Tijdens je training een sportdrank nemen. De suikers in de drank zullen je energie geven. Voorkeur is drankjes met citroen smaak.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:19 schreef NotoriousJw het volgende:
Maakt het uit of je de dextrose eerst neemt na je training of dat je het mixt met me whey?
Tijdens je training juist geen "energie" drankjes (suikerdrankjes) drinken, maar gewoon mineraalwater.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:19 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Tijdens je training een sportdrank nemen. De suikers in de drank zullen je energie geven. Voorkeur is drankjes met citroen smaak.
Na je training binnen 30 minuten dextrose + whey eiwit + magere of liever halfvolle melk. Melk bevat een beetje vet wat ten goede komt voor je transport van whey + dextrose.
Een uur na de shake lekker eten met veel koolhydraten en eiwitten en een bettie vet![]()
Omdat dan je spijsvertering begint te werken en de kracht uit je spieren haalt?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:30 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Tijdens je training juist geen "energie" drankjes (suikerdrankjes) drinken, maar gewoon mineraalwater.
Kan makkelijk hoor energiedrankjes. Alleen tijdens het cutten is het niet zo handig omdat je met je cardio dan eerst de energie verkregen via die drankjes gebruikt alvorens pas over te gaan op je vetreserves.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:30 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Tijdens je training juist geen "energie" drankjes (suikerdrankjes) drinken, maar gewoon mineraalwater.
Als je lichaam je kracht uit je spieren haalt ben je dus spierweefsel aan het verbranden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:39 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Omdat dan je spijsvertering begint te werken en de kracht uit je spieren haalt?
carbs voor het slapengaan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:00 schreef Mr.J het volgende:
Yeps, voor het slapen gaan langzame eiwitten en wat complexe carbs zoals brinta of havermout.
iddquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:08 schreef Del_Toro het volgende:
[..]
carbs voor het slapengaan?![]()
als ontbijt ja
Ik train altijd zo vroeg mogelijk, dus hou het liever op een 250 gram magere kwark voor het slapen gaan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:24 schreef diep-in-de-war het volgende:
als je maar goed traint en je stofwisseling flink aan de gang hebt, kun je de hele dag door eten 's avonds voor het slapen ook. boeit geen hol.
Yeps.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:08 schreef Del_Toro het volgende:
[..]
carbs voor het slapengaan?![]()
als ontbijt ja
Nam de heer Karl ook anabolen? Hij had zeker een anabolen hart? of zoals jij het waarschijnlijk noemt, een sport hart.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:17 schreef Mr.J het volgende:
Even getwijfeld, maar toch ook hier even posten.
Een van de (zo niet dé) grootste researchers van de afgelopen 15 jaar in de bodybuildwereld Karl 'Nandi' Hoffman is 29 september op 50 jarige leeftijd overleden aan een hartaanval.
De dood van deze man is een gigantisch verlies voor de hele bodybuild community wereldwijd. De informatie van zijn hand heeft zoveel mensen geholpen, zowel direct in de vorm van helpen op forums als indirect via artikelen van zijn hand. Zonder twijfel is dit de man die bodybuilding en de biochemische wetenschap nader tot elkaar heeft gebracht.
Er is dacht ik welgeteld 1 studie die dat beweerd tegenover meedere die zeggen dat het niet het geval is. Er is dus nog niet 100% duidelijkheid.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:01 schreef Chewbacca het volgende:
ik heb nog een vraag aan Mr.J aangezien hij pretendeert veel kennis van bodybuilding te hebben in het bijzonder AS, een zeer goede aanvulling om sterk en gezond te blijven!
Hier komt dan mijn vraag, ik hoor en lees regelmatig dat creatine icm met caffeine, de werking van creatine wordt gestagneerd. Kan jij dat bevestigen of is dat weer van de zoveel mythes die moet worden ontkracht.
Geen idee of hij AAS gebruikte. Maar die hartaanval aan AAS linken is natuurlijk de eerste gedachte die bij mensen opkomt. Maar Nandi was geen wedstrijd bodybuilder, hij was een researcher met enorm veel kennis. Je kan er van op aan dat bij hem AAS geen doodsoorzaak zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:03 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Nam de heer Karl ook anabolen? Hij had zeker een anabolen hart? of zoals jij het waarschijnlijk noemt, een sport hart.
Hoe eet jij je havermout ? Pap? Hoe maak je die pap dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:40 schreef Mr.J het volgende:
Eiwit zit al in melk en de havermout, ik neem er altijd een eetlepel proteinepoeder extra bij.
Je kan 'm het beste nemen met veel suiker, bijvoorbeeld in een glaasje druivensap. Oplossen en *meteen* opdrinken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:45 schreef diep-in-de-war het volgende:
creatine lost helemaal op in warm water, is dat de beste manier om het in te nemen?
ik dacht ook dat het het beste was om met vruchtensap in te nemen. maar ik hoor zo veel verhalen dat dat achterhaald is enzo.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:25 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Je kan 'm het beste nemen met veel suiker, bijvoorbeeld in een glaasje druivensap. Oplossen en *meteen* opdrinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |