abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 september 2005 @ 14:30:38 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30513887
Ja, ik heb hem meteen vrijdagochtend weer weggebracht.

Langer laten liggen was ook echt niet een goed plan geweest. Donderdagavond zat er al een luchtje aan terwijl hij toch al die tijd daar in de vriezer heeft gelegen.
  maandag 12 september 2005 @ 19:05:20 #152
11682 Moonah
Jolie femme
pi_30519987
quote:
Op maandag 12 september 2005 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik heb hem meteen vrijdagochtend weer weggebracht.

Langer laten liggen was ook echt niet een goed plan geweest. Donderdagavond zat er al een luchtje aan terwijl hij toch al die tijd daar in de vriezer heeft gelegen.
In de vriezer?
Bij de dierenambulance?
Op zich mss wel logisch, maar het is toch een raar idee. Vind ik.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_30526199
Ik werk zelf ook bij de dierenambulance, en wij doen het ook zo. Mocht er een kat gevonden worden die is overleden dan wordt die bewaard tot maximaal een jaar na de vondst, uiteraard gedocumenteerd, gecheckt op chip en doorgegeven aan de diverse instanties. Sommige mensen gaan helaas niet heel actief op zoek naar hun kat als die weg is, maar ze zouden bv. wel raar opkijken als ze na 2 maanden geen afscheid meer kunnen nemen van hun beestje. Die tijd kan je m natuurlijk onmogelijk in een gewone koeling bewaren...

Mijn eigen poes is nog steeds niet terug trouwens.. Ik weet bijna zeker dat ie gewoon bij iemand anders op schoot zit te purren, kan me niks anders voorstellen Aan de ene kant is het natuurlijk erg rot om je kat op deze manier te verliezen en terug te vinden BE, maar als je helemaal niet weet waar die is en er ook niks meer van of over hoord is t ook niet prettig, al is er altijd nog de kans natuurlijk.
Where facts are few, experts are many.
  maandag 12 september 2005 @ 23:21:30 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30527655
Blijven ze een jaar joh! Jemig! Wat goed!

En ja Moonah... het was een heel vreemd idee. Je weet dat beesten en mensen stijf worden als ze overlijden, maar hij was zo koud. Ik heb hem over het pluis op zijn buikje geaaid, daar waren de haartjes wat langer en viel dat minder op.

En Atreidez... wat jij zegt is helemaal waar. Ik reed vanmiddag naar huis en dacht weer even aan hem, en toen bedacht ik me dat het toch (hoe raar dat ook klinkt) prettig is te weten wat er gebeurd is, anders denk je volgens mij nog weken, zo niet maanden lang, elke dag weer 'zou hij niet toevallig toch naar huis gekomen zijn vandaag?'
En dat lijkt me nog veel erger...
pi_30528301
quote:
Op maandag 12 september 2005 23:21 schreef Brighteyes het volgende:

En Atreidez... wat jij zegt is helemaal waar. Ik reed vanmiddag naar huis en dacht weer even aan hem, en toen bedacht ik me dat het toch (hoe raar dat ook klinkt) prettig is te weten wat er gebeurd is, anders denk je volgens mij nog weken, zo niet maanden lang, elke dag weer 'zou hij niet toevallig toch naar huis gekomen zijn vandaag?'
En dat lijkt me nog veel erger...
Ik weet niet hoor wat erger is, ik ben er nu wel overheen, maar ik heb 2 katten die zijn weggelopen, vooral met de laatste (Wiske, voor degene die het nog weten) heb ik maaaanden verdriet gehad, kattebak weken laten staan, voederbakjes. Echt een drama was dat
Zou ik weten dat ze dood was tja... kun je het op den duur "een plekje geven" . (Ik haat dat cliché, maar het klopt wel)
Heel af en toe kijk ik nog wel eens op asielsites enzo, in de hoop etc...
pi_30528652
BE, gecondoleerd. Wij hebben ook een poes die Juul heet (4 maanden).

Sterkte!
  maandag 12 september 2005 @ 23:57:00 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30528757
quote:
Op maandag 12 september 2005 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Heel af en toe kijk ik nog wel eens op asielsites enzo, in de hoop etc...
Ja precies... dat lijkt me zo naar...
Ik zou bij elke rode kat die je ziet een toch weer denken 'zou het niet, is het niet...'
pi_30535204
quote:
Op maandag 12 september 2005 22:30 schreef Atreidez het volgende:
Ik werk zelf ook bij de dierenambulance, en wij doen het ook zo. Mocht er een kat gevonden worden die is overleden dan wordt die bewaard tot maximaal een jaar na de vondst, uiteraard gedocumenteerd, gecheckt op chip en doorgegeven aan de diverse instanties.
Ahum... Dat werkt dus niet op alle plaatsen zo!
Toen mijn kat weg was, hebben we werkelijk waar álles afgebeld. Alle dierenartsen hier in de buurt, het asiel, de dierenambulance, zelfs de gemeentewerf... Niemand had dus iets gevonden. Nadat mijn moeder uiteindelijk nog een keer naar het asiel belde of mijn kat daar misschien zat, is een mevrouw die daar toen werkte 's avonds laat nog in de diepvries gaan kijken of mijn kat daar misschien lag. De dierenambulance werkt hier samen met het asiel en legt de overleden dieren bij het asiel in de diepvries.
En inderdaad, daar lag een kat die precies voldeed aan de beschrijving die wij gegeven hadden... Dat was dus mijn kat en de dierenambulance had haar dus gewoon niet geregistreerd! Als dat wel gebeurd was, hadden we bijna een week eerder al zekerheid gehad over onze kat

Ik weet niet of dit daar vaker gebeurde, maar erg netjes kan ik het in ieder geval niet noemen
Laten we hopen dat ze er wat van geleerd hebben...

(En Brighteyes... Sterkte!)
pi_30541283
Mijn Geisha is ook nog niet zo lang geleden overleden, het gekke was dat ze helemaal niet weg was, ze was 5 minuten geleden toen nog gewoon binnen, en het volgende moment staat de Buuv aan de deur. Ook zij was helemaal gaaf op wat bloed uit haar mondje na, wij hebben ook een laatste foto, en raar genoeg zijn alle andere fotoos verchwunden. Nu maak ik vele meer te pas en te onpas foto's, soms zelfs van wildvreemde katten
And the druids turn to stone...
pi_30566642
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 12:01 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik moet niet zulke topics lezen op mijn werk! Ik moet niet zulke topics lezen op mijn werk! Ik moet niet zulke topics lezen op mijn werk! Ik moet niet zulke topics lezen op mijn werk! Ik moet niet zulke topics lezen op mijn werk! Ik moet niet zulke topics lezen op mijn werk! Ik moet niet zulke topics lezen op mijn werk! Ik moet niet zulke topics lezen op mijn werk! Ik moet niet zulke topics lezen op mijn werk! Ik moet niet zulke topics lezen op mijn werk! Ik moet niet zulke topics lezen op mijn werk! Ik moet niet zulke topics lezen op mijn werk! Ik moet niet zulke topics lezen op mijn werk!

(strafwerk, je kijkt daarna zo raar uit je ogen... )

Sterkte BE en aankomende hubbie....
Same here

Ik zit op mn werk met tranen in m'n ogen....

Sterkte BE...
  woensdag 14 september 2005 @ 12:55:26 #161
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_30569155
  vrijdag 16 september 2005 @ 16:08:58 #162
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_30638196
BE lees dit nu .... sjeez wat erg sneu zeg. Heel veel sterkte en een dikke knuf van mij
Make love, not war ☮
pi_30650085
Ook veel sterkte van mij!
  † In Memoriam † vrijdag 16 september 2005 @ 22:50:03 #164
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_30650383
Meisje toch, wat ontzettend kut is dit zeg, ik kijg er helemaal een leeg gevoel van. Heel erg veel sterkte en een dikke knuffel.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  vrijdag 16 september 2005 @ 22:51:33 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30650433
Thanks nogmaals allemaal.

Het blijft raar hoor...
Die arme sukkel! Ik blijf maar denken 'had nog maar anderhalve maand even uit gekeken, dan zijn we verhuisd'.

Het is te merken dat hij er niet meer is. Juul liep constant in en uit te banjeren en alles zat altijd onder het zand... Maar goed, toch maar 10 keer liever een cub zand in mijn huis mét Juul, dan zonder.
pi_31418782
Misschien een beetje rare topickick, maar aangezien dit t enige topic is waar ik over de vermissing van mijn eigen kat had gesproken wou ik toch even melden dat zij sinds vanmiddag terug is. Ik ben altijd erg bang geweest dat ze t zelfde lot zou hebben als Juul, maar vanmiddag had er een mevrouw gebeld waarbij ze al 4 weken via de achterdeur eten van haar katers aan t stelen was. Sinds een uurtje gelukkig weer thuis dus..
  donderdag 13 oktober 2005 @ 20:44:22 #167
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_31418979
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 20:37 schreef Atreidez het volgende:
Misschien een beetje rare topickick, maar aangezien dit t enige topic is waar ik over de vermissing van mijn eigen kat had gesproken wou ik toch even melden dat zij sinds vanmiddag terug is. Ik ben altijd erg bang geweest dat ze t zelfde lot zou hebben als Juul, maar vanmiddag had er een mevrouw gebeld waarbij ze al 4 weken via de achterdeur eten van haar katers aan t stelen was. Sinds een uurtje gelukkig weer thuis dus..
Jeetje wat geweldig!!!

Wauw, ik kan me voorstellen dat je inmiddels het ergste vreesde. Hoe was het weerzien??
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_31419510
Atreidez wat een goed nieuws
  donderdag 13 oktober 2005 @ 21:03:37 #169
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31419608
Wat een geweldig nieuws, Atreidez! Je zult wel opgelucht zijn.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_31420026
uitzondering bevestigt de regel!!!

Goed nieuws joh!!!!
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_31420750
Ja, ik was ontzettend verbaast en tis best raar om haar dan weer terug te zien, en ik was ontzettend bang dat t misschien een andere kat was geworden maar ze is nog helemaal in d'r oude element (minus 2 kilo, die er toch al teveel aanzaten)
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 00:09:37 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31425955
Atreidez! Wat een supernieuws zeg!
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 01:41:41 #173
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_31427676
Aangezien ik dit nu pas lees wil ik je alsnog ontzettend veel sterkte wensen.

Atreidez, gelukkig is ze weer terug.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:53:11 #174
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_31432385
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 20:37 schreef Atreidez het volgende:
Sinds een uurtje gelukkig weer thuis dus..

was dat ver van je eigen huis, waar ze eten aan het jatten was? Wel een zelfredzame dame dus
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')