Just Juliusquote:Op donderdag 8 september 2005 20:10 schreef Brighteyes het volgende:
Hij is gevonden... Dood...
De dierenambulance belde... geidentificeerd met de chip...
I know... maar het is en blijft een dier, en die moet je toch zo min mogelijk in zijn vrijheden beperken... En dan is het risico idd voor mij...quote:Op donderdag 8 september 2005 13:02 schreef Fliepke het volgende:
Tja, erg vervelend voor je.
Tis alleen een bewust risico dat je neemt door ze buiten te laten
Nee idd, erg rot als je je beestje verliest.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
I know... maar het is en blijft een dier, en die moet je toch zo min mogelijk in zijn vrijheden beperken... En dan is het risico idd voor mij...
Maar goed, het maakt het er niet minder vervelend op.
quote:Op donderdag 8 september 2005 13:46 schreef Gebakken_vissie het volgende:
ik mis dat irritante rotbeest ook. Geen van die drie poezen kon zo lief zijn nagels over mijn hele arm halen
En hier houden we ons aan vast voorlopigquote:Op donderdag 8 september 2005 16:09 schreef Joene het volgende:
Be, wat vervelend, onze kat is overigens 14 dagen weggeweest en werd netjes door de dierenbescherming weer thuis gebracht , ze was 9km verderop ergens aankomen wandelen en die mensen hadden hem goed verzorgt (gelukkig).
Klote BEquote:Op donderdag 8 september 2005 20:10 schreef Brighteyes het volgende:
omgquote:Op donderdag 8 september 2005 20:10 schreef Brighteyes het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:10 schreef Brighteyes het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:10 schreef Brighteyes het volgende:
Lees het topic eens door...quote:Op donderdag 8 september 2005 20:14 schreef cattie het volgende:
Brighteyes wat naar...![]()
Die stomme katten ook!
Zoals je misschien gelezen hebt was een paar weken geleden 1 van mijn katten ook de hort op. Oh wat voelde ik me rot, ik heb 6 dagen in bezorgdheid gezeten (en gehuild![]()
, ik ben echt een jankerd) en toen 's avonds, na een zoektocht van meer dan een uur, heb ik haar weer gevonden! Ze liep vlak bij mijn huis.
Ik hoop voor je dat het bij jou ook goed afloopt. Een tip van iemand van de dierenambulance (die had ik ook gebeld) was om 's avonds tussen 7 en 11 te zoeken, dan schijnen de meeste katten weer te voorschijn te komen.
Sterkte!![]()
Ik denk dat je even beter moet lezen.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:14 schreef cattie het volgende:
Brighteyes wat naar...![]()
Die stomme katten ook!
Zoals je misschien gelezen hebt was een paar weken geleden 1 van mijn katten ook de hort op. Oh wat voelde ik me rot, ik heb 6 dagen in bezorgdheid gezeten (en gehuild![]()
, ik ben echt een jankerd) en toen 's avonds, na een zoektocht van meer dan een uur, heb ik haar weer gevonden! Ze liep vlak bij mijn huis.
Ik hoop voor je dat het bij jou ook goed afloopt. Een tip van iemand van de dierenambulance (die had ik ook gebeld) was om 's avonds tussen 7 en 11 te zoeken, dan schijnen de meeste katten weer te voorschijn te komen.
Sterkte!![]()
quote:
Ja, sorry, maar ik typ niet zo snel en las het pas nadat ik op invoeren gedrukt had.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:15 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Lees het topic eens door...
Sorry, bedoelde het niet gemeen, ben gewoon een beetje verdrietig.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:18 schreef cattie het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar ik typ niet zo snel en las het pas nadat ik op invoeren gedrukt had.
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:19 schreef Brighteyes het volgende:
Hij is zo goed als gaaf, alleen wat bloed bij zijn bekkie en zijn oogjes... gewoon een goede klap tegen zijn koppie geweest dus, en echt zo ongeveer op de hoek van de straat.
Ah lieverdquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:10 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Arme Julius. Toen ie daar lag leek het net alsof ie lag te slapen, net als altijd met die gekromde pootjes van 'm, klaar om opgetild te worden.
Nee hoor meis, helemaal niet raar... ik zou dat ook zo doen!quote:Op donderdag 8 september 2005 23:04 schreef Brighteyes het volgende:
Nog een foto van hem genomen... Mss raar, maar we hadden zoveel foto's van hem... Dus wilde ik die laatste ook maken...
Op hun geheel eigen wijze hequote:Op vrijdag 9 september 2005 00:32 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Andere poesjes hebben ook even gedag gezegd
Mannen onder elkaarquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:40 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Van die 3 was Julius degene waar ik altijd mee bezig was
Mooiquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:07 schreef dushikat het volgende:
De regenboogbrug.
Nog net aan deze kant van de hemel is een plek die de Regenboogbrug genoemd wordt.
Als er een dier dood gaat waar heel van gehouden werd door iemand hier op aarde, dan gaat dit dier naar de Regenboogbrug.
Daar zijn weides en heuvels voor al onze speciale vriendjes zodat ze samen kunnen rennen en spelen.
Er is daar voldoende eten, water en zonneschijn, onze vriendjes hebben het daar lekker warm en hebben het goed daar.
Al de dieren die oud en ziek waren worden weer gezond en sterk, zij die pijn hadden en verminkt waren worden weer helemaal gezond en sterk, net zoals we ze herinneren in onze dromen over de voorbijgegane tijd.
Al de dieren zijn er blij en gelukkig, behalve een klein dingetje, ze missen allemaal een voor hun speciaal persoon, die achter moest blijven op aarde.
Ze rennen en spelen allemaal samen, maar de dag zal komen waarop er 1 stopt en in de verte kijkt. Zijn heldere ogen kijken aandachtig, zijn verlangende lichaampje huivert. Ineens rent hij weg van de groep, vliegt bijna over het groene gras, zijn pootjes gaan sneller en sneller en sneller.
Hij heeft jou gezien en als hij jou in de armen vliegt en jullie elkaar innig knuffelen zijn jullie weer voor altijd samen. Tranen van geluk vallen op je gezicht en je handen strelen het geliefde hoofdje, dan kijk je weer in de vertrouwde ogen van jou huisdier, die zolang uit je leven is geweest maar nooit uit je hart is geweest.
Dan gaan jullie samen over de Regenboogbrug……….
Sterkte..
Dushikat
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:52 schreef Troeta het volgende:
Nou zielig zeg!
veel sterkte Brighteyes.
Was het die kat wat die ene vrouw had gezien?
Hoe kan je trouwens doorlopen als je zoiets ziet, maar goed, heb je ook niks aan.
Aan de foto's te zien echt een leuk beestje geweest.
Wat een prachtig mooi stukje! De tranen lopen over mijn wangen...quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:07 schreef dushikat het volgende:
De regenboogbrug.
[...]
Sterkte..
Dushikat
ik zie net pas de aangepaste tt, en als ik naar deze foto kijk moet ik er dus gewoon om janken. Wat vreselijk.quote:
Pffff...quote:Op donderdag 8 september 2005 23:04 schreef Brighteyes het volgende:
Toen heb ik de andere 2 katten laten kijken... Die zaten heel lief met hun koppies over het randje van de doos te snuffelen. Een van de 2 had duidelijk in de gaten dat er iets niet klopt. Of dat nou door Juul specifiek was of vanwege de rare lucht die er om hem heen hangt... Maar het was wel even lief om te zien.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 08:46 schreef Brighteyes het volgende:
Pfff... het blijft raar...
Ik heb nog 2 katten, maar mèn wat een verschil nu dat kroelkippie niet meer rond loopt te kroelen...
In de vriezer?quote:Op maandag 12 september 2005 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik heb hem meteen vrijdagochtend weer weggebracht.
Langer laten liggen was ook echt niet een goed plan geweest. Donderdagavond zat er al een luchtje aan terwijl hij toch al die tijd daar in de vriezer heeft gelegen.
Ik weet niet hoor wat erger is, ik ben er nu wel overheen, maar ik heb 2 katten die zijn weggelopen, vooral met de laatste (Wiske, voor degene die het nog weten) heb ik maaaanden verdriet gehad, kattebak weken laten staan, voederbakjes. Echt een drama was datquote:Op maandag 12 september 2005 23:21 schreef Brighteyes het volgende:
En Atreidez... wat jij zegt is helemaal waar. Ik reed vanmiddag naar huis en dacht weer even aan hem, en toen bedacht ik me dat het toch (hoe raar dat ook klinkt) prettig is te weten wat er gebeurd is, anders denk je volgens mij nog weken, zo niet maanden lang, elke dag weer 'zou hij niet toevallig toch naar huis gekomen zijn vandaag?'
En dat lijkt me nog veel erger...
Ja precies... dat lijkt me zo naar...quote:Op maandag 12 september 2005 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Heel af en toe kijk ik nog wel eens op asielsites enzo, in de hoop etc...
Ahum... Dat werkt dus niet op alle plaatsen zo!quote:Op maandag 12 september 2005 22:30 schreef Atreidez het volgende:
Ik werk zelf ook bij de dierenambulance, en wij doen het ook zo. Mocht er een kat gevonden worden die is overleden dan wordt die bewaard tot maximaal een jaar na de vondst, uiteraard gedocumenteerd, gecheckt op chip en doorgegeven aan de diverse instanties.
Same herequote:Op vrijdag 9 september 2005 12:01 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik moet niet zulke topics lezen op mijn werk! Ik moet niet zulke topics lezen op mijn werk! Ik moet niet zulke topics lezen op mijn werk! Ik moet niet zulke topics lezen op mijn werk! Ik moet niet zulke topics lezen op mijn werk! Ik moet niet zulke topics lezen op mijn werk! Ik moet niet zulke topics lezen op mijn werk! Ik moet niet zulke topics lezen op mijn werk! Ik moet niet zulke topics lezen op mijn werk! Ik moet niet zulke topics lezen op mijn werk! Ik moet niet zulke topics lezen op mijn werk! Ik moet niet zulke topics lezen op mijn werk! Ik moet niet zulke topics lezen op mijn werk!
(strafwerk, je kijkt daarna zo raar uit je ogen... )
Sterkte BE en aankomende hubbie....![]()
Jeetje wat geweldig!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:37 schreef Atreidez het volgende:
Misschien een beetje rare topickick, maar aangezien dit t enige topic is waar ik over de vermissing van mijn eigen kat had gesproken wou ik toch even melden dat zij sinds vanmiddag terug is. Ik ben altijd erg bang geweest dat ze t zelfde lot zou hebben als Juul, maar vanmiddag had er een mevrouw gebeld waarbij ze al 4 weken via de achterdeur eten van haar katers aan t stelen was. Sinds een uurtje gelukkig weer thuis dus..
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:37 schreef Atreidez het volgende:
Sinds een uurtje gelukkig weer thuis dus..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |