Ik denk dat je even beter moet lezen.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:14 schreef cattie het volgende:
Brighteyes wat naar...![]()
Die stomme katten ook!
Zoals je misschien gelezen hebt was een paar weken geleden 1 van mijn katten ook de hort op. Oh wat voelde ik me rot, ik heb 6 dagen in bezorgdheid gezeten (en gehuild![]()
, ik ben echt een jankerd) en toen 's avonds, na een zoektocht van meer dan een uur, heb ik haar weer gevonden! Ze liep vlak bij mijn huis.
Ik hoop voor je dat het bij jou ook goed afloopt. Een tip van iemand van de dierenambulance (die had ik ook gebeld) was om 's avonds tussen 7 en 11 te zoeken, dan schijnen de meeste katten weer te voorschijn te komen.
Sterkte!![]()
quote:
Ja, sorry, maar ik typ niet zo snel en las het pas nadat ik op invoeren gedrukt had.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:15 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Lees het topic eens door...
Sorry, bedoelde het niet gemeen, ben gewoon een beetje verdrietig.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:18 schreef cattie het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar ik typ niet zo snel en las het pas nadat ik op invoeren gedrukt had.
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:19 schreef Brighteyes het volgende:
Hij is zo goed als gaaf, alleen wat bloed bij zijn bekkie en zijn oogjes... gewoon een goede klap tegen zijn koppie geweest dus, en echt zo ongeveer op de hoek van de straat.
Ah lieverdquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:10 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Arme Julius. Toen ie daar lag leek het net alsof ie lag te slapen, net als altijd met die gekromde pootjes van 'm, klaar om opgetild te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |