Eigen verantwoordelijkheid. Vertel eens over je beschermde opvoeding, dan krijgen we weer wat gespreksstof.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:43 schreef du_ke het volgende:
Wat een rust hier dat topic komt toch nog wel vol vanavond?
En op de cruciale middelbare school?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:50 schreef du_ke het volgende:
Ik een beschermde opvoeding? Valt reuze mee hoor al was de enige allochtoon in mijn basisschool een adoptiekoreaan.
Ach die school was vrij triest (de plaatselijke prot-chris scholengemeenschap). Wel behoorlijk blank maar een school van niets, ze begonnen toen ik er bijna klaar was ook steeds christelijker te worden best jammer. Afgelopen jaar hebben ze hun rector nog weggestuurd wegens wanprestaties.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En op de cruciale middelbare school?
quote:(Was het een NoordKoreaan?. )
Niets er is alleen wat mis met de uitwassen van de witte scholenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:57 schreef MrX1982 het volgende:
Wat is er mis met een witte school.
Racist
Ik kots op blanke uitwassenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:59 schreef du_ke het volgende:
Niets er is alleen wat mis met de uitwassen van de witte scholen.
Welk profiel?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:56 schreef du_ke het volgende:
Wolfje zorg jij ervoor dat mijn profiel bij onze vrindjes geupdate wordt?
Genoeg gefeliciteerd en gezopen voor een heel jaar.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:27 schreef Drugshond het volgende:
Als je jarig bent... moet je feesten !!!!. Blowen , zuipen, naar de hoeren (om je verjaardag tot een feestelijk einde te brengen).
Maar ondertussen zit je te navelstaren ?!?
Dank je wel, Noorderling.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:37 schreef du_ke het volgende:
Nog gefeliciteerd dode CNNNeger!
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:44 schreef RichardQuest het volgende:
Merci, MrX.
Je weet dat je alleen bier krijgt als je ook een cadeau geeft hè? Eigen verantwoordelijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |