quote:SACRAMENTO Gouverneur Schwarzenegger
van Californië zal zijn veto uitspreken
over het homohuwelijk.Hij vindt dat de
rechter of de kiezer daarover gaat en
niet het parlement,dat deze week voor
de komst van het homohuwelijk stemde.
maar niet voor de ideeen van dat parlement. Daar is onze regering een zeer goed voorbeeld vanquote:Op donderdag 8 september 2005 10:23 schreef Joenes het volgende:
Beetje triest van Schwarzenegger om de volksvertegenwoordiging te passeren. Hoezo de kiezer laten kiezen, die kiezer heeft al voor het parlement gekozen.
Tegen wie heb je hetquote:Op donderdag 8 september 2005 10:29 schreef Gargoylesla het volgende:
Zeg jij dat ook bij elke zinloze wet die door komt in de tweede kamer ??
Ja op europese grondwet (Hebben toch al voor 2de kamer gekozen??)
om maar klein voorbeeldje te noemen...
als je een beetje nadenkt bij het lezen van dit topic dan weet je dat ie het tegen Joenes heeftquote:
Wie zegt dat ik niet heb gekozen voor de ideeën van onze regeringquote:Op donderdag 8 september 2005 10:28 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
maar niet voor de ideeen van dat parlement. Daar is onze regering een zeer goed voorbeeld van
Kun je mij uitleggen waarom? Probeer het eens kort en bondig te onderbouwen, ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:19 schreef more het volgende:
[..]
http://teletekst.nos.nl/tekst/130-01
Ik heb niks, maar dan ook niks tegen homo's, maaris iets tussen een man en een vrouw! Dus Sshwarzenegger
![]()
Jij wilt zeggen dat alle ideeen die het kabinet heeft uitgevoerd, jij van te voren wist en met al die ideeen eens bent?quote:Op donderdag 8 september 2005 10:40 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet heb gekozen voor de ideeën van onze regering
Het is een volksvertegenwoordiging, dan zou je voor elk issue wel een referendum kunnen gaan houden.
Dat mag jij vinden, maar *elk* issue heeft consequenties voor bepaalde groepen.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:43 schreef Adnan het volgende:
Nou jah dit zijn toch vrij grote issues. goede keus!
De meeste wel en ik vind zelf dat veel van de besluiten eigenlijk niet ver genoeg gaan (al staat dit buiten deze discussie)quote:Op donderdag 8 september 2005 10:44 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat alle ideeen die het kabinet heeft uitgevoerd, jij van te voren wist en met al die ideeen eens bent?
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:45 schreef more het volgende:
Schwarzenegger is rechtsstreeks door de stemgerechtigde inwoners van Californie gekozen, en heeft dus ook behoorlijk wat in de melk te brokkelen.
Erm... de regering staat of valt met de steun van de Tweede Kamerquote:Onze regering wordt door een paar mensen samengesteld en wij kiezen alleen degene die niks te zeggen hebben, namelijk de leden van de tweede kamer.
Op papier ja!quote:Op donderdag 8 september 2005 10:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat kan
[..]
Erm... de regering staat of valt met de steun van de Tweede Kamer
Da's gewoon niet waar. Wanneer de regering er besluiten doordrukt, dan heeft de Tweede Kamer allerlei mogelijkheden om dat te stoppen.quote:
Dat gebeurt in Amerika in geen miljoen jaar.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:29 schreef Flierp het volgende:
het wordt tijd dat het huwelijk in de prullebak gegooid wordt
Dan heb je toch echt wel iets tegen homo´s, anders zou je ze niet discrimineren.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:19 schreef more het volgende:
[..]
Ik heb niks, maar dan ook niks tegen homo's, maaris iets tussen een man en een vrouw!
Hij kan het niet onderbouwen denk ik want hij negeert mijn vraag ook compleetquote:Op donderdag 8 september 2005 10:51 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dan heb je toch echt wel iets tegen homo´s, anders zou je ze niet discrimineren.
Alsjeblieft zeg, niet nog meer referenda ....quote:Op donderdag 8 september 2005 10:56 schreef JohnDope het volgende:
Goeie zet van arnold. Laat het volk maar bepalen. Kunnen ze hier in nederland nog wat van leren.
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:29 schreef Flierp het volgende:
het wordt tijd dat het huwelijk in de prullebak gegooid wordt
Omdat het huwelijk iets is tussen man en vrouw.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:41 schreef Faithz het volgende:
[..]
Kun je mij uitleggen waarom? Probeer het eens kort en bondig te onderbouwen, ik ben benieuwd.
Dat heeft dus werkelijkwaar geen hol met elkaar te maken.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Omdat het huwelijk iets is tussen man en vrouw.
En verder moeten die homofielen altijd anders zijn dan hetero's. ze hebben de homofiele olympische spelen, de homofiele consumentenbond, coc, gayparade,etc.
Dan moeten ze ook consequent zijn en niet een huwelijk aangaan, want dat is veel te hetero.
Waarom is dat zo?quote:Op donderdag 8 september 2005 11:00 schreef JohnDope het volgende:
1 Cor. 7:2 Maar om ontucht te voorkomen, is het beter dat iedereen trouwt; elke man moet zijn eigen vrouw hebben en elke vrouw haar eigen man.quote:
Waarom is een stoel een stoel? Omdat het zo is.quote:
Je trouwt in de kerkquote:Op donderdag 8 september 2005 10:59 schreef BertV het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Iedereen mag natuurlijk zelf weten of ie mooie plaatjes wil schieten in een kerk waar ie verder nooit komt.
Daarna is het toch altijd met de stoet naar een mooie kerk voor de plaatjes?quote:Op donderdag 8 september 2005 11:09 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je trouwt in de kerk
Het (wettelijk) huwelijk wordt over het algemeen niet in de kerk gesloten, hoor.
Het is jammer dat Swarchy geen Moslim is, ik heb hem altijd al de goodguy gevonden. Ik ben blij dat hij karakter toont en iedereen laat zien dat niet alleen zijn borstkas bestaat uit stalen spieren maar ook zijn ruggegraat stabiel en enerverend te werk gaat.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:19 schreef more het volgende:
[..]
Ik heb niks, maar dan ook niks tegen homo's, maaris iets tussen een man en een vrouw! Dus Sshwarzenegger
![]()
Volgens mij bedoelt hij dat niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:09 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je trouwt in de kerk
Het (wettelijk) huwelijk wordt over het algemeen niet in de kerk gesloten, hoor.
Volgens mij gebeurt dit juist meestal nietquote:Op donderdag 8 september 2005 11:11 schreef BertV het volgende:
[..]
Daarna is het toch altijd met de stoet naar een mooie kerk voor de plaatjes?
Dat hoeft niet natuurlijk, het is al minder schijnheilig omdat niet te doen.
Dat staat er volgens mij juist weer niet...quote:Op donderdag 8 september 2005 11:11 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij dat niet.
Hij bedoelt: "Wettelijk huwelijk afschaffen, religieus huwelijk mag je zelf weten"
Jij kent geen homo's irl zeker?quote:Op donderdag 8 september 2005 11:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
En verder moeten die homofielen altijd anders zijn dan hetero's. ze hebben de homofiele olympische spelen, de homofiele consumentenbond, coc, gayparade,etc.
Dan moeten ze ook consequent zijn en niet een huwelijk aangaan, want dat is veel te hetero.
Nee omdat jij dat vind.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Waarom is een stoel een stoel? Omdat het zo is.
Nou ja ... Dan moet BertV het zelf maar uitleggen.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:12 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat staat er volgens mij juist weer niet...
Niet om het een of ander, maar volgens mij geldt voor Schwarzeneggert momenteel: "je schijt niet in het nest waar je vroeger geslapen hebt".quote:Op donderdag 8 september 2005 11:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is jammer dat Swarchy geen Moslim is, ik heb hem altijd al de goodguy gevonden. Ik ben blij dat hij karakter toont en iedereen laat zien dat niet alleen zijn borstkas bestaat uit stalen spieren maar ook zijn ruggegraat stabiel en enerverend te werk gaat.²
Mag het van jou trouwens ook tussen man en vrouw en vrouw en vrouw en vrouw? Polygamie dus?quote:Op donderdag 8 september 2005 11:11 schreef addie84 het volgende:
OnzinHet huwelijk is de ultieme verbintennis binnen een relatie, dat kan tussen man en vrouw, man en man, vrouw en vrouw, dat maakt niks uit..
Als de bruid en bruidegom niet kerkelijk zijn, en BertV moet mee naar de kerk om daar het toneelstukje mee te spelen dan vreet ik mezelf van binnen op.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:11 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij dat niet.
Hij bedoelt: "Wettelijk huwelijk afschaffen, religieus huwelijk mag je zelf weten"
Ik vind het meer iets tussen 2 mensen eerlijk gezegd..quote:Op donderdag 8 september 2005 11:14 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Mag het van jou trouwens ook tussen man en vrouw en vrouw en vrouw en vrouw? Polygamie dus?
Tja, dat doen ze voor de ouders he.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:14 schreef BertV het volgende:
[..]
Als de bruid en bruidegom niet kerkelijk zijn, en BertV moet mee naar de kerk om daar het toneelstukje mee te spelen dan vreet ik mezelf van binnen op.
(Ik ben niet kerkelijk)
En dat heeft te maken met het onderwerp homo huwelijk.
Homo zijn is fout volgens de bijbel. Dat er moderne kerken zijn die er dan weer een draai aan geven staat daar los van. Dat lijkt mij, als je homo bent, al voldoende reden om niet te WILLEN trouwen.
Ja, ik moet me niet zo druk maken want gelukkig beslis ik zelf wat ik doe. Ik zal mijn vriendin wel een feest geven en een mooie witte jurk, dan is dat ook weer geregeld.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:18 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Tja, dat doen ze voor de ouders he.
En hun kinderen doen het weer voor hun ouders. En hun kinderen doen het weer voor hun ouders. En hun kinderen doen het weer voor hun ouders. En hun kinderen doen het weer voor hun ouders. En hun kinderen doen het weer voor hun ouders. En hun kinderen doen het weer voor hun ouders. En hun kinderen ....
Tja, maar more vindt het weer iets alleen voor een man en een vrouw.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:16 schreef addie84 het volgende:
[..]
Ik vind het meer iets tussen 2 mensen eerlijk gezegd..
Hij kan het alleen niet onderbouwen.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:19 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Tja, maar more vindt het weer iets alleen voor een man en een vrouw.
het huwelijk is gedefinieerd als iets tussen 2 personen. maar als mensen het nodig zouden vinden om met meerdere partners te trouwen, dan zou ik daar geen bezwaar tegen hebben.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:14 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Mag het van jou trouwens ook tussen man en vrouw en vrouw en vrouw en vrouw? Polygamie dus?
Da's best een beetje onzin, zeg maar.... (ooit wel eens van een economische eenheid gehoord?)quote:Op donderdag 8 september 2005 11:20 schreef RM-rf het volgende:
het huwelijk is waarschijnlijk de meest gunstige aftrekpost qua belastingen voor personen in de twintig ....
Zeker als de ene nog studeert en de ander al werkt kan het verdomd veel opleveren...
ik schat in dat zeker de helft van de moderne huwelijken door jonge mensen (onder de 25) voornamelijk een belastingmotief hebben...
eigenlijk zou het misschien wel gewoon het eerlijkst zijn zijn om het huwelijk direkt onder belastingrecht te laten vallen, en ook huwelijken te laten sluiten door de belastinginspecteur en het verder uit het burgerlijke wetboek te halen.
Waarom noem je gewoon een (lichtelijke provocatief) idee direkt 'onzin' en waarom vind je dat iets als een 'economische eenheid' niet via juist belastingrecht geregeld moet worden, en in plaats daarvan via het burgerlijk wetboek ...quote:Op donderdag 8 september 2005 11:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Da's best een beetje onzin, zeg maar.... (ooit wel eens van een economische eenheid gehoord?)
Ook als dat betekent dat je als homostel een stuk minder rechten hebt dan en getrouwd heterostel? Belastingvoordelen, dat soort dingen?quote:Op donderdag 8 september 2005 10:19 schreef more het volgende:
[..]
![]()
En voor Schwarzenegger.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:23 schreef Joenes het volgende:
Beetje triest van Schwarzenegger om de volksvertegenwoordiging te passeren. Hoezo de kiezer laten kiezen, die kiezer heeft al voor het parlement gekozen.
quote:Op donderdag 8 september 2005 11:27 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Waarom noem je gewoon een (lichtelijke provocatief) idee direkt 'onzin' en waarom vind je dat iets als een 'economische eenheid' niet via juist belastingrecht geregeld moet worden, en in plaats daarvan via het burgerlijk wetboek ...
Ik ga nogmaals de term economische eenheid laten vallenquote:Op donderdag 8 september 2005 11:27 schreef Domestik het volgende:
[..]
Ook als dat betekent dat je als homostel een stuk minder rechten hebt dan en getrouwd heterostel? Belastingvoordelen, dat soort dingen?
Er zijn geen christelijke homo's of zelfs moslim die homo zijnquote:Op donderdag 8 september 2005 11:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Het huwelijk is een religieus instituut, erg hypocriet dat homo's die zelf niks moeten hebben van religie wel trek hebben in een dergelijke verbintenis...²
hoe kom je er bij. het huwelijk staat in het burgerlijk wetboek. dat heeft niets met religie te maken.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Het huwelijk is een religieus instituut, erg hypocriet dat homo's die zelf niks moeten hebben van religie wel trek hebben in een dergelijke verbintenis...²
Dat is gee onzin, dat is nu eenmaal de realiteit, een huwelijk heeft grote belastingvoordelen alswel is het een prima middel om een verblijfsvergunning te krijgen....quote:Op donderdag 8 september 2005 11:31 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik noem je idee geen onzin (al vind ik het wel). Ik noem jouw veronderstelling dat trouwen noodzakelijk is voor de fiscale voordelen onzin.
Dan heb je dus wél iets tegen homo's, want dan ontneem je ze het geluk en de wens om te trouwen en zoiets zou je bij heterostellen niet doen?quote:Op donderdag 8 september 2005 10:19 schreef more het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 11:36 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat is gee onzin, dat is nu eenmaal de realiteit, een huwelijk heeft grote belastingvoordelen alswel is het een prima middel om een verblijfsvergunning te krijgen....
ten eerste is het een wettelijke regeling om het maar zo te zeggen, ten tweede: sinds wanneer moeten homo's per se niks hebben van religie?quote:Op donderdag 8 september 2005 11:33 schreef BansheeBoy het volgende:
En hij geeft het als een feit dat een huwelijk tussen man en vrouw is, ik zeg dat ik het iets tussen 2 mensen vind, ik keur polygamie niet per se af hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 11:19 schreef Faithz het volgende:
[..]
Hij kan het alleen niet onderbouwen.
Geen praktiserende in ieder geval. Een praktiserend Christen of Moslim kan geen praktiserende homo zijn, dat is contradictie van de hoogste orde, zowel taalkundig en sociaal als op religieus vlak.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:34 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Er zijn geen christelijke homo's of zelfs moslim die homo zijnNou, dan....
![]()
wat betreft jaaraangifte in NL ja, daarnaast hebben gehuwde partners wel degelijk een groot aantal extra fiscale rechten (erfrecht) alswel extra maatschappelijke rechten (adoptierecht), het burgerlijke huwelijk is wat dat betreft de eenvoudigste en mnst gecompliceerde regeling, als je dan met samenlevingscontracten e.d. wilt gaan werken moet je alsnog zelf alles uitvinden en een notaris inschakelen, iets wat op behoorlijke extra kosten kan uitkomen ...quote:Op donderdag 8 september 2005 11:39 schreef Five_Horizons het volgende:
Nogmaals: samenwonen gedurende een langere periode is belastingtechnisch net zo voordelig als het huwelijk.
Dat is jouw interpretatie van de Islam en haar wetten. Jouw mening, dus.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Geen praktiserende in ieder geval. Een praktiserend Christen of Moslim kan geen praktiserende homo zijn, dat is contradictie van de hoogste orde, zowel taalkundig en sociaal als op religieus vlak.²
Dat is werkelijk het enige (en met een testament eenvoudig op te lossen, bij de notaris, een huwelijk kost ook geld)quote:Op donderdag 8 september 2005 11:51 schreef RM-rf het volgende:
[..]
wat betreft jaaraangifte in NL ja, daarnaast hebben gehuwde partners wel degelijk een groot aantal extra fiscale rechten (erfrecht)
Wat dat laatste betreft ben ik daar sowieso tegen waar het homoseksuelen betreft, maar dat is een geheel andere discussie.quote:alswel extra maatschappelijke rechten (adoptierecht),
Arnie wil een referendum.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:23 schreef Joenes het volgende:
Goh slimmerik, ken je toevallig Jos Brink? Overtuigd katholiek en ook nog eens praktiserend homo?quote:Op donderdag 8 september 2005 11:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Geen praktiserende in ieder geval. Een praktiserend Christen of Moslim kan geen praktiserende homo zijn, dat is contradictie van de hoogste orde, zowel taalkundig en sociaal als op religieus vlak.²
De koran is daar zeer duidelijk in en stelt dat homosexuelen gestraft moeten worden. Niet boos op mij worden, ik heb dat boek niet geschrevenquote:Op donderdag 8 september 2005 11:52 schreef Five_Horizons het volgende:
Dat is jouw interpretatie van de Islam en haar wetten. Jouw mening, dus.
Als je tegen homo adoptie bent ben je ook zo goed als mond dood in Nederland, maar zo wil men het nou eenmaal. Tis jammer voor de kinderen die daar het slachtoffer van worden.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:55 schreef Five_Horizons het volgende:
Wat dat laatste betreft ben ik daar sowieso tegen waar het homoseksuelen betreft, maar dat is een geheel andere discussie.![]()
Ja en zo had het hier ook moeten blijven. Een samenlevingscontract/geregistreerd partnerschap is goed genoeg voor homo's.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:19 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Tja, maar more vindt het weer iets alleen voor een man en een vrouw.
Lees die zin nog eens goed en hopelijk besef je dan hoe gigantisch je aan het discrimineren bent..quote:Op donderdag 8 september 2005 12:47 schreef more het volgende:
[..]
Ja en zo had het hier ook moeten blijven. Een samenlevingscontract/geregistreerd partnerschap is goed genoeg voor homo's.
Het is in die zin een "afwijking" dat het niet past in het plaatje van een mannetje en een vrouwtje die kinderen moeten krijgen om de soort in stand te houden.. Nu dat laatste niet meer nodig is, zijn mensen misschien meer vrij om echte keuzes te maken?quote:Homoseksualiteit wordt je mee geboren, en is een genetisch afwijking.
Genetische afwijkingen beginnen bij de geboorte daar zij een programmatie volgen die bij de bevruchting van start ging.
Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 8 september 2005 10:19 schreef more het volgende:
[..]
Ik heb niks, maar dan ook niks tegen homo's
vandaar ook de term ... homohuwelijkquote:Op donderdag 8 september 2005 11:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Discriminatie betekent "onderscheiding", distinctie hoeft niet altijd negatief te zijn. Totale gelijkheid is gedoemd te mislukken.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:51 schreef addie84 het volgende:
[..]
Lees die zin nog eens goed en hopelijk besef je dan hoe gigantisch je aan het discrimineren bent..
[..]
Het is in die zin een "afwijking" dat het niet past in het plaatje van een mannetje en een vrouwtje die kinderen moeten krijgen om de soort in stand te houden.. Nu dat laatste niet meer nodig is, zijn mensen misschien meer vrij om echte keuzes te maken?
Dan verander je de naam van het geregistreerde partnerschap toch in homohuwelijk.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
vandaar ook de term ... homohuwelijk
Ze zijn gelijk! Het zijn net zo goed mensen als wij! Ze vallen alleen op een ander type mens dan jij..quote:Op donderdag 8 september 2005 13:08 schreef more het volgende:
[..]
Discriminatie betekent "onderscheiding", distinctie hoeft niet altijd negatief te zijn. Totale gelijkheid is gedoemd te mislukken.
waarom zouden ze dat dan niet mogen?quote:Op donderdag 8 september 2005 13:12 schreef more het volgende:
[..]
Ja! Ik vind alleen dat ze niet mogen trouwen, voor de rest mogen ze alles.
Dat zeg ik ook helemaal niet! Sinds wanneer is anders gelijk aan minderquote:Op donderdag 8 september 2005 13:10 schreef addie84 het volgende:
[..]
, maakt dat die ander minder mens?
Totale gelijkwaardigheid mag er echter wel zijn. Gelijkwaardigheid als uitgangspunt hoeft in de praktijk niet te leiden tot gelijkheid wanneer daar geen behoefte aan is.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:08 schreef more het volgende:
[..]
Discriminatie betekent "onderscheiding", distinctie hoeft niet altijd negatief te zijn. Totale gelijkheid is gedoemd te mislukken.
makkelijk.. een klein stukje pakken en alleen daarop reageren..quote:Op donderdag 8 september 2005 13:14 schreef more het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook helemaal niet! Sinds wanneer is anders gelijk aan minder
Makkelijk om iemand van discriminatie te beschuldigen omdat hij tegen het homohuwelijk is.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:20 schreef addie84 het volgende:
[..]
makkelijk.. een klein stukje pakken en alleen daarop reageren..
quote:Op donderdag 8 september 2005 13:45 schreef Monus het volgende:
[..]
Makkelijk om iemand van discriminatie te beschuldigen omdat hij tegen het homohuwelijk is.
klinkt aardig discriminerend vind ik..quote:Op donderdag 8 september 2005 12:47 schreef more het volgende:
[..]
Ja en zo had het hier ook moeten blijven. Een samenlevingscontract/geregistreerd partnerschap is goed genoeg voor homo's.
Ik vond de samenlevingscontract ook een goede oplossing voor homo's.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:04 schreef addie84 het volgende:
[..]
[..]
klinkt aardig discriminerend vind ik..
Jammer dat dat essay helemaal bol staat van de onwaarheden.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Een oldfashion homo-topic kan niet zonder een old-school power-essay
Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"²
dat zei ik ook nietquote:Op donderdag 8 september 2005 14:15 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik vond de samenlevingscontract ook een goede oplossing voor homo's.
wie?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:11 schreef Johan_de_With het volgende:
Waar bemoeit die patjepeeër zich mee?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |