abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 donderdag 8 september 2005 @ 21:52:23 #26
7889 tong80
Spleenheup
pi_30401117
quote:
Op donderdag 8 september 2005 21:48 schreef phileine het volgende:
Nou het is wel duidelijk wie de baas is in Tanja's buik, en da's in ieder geval niet Tanja.

Schandalige vertoning dit. Eerst een echo doen bij het meisje zonder uitleg te geven hoe en wat. Dan eerst de echo laten zien aan het publieke en daarna pas -alweer zonder uitleg- aan Tanja. En dan ook nog tegen haar wens in aan het publiek vertellen dat het een meisje wordt. Het zal gaan om een pret-echoër, want een radioloog zou dit volgens het beroepsgeheim nooit mogen vertellen. Ik vind het echt ontluisterend hoe dit zonder enig spoortje van fatsoen wordt gedaan. bah.
Don't blame the messanger.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 8 september 2005 @ 21:53:27 #27
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_30401165
Vind dit ook wel wat fatsoensgrenzen overschrijden eerlijkgezegd
Ondanks dat Tanja wist waar ze aan begon en het vast allemaal besproken en vastgelegd zal zijn met Talpa kan ik me eigenlijk alleen maar aansluiten bij de reactie van Phileine..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_30401196
Wie gaat er mee ?
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
  donderdag 8 september 2005 @ 22:05:08 #29
44118 srblackbird
Google is handig!
pi_30401651
quote:
Op donderdag 8 september 2005 21:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wie gaat er mee ?
Ik !
Jumps from perfectly good airplanes.
Dear aunt, let's set so double the killer delete select all
pi_30401895
Die tanjs boeit het toch niet.
  donderdag 8 september 2005 @ 22:13:41 #31
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_30401978
pi_30401993
100 euro beloning voor diegene die gaat roepen dat de buik er een meid in heeft zitten !!
Wel opnemen natuurlijk dat je daar voor de deur staat.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 september 2005 @ 22:15:07 #33
862 Arcee
Look closer
pi_30402026
En we noemen haar Roke.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_30402027
Om eerlijk te zijn schrok ik ervan dat ze het toch gewoon bekend maakte.. want je hebt van die zielige kneuzen, die het idd over het hek gaan schreeuwen.. :/
Ik vind het echt niet kunnen!
pi_30402078
Ik ben het niet met je eens Phileine. Als je als ouders niet wilt weten wat het is, dan gaat er toch een kruisje in het dossier met de opmerking dat ouders het niet willen weten. Steeds meer mensen weten het (gynaecologen, verloskundigen, verzekeringen, kraamzorgbureaus) behalve jij. Daarbij vergeleken is er nu niks anders; Tanja bewaart haar zelfverkozen geheim, en de buitenwereld weet al lang dat het een meisje wordt.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_30402135
Als je gaat, schreeuw dan in de megafoon dat het een jongetje is.
pi_30402163
quote:
Op donderdag 8 september 2005 21:41 schreef __Saviour__ het volgende:
nu komt tanja het dus ook te weten. kutstreek om het wel aan het publiek te melden hoor
Zo hoort het ook, je zit daar in dat huis om genaaid te worden, niet om maandelang een lekker leventje te hebben, wmb kunnen ze die kneuzen niet hard genoeg aanpakken .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_30402209
Dat is zielig ! Gewoon de waarheid schreeuwen. 100 euro makkelijker verdien je ze niet
pi_30402229
quote:
Nou het is wel duidelijk wie de baas is in Tanja's buik, en da's in ieder geval niet Tanja.

Schandalige vertoning dit. Eerst een echo doen bij het meisje zonder uitleg te geven hoe en wat. Dan eerst de echo laten zien aan het publiek en daarna pas -alweer zonder uitleg- aan Tanja. En dan ook nog tegen haar wens in aan het publiek vertellen dat het een meisje wordt. Het zal gaan om een pret-echoër, want een radioloog zou dit volgens het beroepsgeheim nooit mogen vertellen. Ik vind het echt ontluisterend hoe dit zonder enig spoortje van fatsoen wordt gedaan. bah.
Schandalig?
Dan moet je niet met je domme kop meedoen aan BB als je zwanger bent, daar kun je dit soort streken verwachten. Sorry hoor, dat is BB, overal schijt aan hebben en dingen verzinnen, net als Nathalie d'r ex in het huis.

En over schandalig gesproken, die doos rookt ook gewoon door, vind ik stukken erger dan of Tanja nu wel of niet weet dat het een meisje wordt.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_30402250
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:15 schreef Arcee het volgende:
En we noemen haar Roke.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_30402310
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:20 schreef -Delta- het volgende:

En over schandalig gesproken, die doos rookt ook gewoon door, vind ik stukken erger dan of Tanja nu wel of niet weet dat het een meisje wordt.
Mee eens, ik had al medelijden met dat kind toen ik hoorde dat haar moeder mee ging doen "omdat het haar zo leuk leek voor het kind".
pi_30402311
quote:
Op donderdag 8 september 2005 21:53 schreef E.T. het volgende:
Vind dit ook wel wat fatsoensgrenzen overschrijden eerlijkgezegd
Ondanks dat Tanja wist waar ze aan begon en het vast allemaal besproken en vastgelegd zal zijn met Talpa kan ik me eigenlijk alleen maar aansluiten bij de reactie van Phileine..
als je je opgegeefd voor bb WEET je dat je van alles moet ondertekenen ,dus ik weet bijna zeker dat ze getekend heeft voor bekendmaking ervan,de regels waren erg duidelijk erover.
BB ..........lees hummie....houd ten alle tijden het recht wat bekend wordt gemaakt
dus ze moet niet zeuren.
Voordat je erin komt hebben gezinsleden spraakverbod over hoe alles gaat en wat er is besproken met hummie er mag niks bekend worden gemaakt zonder hummie in te lichten !
"alles wat je doet, doe dat met alles wat je hebt "
pi_30402315
Toch raar dat iemand rookt tijdens zwangerschap.. ben je dan zooo verslaaft dat je zelfs je kind in gevaar brengt
pi_30402351
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:13 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
ik zie een baby maar ook een smilie-koekje, en een knuffelolifantje liggen, én een schaar

zie je , dat krijg je er nu van, dat roken
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30402384
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:23 schreef Giem het volgende:
Toch raar dat iemand rookt tijdens zwangerschap.. ben je dan zooo verslaaft dat je zelfs je kind in gevaar brengt
Het is gewoon een dom kutwijf...
pi_30402431
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:23 schreef Giem het volgende:
Tuurlijk joh, er is geen stressvollere periode die je in de wereld ooit kun meemaken, dan alleen zwanger zijn.
Ze zal nog ver komen en ws is ze over 1,5 jaar weer zwanger, omdat ze rondneukt zonder de pil te gebruiken.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  donderdag 8 september 2005 @ 22:26:51 #47
6941 APK
Factual, I think.
pi_30402470
quote:

Schandalige vertoning dit. Eerst een echo doen bij het meisje zonder uitleg te geven hoe en wat. Dan eerst de echo laten zien aan het publiek en daarna pas -alweer zonder uitleg- aan Tanja. En dan ook nog tegen haar wens in aan het publiek vertellen dat het een meisje wordt. Het zal gaan om een pret-echoër, want een radioloog zou dit volgens het beroepsgeheim nooit mogen vertellen. Ik vind het echt ontluisterend hoe dit zonder enig spoortje van fatsoen wordt gedaan. bah.
Aangifte doen!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 8 september 2005 @ 22:30:35 #48
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_30402609
Ik denk dat Tanja vergeten is de kleine lettertjes van haar BB contract te lezen.
Ik weet zeker dat ze geen poot heeft om op te staan.
Wie gaat er dan ook een kind baren in een Big Brother huis?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_30402706
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:30 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat Tanja vergeten is de kleine lettertjes van haar BB contract te lezen.
Ik weet zeker dat ze geen poot heeft om op te staan.
Wie gaat er dan ook een kind baren in een Big Brother huis?
precies.

BB gaat dit echt niet vertellen als ze niet zeker weten dat ze er geen problemen mee krijgen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30402847
En al krijgt BB er problemen mee, who cares? En wij hebben weer kunnen lachen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')