abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31235677
Maakt het uit of je de dextrose eerst neemt na je training of dat je het mixt met me whey?
pi_31240587
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 18:19 schreef NotoriousJw het volgende:
Maakt het uit of je de dextrose eerst neemt na je training of dat je het mixt met me whey?
Tijdens je training een sportdrank nemen. De suikers in de drank zullen je energie geven. Voorkeur is drankjes met citroen smaak.

Na je training binnen 30 minuten dextrose + whey eiwit + magere of liever halfvolle melk. Melk bevat een beetje vet wat ten goede komt voor je transport van whey + dextrose.

Een uur na de shake lekker eten met veel koolhydraten en eiwitten en een bettie vet
pi_31242965
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 21:19 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Tijdens je training een sportdrank nemen. De suikers in de drank zullen je energie geven. Voorkeur is drankjes met citroen smaak.

Na je training binnen 30 minuten dextrose + whey eiwit + magere of liever halfvolle melk. Melk bevat een beetje vet wat ten goede komt voor je transport van whey + dextrose.

Een uur na de shake lekker eten met veel koolhydraten en eiwitten en een bettie vet
Tijdens je training juist geen "energie" drankjes (suikerdrankjes) drinken, maar gewoon mineraalwater.
pi_31243262
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 22:30 schreef Sjaak-Banaan het volgende:

[..]

Tijdens je training juist geen "energie" drankjes (suikerdrankjes) drinken, maar gewoon mineraalwater.
Omdat dan je spijsvertering begint te werken en de kracht uit je spieren haalt?
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_31243973
Uhmm.....maar het maakt dus niet uit of ik de dextrose in me shake gooi of er voor eet?
pi_31245649
zo zie je maar weer je mote alles zelf uitvindne, wat voor jou het best werkt.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 08:36:09 #182
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_31246279
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 22:30 schreef Sjaak-Banaan het volgende:

[..]

Kan makkelijk hoor energiedrankjes. Alleen tijdens het cutten is het niet zo handig omdat je met je cardio dan eerst de energie verkregen via die drankjes gebruikt alvorens pas over te gaan op je vetreserves.
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 22:39 schreef Genjuro het volgende:

[..]

Omdat dan je spijsvertering begint te werken en de kracht uit je spieren haalt?
Als je lichaam je kracht uit je spieren haalt ben je dus spierweefsel aan het verbranden.

Verder kunnen dextrose en eiwitten makkelijk samen worden genomen.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:08:17 #183
132130 Del_Toro
AasProfessssssor
pi_31255013
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:00 schreef Mr.J het volgende:
Yeps, voor het slapen gaan langzame eiwitten en wat complexe carbs zoals brinta of havermout.
carbs voor het slapengaan?

als ontbijt ja
Quickpar fo shizzle
pi_31257186
als je maar goed traint en je stofwisseling flink aan de gang hebt, kun je de hele dag door eten 's avonds voor het slapen ook. boeit geen hol.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_31257416
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:08 schreef Del_Toro het volgende:

[..]

als ontbijt ja
idd
een clean bulk met carbs voor het slape zou me nooit lukken
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_31261408
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:24 schreef diep-in-de-war het volgende:
als je maar goed traint en je stofwisseling flink aan de gang hebt, kun je de hele dag door eten 's avonds voor het slapen ook. boeit geen hol.
Ik train altijd zo vroeg mogelijk, dus hou het liever op een 250 gram magere kwark voor het slapen gaan.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 19:18:23 #187
19479 Mr.J
pi_31262638
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:08 schreef Del_Toro het volgende:

[..]

als ontbijt ja
Yeps.

Lage GI, dus geen insulinepiek.
pi_31278108
ik heb nog een vraag aan Mr.J aangezien hij pretendeert veel kennis van bodybuilding te hebben in het bijzonder AS , een zeer goede aanvulling om sterk en gezond te blijven!

Hier komt dan mijn vraag, ik hoor en lees regelmatig dat creatine icm met caffeine, de werking van creatine wordt gestagneerd. Kan jij dat bevestigen of is dat weer van de zoveel mythes die moet worden ontkracht.
pi_31278161
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 22:17 schreef Mr.J het volgende:
Even getwijfeld, maar toch ook hier even posten.

Een van de (zo niet dé) grootste researchers van de afgelopen 15 jaar in de bodybuildwereld Karl 'Nandi' Hoffman is 29 september op 50 jarige leeftijd overleden aan een hartaanval.

De dood van deze man is een gigantisch verlies voor de hele bodybuild community wereldwijd. De informatie van zijn hand heeft zoveel mensen geholpen, zowel direct in de vorm van helpen op forums als indirect via artikelen van zijn hand. Zonder twijfel is dit de man die bodybuilding en de biochemische wetenschap nader tot elkaar heeft gebracht.
Nam de heer Karl ook anabolen? Hij had zeker een anabolen hart? of zoals jij het waarschijnlijk noemt, een sport hart.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:48:30 #190
19479 Mr.J
pi_31279106
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:01 schreef Chewbacca het volgende:
ik heb nog een vraag aan Mr.J aangezien hij pretendeert veel kennis van bodybuilding te hebben in het bijzonder AS , een zeer goede aanvulling om sterk en gezond te blijven!

Hier komt dan mijn vraag, ik hoor en lees regelmatig dat creatine icm met caffeine, de werking van creatine wordt gestagneerd. Kan jij dat bevestigen of is dat weer van de zoveel mythes die moet worden ontkracht.
Er is dacht ik welgeteld 1 studie die dat beweerd tegenover meedere die zeggen dat het niet het geval is. Er is dus nog niet 100% duidelijkheid.

Maar zolang je niet 1 liter koffie per dag wegdrinkt zou ik mij niet druk maken daarom.
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:03 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Nam de heer Karl ook anabolen? Hij had zeker een anabolen hart? of zoals jij het waarschijnlijk noemt, een sport hart.
Geen idee of hij AAS gebruikte. Maar die hartaanval aan AAS linken is natuurlijk de eerste gedachte die bij mensen opkomt. Maar Nandi was geen wedstrijd bodybuilder, hij was een researcher met enorm veel kennis. Je kan er van op aan dat bij hem AAS geen doodsoorzaak zijn.

Onder in dit topic een foto van hem. Geen chemische reus dus.
http://www.cuttingedgemuscle.com/Forum/showthread.php?s=&threadid=15354
pi_31287956
creatine lost helemaal op in warm water, is dat de beste manier om het in te nemen?
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  zondag 9 oktober 2005 @ 11:00:31 #192
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_31303812
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 15:40 schreef Mr.J het volgende:
Eiwit zit al in melk en de havermout, ik neem er altijd een eetlepel proteinepoeder extra bij.
Hoe eet jij je havermout ? Pap? Hoe maak je die pap dan?
Era Vulgaris
  zondag 9 oktober 2005 @ 11:56:58 #193
19479 Mr.J
pi_31304717
Geen pap. Ik doe de havermout gewoon in koude melk en lepel 't op.
  zondag 9 oktober 2005 @ 14:25:32 #194
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_31307785
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 18:45 schreef diep-in-de-war het volgende:
creatine lost helemaal op in warm water, is dat de beste manier om het in te nemen?
Je kan 'm het beste nemen met veel suiker, bijvoorbeeld in een glaasje druivensap. Oplossen en *meteen* opdrinken.
pi_31310962
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 14:25 schreef Jerommeke.nl het volgende:

[..]

Je kan 'm het beste nemen met veel suiker, bijvoorbeeld in een glaasje druivensap. Oplossen en *meteen* opdrinken.
ik dacht ook dat het het beste was om met vruchtensap in te nemen. maar ik hoor zo veel verhalen dat dat achterhaald is enzo.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  zondag 9 oktober 2005 @ 18:10:18 #196
73209 dnzl
Minimalist.
pi_31312426
Rustweek sucks. Voelt gewoon niet goed, ik wil gewoon trainen

Vanaf maandag weer
pi_31312518
Iemand die de site weet van een BB wedstrijd in Gorinchem over paar weekjes?

Het is in de doelen als ik het goed heb, maar kan op hun site niets vinden
pi_31313199
haha nog 1 dagje. gewoon denken aan de spierpijn die je gaat krijgen
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_31313317
*vraag*

Ik doe sinds een half jaar aan krachttraining en zie al enig resultaat, maar ik kom geen gram aan . Trainer zei dat het mss lag aan een "tekort" aan eiwit maar ik eet genoeg aan eiwitten mijns inziens. Iemand een idee wat de oorzaak is? (Ik vind het raar dat er wel extra spierweefsel te zien is, maar geen gewichtstoename)
pi_31313444
Misschien is je vetpercentage lager geworden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')