abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30371784
Ruud
  woensdag 7 september 2005 @ 23:00:24 #2
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_30371888
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:54 schreef klappernoot2000 het volgende:

[..]

aha, je bent een insider dus...
ACh ik kom wel eens op die site
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_30371917
Ik bedenk me nu trouwens dat ik de pool op het werk heb gewonnen. Heeft Ruud door die pingel te missen toch iets goed gedaan.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 september 2005 @ 23:01:15 #4
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30371925
1e helft
2 helft had als hoogtepunt het doorgeven van de snoepjes van 4 toeschouwers..... dat zegt genoeg

en die scheids die fluit volgens mij op het niveau FC bal op het dak 8
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 7 september 2005 @ 23:01:30 #5
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_30371934
[capslock stuk]

VONDEN JULLIE DIE SCHEIDS OOK ZO LIJKEN OP DIE VOODOO BADGUY UIT INDIANA JONES??

[/capslock stuk]
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 september 2005 @ 23:02:05 #6
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30371963
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik bedenk me nu trouwens dat ik de pool op het werk heb gewonnen. Heeft Ruud door die pingel te missen toch iets goed gedaan.
op die paal mikken is het moeilijkste wat er is, dus t was gewoon knap van Ruud
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30372016
wat een mongool die aanvoerder van andorra.. dom van cocu ook die actie, als je zoveel ervaring en voetbalintelligentie hebt en je staat met 2-0 voor moet je je toch kunnen beheersen
maar de gele kaart voor Van was die vent van andorra lachte hem ook uit na de gemiste penalty.. kutscheids
davids oproepen voor tsjechie!
alles is een beetje net-niet met die acties van van persie.. als het straks nou allemaal maar net-wel is.. wat een acties allemaal
  woensdag 7 september 2005 @ 23:03:25 #8
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_30372017
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:02 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Klopt mij zou dat niet lukken
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 september 2005 @ 23:03:59 #9
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30372040
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:01 schreef Spideyman het volgende:
[capslock stuk]

VONDEN JULLIE DIE SCHEIDS OOK ZO LIJKEN OP DIE VOODOO BADGUY UIT INDIANA JONES??

[/capslock stuk]
nee hij leek op ET vond k
DeLuna vindt me dik ;(
pi_30372048
hahaha ik lig weer dubbel.
pi_30372074
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:51 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Ja whatever, voetbalvandaal.
quote:
Ik heb tenminste nog de sportiviteit van andere sporten bijgebracht gekregen.

Het is gewoon triest van Cocu om het te flikken. Wel verleidelijk, en zeker niet onterecht, maar toch had hij het gewoon moeten laten.

Ruud had echter weer wel een superactie. Daar kan ik dan weer wel om lachen. Ook al is het niet echt sportief.
Cocu blijft staan... hij blijft staan LETTERLIJK.. hij vangt de man die aan komt lopen OP. Wat een rode kaart zeg.. schande foei! Hij mag best geel krijgen, hoewel ik ook dat overdreven vind, als de scheids die recht voor de situatie staat waar een Andorrees een Kokmeijertje probeert te doen, niet eens geel geeft (maar de aanvoerder wegens praten.. )
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:53 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Hij leest geenstijl.nl staat voor homo ...
Wat heeft heaumeaux met Geenstijl.nl te maken? Daar zeggen ze dat ook? De laatste keer dat ik op geenstijl kwam is met Mohammed B ofzo.. en heaumeaux zeg ik al jaren alst homo's betreft.. maargoed.. Ik zou gaan kappen met deze wedstrijd

Adios!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30372120
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:02 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Inderdaad, latje trappen is makkelijker

Die aanloop was wel triest van Ruud...
pi_30372128
Zeg, met de uitslag van Engeland, zijn we niet al geplaatst? desnoods als één van de twee beste nummers twee?
kan iemand een mooi rekensommetje maken?
pi_30372192
Scheids leek op Dr. Evil

Dat juichen van Ruud bij de 4-0 was wel genieten, alleen triest dat hij er een kaart voor kreeg.
pi_30372215
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:05 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Inderdaad, latje trappen is makkelijker

Die aanloop was wel triest van Ruud...
De grote Ruud van Nistelrooij zou die pingel wel even in de netten jagen. Toch wel grappig dat hij zich zo opfokt als een amateurtje hem dan staat uit te lachen als hij mist.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30372258
Ben jij een beetje gefrustreerd ofzo, CherrymoonTraxx?
  woensdag 7 september 2005 @ 23:10:25 #17
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_30372284
Die goal van Van der Vaart
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_30372296
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:09 schreef feyenoord-dude het volgende:
Ben jij een beetje gefrustreerd ofzo, CherrymoonTraxx?
Nee, ik vind het gewoon dom dat Ruud zich zo laat opnaaien door zo'n figuur van Andorra en dat hij na zo'n aanloopje ook nog een pingel mist.

Hij was al eerder irritant bezig door te zeiken bij de scheidsrechter en arrogant met zijn armen te zwaaien. Hij moet zich in dit soort wedstrijden eens wat meer bezig houden met het voetballen zelf. Nu heeft hij zich flink laten opnaaien, een pingel gemist en een gele kaart opgelopen. Dat heeft niets te maken met gefrustreerdheid, het zijn feiten.
pi_30372304
ja, Ruud was weer erg sneu bezig.

Snap sowieso niet dat hij de knuffelinternational is, als je ziet wat voor nare speler het eigenlijk is binnen het veld.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_30372310
Idd hij blijft maar zeiken gewoon. Van Nistelrooij was gewoon de MAN vanavond. Geweldig genoten
pi_30372364
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:06 schreef Siemerink het volgende:
Zeg, met de uitslag van Engeland, zijn we niet al geplaatst? desnoods als één van de twee beste nummers twee?
kan iemand een mooi rekensommetje maken?
October 08
16:00 - Finland - : - Romania
20:30 - Czech Republic - : - Netherlands
October 12
17:30 - Finland - : - Czech Republic
19:00 - Andorra - : - Armenia
20:30 - Netherlands - : - FYR Macedonia

huidige stand:
http://www1.soccerstand.com/standings.php?f=825
  woensdag 7 september 2005 @ 23:13:06 #22
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_30372393
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:12 schreef Dragonetti het volgende:

[..]

October 08
October 12

huidige stand:
Mooi die wedstrijden kan ik nog mooi zien !
pi_30372462
Amateurtje of niet, ik zou me ook flink opgefokt voelen als zo'n mongool de hele wedstrijd loopt te gallen...

En het bracht wel wat leven in de wedstrijd
pi_30372477
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:11 schreef mitt het volgende:
ja, Ruud was weer erg sneu bezig.

Snap sowieso niet dat hij de knuffelinternational is, als je ziet wat voor nare speler het eigenlijk is binnen het veld.
Ach man.. ik vind het de mooiste actie op het veld in jaren.
Heb je niet gezien hoe die vent hem in zijn gezicht aan het uitlachen was omdat Ruud de pennal miste?
Waarom kreeg die geen geel voor uitdagend gedrag?
pi_30372547
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:14 schreef zijle het volgende:
Amateurtje of niet, ik zou me ook flink opgefokt voelen als zo'n mongool de hele wedstrijd loopt te gallen...

En het bracht wel wat leven in de wedstrijd
Ik zou die gast ook wel een hoek willen geven, maar daar moet je even boven staan in dit soort wedstrijdje. Die gasten willen hem een kaart aansmeren en zorgen dat hij zich laat opnaaien. In dat opzetje zijn ze prima geslaagd.
pi_30372676
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:12 schreef Dragonetti het volgende:

[..]

October 08
October 12

huidige stand:
Prachtig hè?! Is weleens anders geweest in een kwalificatie!

Als Nederland nu geen punten meer haalt, worden ze tweede: zijn ze niet één van de beste twee nummers twee?
pi_30372691
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik zou die gast ook wel een hoek willen geven, maar daar moet je even boven staan in dit soort wedstrijdje. Die gasten willen hem een kaart aansmeren en zorgen dat hij zich laat opnaaien. In dat opzetje zijn ze prima geslaagd.
Dat is volgens mij ook hun enige doelstelling..
Kaarten aan naaien en irritant doen.
Misschien een idee voor een nieuwe olympische sport.. maar om het voetbal te noemen gaat me te ver.
pi_30372696
De ellende begon allemaal met die scheitsrechter...het 1 wordt bestraft het ander wordt doorgelaten...
Natuurlijk heb je dat in elke wedstrijd maar hier was het overdreven!
pi_30372755
dat weet je denk ik nog niet, nederland kan zo met 10-0 verliezen van macedonie en tsjechie.. maar misschien hebben ze dan nog steeds genoeg punten om beste nr 2 te zijn, kweenie
pi_30372786
Wie is er ook op Gran Canaria tijdens Tjechie-Nederland? Hopelijk flink wat 'Ollanders daar

Shit ik ebn nog niet weg..
pi_30372788
De eerste helft was nog wel leuk om te zien, maar de tweede helft had (op een paar leuke acties na) wel geskipped mogen worden. Wel leuk die reactie van V. Nistelrooij, voor die irritante nr. 5 gaan staan juichen. Ik zag hem teruglopen, dus ik dacht hij gaat even naar hem wijzen en lachen.

Ik vond het eerder flauw dat hij er geel voor kreeg. Mooie goal van vd Vaart, hij komt weer beter in zijn spel (al begon hij na zijn goal wel een beetje TE frivool te voetballen, gewoon simpel houden).
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 september 2005 @ 23:22:26 #32
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30372790
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:19 schreef Siemerink het volgende:

[..]

Prachtig hè?! Is weleens anders geweest in een kwalificatie!

Als Nederland nu geen punten meer haalt, worden ze tweede: zijn ze niet één van de beste twee nummers twee?
volgens mij wel, we stonden er een paar wedstrijden geleden al heel goed voor
DeLuna vindt me dik ;(
pi_30372812
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:20 schreef logisnack het volgende:

[..]

Misschien een idee voor een nieuwe olympische sport.. maar om het voetbal te noemen gaat me te ver.
Primaire doelstelling is het voorkomen van doelpunten, dat proberen ze door te verdedigen maar ook door de omstandigheden mee te krijgen. Nederland uit het spel halen bijvoorbeeld door te provoceren of kaarten aan te naaien.

Dat zijn gewoon zaken waar je mee te maken krijgt. Raar dat gelouterde internationals als Cocu en Van Nistelrooij zich beet laten nemen door dit soort lieden die nauwelijks ervaring op niveau hebben.
pi_30372819
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:21 schreef DrDentz het volgende:
dat weet je denk ik nog niet, nederland kan zo met 10-0 verliezen van macedonie en tsjechie.. maar misschien hebben ze dan nog steeds genoeg punten om beste nr 2 te zijn, kweenie
Je mag vinden dat we nog niet gekwalificeerd zijn, amar overdrijven is ook een vak..
pi_30372850
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Nee, ik vind het gewoon dom dat Ruud zich zo laat opnaaien door zo'n figuur van Andorra en dat hij na zo'n aanloopje ook nog een pingel mist.

Hij was al eerder irritant bezig door te zeiken bij de scheidsrechter en arrogant met zijn armen te zwaaien. Hij moet zich in dit soort wedstrijden eens wat meer bezig houden met het voetballen zelf. Nu heeft hij zich flink laten opnaaien, een pingel gemist en een gele kaart opgelopen. Dat heeft niets te maken met gefrustreerdheid, het zijn feiten.
Ook een feit: hij heeft 2 doelpunten gemaakt, maakt niet uit hoe.

Ruud heeft niks verkeerd gedaan vandaag.
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_30372875
"houthakker"
pi_30372896
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:23 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Hij heeft een pingel gemist en zich laten opnaaien. Dat kost je gewoon energie en scherpte en ook nog eens een gele kaart. Ik vind dat niet erg slim.
pi_30372946
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hij heeft een pingel gemist en zich laten opnaaien. Dat kost je gewoon energie en scherpte en ook nog eens een gele kaart. Ik vind dat niet erg slim.
Ruud heeft vandaag gewoon wat dingetjes uitgeprobeerd. Tegen dit soort tegenstanders kun je sowieso geen eer behalen.

4-0, 2 doelpunten van Ruud, niet zeiken en op naar Tsjechië.
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_30372948
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:20 schreef logisnack het volgende:

[..]

Het is hun enige kans om ook maar iets te winnen, ik snap het wel hoor.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30372952
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Idd ze moeten eens samen met Marco naar zijn meditatie ruimte gaan voor een wedstrijd Want ik denk toch dat Marco stiekem een GoeRoe is aan zijn gedrag te zien
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 september 2005 @ 23:26:08 #41
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_30372955
voor NL - macedonie en Tjechie - NL wil ik collina als ref
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_30372999
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:26 schreef borisz het volgende:

En geen mislukte kloon zoals vanavond.
pi_30373010
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:23 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Hij heeft wel die penalty gemist tegen andorra, hoe moet het later dan als de druk echt op de ketel staat en hij moet een penalty nemen?
(niet dat hij heel slecht is, maar super vond ik hem niet)
pi_30373011
was het nog wat van wedstrijd of heb ik na de 1-0 niks meer gemist? Ik was namelijk in slaap gevallen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_30373039
Blijft toch 'appart' zo'n Nederlander die 'Marokkaans' praat..
pi_30373048
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:25 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Ruud heeft vandaag gewoon wat dingetjes uitgeprobeerd. Tegen dit soort tegenstanders kun je sowieso geen eer behalen.

4-0, 2 doelpunten van Ruud, niet zeiken en op naar Tsjechië.
2 doelpunten inderdaad. Verder speelde hij niet best, heeft hij een pingel gemist en liet hij zich zo opnaaien dat hij scherpte tekortkwam en zich aan gele kaart liet aansmeren... Dat tegen Andorra.
pi_30373050
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:23 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Je mag vinden dat we nog niet gekwalificeerd zijn, amar overdrijven is ook een vak..
in het voetbal weet je het maar nooit!
pi_30373062
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:28 schreef Stefkuh het volgende:
Blijft toch 'appart' zo'n Nederlander die 'Marokkaans' praat..
Niks voor NAC?
pi_30373074
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:27 schreef Dragonetti het volgende:

[..]

Hij heeft wel die penalty gemist tegen andorra, hoe moet het later dan als de druk echt op de ketel staat en hij moet een penalty nemen?
Nu ga je Ruud toch niet bestempelen als een man die geen penalty's kan nemen he

Hij heeft bewezen om op belangrijke wedstrijden zon bal achter de keeper de rossen vanaf de stip, en ik vind dat in zo'n wedstrijd waar je al met 3-0 voorstaat best een foutje kan maken.
pi_30373096
Die Robin lijkt ook wel wat welbespraakter, hij heeft in de bak nog een mediacursus gehad ofzo?
Klik dan als je durft
pi_30373111
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Niks voor NAC?
NAC heeft Ronnie Stam al

daar is ie weer
_O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
pi_30373120
quote:

[..]

2 doelpunten inderdaad. Verder speelde hij niet best, heeft hij een pingel gemist en liet hij zich zo opnaaien dat hij scherpte tekortkwam en zich aan gele kaart liet aansmeren... Dat tegen Andorra.
Dat zei je net ook al
pi_30373138
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:26 schreef borisz het volgende:
Collina is toch gestopt, of is dat alleen maar in de competitie in Italie ?
pi_30373174
Iemand toevallig een pic van Ruud terwijl hij voor die Andorra-speler staat te juichen?
pi_30373186
Karamba wat een actie van Van Persie daar bij de achterlijn. Niet normaal hoe erg die was.
pi_30373238
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:27 schreef dndiek het volgende:
was het nog wat van wedstrijd of heb ik na de 1-0 niks meer gemist? Ik was namelijk in slaap gevallen
In het stadion zaten in de 2e helft ook mensen te knikkebollen. Dit zijn vrijwel nooit leuke wedstrijden, de vriend van m'n zus had nog een kaartje over, ben blij dat ik dat kaartje niet heb gekocht.
pi_30373243
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:29 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Dat zei je net ook al
Jij roept dat hij niets fout heeft gedaan. Dat is gewoon niet zo.
pi_30373248
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:28 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Nu ga je Ruud toch niet bestempelen als een man die geen penalty's kan nemen he

Hij heeft bewezen om op belangrijke wedstrijden zon bal achter de keeper de rossen vanaf de stip, en ik vind dat in zo'n wedstrijd waar je al met 3-0 voorstaat best een foutje kan maken.
Natuurlijk beweer ik niet dat ie geen penaltys kan nemen, foutjes moet je zelfs niet tegen een ploeg als andorra maken. Dit is toch kwalificatie feit is dat ie die pingel heeft gemist en het enige is wat ik me af vraag is "wat moet dat later? "
pi_30373310
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Jij roept dat hij niets fout heeft gedaan. Dat is gewoon niet zo.
We komen er toch niet uit zo

Ik vind dat Ruud een degelijke wedstrijd gespeeld heeft, met een aantal vermakelijke momenten erin.

Jij vind van niet, ok
pi_30373359
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:34 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

We komen er toch niet uit zo

Ik vind dat Ruud een degelijke wedstrijd gespeeld heeft, met een aantal vermakelijke momenten erin.

Jij vind van niet, ok
We komen er niet echt uit.

Vermakelijk vond ik zijn opgefokte gedoe na elk duwtje of provocatie ook wel hoor. Het blijft toch grappig om te zien dat iemand van Manchester United zich zo laat opnaaien door iemand die in het bierelftal van de club waar Ruud ooit begon niet eens zou opvallen.
pi_30373430
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Vermakelijk vond ik zijn opgefokte gedoe na elk duwtje of provocatie ook wel hoor. Het blijft toch grappig om te zien dat iemand van Manchester United zich zo laat opnaaien door iemand die in het bierelftal van de club waar Ruud ooit begon niet eens zou opvallen.
Het toont wel zijn goede wedstrijdinstelling, maakt niet uit tegen wie hij speelt, hij is altijd gemotiveerd en gaat tot t uiterste .
pi_30373557
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:27 schreef Dragonetti het volgende:

[..]

Boehoehoeoe, hij heeft wel 1 penalty gemist tijdens een kwalificatiewedstrijd waarbij ze met 3-0 voor staan.

Nederland heeft wel heeel wat ergere penalties gemist. EK2000 anyone?
pi_30373625
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

blijkt me toch verbazen dat jij je zo kan ergeren aan een speler
pi_30373655
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:41 schreef Skwish het volgende:

[..]

blijkt me toch verbazen dat jij je zo kan ergeren aan een speler
Hij was toch weer zo'n 100 minuten in beeld.
pi_30373690
Waar blijven de caps gvd!

Redactie Frontpage / Weblog woensdag 7 september 2005 @ 23:44:39 #66
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_30373715
te erg dat belspel !!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_30373739
ik stem mark van bommel, donderse feyenoorder dattie is
pi_30373797
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:40 schreef Skwish het volgende:

[..]

Boehoehoeoe, hij heeft wel 1 penalty gemist tijdens een kwalificatiewedstrijd waarbij ze met 3-0 voor staan.

Nederland heeft wel heeel wat ergere penalties gemist. EK2000 anyone?
Dus jij wilt het daarmee maar afdoen als 'niet erg' omdat we toch 3-0 voor stonden. Dit soort dingen kan je nooit goedkeuren ook al sta je 3-0 voor.
En om nu te zeggen dat ie heeft gescoord waarvan 1 bal zo goed als al in het doel ging en alleen maar heeft na getrapt.
pi_30373874
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:29 schreef Version1 het volgende:

[..]

NAC heeft Ronnie Stam al

daar is ie weer
inderdaad ja
pi_30373921
Caps!
pi_30374055
Iemand moet een avatar maken met die actie en zon knippende 'owned' erbij
pi_30374131
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:53 schreef C2000 het volgende:
  woensdag 7 september 2005 @ 23:56:22 #73
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_30374137

kijk dan!!

het is echt die voodoo dokter uit indiana jones:

..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  donderdag 8 september 2005 @ 00:02:06 #74
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_30374361
Zijn er al caps?
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_30374393
Ik ben ook aan het wachten. Wie is de held die ons helpt?
  donderdag 8 september 2005 @ 00:04:12 #76
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_30374429
Wanneer is de herhaling? Dan plug ik wel in en ga ik alles cappen
pi_30374445
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:56 schreef Spideyman het volgende:
Heeft ie hier nu een mat?
  donderdag 8 september 2005 @ 00:05:57 #78
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_30374493
quote:
Op donderdag 8 september 2005 00:04 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Nahja, mat, zwaar haar, dat heeft ie. Afgezakt van ze kale klats boven naar alleen een randje achter.
pi_30374545
quote:
Op donderdag 8 september 2005 00:04 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

zijn pruik vloog er gewoon van af
  donderdag 8 september 2005 @ 00:14:59 #80
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_30374764
http://www.latestgoals.net/detail.php?id=708

hier staan de goals al (incl dat 'feestje' van vNistelgoal)
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 8 september 2005 @ 00:16:28 #81
80791 crew  Paul
pi_30374795
quote:
Op donderdag 8 september 2005 00:04 schreef Afwezig het volgende:
Wanneer is de herhaling? Dan plug ik wel in en ga ik alles cappen
tis geen talpa
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 8 september 2005 @ 00:18:40 #82
80791 crew  Paul
pi_30374869
quote:
Op donderdag 8 september 2005 00:14 schreef Garlic_Sauce het volgende:

hier staan de goals al (incl dat 'feestje' van vNistelgoal)
superbedankt !
ik had dat gemist namelijk van van Nistelrooy ( zette net mn biertje neer )
pi_30374996
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

De grote Ruud van Nistelrooij zou die pingel wel even in de netten jagen. Toch wel grappig dat hij zich zo opfokt als een amateurtje hem dan staat uit te lachen als hij mist.
Vond ik ook lachwekkend, ik zag al aan z'n blik dat hij het wel even laks zou doen.
That's all folks!
pi_30375046
quote:
Op donderdag 8 september 2005 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Vond ik ook lachwekkend, ik zag al aan z'n blik dat hij het wel even laks zou doen.
Onzin, hij stond zich van te voren goed te concentreren.
pi_30375068

msn avatar anybody
watch like nobody's dancing
pi_30375097
Ik weet hoe Ruud eruit ziet als hij zich concentreert, nu had hij een iets andere blik. Toen hij ook nog eens geen aanloop nam kon ik de afloop wel raden.
That's all folks!
pi_30375100
(ja beetje crappy ja, maar hey, het is half een 's nachts )
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 8 september 2005 @ 00:26:38 #88
80791 crew  Paul
pi_30375108
quote:
Op donderdag 8 september 2005 00:24 schreef Tr0ublegum het volgende:
[afbeelding]

msn avatar anybody
als die kan bewegen wil ik hem wel op fok
pi_30375142
misschien morgen, als ik zin/tijd heb
pi_30375150
quote:

Edit; oh.
pi_30375216
ja ik ben geen photoshopheld hoor, als iemand het beter kan, be my guest
pi_30375226
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wat maak je je toch druk om Ruud? Als je hem niks vindt, verspeel er dan niet teveel moeite aan. Nu heb je minstens 20 keer per wedstrijd druk om hem zitten maken, terwijl je vaak nog eens eindeloos in herhaling viel.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_30375317

donderdag 8 september 2005 @ 00:36:28 #94
11102 knep
Mountainfreak
pi_30375338
Wat sommige mensen (hoog percentage ajacieden) zich toch druk kunnen maken om een achterlijke wedstrijd als deze zeg .
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 8 september 2005 @ 00:36:51 #95
80791 crew  Paul
pi_30375351
quote:
Op donderdag 8 september 2005 00:35 schreef OnlineGokker het volgende:
[afbeelding]

Redactie Frontpage / Weblog donderdag 8 september 2005 @ 00:37:10 #96
80791 crew  Paul
pi_30375359
quote:
Op donderdag 8 september 2005 00:36 schreef knep het volgende:
Wat sommige mensen (hoog percentage ajacieden) zich toch druk kunnen maken om een achterlijke wedstrijd als deze zeg .
hoe bedoel je
pi_30375515
quote:
Op donderdag 8 september 2005 00:36 schreef knep het volgende:

Sommige mensen moeten niet in hun eentje een krat bier opdrinken en dan op dit forum gaan posten
  donderdag 8 september 2005 @ 00:44:23 #98
11102 knep
Mountainfreak
pi_30375532
quote:
Op donderdag 8 september 2005 00:37 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

hoe bedoel je
* gescheld op/over Ruud vN
* gescheld op rode kaart Cocu
* gescheld op Van Basten
* gescheld op elkaar
* gescheld op haarkleur 43 jarige vrouw op zuid, rij 6
* etc..
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 8 september 2005 @ 00:45:04 #99
80791 crew  Paul
pi_30375536
quote:
Op donderdag 8 september 2005 00:44 schreef knep het volgende:

[..]

* gescheld op/over Ruud vN
* gescheld op rode kaart Cocu
* gescheld op Van Basten
* gescheld op elkaar
* gescheld op haarkleur 43 jarige vrouw op zuid, rij 6
* etc..
oh zo
  donderdag 8 september 2005 @ 01:09:45 #100
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_30376051
zow... effe icon gefixed
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 8 september 2005 @ 01:12:19 #101
80791 crew  Paul
pi_30376097
quote:
Op donderdag 8 september 2005 01:09 schreef Garlic_Sauce het volgende:
zow... effe icon gefixed
pi_30377629
RvN en Cocu:

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_30377721
waar kunnen we nou eigenlijk dit soort landen mee vergeleijken, 1e divisie of.... wat vinden jullie
  donderdag 8 september 2005 @ 08:27:23 #104
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_30377903
quote:
Op donderdag 8 september 2005 07:59 schreef ILCILA het volgende:
waar kunnen we nou eigenlijk dit soort landen mee vergeleijken, 1e divisie of.... wat vinden jullie
Het zijn allemaal amateurs. slechts een paar voetballen in de 6e divisie van spanje ofzo
  donderdag 8 september 2005 @ 08:28:17 #105
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_30377914
quote:
Op donderdag 8 september 2005 00:35 schreef OnlineGokker het volgende:
[afbeelding]

pi_30377932
Heerlijk avondje ergeren op de tribunes was het weer. Let's face it fans en Bassie, we missen in dit soort wedstrijd een echte nummer 10 die durft en het ziet. Neerlands beste schaduwspits die beschikbaar is. De man in topvorm geknipt voor dit soort wedstrijden. We missen Barry van Galen.
  donderdag 8 september 2005 @ 08:30:51 #107
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_30377950
quote:
Op donderdag 8 september 2005 08:29 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
We missen Barry van Galen.
Er is iemand wakker vandaag
pi_30377981
quote:
Op donderdag 8 september 2005 01:09 schreef Garlic_Sauce het volgende:
zow... effe icon gefixed
Whehehe.
Eik had Van Nistelrooy nog geluk dat dat stuk tuig niet uithaalde in een reactie.
Was overigens het vermakelijkste moment aan de wedstrijd, hoewel CMT ook wel gelijk heeft dat een prof als Van zich niet moet laten opnaaien door zo'n kampjosti met een rugnummer. Idem Cocu, dat was nog dommer, maar tenminste nog begrijpelijk. In ieder geval begrijpelijker dan die ziekenhuisactie op VdV
Er zijn minstens drie spelers van Andorra (vier als je dat kleine ettertje op het laatst meetelt) teveel met het duel geëindigd.
Drie punten, door, denk ik dan maar.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_30378051
Mooi doelpunt van VDV en een aardige eerste helft... tegen dit soort ploegjes is lastig voetballen.. irritante mannetjes die bij iedere scheet gaan liggen.

Catering in Eindhoven is trouwens van een bedroevend niveau zeg...
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  donderdag 8 september 2005 @ 08:41:03 #110
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_30378096
quote:
Op donderdag 8 september 2005 08:37 schreef superjoden het volgende:
Mooi doelpunt van VDV en een aardige eerste helft... tegen dit soort ploegjes is lastig voetballen.. irritante mannetjes die bij iedere scheet gaan liggen.

Goh.
  donderdag 8 september 2005 @ 08:41:42 #111
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_30378107
Ik lach vet dubbel toen die aanvoerder ging lachen, maar ik vond het nog bruter dat RvN voor hem ging staan. Geweldig.

Topvent die Ruud.
The Most Incredible, Baby
pi_30378180
Die hele rechterkant lag in duigen doordat Landzaat en Kromkamp niet speelde. Van Persie werd nauwelijks betrokken in het spel, iets wat je Sneijder het meeste aan kan rekenen die net zoals VdV alleen maar naar het centrum keek.

Al die hoge ballen in zo'n overbevolkt centrum pompen, ik snap het niet. Alles komt net zo hard terug. Je kan beter buiten de 16 een actie maken en blind schieten (en dan wel op goal i.p.v. langs en over), en dan vanuit de rebound van die kutkeeper die alles maar wegstompt ertegenaan lopen. Het zag er speltactisch niet al te slim uit allemaal. Te plichtmatig ook, de standaard schuif-stations in het zogenaamde sublieme positiespel werden weer gebruikt, maar nooit eens een station overgeslagen met een bal vol risico.

Alsof we speelden tegen sluipmoordenaars waar elk risico vermeden moest worden. Dan mis je toch wel jongens die door zo'n wedstrijd heenprikken zoals Barry, die jonge gassies op het veld zijn nog te timide en taakbewust.

Maar goed, laten we het erop houden dat we veel beter spelen tegen de allergrootste. Waar we ruimte krijgen omdat die denken iets te kunnen halen. Ik pleit dan ook voor een pre-WK-oefencampagne louter tegen de allergrootste landen. Lekker tegen Brazilie, Argentinie, Tjechie en Spanje. Dan heb je tenminste ijkpunten.
pi_30378660
quote:
Op donderdag 8 september 2005 08:37 schreef superjoden het volgende:

Ook Koebrugge soms? Bij NAC en Feyenoord is dat namelijk een groot drama... in Eindhoven heb ik nooit vaak iets gehaald...
pi_30378706

Het lijkt hier toch een redelijk aardige jongen...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_30378807
quote:
Op donderdag 8 september 2005 09:17 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
Het lijkt hier toch een redelijk aardige jongen...
Zo zijn er ook moordenaars die lief kunnen lachen hoor
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 september 2005 @ 10:08:35 #116
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30379673
Sneijder was de slechtste man van het veld - mag volgende keer Van Bommel op die plek?

Ruud speelde goed - jammer (stom beter gezegd!) van die gele kaart. Ik zou liever hebben dat het 3-0 gebleven was en hij niet die kaart gepakt had. Als-ie nu geel pakt tegen Tsjechië kan-ie niet tegen Macedonië waar we hem ook nodig hebben (prima spits tegen dat soort landen).
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_30379768
quote:
Op donderdag 8 september 2005 10:08 schreef Doc het volgende:
Sneijder was de slechtste man van het veld - mag volgende keer Van Bommel op die plek?

Ruud speelde goed - jammer (stom beter gezegd!) van die gele kaart. Ik zou liever hebben dat het 3-0 gebleven was en hij niet die kaart gepakt had. AlsWanneer-ie nu geel pakt tegen Tsjechië kan-ie niet tegen Macedonië waar we hem ook nodig hebben (prima spits tegen dat soort landen).
Als hij zich door zo iemand Van Andorra al op laat naaien...
Die Tsjechen zijn ook niet gek, die hebben hier een mooi lesje gehad over hoe je die Hollanders de kop gek maakt

Ik voorspel een nare wedstrijd tegen Tsjechië...
pi_30379869
Uitslag stemt tevreden, maar Nederland heeft onnodige kaarten opgelopen. Dit was deels te wijten aan de bizar zwak fluitende Hongaarse scheidsrechter, maar ook aan dom gedrag van de Nederlandse spelers. Cocu had natuurlijk nooit die Andorra-speler moeten opvangen. Ook al was het geen elleboog, er was geen bal in de buurt, dus was de rode kaart terecht. Toevallig speel je tegen een voetbaldwerg en knapt Nederland dat karweitje ook wel met 10 man op, maar als je zoiets tegen de Tsjechen doet, kan dit het verschil tussen winnen of verliezen zijn.
De overtreding van Andorra op Van der Vaart was natuurlijk donkerrood. Ook jammer dat het uitlachen van Van Nistelrooy na diens gemiste strafschop onbestraft bleef, terwijl Van Nistelrooy WEL geel kreeg toen hij na zijn treffer een Andorra-speler uitlachte. Tuurlijk, het was niet erg professioneel van Ruud, maar deze scheidsrechter deed niets anders dan met twee maten meten. Zo kon het gebeuren dat de schoppers van Andorra met slechts 2 gele kaarten van het veld gingen en Nederland met 2 keer geel en 1 keer rood. Droevig.

Over een schorsing van Van Nistelrooy maak ik me trouwens geen zorgen. We hebben namelijk altijd nog een Makaay achter de hand, of anders nog een Kluivert, die je tegen Macedonië ook prima kunt inzetten. Babel kan trouwens ook prima in de spits staan, als je het mij vraagt.
pi_30380277
Top amusement deze pot, ik kan niets anders zeggen. Ik heb mij kapot gelachen op de bank
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_30380338
quote:
Op donderdag 8 september 2005 08:29 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
We missen Barry van Galen.
Hoe lang zou Barry in het veld gestaan hebben tegen deze zuigers? Een minuutje of vijf?
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_30380469
quote:
Op donderdag 8 september 2005 07:59 schreef ILCILA het volgende:
Ze zijn erg goed op elkaar ingesteld en hebben het verdedigen aardig in de mouw. De meeste spelers zullen niet eerste divisie waardig zijn maar ik denk dat weinig eerste divisieclubs ze zouden kunnen verslaan.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 september 2005 @ 10:46:23 #122
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30380512
quote:
Op donderdag 8 september 2005 10:18 schreef dVTB het volgende:

Over een schorsing van Van Nistelrooy maak ik me trouwens geen zorgen. We hebben namelijk altijd nog een Makaay achter de hand, of anders nog een Kluivert, die je tegen Macedonië ook prima kunt inzetten. Babel kan trouwens ook prima in de spits staan, als je het mij vraagt.
Makaay inzetten tegen een massaal verdedigende ploeg is vrij onzinnig aangezien hij ruimte nodig heeft waar Ruud juist het beter duw en sleurwerk niet schuwt. Wat dat betreft kan je Makaay beter inzetten tegen een Tsjechie dat moet aanvallen.
  donderdag 8 september 2005 @ 10:51:04 #123
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_30380626
quote:
Op donderdag 8 september 2005 10:39 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Hoe lang zou Barry in het veld gestaan hebben tegen deze zuigers? Een minuutje of vijf?
ja ok, Barry had er al 2 vol op hun bek gerost.
  donderdag 8 september 2005 @ 10:56:50 #124
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30380781
Wat een uitermate vermakelijke wedstrijd, geheel tegen de verwachting in.
pi_30380940
quote:
Op donderdag 8 september 2005 10:51 schreef DeTolk het volgende:

[..]

ja ok, Barry had er al 2 vol op hun bek gerost.
Ik denk idd dat meneer Lima er niet meer aan toegekomen was om iemand uit te lachen
Laten we zeggen dat het moment dat Van Galen de zijlijn passeerde voor mij het signaal zou zijn geweest om mijn geld in te zetten op de eerste rospartij.
pi_30381021
quote:
Op donderdag 8 september 2005 08:41 schreef RedGuy het volgende:
Ik lach vet dubbel toen die aanvoerder ging lachen, maar ik vond het nog bruter dat RvN voor hem ging staan. Geweldig.

Topvent die Ruud.
Is daar trouwens een filmpje van ergens online?
SBS liet het steeds niet goed zien in de herhalingen.
slettebak [@] gmail.com
pi_30381060
quote:

[..]

Kan je nog wat anders zeggen, is al iets van 8 keer dat je over Van the Man begint.
Trieste jalouzie.
pi_30381076
Opzich wel logisch dat die scheids Ruud meteen geel gaf en hem weghaalde. Ik denk dat als ie niets gedaan had, Ruud wel eens de allergrootste knok-partij van Oranje ooit had kunnen gaan veroorzaken
  donderdag 8 september 2005 @ 11:07:28 #129
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30381092
quote:
Op donderdag 8 september 2005 08:41 schreef RedGuy het volgende:

Topvent die Ruud.
Het begon al toen Ruud na Lima's eerste eigen doelpunt hem over z'n bol aaide. Ik lag in een scheur!
pi_30381348
quote:
Op donderdag 8 september 2005 07:43 schreef DIGGER het volgende:
RvN en Cocu:

[afbeelding]
Wat een onzin trouwens, die hele reclame. Als je ons met Spanjaarden of Italianen vergelijkt zijn we de rust zelve.
pi_30381436
De FiFa moet hier echt iets aan doen.
Dat je een FC Knudde team zoals Andorra al niet naar een B of liever C poule stuurt is niet begrijpelijk, maar dat je dan ook nog een Hongaarse randebiel de wedstrijd laat "leiden" is al helemaal debiel.
Die 4rde scheids die ging trouwens pas naar de lijnrechter toe nadat de Andoraanse coach had lopen zeiken over Cocu, dus die is al helemaal niet zuiver.
Maar ik werd compleet gestoord thuis achter de buis, ik wilde niks lievers dan 5 minuten alleen met die scheids, gewoon om het de regels van het spel eens een keertje goed uit te leggen.
Waarschijnelijk heeft die debiel zijn scheidsrechter diploma gewoon gekocht, in dat corrupte land kan je namelijk alles kopen, ik heb er helaas een paar jaar moeten wonen....

En je moet je als prof niet laten verleiden tot domme acties, maar elk mens heeft een grens, en als de scheids te debiel is om een wedstrijd te leiden, dan wil dit wel voorkomen.
pi_30381439
Nederland is al zeker van plaatsing. Als 1 van de 2 beste 2e. Alleen uit groep 3 kan nog een betere 2e komen.

Als ik het goed heb uitgerekend.
pi_30381511
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:07 schreef feyenoord-dude het volgende:
Opzich wel logisch dat die scheids Ruud meteen geel gaf en hem weghaalde. Ik denk dat als ie niets gedaan had, Ruud wel eens de allergrootste knok-partij van Oranje ooit had kunnen gaan veroorzaken

Je ziet op dat filmpje ook hoe Ruud voor hem gaat staan juichen, en die Lima zijn hoofd echt opzij doet van "ik tel tot tien..."
Dan is het toch jammer dat Bogarde niet meer op de bank zit
  donderdag 8 september 2005 @ 11:23:14 #134
8369 speknek
Another day another slay
pi_30381559
Wat een sukkel die Cocu, valt me al vaker op dat de oudstgediende veldspeler de minste beheersing heeft. Ook in de penalties.
Desalniettemin heb ik me eindelijk weer eens vermaakt gisteren. Andorra was het nieuwe Duitsland. Zij waren irritante eikels die dood moesten, wij de helden die wel goed konden voetballen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_30381651
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:23 schreef speknek het volgende:
Wat een sukkel die Cocu, valt me al vaker op dat de oudstgediende veldspeler de minste beheersing heeft. Ook in de penalties.
Desalniettemin heb ik me eindelijk weer eens vermaakt gisteren. Andorra was het nieuwe Duitsland. Zij waren irritante eikels die dood moesten, wij de helden die wel goed konden voetballen.
Zo slecht als Duitsland voetbalden ze nou ook weer niet hoor.
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  donderdag 8 september 2005 @ 11:26:50 #136
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30381653
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:15 schreef feyenoord-dude het volgende:

[..]

Wat een onzin trouwens, die hele reclame. Als je ons met Spanjaarden of Italianen vergelijkt zijn we de rust zelve.
Waarom moeten we ons met hen vergelijken dan? Als je het gisteren weer zag, dan is het toch gewoon zo en kun je het moeilijk doodbagataliseren met "hunnie doen het ook" Hand in eigen boezem enzo...
pi_30381662
De oudstgediende is natuurlijk vd Sar.
Maar ik vind Cocu de laatste tijd sowieso al wat minder eigenlijk.
Klik dan als je durft
pi_30381779
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:26 schreef pfaf het volgende:

[..]

Waarom moeten we ons met hen vergelijken dan? Als je het gisteren weer zag, dan is het toch gewoon zo en kun je het moeilijk doodbagataliseren met "hunnie doen het ook" Hand in eigen boezem enzo...
Je kan ook gewoon alles toe laten.
Ook een beetje het probleem in NL, gewoon alles maar toelaten en te laf zijn om iets terug te doen.
Maar kennelijk zijn de mensen in NL conflict vermijdend, iets waardoor je alleen maar kan verliezen.
  donderdag 8 september 2005 @ 11:32:40 #139
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30381832
Zou vd Vaart nu overigens ook die lima een celstraf of boete aan kunnen smeren? Ik zie het verschil met het Kokmijer-incident niet. Zou zo een extra ketting voor Sylvie of extra Z3'tje op kunnen leveren...
pi_30381838
quote:
Op donderdag 8 september 2005 10:39 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Dat is flauw natuurlijk, die jongen is zo kindsblij als ie in Oranje speelt dat ie niet kapot te krijgen is en 90 minuten met een smile speelt.

Liever 60 minuten Barry, dan 90 minuten timide kleurloze plichtmatige zekerheid. Barry is een van de weinige spelers die het niveau Bergkamp benadert, en in sommige aspecten zelfs beter is. Barry is nl sterker in de 1 tegen 1, hij kan echt nog een man passeren, en benadert Dennis in de steekpass die altijd moet volgen meteen na een passeeractie.

VdV denkt dan altijd nog te vaak dat ie nog 2 man moet passeren in de kick en adrenaline van het passeermoment, grootheidwaanzin. Jonkies met bewijsdrang enzo. Een ouwe rot weet wanneer ie pas op de plaats maakt en dan een ruimtezoekende dieptespeler nog sneller lanceert i.p.v. te blijven lopen met de bal.

Marco kan deze klasbak niet blijven negeren, hij is nu alweer het fenomeen van de competitiestart die hoog uittorent boven de kwakkelende of wisselvallige Sneijders, Cocu's en VdV's op interland/club-niveau.

We hebben een ervaren Spielmacher nodig.
pi_30381856
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:26 schreef pfaf het volgende:

[..]

Omdat ze doen alsof wij extreem opvliegend zijn en het minder moet, terwijl ik Nederlanders vaak een beetje een slap volk vind dat soms niet voor zichzelf op kan komen.
  donderdag 8 september 2005 @ 11:33:46 #142
8369 speknek
Another day another slay
pi_30381868
Wat heb ik me ook weer lekker lopen irriteren trouwens, aan die gasten die de hele tijd "vijf vier drie twee een nuuuul" riepen. Volgens mij hadden ze weer gratis kaartjes aan de zwakbegaafdenklinieken uitgedeeld.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 8 september 2005 @ 11:33:54 #143
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30381871
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:30 schreef Strebertje het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon alles toe laten.
Ook een beetje het probleem in NL, gewoon alles maar toelaten en te laf zijn om iets terug te doen.
Maar kennelijk zijn de mensen in NL conflict vermijdend, iets waardoor je alleen maar kan verliezen.
Waarom zou je iets terug doen als je voorstaat tegen Andorra met al één been in Duitsland?
pi_30381880
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:32 schreef FrikandelSpecialist het volgende:

[..]

Dat is flauw natuurlijk, die jongen is zo kindsblij als ie in Oranje speelt dat ie niet kapot te krijgen is en 90 minuten met een smile speelt.

Liever 60 minuten Barry, dan 90 minuten timide kleurloze plichtmatige zekerheid. Barry is een van de weinige spelers die het niveau Bergkamp benadert, en in sommige aspecten zelfs beter is. Barry is nl sterker in de 1 tegen 1, hij kan echt nog een man passeren, en benadert Dennis in de steekpass die altijd moet volgen meteen na een passeeractie.

VdV denkt dan altijd nog te vaak dat ie nog 2 man moet passeren in de kick en adrenaline van het passeermoment, grootheidwaanzin. Jonkies met bewijsdrang enzo. Een ouwe rot weet wanneer ie pas op de plaats maakt en dan een ruimtezoekende dieptespeler nog sneller lanceert i.p.v. te blijven lopen met de bal.

Marco kan deze klasbak niet blijven negeren, hij is nu alweer het fenomeen van de competitiestart die hoog uittorent boven de kwakkelende of wisselvallige Sneijders, Cocu's en VdV's op interland/club-niveau.

We hebben een ervaren Spielmacher nodig.
Hij bedoeld dat Barry allang een Andorees doormidden had getrapt en rood had gekregen
pi_30381929
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:34 schreef feyenoord-dude het volgende:

[..]

Hij bedoeld dat Barry allang een Andorees doormidden had getrapt en rood had gekregen
Dat snap ik. Daarom roep ik ook dat ie zich niet laat provoceren in Oranje, omdat ie zo blij is op het veld en niemand hem van zijn stuk krijgt dan.

En als ie het doet, doet ie het slim butien beeld. Keihard op de tenen staan van een liggende Sporting speler en hem een rode kaart aannaaien.
  donderdag 8 september 2005 @ 11:36:09 #146
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30381931
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:33 schreef speknek het volgende:
Wat heb ik me ook weer lekker lopen irriteren trouwens, aan die gasten die de hele tijd "vijf vier drie twee een nuuuul" riepen. Volgens mij hadden ze weer gratis kaartjes aan de zwakbegaafdenklinieken uitgedeeld.
De lijn tussen carnaval en voetbal is dunner dan menigeen denkt...
  donderdag 8 september 2005 @ 11:38:44 #147
8369 speknek
Another day another slay
pi_30382016
Ik heb geen enkel probleem met carnaval, van mij mogen ze feesten. Sommige verklede mensen vind ik zelfs nog best geinig. Maar zing alsjeblieft voetballiederen, steun de spelers. De hele tijd vijf vier drie twee een nuuul roepen, laat alleen maar zien dat je eigenlijk geen idee hebt wat je daar doet.
pi_30382056
Dat aftellen is de wave-inzet. Die meestal doodliep door driedelige pakken, daarom zo vaak herhaald moest worden totdat het hele stadion een keer van hun reet afkwam. Niet zomaar wat cijfers-geroep dus, bezoek es een stadion.

Ik had een paar figuren om me heen die de hele match "We sijn nie bang want Theo is derbijjj, Theo is derbi, Theo is derbijj" (yellow submarine melodie) zongen. Waarschijnlijk volk uit de regio.
  donderdag 8 september 2005 @ 11:52:08 #149
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_30382436
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:05 schreef JaWi het volgende:

[..]

Is daar trouwens een filmpje van ergens online?
SBS liet het steeds niet goed zien in de herhalingen.
Ja dat vond ik ook al zo jammer, ik vond het zo gaaf.
The Most Incredible, Baby
pi_30383438
het is opzich kinderachtig gedrag, en verlagen naar het niveau van andorra maar ik heb me rot gelachen om wat van Nistelrooy deed bij Lima. En vreemd dat van Nistelrooy Lima niet mag provoceren en dat Lima ongestraft RvN uit mag lachen.

En van Cocu was ook niet echt slim, maar dat bevestigt wel dat er een redelijk goede sfeer is, dat iemand als Cocu niet zo maar een andere Nederlander doormidden laat schoppen(wat eigenlijk ook wel rood voor die Andoriaan zou moeten zijn).

Als ik de scheids was geweest hadden zeker 3 spelers van Andorra geel gehad hebben vanwege het vragen voor een kaart..

Wat een irritant en zielig volk.. dat ze met 10-en verdedigen kan ik nog inkomen, maar dat schoppen en de hele tijd om niets gaan liggen enzo. bah
pi_30383582
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:52 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Ja dat vond ik ook al zo jammer, ik vond het zo gaaf.
Denk dat het trouwens wel op http://www.oranje.nl komt in de loop van de dag.
slettebak [@] gmail.com
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 september 2005 @ 12:47:47 #152
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30383696
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:18 schreef frtsj het volgende:
Nederland is al zeker van plaatsing. Als 1 van de 2 beste 2e. Alleen uit groep 3 kan nog een betere 2e komen.

Als ik het goed heb uitgerekend.
Als NL verliest van Tsjechië en niet wint van Macedonië kan Polen een beter tweede zijn als Engeland z'n twee wedstrijden wint en Zweden een betere tweede zijn Kroatie z'n twee wedstrijden wint en Zweden z'n andere wedstrijd (niet tegen Kroatië) wint of gelijk speelt (ook Kroatië kan een betere tweede worden als Zweden en Kroatië gelijk tegen elkaar spelen en beiden hun laatste wedstrijd winnen.

Niet goed uitgerekend dus.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 september 2005 @ 12:49:11 #153
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30383726
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:39 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Dat aftellen is de wave-inzet. Die meestal doodliep door driedelige pakken, daarom zo vaak herhaald moest worden totdat het hele stadion een keer van hun reet afkwam. Niet zomaar wat cijfers-geroep dus, bezoek es een stadion.
De weef
pi_30383806
Polen en Engeland moeten tegen elkaar. als engeland zn 2 wedstrijden wint, blijft polen op 24 punten. Polen hoeft namelijk nog maar 1 wedstrijd.

met knvb gebeld en die hebben het bevestigd.
pi_30383955
We zijn dus zeker van kwalificatie.
pi_30383965
quote:
Op donderdag 8 september 2005 12:43 schreef JaWi het volgende:

[..]

Denk dat het trouwens wel op http://www.oranje.nl komt in de loop van de dag.
Even dit topic doorlopen

la goals
pi_30384004
quote:
Op donderdag 8 september 2005 12:49 schreef Doc het volgende:

[..]

De weef
Stille supporters. Supporters in pak. Bobo's.

De wave in een vol Oranje stadion blijft altijd een spectaculier gezicht vanaf de tribunes en zorgt gewoon voor extra sfeer. Niks mis mee.

Beter dan teletoeters, Fransje Bouwer en Jantje Smit als muziek vooraf.
pi_30384038
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:39 schreef FrikandelSpecialist het volgende:

Ik had een paar figuren om me heen die de hele match "We sijn nie bang want Theo is derbijjj, Theo is derbi, Theo is derbijj" (yellow submarine melodie) zongen. Waarschijnlijk volk uit de regio.
Ja ludieke liedjes zingen is voor "volk uit de regio" en bij nul nul "Stil aan de overkant" gaan zingen en de wave inzetten is voor het echte domme volk uit de randstad. ...
pi_30384178
quote:
Op donderdag 8 september 2005 13:01 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Ja ludieke liedjes zingen is voor "volk uit de regio" en bij nul nul "Stil aan de overkant" gaan zingen en de wave inzetten is voor het echte domme volk uit de randstad. ...
Sul. Ik ben pro-ludiek dus vond het wel geinig. Het was toch volk uit de regio of niet dan.

Provincialen altijd die meteen in de defensie schieten en overal iets achter zoeken...
pi_30384255
quote:
Op donderdag 8 september 2005 13:06 schreef FrikandelSpecialist het volgende:

[..]

Sul. Ik ben pro-ludiek dus vond het wel geinig. Het was toch volk uit de regio of niet dan.

Provincialen altijd die meteen in de defensie schieten en overal iets achter zoeken...
Ach ja dat krijg je he Nahja leuk dan.. dat je ludiek leuk vind
pi_30384703
quote:
Op donderdag 8 september 2005 12:47 schreef Doc het volgende:

[..]

Als NL verliest van Tsjechië en niet wint van Macedonië kan Polen een beter tweede zijn als Engeland z'n twee wedstrijden wint en Zweden een betere tweede zijn Kroatie z'n twee wedstrijden wint en Zweden z'n andere wedstrijd (niet tegen Kroatië) wint of gelijk speelt (ook Kroatië kan een betere tweede worden als Zweden en Kroatië gelijk tegen elkaar spelen en beiden hun laatste wedstrijd winnen.

Niet goed uitgerekend dus.
Zweden kan nooit een betere tweede plaats worden dan Nederland. Nederland heeft 28 punten waarvan 6 punten bij de nummer laatst (Andorra of Armenië) dus 22 punten in de ranglijst.

Zweden heeft nu 21 punten waarvan 6 bij Malta dus als Malta als laatste eindigt zijn dat 15 punten bij de beoordeling voor de tweede plaats. Ze kunnen dus nooit een betere tweede worden dan Nederland in dat geval aangezien ze hooguit op 21 punten kunnen uitkomen.

Wordt IJsland laatste dan hebben ze nu 18 punten (3 punten bij IJsland gehaald) maar ze moeten nog naar IJsland en kunnen dus hooguit 3 punten erbij krijgen door van Kroatië te winnen en kunnen zodoende met 21 punten nooit een betere tweede worden dan Nederland.

Kroatië moet beide wedstrijden winnen om in elk scenario op 22 punten te kunnen komen en dat lukt ze niet zonder eerste te eindigen.

Nederland kan alleen door Polen of Engeland worden gepasseerd dus Nederland kan beide resterende wedstrijden verliezen. Reken het maar uit zou ik zeggen.
pi_30384843
quote:
Op donderdag 8 september 2005 12:53 schreef frtsj het volgende:
Polen en Engeland moeten tegen elkaar. als engeland zn 2 wedstrijden wint, blijft polen op 24 punten. Polen hoeft namelijk nog maar 1 wedstrijd.

Maar de 6 punten van Nederland behaald tegen de nummer laatst tellen niet mee dus Polen kan wel beter eindigen maar je hebt het verkeerd om te stellen dat groep 3 een bedreiging is. Daar kan geen betere nummer twee dan Nederland voortkomen.
pi_30384865
precies
pi_30384922
De sfeer was vooraf best goed in Eindhoven.. Het vak waar wij zaten had een redelijk laag vrouwen en kinder gehalte.. ook het 5,4,3,2,1 meedoe gehalte was lekker laag... Hier en daar een goede opmerking.. dus qua sfeer viel het niet tegen... maar ja dat Andorra Damn.. het hele topic staat er al vol van.. !! Professioneel voetballer of niet.. dit is niet leuk..voor het publiek niet en voor beide teams niet.. er is maar één echte winnaar en dat is UEFA..

Niets is zo complex als de eenvoud
pi_30385015
quote:
Op donderdag 8 september 2005 13:29 schreef sampoo het volgende:

[..]

Maar de 6 punten van Nederland behaald tegen de nummer laatst tellen niet mee dus Polen kan wel beter eindigen maar je hebt het verkeerd om te stellen dat groep 3 een bedreiging is. Daar kan geen betere nummer twee dan Nederland voortkomen.
Klopt helemaal! :-)

Was bij die groep inderdaad vergeten de 3 punten eraf te trekken.

[ Bericht 3% gewijzigd door frtsj op 08-09-2005 13:40:47 ]
pi_30385123
6 punten bedoel ik :-)
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 september 2005 @ 14:14:47 #167
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30386026
quote:
Op donderdag 8 september 2005 12:53 schreef frtsj het volgende:

Dan heeft Polen dus 24 punten en als NL van Tsjechië verliest en gelijk speelt of verliest tegen Macedonië dan heeft NL slechts 23 of 22 punten: niet voldoende dus. En ook de beste tweede in de poule met Zweden en Kroatië kan nog op 24 uitkomen (bv: Zweden 24 punten als tweede na verlies van Kroatie en winst in de laatste pot, terwijl Kroatie ook die laatste pot wint).

Ze moeten eens leren rekenen bij de KNVB.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 september 2005 @ 14:18:22 #168
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30386117
quote:
Op donderdag 8 september 2005 13:24 schreef sampoo het volgende:

[..]

Zweden heeft nu 21 punten waarvan 6 bij Malta dus als Malta als laatste eindigt zijn dat 15 punten bij de beoordeling voor de tweede plaats. Ze kunnen dus nooit een betere tweede worden dan Nederland in dat geval aangezien ze hooguit op 21 punten kunnen uitkomen.

Wordt IJsland laatste dan hebben ze nu 18 punten (3 punten bij IJsland gehaald) maar ze moeten nog naar IJsland en kunnen dus hooguit 3 punten erbij krijgen door van Kroatië te winnen en kunnen zodoende met 21 punten nooit een betere tweede worden dan Nederland.

Kroatië moet beide wedstrijden winnen om in elk scenario op 22 punten te kunnen komen en dat lukt ze niet zonder eerste te eindigen.

Nederland kan alleen door Polen of Engeland worden gepasseerd dus Nederland kan beide resterende wedstrijden verliezen. Reken het maar uit zou ik zeggen.
Daar zit je fout: Zweden en Kroatië zitten in een poule van 6 en niet van 7 zoals NL. Van de Zweden en Kroaten worden die 6 punten dan wel 4 punten tegen Malta dus niet afgehaald. Zij kunnen allebei als betere 2 dan NL door gaan.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 september 2005 @ 14:19:58 #169
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30386159
quote:
Op donderdag 8 september 2005 13:29 schreef sampoo het volgende:

[..]

ook Engeland en Polen zitten in een groep van 6 dus worden de uitslagen tegen de laatste in die poule er niet afgehaald.
pi_30386349

.
slettebak [@] gmail.com
pi_30386444
Voor wat het waard is:
Van VI.
quote:
'Destructiebedrijf Andorra maakt Oranje gek'

8/9/2005 11:22

Het Nederlands elftal krijgt lof voor de ijver die het tijdens de 4-0 zege op Andorra tentoonstelde, maar krijgt er in de dagbladen eveneens flink van langs.

'Nederland laat zich gek maken door provocaties van Andorra', kopt GPD-krant De Gelderlander. En de GPD-bladen zijn niet de enige die de zelfbeheersing van Oranje aankaarten. De Volkskrant noemt Nederland 'onprofessioneel', terwijl De Telegraaf geschokt reageert: 'De verwijdering van Cocu was ongelofelijk, omdat uitgerekend de meest ervaren veldspeler zichzelf in z'n 93ste interland laat gaan. Overigens zag je het desastreuze moment wel enigszins aankomen, omdat Oranje door de kritische benadering van de minimale winst in Armenië en de door de bondscoach opgelegde druk soms een opgefokte indruk maakte.'

Het Algemeen Dagblad haakt daar op in. 'Het resultaat was prima, maar in het klamme Philips Stadion kwam eveneens aan het licht, dat het Nederlands elftal van zijn stuk te krijgen is. Dat hoeft niet erg te zijn, maar in de aanloop naar het WK mag het onderdeel zelfbeheersing best even wat extra aandacht krijgen.'

De Volkskrant kijkt verder en vreest voor een lange schorsing van de PSV'er. 'De rode kaart van Cocu trekt een wissel op de selectie, mogelijk tot op het WK. Het kan bijna niet anders of Van Basten doet volgende maand weer een beroep op voormalig aanvoerder Edgar Davids, mits die fit blijft bij Tottenham Hotspur.

'Veel wijzer werd Van Basten niet van het niemendalletje', concludeert het AD. 'Al zal de bondscoach opnieuw met verbazing hebben gekeken naar het optreden van Robin van Persie. Net als zaterdag in Armenië leek de aanvaller, dit keer rechtsbuiten, bevangen door de spanning.'

De GPD-bladen zijn er ook niet vrolijker op geworden. 'Je vraagt je af waarom er in Eindhoven toch weer zo'n dertigduizend fans verwachtingsvol de tribunes hadden beklommen voor een potje tegen Andorra. Wedstrijden tegen dit soort marginale tegenstanders zijn doorgaans het aankijken niet waard en de editie van gisteravond was daar weer geen uitzondering op.'

De Volkskrant sprak zelfs zijn steun uit voor een oud plan van Van Basten, om de kleine landen een aparte kwalificatieronde te laten spelen voordat zij tegen de grote landen mogen aantreden. 'Het destructiebedrijf uit de Pyreneeën doet verlangen naar een status aparte.'
slettebak [@] gmail.com
pi_30386513
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:18 schreef Doc het volgende:

[..]

Daar zit je fout: Zweden en Kroatië zitten in een poule van 6 en niet van 7 zoals NL. Van de Zweden en Kroaten worden die 6 punten dan wel 4 punten tegen Malta dus niet afgehaald. Zij kunnen allebei als betere 2 dan NL door gaan.

Ik dacht steeds dat Engeland, Frankrijk, Italië en Spanje zitten in een groep van 6 omdat ze meer clubteams hebben die internationaal actief zijn maar zu nu net dat er niet vier maar vijf groepen van 6 zijn. Dan maar toch met de billen samengeknepen zitten tegen Macedonië.
pi_30386569
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:19 schreef Doc het volgende:

[..]

ook Engeland en Polen zitten in een groep van 6 dus worden de uitslagen tegen de laatste in die poule er niet afgehaald.
Daar corrigeerde ik hem ook in. Ik had wel rekening gehouden dat Engeland en Polen in een groep van 6 zaten maar bij Zweden en Kroatië was mij dat ontschoten.
  donderdag 8 september 2005 @ 14:38:59 #174
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_30386736
Ruud "jankbal" Van Nistelrooy

Ga terug naar de F'jes!
Kleuter gedrag.. bah bah!

Voor de rest weer een lekkere matig duel van onze jongens
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_30387183
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:38 schreef TimoBasso het volgende:
Ik vond het juist wel geinig, n.a.v. het gedrag van de Andorezen na het missen van de penalty. Alleen moet hij het natuurlijk niet doen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_30387218
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:27 schreef Suijk het volgende:

Maar ik vind Cocu de laatste tijd sowieso al wat minder eigenlijk.
Hij was de eerste helft duidelijk de vertragende factor binnen het elftal.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_30388686
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:51 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ik vond het juist wel geinig, n.a.v. het gedrag van de Andorezen na het missen van de penalty. Alleen moet hij het natuurlijk niet doen.
Zolang hij het op een groot toernooi niet doet kan ik er wel om lachen .
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:53 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Hij was de eerste helft duidelijk de vertragende factor binnen het elftal.
Maar had wel de assist op VdV .
slettebak [@] gmail.com
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 september 2005 @ 15:39:13 #178
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30388743
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:38 schreef TimoBasso het volgende:

Ga terug naar de F'jes!
Kleuter gedrag.. bah bah!
Daarnaast stond Ruud voor de verkeerde man zo gek te doen. Degene die hem het hardst aan het uitlachen was was Andorra's nummer 4 - die ook de veroorzaker van de pingel was - en niet nummer 5, Lima.
pi_30388772
quote:
Op donderdag 8 september 2005 15:39 schreef Doc het volgende:

[..]

Daarnaast stond Ruud voor de verkeerde man zo gek te doen. Degene die hem het hardst aan het uitlachen was was Andorra's nummer 4 - die ook de veroorzaker van de pingel was - en niet nummer 5, Lima.
Lima stond hem anders ook duidelijk in zijn gezicht uit te lachen hoor. Die kale knakker dus,
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 september 2005 @ 15:41:10 #180
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30388811
quote:
Op donderdag 8 september 2005 15:40 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Lima stond hem anders ook duidelijk in zijn gezicht uit te lachen hoor. Die kale knakker dus,
Nummer 4 was ook kaal en die was in beeld.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 september 2005 @ 15:47:15 #181
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30389002

en die had z'n koppie kaal geschoren ...
  donderdag 8 september 2005 @ 15:53:11 #182
24329 KNAK
ff w88,......
pi_30389198
Iemand die deze fragmenten weet te vinden?

-penalty RVN en reactie Andorra spelers
-Overtreding op VDV
-Wraakactie Cocu ?

Mai pben rai~!
pi_30389598
http://latestgoals.net/

Zijn in ieder geval alle doelpunten te zien, zag deze site net ergens op fok. Nederlands commentaar, redelijke kwaliteit .
Ook reactie RvN na doelpunt.
slettebak [@] gmail.com
  donderdag 8 september 2005 @ 16:09:27 #184
24329 KNAK
ff w88,......
pi_30389725
De goals? Die heb ik al gezien... de rest staat er niet bij
Mai pben rai~!
  donderdag 8 september 2005 @ 18:46:48 #185
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_30394519
quote:
Comin' up
pi_30395338
Waarom is Oranje altijd zo slecht in dit soort duels? Je schaamt je toch rot....

Gewoon 5 aanvallers opstellen en pompen, in plaats van dat voorspelbare geschuif en gedoe. Die vier verdedigers hadden we hard nodig tegen superspits Silva inderdaad.

Maar ja, 3 punten he...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30395907
Je schaamt je rot? Heb je ooit gekeken wat voor moeite andere landen zo nu en dan hebben in zulke duels?

5 aanvallers voorin daar doe je niets mee behalve jezelf in de problemen werken. Die zullen nog minder ruimte hebben en zonder verdediging kunnen ook dit soort ploegen scoren.
pi_30396549
quote:
Op donderdag 8 september 2005 18:46 schreef Afwezig het volgende:

[..]

Comin' up
Tekst ff wit maken is wat onduidelijk nu
pi_30396589
Het is gewoon bar slecht. Geen excuus mogelijk. We zijn te slecht om Andorra in te blikken. Tsjechië schiet er wel 8 in en speelt wel met meer aanvallers. Gewoon een slechte tactiek, dom rondspelen om het rondspelen en niemand die iets echts verrassends doet tegen die gasten.

Andorra is niveau zaterdag eerste klas hoor. Als Oranje tegen Rijsoord speelt, ben je toch ook niet tevreden met 4-0?
www.thuisuiteten.nl
pi_30396613
quote:
Op donderdag 8 september 2005 19:31 schreef sampoo het volgende:
Je schaamt je rot? Heb je ooit gekeken wat voor moeite andere landen zo nu en dan hebben in zulke duels?
Tsjechie wint met 8-0. Moet Nederland ook kunnen...
pi_30396660
Precies, minimaal. Wat hebben ze nou voor echte doelkansen gecreëerd?
www.thuisuiteten.nl
pi_30396702
andorra heeft anders wel een paar punten gepakt in de poule
pi_30396724
Gekochte puntjes tegen Macedonië inderdaad.
www.thuisuiteten.nl
pi_30396749
---
pi_30396956
En ook tegen Armenië misschien hoor Rade, maar die zege was op de mannen van Skopje.
www.thuisuiteten.nl
pi_30397324
Wat heeft het voor nut om met een fantasie opstelling te spelen die je toch nooit meer gebruikt?
Klik dan als je durft
pi_30397423
Als je daardoor 4 goals meer maakt kan dat op lange termijn echt wel goed zijn.

Op het WK pas je je ook aan aan de opponent.
www.thuisuiteten.nl
pi_30398988
quote:
Op donderdag 8 september 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Het is gewoon bar slecht. Geen excuus mogelijk. We zijn te slecht om Andorra in te blikken. Tsjechië schiet er wel 8 in en speelt wel met meer aanvallers. Gewoon een slechte tactiek, dom rondspelen om het rondspelen en niemand die iets echts verrassends doet tegen die gasten.

Andorra is niveau zaterdag eerste klas hoor. Als Oranje tegen Rijsoord speelt, ben je toch ook niet tevreden met 4-0?
Het "Nederland wint met 2-0 van Roemenië dus moet Tsjechië dat ook kunnen verhaal? Het was trouwens 8-1 maar geen enkel team heeft daarvoor ooit 8 doelpunten tegen Andorra gescoord.

De laatste keer dat Andorra daarvoor met meer dan 4 doelpunten verschil verloor was de 7-1 tegen Portugal in 2001 in hetzelfde jaar dat Nederland 4-0 wist te scoren en Ierland die Nederland uiteindelijk versloeg in de strijd voor het WK-ticket kwam slechts tot 3-1.

Wij zijn er nog niet in geslaagd om te winnen tegen Macedonië en al was het destijds een verrassende nederlaag voor Macedonië door Andorra, de 0-0 in Macedonië laat zien dat het toch anders lag.

Wedstrijden tegen andere landen sinds de 7-1 van 3 jaar terug;

Andorra-Finland 0-0
Roemenië-Andorra 2-0
Andorra-Tsjechië 0-4
Armenië-Andorra 2-1
Macedonië-Andorra 0-0
Andorra-Macedonië 1-0
Andorra-Roemenië 1-5
Finland-Andorra 3-0
Spanje-Andorra 4-0
Frankrijk-Andorra 4-0
Andorra-China 0-0
Andorra-Bulgarije 0-3
Andorra-Gabon 0-2
België-Andorra 3-0
Estland-Andorra 2-0
Andorra-Estland 0-2
Kroatië-Andorra 2-0
Bulgarije-Andorra 2-1
Andorra-België 0-1
IJsland-Andorra 3-0
Andorra-Armenië 0-2
Andorra-Albanië 2-0
Malta-Andorra 1-1

Als één land veel problemen had en niet met 16-0 weet te winnen net zoals je mag verwachten tegen Rijsoord dan kan je stellen dat ze zaterdag eerste klas niveau zijn. Ze hebben aanvallend wellicht niet veel in huis en men voetbalt tegen de grote landen voornamelijk om niet te verliezen maar verdedigend staan ze zeker hun mannetje.
pi_30399103
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:04 schreef methodmich het volgende:
En ook tegen Armenië misschien hoor Rade, maar die zege was op de mannen van Skopje.
Finland hebben zeker ook weten om te kopen?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 9 september 2005 @ 09:52:11 #200
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30412837
quote:
Op donderdag 8 september 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:

De verdediging van Tsjechië is zo slap dat ze zelfs een doelpunt moeten incasseren tegen van Andorra. Daarnaast maakt Tsjechië 4 doelpunten toen ze met z'n elven tegen tien Andorezen speelde, terwijl NL nog twee doelpunten maakt terwijl ze met tien man tegen 11 gasten uit Andorra speelde. Nope, zo veel slechter is NL dan niet hoor ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')