In de vriezer?quote:Op maandag 12 september 2005 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik heb hem meteen vrijdagochtend weer weggebracht.
Langer laten liggen was ook echt niet een goed plan geweest. Donderdagavond zat er al een luchtje aan terwijl hij toch al die tijd daar in de vriezer heeft gelegen.
Ik weet niet hoor wat erger is, ik ben er nu wel overheen, maar ik heb 2 katten die zijn weggelopen, vooral met de laatste (Wiske, voor degene die het nog weten) heb ik maaaanden verdriet gehad, kattebak weken laten staan, voederbakjes. Echt een drama was datquote:Op maandag 12 september 2005 23:21 schreef Brighteyes het volgende:
En Atreidez... wat jij zegt is helemaal waar. Ik reed vanmiddag naar huis en dacht weer even aan hem, en toen bedacht ik me dat het toch (hoe raar dat ook klinkt) prettig is te weten wat er gebeurd is, anders denk je volgens mij nog weken, zo niet maanden lang, elke dag weer 'zou hij niet toevallig toch naar huis gekomen zijn vandaag?'
En dat lijkt me nog veel erger...
Ja precies... dat lijkt me zo naar...quote:Op maandag 12 september 2005 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Heel af en toe kijk ik nog wel eens op asielsites enzo, in de hoop etc...
Ahum... Dat werkt dus niet op alle plaatsen zo!quote:Op maandag 12 september 2005 22:30 schreef Atreidez het volgende:
Ik werk zelf ook bij de dierenambulance, en wij doen het ook zo. Mocht er een kat gevonden worden die is overleden dan wordt die bewaard tot maximaal een jaar na de vondst, uiteraard gedocumenteerd, gecheckt op chip en doorgegeven aan de diverse instanties.
Same herequote:Op vrijdag 9 september 2005 12:01 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik moet niet zulke topics lezen op mijn werk! Ik moet niet zulke topics lezen op mijn werk! Ik moet niet zulke topics lezen op mijn werk! Ik moet niet zulke topics lezen op mijn werk! Ik moet niet zulke topics lezen op mijn werk! Ik moet niet zulke topics lezen op mijn werk! Ik moet niet zulke topics lezen op mijn werk! Ik moet niet zulke topics lezen op mijn werk! Ik moet niet zulke topics lezen op mijn werk! Ik moet niet zulke topics lezen op mijn werk! Ik moet niet zulke topics lezen op mijn werk! Ik moet niet zulke topics lezen op mijn werk! Ik moet niet zulke topics lezen op mijn werk!
(strafwerk, je kijkt daarna zo raar uit je ogen... )
Sterkte BE en aankomende hubbie....![]()
Jeetje wat geweldig!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:37 schreef Atreidez het volgende:
Misschien een beetje rare topickick, maar aangezien dit t enige topic is waar ik over de vermissing van mijn eigen kat had gesproken wou ik toch even melden dat zij sinds vanmiddag terug is. Ik ben altijd erg bang geweest dat ze t zelfde lot zou hebben als Juul, maar vanmiddag had er een mevrouw gebeld waarbij ze al 4 weken via de achterdeur eten van haar katers aan t stelen was. Sinds een uurtje gelukkig weer thuis dus..
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:37 schreef Atreidez het volgende:
Sinds een uurtje gelukkig weer thuis dus..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |