abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30391066
quote:
Op donderdag 8 september 2005 16:50 schreef Frederic het volgende:

[..]

Probeer je er toch niet uit te lullen, man. "ik heb niks tegen homo's blablabla"
Moest je niets tegen homo's hebben zou je ze niet discrimineren. Punt.
Dat zie je helemaal verkeerd. Hij heeft niets tegen homo's, zolang ze maar niet net gaan doen alsof ze net zoveel mens zijn als hetero's.
  donderdag 8 september 2005 @ 17:51:58 #122
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_30393072
En ik wil al jaren met mijn zus trouwen, en dat mag nog steeds niet...
Discriminatie zeg ik je.
pi_30393088
quote:
Op donderdag 8 september 2005 17:51 schreef Monus het volgende:
Discriminatie zeg ik je.
Wat een goede vergelijking!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  donderdag 8 september 2005 @ 17:57:43 #124
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_30393239
quote:
Op donderdag 8 september 2005 17:51 schreef Monus het volgende:
Discriminatie zeg ik je.
Prachtig!
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_30393240
quote:
En ik wil al jaren met mijn zus trouwen
Eigenlijk is dat ook een discriminatoire beperking. Waarom zou je niet met je zus mogen trouwen? Ik vind alleen dat je dan verplicht kinderloos moet blijven, omdat de kans op geboortedefecten te sterk aanwezig is.
  donderdag 8 september 2005 @ 18:12:28 #126
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_30393628
quote:
Op donderdag 8 september 2005 17:52 schreef djenneke het volgende:

[..]

Wat een goede vergelijking!
Een hele goede vergelijking. Aangezien het huwelijk niks meer te maken heeft met kinderen krijgen zie ik geen reden waarom ik niet met mijn zus, broer, directe familie mag trouwen. Wat is daar verder dan fout aan aangezien ik erg veel van mijn zus hou en ik onze liefde naar elkaar toe graag ziet bezegeld door een huwelijk. En iedereen die daar op tegen is is bezig met discrimineren.
quote:
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
  donderdag 8 september 2005 @ 18:13:58 #127
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_30393659
quote:
Op donderdag 8 september 2005 17:57 schreef SolarX het volgende:

[..]

Eigenlijk is dat ook een discriminatoire beperking. Waarom zou je niet met je zus mogen trouwen? Ik vind alleen dat je dan verplicht kinderloos moet blijven, omdat de kans op geboortedefecten te sterk aanwezig is.
We kunnen altijd nog een kindje uit een ander land halen.
  donderdag 8 september 2005 @ 18:47:42 #128
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30394560
quote:
Op donderdag 8 september 2005 16:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Simpel gezegd?

Stekker hoort bij het stopcontact.

²
En een PC hoort niet bij de mens, voort, kleding uit en op puma's jagen in de veluwe jij, ga!
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_30395505
quote:
We kunnen altijd nog een kindje uit een ander land halen.
Ja ok, ik bedoelde dus een natuurlijke zwangerschap tussen broer en zus
Wie weet, over een jaar of 50, dat we er klaar voor zijn. Broers en zussen die op elkaar vallen zijn echter een enorm kleine minderheid in vergelijking met homosexuelen, of er ooit een beweging komt die opkomt voor het huwelijk tussen broer en zus valt te betwijfelen. Maar misschien dat het meer gaat voorkomen als de taboe doorbroken is.
pi_30398575
Ik dacht dat de USA zo'n vrij land was....maar ja Arnie is natuurlijk een Oostenrijker. Toch valt het me behoorlijk van hem tegen. Als homo's willen trouwens is dat prima.
pi_30399906
Echt triest van Schwarzenegger om het homohuwelijk tegen te gaan.
Vinden dat de rechter of kiezer daarover gaat.

Zegt hij dat bij elke wet die door het parlement wordt aangenomen?
pi_30400323
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:07 schreef BertV het volgende:

[..]

1 Cor. 7:2 Maar om ontucht te voorkomen, is het beter dat iedereen trouwt; elke man moet zijn eigen vrouw hebben en elke vrouw haar eigen man.

Het is gewoon een prehistorisch keurslijf.
Jij scheert je zeker ook niet, draagt alleen zwarte kleren en vanaf vrijdagavond houdt je rust?
  donderdag 8 september 2005 @ 21:34:53 #133
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_30400433
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:07 schreef BertV het volgende:

1 Cor. 7:2 Maar om ontucht te voorkomen, is het beter dat iedereen trouwt; elke man moet zijn eigen vrouw hebben en elke vrouw haar eigen man.

Het is gewoon een prehistorisch keurslijf.
Ik zeg, elke vrijgezelle man/vrouw dan maar stenigen.... staat in de bijbel dat het niet mag... maakt diet uit dat je 18- bent.. je moet getrouwd zijn

suffe k*tbijbel
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_30400649
Wat wordt er hier weer lekker gehakt op mensen die tegen het homo-huwelijk zijn. Zijn we dan facist of zo? Ik geef toe , ik ben zelf aardig conservatief ingesteld. Ik ben dan ook TEGEN.
En ik heb daar géén rationele argumenten voor. Maar een huweljik is volgens mijn (christelijke) overtuiging per definitie tussen man en vrouw. Zo niet, dan is het GEEN huwelijk.

Goeie actie dus van Arnie, valt me allang mee dat gouverneurs veto´s kunnen uitspreken daar.
Be careful what you wish...You just might get it.
pi_30401179
quote:
Op donderdag 8 september 2005 21:40 schreef ButcherBird het volgende:

Wat wordt er hier weer lekker gehakt op mensen die tegen het homo-huwelijk zijn. Zijn we dan facist of zo? Ik geef toe , ik ben zelf aardig conservatief ingesteld. Ik ben dan ook TEGEN.
En ik heb daar géén rationele argumenten voor. Maar een huweljik is volgens mijn (christelijke) overtuiging per definitie tussen man en vrouw. Zo niet, dan is het GEEN huwelijk.

Goeie actie dus van Arnie, valt me allang mee dat gouverneurs veto´s kunnen uitspreken daar.
dan trouw jij dus alleen voor de kerk en niet voor de staat?
en loop jij daarmee alle voordelen mis die een koppel heeft als die voor de wet getrouwd is? geen erfrecht.. geen belastingkortingen etc.? geen hypotheek samen? allemaal extra papieren voor de voogdij over de kinderen?

nou?
dag
  donderdag 8 september 2005 @ 21:55:14 #136
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_30401245
quote:

Jammer dan, maar in NL is een huwelijk een puur civielrechtelijke procedure..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  donderdag 8 september 2005 @ 22:52:28 #137
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_30403414
quote:

Waarom zouden anderen gebonden moeten worden aan jouw religieuze overtuigingen (huwelijk alleen tussen man - vrouw)? Op nationaal niveau zou religie geen rol moeten spelen in het wel of niet uitsluiten van bepaalde groepen. Op kerkelijk niveau moet de kerken maar voor zichzelf zien wat ze wel en niet willen toestaan. Maar leg niet anderen jouw geloof normen en waarden op.
  donderdag 8 september 2005 @ 22:56:11 #138
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_30403542
Arnie wordt toch niet herkozen als gov. Het liberale Californie heeft zich die vergissing allang gerealiseerd. Even wachten op de volgende governor dus.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  donderdag 8 september 2005 @ 23:01:10 #139
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_30403721
God created Adam and Eve, not Adam and Steve.
pi_30403812
quote:
Op donderdag 8 september 2005 23:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
God created Adam and Eve, not Adam and Steve.
men created god.. big mistake
dag
pi_30403922
What's next na het homohuwelijk? Trouwen met meerdere partners? Trouwen met kinderen

Tegenwoordig betekent het huwelijk al bijna niks meer, laat het in godsnaam niet nog minder betekenen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_30404070
quote:
Op donderdag 8 september 2005 23:06 schreef JohnDope het volgende:
What's next na het homohuwelijk? Trouwen met meerdere partners? Trouwen met kinderen

Tegenwoordig betekent het huwelijk al bijna niks meer, laat het in godsnaam niet nog minder betekenen.
In dat bijbelse Utah kan een man meerder vrouwen huwen.
  donderdag 8 september 2005 @ 23:12:13 #143
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_30404120
quote:
Op donderdag 8 september 2005 23:10 schreef hmmmmmmmmm het volgende:

[..]

Nee, het word gedoogd, niet officieel toegestaan.
pi_30404121
Nee dat is niet waar. Dat doen ze wel maar is niet wettelijk toegestaan.
pi_30404130
Zu spat
pi_30404161
quote:
Op donderdag 8 september 2005 23:10 schreef hmmmmmmmmm het volgende:

[..]

Goed dat je me daar even op attendeert Als ik ooit nog is een amerikaan tegen kom en die gaat weer lopen zeggen dat nederland, het land van de hoeren, homo's en drugs is heb ik een weerwoordje
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_30404746
quote:
Op donderdag 8 september 2005 21:53 schreef petre86 het volgende:

[..]

dan trouw jij dus alleen voor de kerk en niet voor de staat?
en loop jij daarmee alle voordelen mis die een koppel heeft als die voor de wet getrouwd is? geen erfrecht.. geen belastingkortingen etc.? geen hypotheek samen? allemaal extra papieren voor de voogdij over de kinderen?

nou?
Hoe kom je erbij, ik had het over het instituut huwelijk, niet over mijn eigen huwelijk. En als je die voordeeltjes wilt, kun je ook een samenlevingscontract tekenen. Daar heb je echt geen huwelijk voor nodig.
pi_30405070
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:52 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

Waarom zouden anderen gebonden moeten worden aan jouw religieuze overtuigingen (huwelijk alleen tussen man - vrouw)? Op nationaal niveau zou religie geen rol moeten spelen in het wel of niet uitsluiten van bepaalde groepen. Op kerkelijk niveau moet de kerken maar voor zichzelf zien wat ze wel en niet willen toestaan. Maar leg niet anderen jouw geloof normen en waarden op.
Nog zo eentje die me volkomen verkeerd begrijpt . Waar lees jij dat ik anderen mijn normen en waarden wil opleggen? Ik zeg alleen hoe ik over het huwelijk denk. En ik dat ik best begrijp dat er mensen zijn die moeite hebben met homohuwelijken.
pi_30405239
Wie luistert er nu nog naar een zwarte neger?
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_30405266
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:11 schreef Johan_de_With het volgende:
Waar bemoeit die patjepeeër zich mee?!
Die patjepeeër is daar de belangrijkste man.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_30406296
quote:
Op donderdag 8 september 2005 23:41 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Die patjepeeër is daar de belangrijkste man.
We hebben een 2e Monica Lewinsky nodig, nu meteen en liefst van het mannelijk geslacht.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_30406452
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 00:08 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

We hebben een 2e Monica Lewinsky nodig, nu meteen en liefst van het mannelijk geslacht.
Bush is te nuchter & te wijs voor verleidsters.
pi_30406596
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 00:12 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Niet voor Bush maar voor die zwarte neger.
  vrijdag 9 september 2005 @ 00:21:28 #154
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_30406698
quote:

[..]

En te impotent natuurlijk, na al dat zuipen en de coke...
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_30406730
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 00:17 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Niet voor Bush maar voor die zwarte neger.
Voor Schwarzenegge kan ik niet instaan, maar ik neem aan dat hij zich ook niet laat verleiden door verleidsters.....
Hij is opgeklommen van test(esteron)kop tot gouverneur ,dan moet je wel heel dom zijn om je te laten verleiden.....
pi_30406780
quote:
Op donderdag 8 september 2005 23:06 schreef JohnDope het volgende:

Het huwelijk draait om de liefde tussen twee gelijkwaardige partners. Dus vanwaar je bezwaar? JIJ hoeft niet met een man te huwen hoor!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_30406790
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 00:21 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]

En te impotent natuurlijk, na al dat zuipen en de coke...
George Booze
pi_30407075
quote:

[..]

Een texaan ex-alcoholist met paranoïde, humeurige en sadistische megalomane neigingen... voor de rest is hij okè.

Bush: My fellow Americans.... We can do better, more Deads, more Pollution and more War, may God bless America!!!
pi_30407156
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 00:37 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Een texaan ex-alcoholist met paranoïde, humeurige en sadistische megalomane neigingen... voor de rest is hij okè.

Bush: My fellow Americans.... We can do better, more Deads, more Pollution and more War, may God bless America!!!
Het enige wat waar is dat hij een ex-alcoholist is en een ex-cokesnuiver. En hij werd ook in verband gebracht met abortus, volgens mij een handmatige met brijnaalden, maar daar weet het anti-bush-kamp vast meer van af
Men kan zeggen over Bush wat ze willen, ik blijf het een topacteur vinden
pi_30407268
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 00:40 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het enige wat waar is dat hij een ex-alcoholist is en een ex-cokesnuiver. En hij werd ook in verband gebracht met abortus, volgens mij een handmatige met brijnaalden, maar daar weet het anti-bush-kamp vast meer van af
Reagan dat was een acteur, Bush is nog geneens een figurant.
pi_30407360
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 00:45 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Reagan dat was een acteur, Bush is nog geneens een figurant.
Iedereen in de politiek acteert. En in amerika is het nog het 'ergst' van allemaal.
Als je in amerika al aan een gemiddelde dakloze de weg vraagt in de stad, dan krijg je meteen aan de hand van een show te zien hoe de weg is(je weet wel, veel met je handen 'praten', coole smoelen trekken, veel show, etc). Dus dan is het een pre voor een president in amerika om het beste te zijn in acteren.
pi_30407600
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 00:48 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Iedereen in de politiek acteert. En in amerika is het nog het 'ergst' van allemaal.
Als je in amerika al aan een gemiddelde dakloze de weg vraagt in de stad, dan krijg je meteen aan de hand van een show te zien hoe de weg is(je weet wel, veel met je handen 'praten', coole smoelen trekken, veel show, etc). Dus dan is het een pre voor een president in amerika om het beste te zijn in acteren.
Dat meen je toch niet? Ik zou mij een breuk lachen (niet kwaad bedoeld uiteraart).

Alleszins ik wens je de komende drie jaar nog veel geluk met je fan Bush.

[ Bericht 1% gewijzigd door andromeda1968 op 09-09-2005 01:04:57 ]
  vrijdag 9 september 2005 @ 00:59:50 #163
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_30407635
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 00:40 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik ook. Een topacteur in een slechte film, en dat is vooral te wijten aan het publiek....
pi_30407655
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 00:58 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Dat meen je toch niet? Ik zou mij een breuk lachen (niet kwaad bedoeld uiteraart).

Alleszins ik wens je de komende drie nog veel geluk met je fan Bush.
ja dat meen ik wel

En ik zou het inderdaad jammer vinden als Bush weg is op een dag...... maarja wie weet staat er wel weer iemand op met humor
pi_30407696
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 00:59 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]

Ik ook. Een topacteur in een slechte film, en dat is vooral te wijten aan het publiek....
Die real-life-soap vind ik de beste allertijden....... En de soap wordt nog vetter als al die conspiracies waar zijn, zoals o.a. dat Binnie Laden en Bush gewoon buiten werktijd lekker zitten te pimpelen in een geheime cia-hide-out
Ken jij een heftigere (rl)soap dan?
  vrijdag 9 september 2005 @ 01:08:34 #166
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_30407832
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 01:02 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Die real-life-soap vind ik de beste allertijden....... En de soap wordt nog vetter als al die conspiracies waar zijn, zoals o.a. dat Binnie Laden en Bush gewoon buiten werktijd lekker zitten te pimpelen in een geheime cia-hide-out
Ken jij een heftigere (rl)soap dan?
Haha, die zou ook erg goed zijn, maar nog niet gezien...

Nee, ik bedoelde die aflevering waar hij daadwerkelijk serieus genomen werd, qua publiek dan.... En dan die Superbowl-reclame, waar hij stikt in een pinda omdat zijn cognitieve vermogens tekortschieten als hij tegelijkertijd wil telefoneren en zappen... Hilarious
pi_30407935
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 01:08 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]

Haha, die zou ook erg goed zijn, maar nog niet gezien...

Nee, ik bedoelde die aflevering waar hij daadwerkelijk serieus genomen werd, qua publiek dan.... En dan die Superbowl-reclame, waar hij stikt in een pinda omdat zijn cognitieve vermogens tekortschieten als hij tegelijkertijd wil telefoneren en zappen... Hilarious
Zo zie je maar weer hoe sterk en machtig een persoon ook wezen mogen..... de dood ligt altijd op de loer, laat dat een opstekertje zijn voor ons simpele burgers
  vrijdag 9 september 2005 @ 01:36:21 #168
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_30408428
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 01:12 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Zo zie je maar weer hoe sterk en machtig een persoon ook wezen mogen..... de dood ligt altijd op de loer, laat dat een opstekertje zijn voor ons simpele burgers
Om te kunnen stikken in een pinda, moet je wel erg sterk en machtig zijn...

Niettemin is het inderdaad mooi dat de dood altijd op de loer ligt, het wekt hoop
pi_30408498
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 01:36 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]

Om te kunnen stikken in een pinda, moet je wel erg sterk en machtig zijn...

Niettemin is het inderdaad mooi dat de dood altijd op de loer ligt, het wekt hoop
jij maar met je pinda.... Bush stikte bijna in een pretzel

Maargoed jij vond het een slechte film, kan jij mij dan een betere reallifesoap vertellen dan?
  vrijdag 9 september 2005 @ 02:07:32 #170
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_30409004
Ik dacht dat het er al door was
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_30461671
Blijkt Arnie toch ruggengraat te bezitten.

²
pi_30463320
Arnie moet de volgende president worden.

Homofiliteit is vies en onnatuurlijk. God heeft een man en een vrouw geschapen, niet twee mannen. Zelfs de smiles op Fok! zijn gewoon hetero.

Zie je, een mannetje en een vrouwtje. Leve het heterohuwelijk!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_30465345

Trouwen is alleen mogelijk tussen man en vrouw, voor de rest mogen ze alles!
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:25:51 #174
102856 michiel5
Loves Miranda
pi_30465487
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 20:25 schreef BabeWatcher het volgende:
Arnie moet de volgende president worden.

Homofiliteit is vies en onnatuurlijk. God heeft een man en een vrouw geschapen, niet twee mannen. Zelfs de smiles op Fok! zijn gewoon hetero.

Zie je, een mannetje en een vrouwtje. Leve het heterohuwelijk!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He, babewatcher, is Willow niet lesbisch in Buffy?

Voor de rest:
Boeie, laat mensen gewoon trouwen met wie ze willen. Als ze verbintenis met wederzijds goedvinden aan willen gaan, waarom dan niet?

Michiel
The sky has changed.... Can you smell the sun?!
pi_30465694
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:25 schreef michiel5 het volgende:

[..]

He, babewatcher, is Willow niet lesbisch in Buffy?

Willow met haar eerste vriendinnetje, Tara

Willow met haar tweede vriendinnetje, Kennedy

[ Bericht 30% gewijzigd door BabeWatcher op 10-09-2005 21:37:54 (pix toegevoegd) ]
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:33:23 #176
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_30465828
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_30476244
quote:
Op donderdag 8 september 2005 10:19 schreef more het volgende:

[..]

http://teletekst.nos.nl/tekst/130-01

Ik heb niks, maar dan ook niks tegen homo's, maar is iets tussen een man en een vrouw! Dus Sshwarzenegger
Precies! Laat die homo's maar lekker gaan samenwonen. Straks krijg je nog dat er eentje ook officieel het vrouwtje wil zijn, omdat dat in een normaal huwelijk ook zo is.

Go Ahnold!
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zondag 11 september 2005 @ 06:40:22 #178
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30476255
Is het huwelijk dan typisch iets van 't geloof dan?

Waar bemoeit ie zich mee.

Maar 't trekt stemmen die hij hard nodig zal hebben.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_30477007
Arnold
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 11 september 2005 @ 11:44:39 #180
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30478766
quote:
Op zondag 11 september 2005 06:40 schreef popolon het volgende:

Maar 't trekt stemmen die hij hard nodig zal hebben.
Ik dacht dat California behoorlijk progressief is, maar de meerderheid is toch tegen het homohuwelijk?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')