Don't blame the messanger.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:48 schreef phileine het volgende:
Nou het is wel duidelijk wie de baas is in Tanja's buik, en da's in ieder geval niet Tanja.
Schandalige vertoning dit. Eerst een echo doen bij het meisje zonder uitleg te geven hoe en wat. Dan eerst de echo laten zien aan het publieke en daarna pas -alweer zonder uitleg- aan Tanja. En dan ook nog tegen haar wens in aan het publiek vertellen dat het een meisje wordt. Het zal gaan om een pret-echoër, want een radioloog zou dit volgens het beroepsgeheim nooit mogen vertellen. Ik vind het echt ontluisterend hoe dit zonder enig spoortje van fatsoen wordt gedaan. bah.
Ik !quote:
Zo hoort het ook, je zit daar in dat huis om genaaid te worden, niet om maandelang een lekker leventje te hebben, wmb kunnen ze die kneuzen niet hard genoeg aanpakkenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:41 schreef __Saviour__ het volgende:
nu komt tanja het dus ook te weten. kutstreek om het wel aan het publiek te melden hoor
Schandalig?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:48 schreef phileine het volgende:
Nou het is wel duidelijk wie de baas is in Tanja's buik, en da's in ieder geval niet Tanja.
Schandalige vertoning dit. Eerst een echo doen bij het meisje zonder uitleg te geven hoe en wat. Dan eerst de echo laten zien aan het publiek en daarna pas -alweer zonder uitleg- aan Tanja. En dan ook nog tegen haar wens in aan het publiek vertellen dat het een meisje wordt. Het zal gaan om een pret-echoër, want een radioloog zou dit volgens het beroepsgeheim nooit mogen vertellen. Ik vind het echt ontluisterend hoe dit zonder enig spoortje van fatsoen wordt gedaan. bah.
Mee eens, ik had al medelijden met dat kind toen ik hoorde dat haar moeder mee ging doen "omdat het haar zo leuk leek voor het kind".quote:Op donderdag 8 september 2005 22:20 schreef -Delta- het volgende:
En over schandalig gesproken, die doos rookt ook gewoon door, vind ik stukken erger dan of Tanja nu wel of niet weet dat het een meisje wordt.
als je je opgegeefd voor bb WEET je dat je van alles moet ondertekenen ,dus ik weet bijna zeker dat ze getekend heeft voor bekendmaking ervan,de regels waren erg duidelijk erover.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:53 schreef E.T. het volgende:
Vind dit ook wel wat fatsoensgrenzen overschrijden eerlijkgezegd![]()
Ondanks dat Tanja wist waar ze aan begon en het vast allemaal besproken en vastgelegd zal zijn met Talpa kan ik me eigenlijk alleen maar aansluiten bij de reactie van Phileine..
ik zie een baby maar ook een smilie-koekje, en een knuffelolifantje liggen, én een schaarquote:
Het is gewoon een dom kutwijf...quote:Op donderdag 8 september 2005 22:23 schreef Giem het volgende:
Toch raar dat iemand rookt tijdens zwangerschap.. ben je dan zooo verslaaft dat je zelfs je kind in gevaar brengt
Tuurlijk joh, er is geen stressvollere periode die je in de wereld ooit kun meemaken, dan alleen zwanger zijn.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:23 schreef Giem het volgende:
Toch raar dat iemand rookt tijdens zwangerschap.. ben je dan zooo verslaaft dat je zelfs je kind in gevaar brengt
Aangifte doen!quote:Op donderdag 8 september 2005 21:48 schreef phileine het volgende:
Schandalige vertoning dit. Eerst een echo doen bij het meisje zonder uitleg te geven hoe en wat. Dan eerst de echo laten zien aan het publiek en daarna pas -alweer zonder uitleg- aan Tanja. En dan ook nog tegen haar wens in aan het publiek vertellen dat het een meisje wordt. Het zal gaan om een pret-echoër, want een radioloog zou dit volgens het beroepsgeheim nooit mogen vertellen. Ik vind het echt ontluisterend hoe dit zonder enig spoortje van fatsoen wordt gedaan. bah.
precies.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:30 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat Tanja vergeten is de kleine lettertjes van haar BB contract te lezen.
Ik weet zeker dat ze geen poot heeft om op te staan.
Wie gaat er dan ook een kind baren in een Big Brother huis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |