd. Die lading geeft ze er zelf aan.
Inderdaad, dat had ik niet meegekregen.quote:
Heeft Tanja em wel gespeld dan?quote:Op maandag 12 september 2005 14:46 schreef Meaghan het volgende:
Moet iemand Tanja dan niet als de wiedeweerga waarschuwen voor de foutieve spelling van de betreffende naam? Als je je kind de dubieuze eer wilt geven om naar een mishandeld en vermoord kind te worden vernoemd moet je de naam natuurlijk wel naar behoren spellen![]()
Hm, goede vraag!quote:Op maandag 12 september 2005 14:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heeft Tanja em wel gespeld dan?
Ik ookquote:Op maandag 12 september 2005 12:39 schreef Gert het volgende:
Savannah, eerste Big Brother-baby, vernoemd naar een meisje dat uitgehongerd en gewurgd in de kofferbak van een auto werd gevonden.
En dit terwijl Tanja al voor de geboorte van Savannah is begonnen om haar kind te mishandelen, en een labiele en in zichzelf gekeerde en slechts in zichzelf geïnteresseerde indruk maakt.
Ik krijg er een heel naar gevoel bij.
quote:Op maandag 12 september 2005 14:09 schreef Meaghan het volgende:
Wat wel frappant is, is dat de moeder en tevens moordenaar van Savanna nog een dochtertje heeft en die is dus vernoemd naar Rowena, ook wel bekend als 'het meisje van Nulde'. Haar argument was dat ze wilde laten zien dat zij HAAR Rowena wél een goed leven kon gevenZou Tanja er ook zo'n gedachtengang op nahouden?
![]()
Ik krijg er iig ook een behoorlijk naar gevoel bij.
Met sc??? Wat een dramaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:31 schreef CartWOman het volgende:
Joscelyn. Ik hoorde het Tanja spellen even geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |