NAC heeft Ronnie Stam alquote:
Dat zei je net ook alquote:Op woensdag 7 september 2005 23:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
2 doelpunten inderdaad. Verder speelde hij niet best, heeft hij een pingel gemist en liet hij zich zo opnaaien dat hij scherpte tekortkwam en zich aan gele kaart liet aansmeren... Dat tegen Andorra.
Collina is toch gestopt, of is dat alleen maar in de competitie in Italie ?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:26 schreef borisz het volgende:
voor NL - macedonie en Tjechie - NL wil ik collina als ref
In het stadion zaten in de 2e helft ook mensen te knikkebollen.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:27 schreef dndiek het volgende:
was het nog wat van wedstrijd of heb ik na de 1-0 niks meer gemist? Ik was namelijk in slaap gevallen![]()
Jij roept dat hij niets fout heeft gedaan. Dat is gewoon niet zo.quote:
Natuurlijk beweer ik niet dat ie geen penaltys kan nemen, foutjes moet je zelfs niet tegen een ploeg als andorra maken. Dit is toch kwalificatie feit is dat ie die pingel heeft gemist en het enige is wat ik me af vraag is "wat moet dat later? "quote:Op woensdag 7 september 2005 23:28 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Nu ga je Ruud toch niet bestempelen als een man die geen penalty's kan nemen he![]()
Hij heeft bewezen om op belangrijke wedstrijden zon bal achter de keeper de rossen vanaf de stip, en ik vind dat in zo'n wedstrijd waar je al met 3-0 voorstaat best een foutje kan maken.
We komen er toch niet uit zoquote:Op woensdag 7 september 2005 23:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jij roept dat hij niets fout heeft gedaan. Dat is gewoon niet zo.
We komen er niet echt uit.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:34 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
We komen er toch niet uit zo
Ik vind dat Ruud een degelijke wedstrijd gespeeld heeft, met een aantal vermakelijke momenten erin.
Jij vind van niet, ok
Het toont wel zijn goede wedstrijdinstelling, maakt niet uit tegen wie hij speelt, hij is altijd gemotiveerd en gaat tot t uiterstequote:Op woensdag 7 september 2005 23:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
We komen er niet echt uit.
Vermakelijk vond ik zijn opgefokte gedoe na elk duwtje of provocatie ook wel hoor.Het blijft toch grappig om te zien dat iemand van Manchester United zich zo laat opnaaien door iemand die in het bierelftal van de club waar Ruud ooit begon niet eens zou opvallen.
Boehoehoeoe, hij heeft wel 1 penalty gemist tijdens een kwalificatiewedstrijd waarbij ze met 3-0 voor staan.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:27 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
Hij heeft wel die penalty gemist tegen andorra, hoe moet het later dan als de druk echt op de ketel staat en hij moet een penalty nemen?
(niet dat hij heel slecht is, maar super vond ik hem niet)
blijkt me toch verbazen dat jij je zo kan ergeren aan een spelerquote:Op woensdag 7 september 2005 23:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
We komen er niet echt uit.
Vermakelijk vond ik zijn opgefokte gedoe na elk duwtje of provocatie ook wel hoor.Het blijft toch grappig om te zien dat iemand van Manchester United zich zo laat opnaaien door iemand die in het bierelftal van de club waar Ruud ooit begon niet eens zou opvallen.
Hij was toch weer zo'n 100 minuten in beeld.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:41 schreef Skwish het volgende:
[..]
blijkt me toch verbazen dat jij je zo kan ergeren aan een speler![]()
Dus jij wilt het daarmee maar afdoen als 'niet erg' omdat we toch 3-0 voor stonden. Dit soort dingen kan je nooit goedkeuren ook al sta je 3-0 voor.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:40 schreef Skwish het volgende:
[..]
Boehoehoeoe, hij heeft wel 1 penalty gemist tijdens een kwalificatiewedstrijd waarbij ze met 3-0 voor staan.![]()
Nederland heeft wel heeel wat ergere penalties gemist. EK2000 anyone?
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:29 schreef Version1 het volgende:
[..]
NAC heeft Ronnie Stam al
daar is ie weer![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:53 schreef C2000 het volgende:
Iemand moet een avatar maken met die actie en zon knippende 'owned' erbij![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |